پرسشنامه نظرسنجی
پیام رسان بلاگ آموزشی نظرسنجی پیامکی چیست؟ +11 نمونه سوال نظرسنجی آماده پیامک

نظرسنجی پیامکی چیست؟ +11 نمونه سوال نظرسنجی آماده پیامک

نوشته ای از کیمیا خوشبین
انتشار در تاریخ 27 آذر 1401
دسته بندی: آموزشی

تمامی شرکت ها و ارگان های بزرگ و کوچک و حتی مجموعه های تازه نفس برای بهتر شدن و رونق فعالیت و فروش بیشتر کالا و یا خدمات خود به دنبال جلب رضایت بیشتر مشتریان و همراهان برند خودشان هستند.

میزان این جلب رضایت باید به نحوی نظرسنجی شوند تا میزان رضایت مشتریان از فعالیت، کیفیت محصول؛ پشتیبانی و عوامل تاثیر گذار از تولید تا به دست مشتری رساندن محصول دخیل هستند نظر سنجی شوند.

نظرسنجی پیامکی

اینطور میشود به نقاط ضعف یا قوت مجموعه پی برد و نقاط ضعف و قدرت را تقویت و یا اصلاح کرد. اما سوال اصلی اینجاست که این نظر سنجی چطور باید انجام شود کدام سامانه پیامکی را برای اجرای نظر سنجی انتخاب کنیم تا از حوصله ی مشتریان خارج نباشد و به راحتی توان پاسخگویی به سوالات را داشته باشند؟

نمونه سوال نظرسنجی مناسب برای پیامک

در زیر نمونه متن درخواست شرکت در نظرسنجی را برای طرح سوال برای نظرسنجی های شما مطرح میکنیم با برای سوالات نظر سنجی خود برخی از این متن نظر سنجی استفاده کنید.

این سوالات به شما کمک می‌کنند تا رضایت مشتریان خود را ارزیابی کنید و اطلاعاتی در مورد نقاط قوت و ضعف کسب‌وکار خود کسب کنید.

نظرسنجی پیامکی
تاثیر نظرسنجی پیامکی و فرم نظرسنجی از مشتریان

سپاس از اینکه از ما خرید کردید، آیا از تجربه خرید خود از ما راضی بودید؟
1-بله
2-خیر

سلام . لطفا به جمله ی زیر از 1 تا 5 امتیاز دهید.
“اقدامات چشمگیر و موثر در شرکت مورد قدردانی قرار می گیرد.”

سلام مشتری همیشگی ****، قیمت محصولات/خدمات ما را چگونه ارزیابی می کنید؟
1-بسیار مناسب
2-معمولی
3-گران

آیا کیفیت محصولات/خدمات ما راضی‌کننده بود؟
1-بله
2-خیر
از اینکه در نظرسنجی ما شرکت می کنید سپاس گزاریم.

سلام، یک سال از افتخار همراهی با شما گذشته است.آیا نحوه ارائه خدمات ما راضی‌کننده بود؟
1) بله، بسیار راضی بودم
2) بله، راضی بودم
3) نه، ناراضی بودم
4) نظری ندارم

مشتری گرامی لطفا میزان رضایت خود را از کیفیت محصولات ارائه شده تنها به صورت عدد از 1 تا 5 برای ما پیامک کنید.

مشتری گرامی لطفا میزان رضایت خود را از وضعیت بسته بندی محصولات ارائه شده تنها به صورت عدد از 1 تا 5 برای ما پیامک کنید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

جناب ….. عزیز، ممنون از اینکه با تماس گرفتید .آیا از پشتیبانی سایت ما راضی هستید ؟
1- بله
2- خیر؟

مشتری گرامی لطفا میزان رضایت خود را تحویل به موقع محصولات تنها به صورت عدد از 1 تا 5 برای ما پیامک کنید.

آیا برند ****  را به دوستان و آشنایان خود معرفی می‌کنید؟
1-بله
2-خیر

برگزاری مسابقه در کنار نظرسنجی پیامکی

ویدیو برگزاری نظرسنجی پیامکی

جهت افزایش مشارکت مشتریان و افراد در نظرسنجی پیامکی، چند راه حل وجود دارد. از قبیل ارائه کد تخفیف، تشکر و قدردانی و برگزاری مسابقه در پاسخ های نطرسنجی.
در این حالت پیشنهاد من به شما علاوه بر نظر سنجی ایجاد یک مسابقه نیز میباشد برای مثال قید کنید در محصولات خود از عدد 1 تا 5 به محصول شما از به ترتیب عالی تا بد امتیاز دهند و با ارسال پیامک به سرشماره ی تبلیغاتی شما علاوه بر شرکت در نظر سنجی در مسابقه ی شما نیز شرکت داده میشوند و به قید قرعه جوایزی به این افراد نیز تعلق خواهد گرفت.
با ارسال متن نظر سنجی از مشتریان و ایجاد یک منشی و دریافت خط اختصاصی میتوانید تمامی افرادی که از عدد 1 الی 5 را برایتان ارسال کرده اند مشاهده کنید.

حتی میتوانید با دسته بندی اعداد ارسال شده افرادی که رضایت نداشته اند رو پیگیری کنید و تماس و جویا شدن علت عدم رضایت بتوانید نظر این افراد را نیز جلب کنید در انتها بعد از دریافت هر پیامک نیز پیامک خودکاری از طریق منشی پیامکی برای افراد ارسال کنید که از شرکت درنظر سنجی سپاسگذاریم.

از شما بابت شرکت در نظرسنجی سپاسگذاریم.

هزینه راه اندازی نظرسنجی پیامکی

نظرسنجی پیامکی

در سامانه پیامکی پیام رسان، ماژول راه اندازی نظرسنجی پیامکی بصورت پیش فرض فعال می باشد و شما تنها با ثبت نام و پرداخت هزینه سامانه پیامکی به مبلغ 49000 هزارﺗﻮﻣﺎنءء می توانید به 100% امکانات آن دسترسی داشته باشید.
یا هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی و خرید پنل پیامکی، به راحتی می توانید نمونه سوال نظر سنجی را به دست افراد و مراجعه کنندگان رساند ایا اینکه برای هر مشتری نامه ای یا کاغذی برای نظر سنجی ارسال کنیم جلوه ی زیبایی دارد؟

افراد نمونه سوال نظر سنجی که در کاغذ اضافه شده است را بررسی میکنند ؟ یا امکان این است که با تمام مراجعه کنندگان و مشتریان خرد و عمده تماس گرفت؟ یا اصلا در حوصله ی این افراد است که پاسخگو نمونه سوال نظر سنجی باشند؟

نتیجه گیری

شرکت ها و کسب و کارهای موفق و بزرگ تلاش میکنند تا با نظرسنجی از مشتریان آنها را در مرکز پیشبرد اهداف خود قرار دهند تا موفق تر عمل کنند. متن نظرسنجی که برای مشتریان ارسال می شود به آنها کمک میکند تا برای افزایش رضایت آنان و وفادار کردن مشتری تصمیمات بهتری اتخاذ کنند.

دراین مقاله با کنار گذاشتن روش های گذشته روش جدید نظرسنجی پیامکی و با کاربرد بیشتر مدرن تر و با صرف هزینه ی کمتر به شما معرفی خواهم کرد تا نمونه سوال نظر سنجی خود را به بهترین نحو برای افراد و مشتریان خود ارسال کنید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.5 / 5. تعداد رای : 63

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از کیمیا خوشبین

کیمیا خوشبین

کیمیا یا ته تغاری شرکت ، کارشناسی رشته ی حسابداری داره و عاشق رشته تحصیلیش هست و بخاطر همین برای گرفتن مدرک ارشد داره تلاش میکنه. کیمیا عاشق بازارهای مالیه و همیشه سعی کرده با همه بازارهای مالی آشنا بشه و این یکی از تفریحاتش محسوب میشه. بخاطر انرژی بالایی که داره همیشه خنده رو به لب بقیه میاره و به همین دلیل بین همه همکاران شرکت محبوب هس

ارسال کامنت

5 کامنت

  1. نوین پارسا

    21 آبان 1402

    درود من برای شرکت خودم با استفاده از نمونه سوالات نظرسنجی از مشتریان شما یک پیامک نظرسنجی ارسال کردم . بازخورد خوبی داشت ممنون از تیم خوب پیام رسان

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      21 آبان 1402

      درود من از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

  2. Mahdi

    21 آبان 1402

    برای ایجاد نظرسنجی پیامکی از پیام رسان محدودیت خاصی اعمال شده است؟ مثلا میتونم لینک سایت و یا فرم آنلاین بفرستم

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      21 آبان 1402

      خیر محدودیتی از بابت ارسال لینک در متن پیامک وجود ندارد.

  3. Mz

    21 آبان 1402

    kzvsk[d \dhl;d

ثبت نام ورود