چگونه از سامانه پیامکی برای پیروزی در انتخابات استفاده کنیم؟
پیام رسان بلاگ آموزشی چگونه از سامانه پیامکی برای پیروزی در انتخابات استفاده کنیم؟

چگونه از سامانه پیامکی برای پیروزی در انتخابات استفاده کنیم؟

نوشته ای از کیمیا خوشبین
انتشار در تاریخ 24 خرداد 1399
دسته بندی: آموزشی

چنانچه هدف شما پیشی گرفتن از رقبا و برنده شدن در انتخابات است پس نباید یک نفر را نیز از دست بدهید، اولین قدم برای رسیدن به این هدف انتخاب بهترین شیوه های تبلیغاتی است. متاسفانه با وجود پرداخت هزینه‌های هنگفت، گاهی کمک زیادی در نتیجه نهایی نمی کند و آنچه باعث پیروزی شما خواهد شد داشتن برنامه‌ای از پیش تعیین شده و هدفمند است. قطعاً شما از شیوه‌های مختلفی برای تبلیغات انتخاباتی استفاده می کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم مقاله ی [ 7 راهکار تبلیغاتی برای افزایش شانس موفقیت در انتخابات ] را مطالعه نمایید.

ارسال پیامک ذاتاً شیوه‌ای برای اطلاع رسانی است و قطعاً داشتن سامانه پیامکی، جدا از جایگاه تبلیغاتی خود، برای پیشبرد اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده شما کمک بزرگی خواهد کرد. نکته غیر قابل انکار وقت زیادی است که همگی در گوشی همراه مان صرف می‌کنیم همگام شدن با تغییر شیوه زندگی مردم و تغییر شیوه های سنتی تبلیغات، گام هوشمندانه ای برای مقدمات شرکت در انتخابات خواهد بود ارسال پیامک‌ تبلیغاتی و عادی به علت دسترسی بالا و سادگی در طراحی و استفاده و همچنین هزینه‌های پایین آن در سال‌های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

با ارسال پیامک منطقه ای نامی آشنا در شهرتان خواهید شد

با شروع رسمی تبلیغات مستقیم انتخاباتی که بازه ی یک هفته ای فرصت دارید ، معمولاً هم با توجه به حجم بالای تبلیغات طبیعتاً شانس کمتری خواهید داشت تا بتوانید نام خود را در ذهن مردم حک کنید؛ پس باب آشنایی را قبل از فرا رسیدن موعد تبلیغات انتخابات فراهم کنید.

مناسبت‌ها و اعیاد فرصت مناسبی برای شما هستند، اغلب مردم به این مناسبت ها تعلق خاطر دارند و پیامک شما در این روز نشانه احترام شما به تعلقات ذهنی مردم است .

ولی در این کار افراط نکنید یک پیامک غیر تبلیغاتی و کوتاه با درج نامتان آماده کنید و با استفاده از سامانه پیامکی و امکان ثبت انواع ارسال منطقه ای با تفکیک شهر و استان، پیش شماره و کد پستی، پیامتان را به تمام مردم شهر ارسال کنید.

ارسال پیامک منطقه ای

از رویدادهای اجتماعی غافل نباشید

آخرین آمار از میانگین سنی کشور مربوط به سال ۹۵ بوده و این آمار نشان از میانگین سنی ۳۱ و جوان بودن کشورمان دارد.

همیشه قشر جوان از رویداد های اجتماعی بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرد پنل ارسال پیامک با فراهم نمودن انواع ارسال منطقه ای و جنسیت همراه اول و ایرانسل امکان دسترسی مستقیم شما را به شماره های این قشر خاص فراهم کرده است و شما بدون هیچ واسطه ای می توانید در عواطف آنها شریک باشید و قطعاً یک گام جلوتر از رقبا خواهید بود.

ارسال به سن و جنسیت

ارسال منطقه ای مشاغل برای ارسال های هدفمند

تنوع در شیوه های تبلیغاتی، فضای انتخابات را رقابتی تر از گذشته کرده است و نامزدهای انتخاباتی سعی در حضور پررنگ تر در عرصه‌های مختلف اجتماع دارد اغلب این نامزدها معمولاً در همایش‌های مربوط به سوابق کاری خود شرکت می کنند و البته که این حضور به نوعی تبلیغات غیرمستقیم محسوب می‌شود، افرادی که درک بیشتری از تخصص و خدمات ارائه شده شما دارند، پتانسیل بالایی برای پیوستن به کمپین هواداران شما دارند سامانه پیامکی پیام رسان با ارائه امکان ارسال پیامک به مشاغل و اصناف مختلف، شما را به هدفتان نزدیک تر خواهد کرد.

با ارسال پیامک گروهی به پیشبرد اهداف نزدیکتر می شوید

در موعدی که به نامزدهای انتخاباتی فرصت تبلیغات داده می‌شود و در واقع با شروع فعالیت ستادها تبلیغات شکل تازه‌ای به خود می‌گیرد و رقابت جلوه جدی تری پیدا می‌کند، با استفاده از سامانه پیامکی پیام رسان، گروه های پیامکی بسازید و با ارسال پیامک افراد وابسته و هوادارتان را از جلسات و اخبار استاد ها با خبر کنید، در این فرصت کوتاه نیاز به هواداران وفادار دارید، این افراد از طریق تبلیغات دهان به دهان بهترین کمک را به موفقیت شما خواهند کرد.

ارسال پیامک گروهی

ارسال پیامک برای دعوت به لینک کانال هواداران

در دنیای امروزی تأثیر ظواهر در زندگی مردم پررنگ تر شده و فرقی نمی‌کند که این موضوع در ذهن ما یک امر خوشایند یا ناخوشایند باشد. بهتر است از این واقعیت برای پیشبرد اهدافمان کمک بگیریم. امکان تبلیغات تصویری در شبکه های اجتماعی می تواند بسیار جذاب تر و تاثیرگذارتر باشد و البته حضور افراد در کانالهای تبلیغاتی شما می تواند کمک بزرگی به سنجش رویکرد شما نیز باشد.

دعوت نامه پیامکی

تعرفه ارسال پیامک ویژه پنل اس ام اس تبلیغات انتخاباتی

تعداد پيامک سامانه عادي
رايگان
سامانه يک ستاره
50،000 تومان هزينه اوليه
سامانه دو ستاره
99،000 تومان هزينه اوليه
1 17.8 16.8 14.8
10،000 16.8 16.5
50،000 16.5 16.2
100،000 16.2 15.5
1،000،000 15.5 15.2
ثبت نام سامانه رايگان ثبت نام سامانه يک ستاره ثبت نام سامانه دو ستاره

برای ارسال تعداد بالای شما کاندیدای عزیز تخفیف ویژه در نظر گرفته ایم، با ما در تماس (35102000-011) باشید.

سخن آخر

تمام مواردی که سعی کردیم در این مقاله به شما انتقال دهیم، گستردگی امکاناتی است که پنل های ارسال پیامک، با محیطی ساده اما پر کاربرد در اختیار شما قرار می دهد. با دسترسی های پنل پیامکی پیام رسان، مطمئناً پر مخاطب ترین و در عین حال کم هزینه ترین شیوه تبلیغات را انتخاب نموده اید.

به خود می بالیم اگر برای رسیدن به این هدف بزرگ پیام رسان را انتخاب نموده اید و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که لایق اعتمادتان باشیم…

برای مشاوره های تخصصی بیشتر می توانید از طریق شماره های ذیل با همکاران ما در تماس باشید:

35102000 011 (خط ویژه – 10 خط)

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از کیمیا خوشبین

کیمیا خوشبین

کیمیا یا ته تغاری شرکت ، کارشناسی رشته ی حسابداری داره و عاشق رشته تحصیلیش هست و بخاطر همین برای گرفتن مدرک ارشد داره تلاش میکنه. کیمیا عاشق بازارهای مالیه و همیشه سعی کرده با همه بازارهای مالی آشنا بشه و این یکی از تفریحاتش محسوب میشه. بخاطر انرژی بالایی که داره همیشه خنده رو به لب بقیه میاره و به همین دلیل بین همه همکاران شرکت محبوب هس

ارسال کامنت

2 کامنت

  1. فرج الله احمدی خواه

    18 شهریور 1402

    خواندم . بسیار خوب و روان و قل=ابل درک بود و شیوه های تبلیغاتی بسیا عالی را شرح دادید. با تشکر از زحمات شما

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      26 شهریور 1402

      درود ممنون از شما جناب احمدی خواه ؛ سپاس از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

ثبت نام ورود