ارسال پیامک LBS
پیام رسان بلاگ امکانات پیام رسان پیامک LBS : ارسال پیامک بصورت زنده به دکل LBS همراه اول +آموزش

پیامک LBS : ارسال پیامک بصورت زنده به دکل LBS همراه اول +آموزش

نوشته ای از پیام رسان
انتشار در تاریخ 16 اردیبهشت 1402

ارسال پیامک LBS، امکانی که درخواست کرده بودید در سامانه پیامکی پیام رسان فعال شد . شما با استفاده از این قابلیت جذاب خواهید توانست پیامک های انبوه خود را بصورت LIVE  و لحظه ای به افرادی که در یک منطقه هستند ارسال کنید .

اگر می خواهید بیشتر با این امکان آشنا شوید و از کاربرد آن در تبلیغات مشاغل خود استفاده کنید، حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید . نکات بسیار کاربردی ای را مطرح خواهیم کرد که می تواند بازدهی تبلیغات شما را چندین برابر کند!

ارسال پیامک LBS چیست ؟

سرویس LBS یا همان Location Based Service، خدمتی است که توسط شرکت همراه اول ارائه می شود که فقط قبلا در دسترس برخی شرکت ها و افراد خاص قرار می گرفت . پنل اس ام اس پیام رسان طی همکاری ای که با همراه اول دارد توانست این قابلیت را برای کاربران خود فعال کند!
شما با استفاده از سرویس LBS می توانید به افرادی که در یک منطقه خاص مورد نظر شما حضور دارد یا ورود پیدا می کنند و یا از آن منطقه خارج می شوند، پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنید . در نتیجه می توانید افرادی که بصورت بالقوه در اطراف شما هستند را جذب کنید .

یک مثال از ارسال LBS

هفته پیش برای خرید کردن و تفریح به پاساژی معروف در شهر مشهد رفته بودم، بعد از اینکه خرید هام رو انجام دادم، از پاساژ خارج شدم و میخواستم با موبایلم تاکسی اینترنتی بگیرم که ناگهان یه پیامک از یک رستوران برام ارسال شد که بهم کد تخفیف اختصاصی داده بود .

سناریو های LBS

ارسال زنده پیامک

در این قابلیت LBS یا همان ارسال پیامک زنده، شما به 3 سناریو دسترسی دارد.

  1. سناریو ورود: در این سناریو، پیامک انبوه شما به هر فردی که به منطقه خاص مورد نظر شما وارد شود ارسال می شود.
  2. سناریو حضور: در این سناریو، پیامک های انبوه شما به تمام افرادی که در یک منطقه حضور دارند، فرستاده می شود . در این سناریو می تواند مدت زمان حضور افراد را نیز تعیین کنید . مثلا پیامک خود را به افرادی که 4 ساعت در آن منطقه حضور داشتند بفرستید و …
  3. سناریو خروج: در این سناریو، پیامک های شما به افرادی که از منطقه مورد نظر شما خارج میشوند ارسال خواهد شد.

ارسال LBS، برای چه کسانی مناسب است ؟

از آنجاییکه نام دیگر LBS (ال بی اس)، ارسال پیامک بصورت زنده است در نتیجه می تواند بازدهی خوب و اثر بخشی نسبت به سایر روش های ارسال پیامک منطقه ای داشته باشد .

همه ی کسب و کار ها و افرادی که به دنبال جذب مشتری از یک منطقه و یا برندسازی در آن منطقه شهر و استان هستند می توانند از این سرویس جذاب و دوست داشتنی LBS استفاد کنند.

اگر کسب و کاری دارید و میخواهید بدانید که آیا این قابلیت برای شما مناسب است یا خیر می توانید با شماره ی 02174912 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید .

چگونه پیامک LBS ارسال کنیم ؟

تا اینجا با قابلیت LBS بصورت کامل آشنا شدیم . اکنون می خواهیم تا نحوه ارسال LBS را برایتان توضیح دهیم .

برای اینکار شما نیاز به یک پنل اس ام اس دارید . سامانه پیامکی پیام رسان با ارائه یک پنل اس ام اس رایگان با 100% امکانات فعال شما را از خرید پنل بی نیاز کرده است .

نحوه ارسال پیامک LBS
  • مرحله اول : اگر پنل اس ام اس دارید ، وارد پنل پیامکی خودتان شوید . در منوی سمت راست بر روی گزینه ارسال پیامک زنده و مکان محور و زیر منوی ارسال مکان محور LBS کلیک کنید .
  • مرحله دوم : در این قسمت شما باید اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنید .
  • مرحله سوم : پس از تکمیل اطلاعات بر روی دکمه ادامه ثبت کلیک کنید .
  • مرحله چهارم : در این مرحله درخواست شما به سمت شرکت همراه اول ارسال می شود و پس از تایید آن شرکت با موفقیت ارسال خواهد شد . شما می توانید از طریق گزارشات ارسال به وضعیت آن دسترسی داشته باشید .
ارسال پیامک مکان محور بصورت زنده

کاربرد LBS

اگر کسب و کار شما در حوزه های زیر است حتما به شما پیشنهاد می کنیم تا برای یک بار هم که شده از این قابلیتLBS  که به صورت رایگان که در پنل پیامکی پیام رسان فعال است استفاده کنید . از جمله کاربرد های آن عبارت است از :

  • گردشگری : این کسب و کار ها از قبیل آژانس های مسافرتی، مدیران هتل ها و مسافرخانه، برگزار کنندگان تور، شرکت های هواپیمایی و … می توانند به راحتی با سرویس زنده ارسال پیامک تبلیغات کنند و از ورود گردشگران با خبر شوند.
  • فروشگاه های زنجیره ای و مال ها و مراکز تفریحی : پاساژ ها و مراکز دیدنی یک شهر نیز می توانند نرخ جذب مشتری منطقه ای خود را افزایش دهند. از قبیل رستوران، سالن،کافه، فست فود، موزه، سینما، گالری، باغ و پارک و …
  • اطلاع رسانی و تبلیغات به جمعیت ها : در برخی از مواقع جمعیت های زیادی ممکن است در یک منطقه از شهر تجمع داشته باشند، مثلا در زمان راهپیمایی ها، کنفرانس و همایش، کنسرت ها، محل برگزاری جشن و یا انتخابات مجلس و شورای شهر و … در این صورت می توانید افراد مورد هدف خود را در این مکان ها مورد تبلیغ و یا اطلاع رسانی قرار دهید .

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

سامانه پیامکی پیام رسان ، پیشرو در ارائه خدمات بازاریابی پیامکی

سامانه پیامکی پیام رسان به عنوان یکی از تخصصی ترین و معتبرترین سامانه هایی است که در زمینه بازاریابی پیامکی فعالیت می کند و با ارائه پنل اس ام اس رایگان ، امکانات ارسال پیامک تبلیغاتی ، ارسال پیامک منطقه ای و حتی ارسال پیامک LBS را در اختیار همه کسب و کار ها و افراد قرار داده است .

اگر شما هم میخواهید از این امکانات استفاده کنید ، هم اکنون ثبت نام کنید .

جهت دریافت راهنمایی های بیشتر با شماره تماس 02174912 تماس حاصل فرمایید .

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.8 / 5. تعداد رای : 29

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از پیام رسان

پیام رسان

مشتری همیشگی ما خواهید شد . قول میدهیم ! در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به افراد مورد نظر خود پیامک متنی و پیام صوتی ارسال کنید. با ثبت نام پنل رایگان پیام رسان، انواع امکانات جهت ارسال پیامک در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ارسال کامنت

4 کامنت

  1. نادیا

    25 خرداد 1402

    سلام روزتون بخیر ممنون از مقاله عالی شما . مخصوصا از ویدئوی اموزشی که در مقاله بود و خیلی برای ارسال پیامک مکان محور بهم کمک کرد.

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      28 خرداد 1402

      سلام روز شما هم بخیر از اینکه مقاله و ویدیو آموزشی برای شما مفید بود ، خرسندیم . ممنون از اینکه دیدگاهتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

  2. اسماعیلی

    25 خرداد 1402

    سلام با تشکر از مقاله خوبتان. من در حوزه لوازم پزشکی فعالت دارم میتونم از این نوع ارسال پیامک برای تبلیغات استفاده کنم؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      28 خرداد 1402

      سلام جناب اسماعیلی بله روش پیامک زنده برای همه ی کسب و کار ها مناسب است . شما تنها کافی است تا محل تجمع و یا رفت و آمد مخاطبین هدف خود را شناسایی کنید . دانشگاه های علوم پزشکی ، وزارت بهداشت ، درمانگاه ها و بیمارستان ها می تواند مکان مناسبی برای ارسال پیامک زنده به آن ها باش . همچنین ارسال پیامک بر اساس مشاغل را نیز پیشنهاد می کنیم تا امتحان نمایید . در این روش شما به گروه هدف خودتان بر اساس شغل و صنف مربوطه پیماک ارسال می کنید .

ثبت نام ورود