تبلیغات نوروزی
پیام رسان بلاگ آموزشی تبلیغات نوروزی با پیام رسان !

تبلیغات نوروزی با پیام رسان !

نوشته ای از مهدی نامور
انتشار در تاریخ 24 اسفند 1400

با توجه به نزدیک شدن به سال جدید، بازار این روزهای تبلیغات در کشور رنگ و بوی خاصی به خود گرفته به گونه ای که حتما تا به حال در معرض این تبلیغات قرار گرفته اید.

تبلیغات پیامکی با همگام شدن با تکنولوژی و شیوه های نوین دنیای ارتباطات، دسترسی به جامعه را بیش از پیش آسان تر کرده است.

امروز قصد داریم تا به معرفی راهکار های موفقیت و دستیابی به حداکثر بازدهی تبلیغاتی در امر تبلیغات پیامکی نوروزی بپردازیم.

ابتدا به معرفی پنل اس ام اس و بهترین شیوه های ارسال های منطقه ای و سراسری و در نهایت کلید موفقیت در تبلیغات نوروزی را معرفی خواهیم کرد.

برای اینکه هرچه زودتر از تمامی امکانات سامانه پیامکی پیام رسان بهرمند شوید میتوانید از با تکمیل 2 دقیقه ای فرم ثبت نام رایگان به جمع خانواده ما بپیوندید.

برای آموزش های بیشتر و از استراتژی های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ میتوانید از مجله خبری بازاریابی پیامگ دیدن فرمایید.

چرا پنل اس ام اس ؟

پنل اس ام اس درگاه و بستری برای انتقال محتوای تبلیغاتی در قالب پیامک خواهد بود که به شما اجازه میدهد به سراسر استان ها،شهر ها، و حتی خیابان ها و کوچه های مد نظرتان پیامک های تبلیغاتی ارسال کنید.

 پنل پیامکی با قابلیت های متنوع ارسال و با هزینه های اقتصادی و مقرون به صرفه به یکی از مورد تقاضاترین کانال های تبلیغاتی در روزهای نوروزی میباشد.

امکانات دسترسی به سراسر کشور

در ادامه به چند مورد از بهترین قابلیت های ارسال پیامک منطقه ای اشاره خواهیم کرد، که میتواند شما را در رسیدن به حداکثر کارایی و بازدهی کمک کند.

مشاغل و اصناف

قابلیت تفکیک جامعه هدف تبلیغات، بر اساس مشاغل و صنف مخاطبان، قطعا میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای ارسال های منطقه ای باشد.

بر اساس این نوع ارسال میتوانید در منطقه،شهر و استانی که قصد تبلیغات و بازاریابی دارید، مخاطبین خود را بر اساس مشاغل آنها تقسیم بندی کنید.

دکل ایرانسل (BTS)

ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس دکل های ایرانسل یکی دیگر از انواع ارسال های پرتقاضای این روزها نوروزی محسوب میشود.

بر اساس این ارسال پیامک bts ، افرادی که طی 2 هفته ی اخیر در منطقه ی مورد نظر شما رفت و آمد داشته اند و دکل آنها را تشخیص داده پیامک ارسال میشود.

این ارسال از طرف خوده اپراتور ایرانسل با سرشماره مربوط به خوده اپراتور و با سرعت و دقت ویژه ای صورت میگیرد.

نکات طلایی برای موفقیت در تبلیغات نوروزی

همان طور که تا به اینجا به آن پرداختیم، ارسال پیامک های تبلیغاتی به سبب قابلیت های متنوع، اقتصادی و همچنین کاربردی، یکی از کانال های تبلیغات پیشنهادی برای روز های نوروزی است.

اما پیامک تبلیغاتی که مخاطب آن را دریافت میکند باید به بهترین شیوه ی ممکن ارائه شود تا بتواند تاثیرات مدنظر را در مخاطب ایجاد کند.

در ادامه به چند مورد از مواردی اشاره میکنیم که در موفقیت تبلیغات نوروزی شما، موثر خواهد بود.

دسترسی نامحدود به جامعه هدف

یکی از ویژگی های بارز در استفاده از سامانه پیامکی قابلیت دسترسی حداکثری به مخاطبین جامعه هدف است.

بعضی  از کانال های تبلیغاتی به گونه ای هستند که تنها در صورتی موثر واقع میشوند که مخاطب در شرایط خاصی قرار داشته باشد.

برای مثال آنلاین بودن فرد،حضور داشتن در جایی برای دیدن بنر و یا دریافت بروشور.

بارز ترین وجه تمایز در این مورد دسترسی به تمامی مخاطبین بدون توجه به شرایط مخاطب است.

به عبارتی یکی از بهترین ویژگی های پیامک تبلیغاتی این است که بر خلاف روش دیگر که مخاطب تعیین میکند که در معرض تبلیغات قرار بگیرد یا خیر، این شما هستید که تعیین میکنید چه زمانی مخاطب تبلیغات شما را ببیند.

هزینه ثابت در روزهای متغیر سال

در ایام خاص مثل عید نوروز، شب یلدا، بلک فرایدی و… حجم تبلیغات به شکل وسیعی افزایش میابد و به همین مراتب هزینه های تبلیغات در کانال های مختلف افزایش میباشد.

به گونه ای که هزینه یک استوری در یک پیج معمولی اینستاگرام در روزهای عادی اصلا قابل مقایسه با روزهای پر ترافیک و استراتژیک نیست.

از مزیت های دیگر پنل پیامکی، هزینه ثابت در تمامی روز ها و بدون توجه به مناسبت هاست.

بنابراین با یک هزینه ثابت و معقول به راحتی میتوانید پا به پای رقیبان خود تبلیغات گسترده و انبوه به جامعه هدف خود داشته باشید.

عودت وجه بابت کسانی که تبلیغات شما را ندیدند !

یکی دیگر از مزیت های پنل پیامکی پیام رسان نسبت به سایر بستر های تبلیغاتی عودت وجه بابت کسانی است که در معرض تبلیغات شما قرار نگرفته اند.

اگر مخاطب بنا بر هر دلیلی پیامک را دریافت نکند و در معرض تبلیغات قرار نگیرد اعتباری از پنل کسر نشده و هیچ هزینه ی سرباری باری کاربر نخواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید از طریق شماره زیر در ارتباط باشید.

021-74912

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از مهدی نامور

مهدی نامور

مهدی پسر آروم و خونسردیه، توی کارش جدیه و هر کاری رو بسپاری بهش میدونی که تمام توانش رو برای انجامش میذاره و عاشق چالش هاست،به نتیجه فک میکنه دانش آموخته رشته مدیریته اهل مطالعه و سینماست و عاشق کتاب های خودکاوی و فلسفیه

ارسال کامنت

ثبت نام ورود