راهکارهای عملی در سامانه پیامکی برای دانشگاه‌ و مؤسسات آموزشی
پیام رسان بلاگ سامانه پیامکی مشاغل سامانه پیامکی دانشگاه | راهکار ارسال اس ام اس به دانشجویان

سامانه پیامکی دانشگاه | راهکار ارسال اس ام اس به دانشجویان

نوشته ای از نیکان نصرالله تبار
انتشار در تاریخ 24 خرداد 1399

دانشجوی گرامی ؛
گواهی تحصیلی شما اماده است.
جهت دریافت به آموزش دانشکده مراجعه کنید.

از دریافت این پیامک خیلی خوشحال شدم. هم به خاطر آماده شدن مدرکم و هم اینکه دیگه نیازی نبود برای پیگیری کارم و روند صدور مدرک این همه راهو تا دانشگاه برم. همه کارهای لازم مرحله به مرحله بهم پیامک شد و منم به موقع پیگیری کردم.
امروزه با توجه به دشوار بودن رفت و آمد و ارتباط حضوری خیلی از مراکز آموزشی برای اطلاع رسانی هاشون از سامانه پیامکی و قابلیت ارسال اس ام اس آن استفاده میکنن تا این کار هم برای خودشون و هم برای مراجعه کننده هاشون راحتتر بشه.
در زمان حاضر بازاریابی پیامکی مهم ترین روش بازاریابی میتونه باشه چون بیشتر افراد جامعه به تلفن همراه بیشتر از هر وسیله ارتباطی دیگه ای دسترسی دارن و حتی در شرایطی که به اینترنت دسترسی نداشته باشن میتونن پیامک رو دریافت کنن.
البته ارسال پیامک قواعدی داره و نباید بدون برنامه ریزی و مداوم فرستاده بشه، حالا میخوام یک سری از اصول و قواعد استفاده از پنل پیامکی رو برای تبلیغات مشاغل تان توضیح بدم.

دسترسی به بانک شماره ها با توجه به نیازتان

اگر شما یک سامانه پیامکی کارآمد داشته باشین میتونین انتخاب کنین که پیامک شما برای چه تعداد از افراد، از چه قشری، با چه رده جنسی و جنسیتی فرستاده بشه تا دقیقا به دست کسانی برسه که به اون احتیاج دارن و شما هم به اون ها احتیاج دارین.

کاربرد پنل اس ام اس دانشگاه

کاربرد پنل اس ام اس دانشگاه

  • ارتباط مستمر با اعضا آموزشگاه : شما میتونین از ارسال اس ام اس برای یادآوری و یا لغو قرار ها و امتحانات، ارسال نمرات، اطلاع رسانی ساعت کلاس ها، ارتباط با والدین دانش آموزان و … استفاده کنین.
  • یادآوری جلسات و امتحانات و اطلاع رسانی ها : تصور کنید به دلیل آلودگی هوا آموزشگاه تعطیل و امتحانات لغو شده یا ساعت کلاس ها تغییر کرده شما در هر ساعت شبانه روز بدون اتلاف وقت میتونین با ارسال پیامک اطلاع رسانی به اعضا آموزشگاه اطلاع بدین.
  • ارتباط با والدین دانش آموزان : از آنجایی که ارتباط با والدین دانش آموزها یک امر مهم و مستمره شما میتونین با پنل پیامکی پیام آموزشگاه رو به صورت گویا و کوتاه به والدین دانش آموزان انتقال بدین و نگران عدم انتقال پیام شما از سمت دانش آموز نباشین. یک ارتباط سریع، راحت، در دسترس و مطمئن.
  • برگزاری نظرسنجی و یا مسابقه پیامکی : شما میتونین خدمات ارائه شده در آموزشگاه رو از طریق برگزاری یک نظرسنجی بین اعضا ارزیابی کنید. یا برای ایجاد رقابت بین دانش آموزان مسابقه پیامکی برگزار کنید. نظرات آنها قطعا در رونق کسب و کار شما تاثیرگذاره.
  • تبریک تولد، اعیاد و مناسبت ها : این نوع تعامل با دانش پژوهان به اونا نشان میده که برایشان ارزش قائلید و شما در همه حال اونا رو فراموش نمیکنین. ارتباط مداوم با دانشجویان و دانش آموزان اونا رو مجاب میکنه که در صورت برگزاری دوره های آموزشی مجددا به شما مراجعه کنند.
نمونه پیامک دانشگاه

نکاتی در مورد متن پیام در ارسال انبوه دانشگاه ها

توجه داشته باشین در صورتی که قصد ارسال اس ام اس تبلیغاتی رو دارین، متن پیام هر چه قدر کوتاه تر باشه تاثیرگذاری بیشتری داره.

سعی کنید مطلب اصلی و یا نام دانشگاه خودتونو در شروع پیامک استفاده کنین زیرا بیشتر افراد قبل از بازکردن پیامک چند کلمه اول رو روی صفحه تلفن همراه خودشون میبینن. پس شروع متن تبلیغاتی خودتونو جذابتر کنین.

در ارسال پیامک انبوه بهتره از واژه های تخصصی و غیر عمومی استفاده نکنین لحن عامیانه در این نوع ارسال ها جذابتره.

ارسال اس ام اس های آموزشی و پیشنهادهای جدید

شما میتونین از ارسال پیامک برای آموزش از راه دور خودتون استفاده کنین. یا حتی میتونین بعد از پایان دوره آموزشی با ارسال یک پیامک ،فارغ التحصیلی رو تبریک بگین و دوره های جدید آموزشی رو به فرد معرفی کنین.

با ارائه یک پیشنهاد جدید میتونین حس خوبی در همه ایجاد کنین و این حس خوب زمینه ساز جلب اعتماد کاربره.

ما در بانک اس ام اس پیام رسان مجموعه ای از پیامک های تبریک را جمع آوری کرده ایم .

اطلاع رسانی تخفیفات آموزشی

همه ی ما تخفیف گرفتن دوست داریم دانش آموزان و دانشجویان هم از این قائده مستثنی نیستن و اون رو به بقیه هم پیشنهاد میدن. قطعا با ارسال پیامک های تخفیفی میزان علاقه دانش پذیرهارو به آموزشگاه بیشتر میکنین.

پس شما هم اگه یه آموزشگاه یا مرکز آموزشی دارین یا مدیر یک مدرسه یا دانشگاه هستین یه سامانه پیامکی میتونه خیلی بهتون کمک کنه. بهتون پیشنهاد میکنم از پنل اس ام اس رایگان پیام رسان برای تبلیغ مشاغل تاناستفاده کنین و نتیجه اونو خیلی زود با چشمای خودتون ببینین.

جهت برقراری تماس با کارشناسان شرکت با شماره های زیر تماس بگیرید :

91012767 - 021 (خط ویژه )

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 11

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از نیکان نصرالله تبار

نیکان نصرالله تبار

نیکان حدوداً سی ساله است. به واسطه ی علاقه اش به حیوانات همیشه دوست داشته دامپزشک بشه ولی در نهایت IT خونده و الان هم میونه ی خوبی با مسائل مرتبط با کامپیوتر و تکنولوژی داره. نیکان اوقات فراغتش رو با نواختن سازهایی مثل گیتار و ویولن پر می کنه و دستی به قلم هم داره به طوری که هرجا هم که قلم و کاغذی باشه یک بیت شعر می نویسه. نیکان معتقده خنده بر لب کسی نشوندن بزرگترین هنر دنیاست.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود