متن تبلیغ هتل
پیام رسان بلاگ متن پیامک تبلیغاتی راهنمای کامل تبلیغات هتل و جذب مسافر ؛ 12 متن تبلیغ هتل و مسافرخانه

راهنمای کامل تبلیغات هتل و جذب مسافر ؛ 12 متن تبلیغ هتل و مسافرخانه

نوشته ای از پیام رسان
انتشار در تاریخ 11 تیر 1402

چگونه مسافران و گردشگران بیشتری جذب کنیم؟ این سوالی است که ذهن اکثر صاحبان کسب و کار صنعت هتلداری را درگیر کرده است. آنها می دانند جذب مسافر یک شبه اتفاق نمی افتد با توجه به بازار رقابتی در صنعت هتلداری در جذب مسافر، صاحبان این کسب و کار هزینه های زیادی را برای تبلیغات و بازاریابی انجام می دهند.

تبلیغات هدفمند باعث آشنایی گردشگران نسبت به هتل، امکانات و موقعیت آن می شوند که این آشنایی باعث مراجعه آنها به هتل و به مرور باعث افزایش مسافر در هتل می شود. در این مقاله تلاش شده است تا شما را با روشی موثر در افزایش مسافر در هتل و جذب مشتری مسافرخانه آشنا کند. با ما همراه باشید.

انواع روش های جذب مسافر برای هتل

در صنعت هتلداری، صاحبان هتل روش های مختلفی برای تبلیغات و بازاریابی استفاده می کنند ولی بازاریابی هتل موفق زمانی اتفاق می افتد که تاثیرگذاری بیشتر داشته باشد. آنها با انتخاب یکی از راه های جذب مسافر و روشهای تبلیغاتی زیر به فکر توسعه کسب و کار خود هستند.

  • افزایش مسافر هتل با تبلیغات در گوگل: با راه اندازی سایت مربوط به مسافرخانه و هتل، گردشگران می توانند با جستجو در گوگل هتل و ویژگی ها آن را بررسی کنند.
  • استفاده از شبکه های اجتماعی در جذب مشتری هتل: داشتن حساب کاربری در فضای مجازی مانند اینستاگرام، تلگرام و دیگر برنامه ها به شما کمک می کند با انتشار و تبلیغ ویژگی ها و موقعیت هتل، بازاریابی هتل انجام دهید. با مسدود شدن شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام و دیگر شبکه ها اثرگذاری آن کاهش یافته است.
  • استفاده از سامانه پیامکی برای تبلیغات و آشنایی گردشگران: در این روش تبلیغاتی جذب مشتری هتل با سرعت بیشتری اتفاق می افتد که یکی از ضعف های آن عدم ارسال تصویر و فیلم است. ولی با ارسال لینک می توان آدرس صفحات حاوی عکس و ویدیو را نیز برای افراد ارسال کنید .

بهترین روش برای جذب مسافر هتل

حتماً با مطالعه روشهای ارائه شده بهترین نحوه جذب مسافر را متوجه شده اید. بازاریابی هتل با استفاده از سامانه پیامکی یکی از روشهای موثر در توسعه و رونق در افزایش مسافرین هتل و مسافرخانه است.
شما با صرف هزینه ارسال پیامک و زمان کم می توانید روی جامعه هدف خود سرمایه گذاری کنید همچنین شما می توانید سامانه ارسال اس ام اس را با روش های دیگر ترکیب کنید تا بازدهی تبلیغات شما افزایش یابد.

نمونه متن تبلیغاتی برای هتل

برای تاثیر محتوای تبلیغاتی در جذب مسافر، متن تبلیغاتی که ارسال میکنید بسیار با اهمیت است. در ادامه شما را با چند نمونه متن های بازاریابی از طریق پنل اس ام اس رایگان آشنا میکنیم.

به هتل (نام هتل)  خوش آمدید! با فضایی راحت و شیک، خدمات منحصر به فرد و پرسنلی مجرب و دوستانه، زمان خود را در این هتل لذت بخش بگذرانید.

با بازدید از (**)‌، تجربه‌ای از طبیعت زیبا را خواهید داشت.
هتل (نام هتل)

امیدواریم که از زمان خود در اینجا لذت برده باشید. به امید دیدار مجدد شما در آینده نزدیک
با تشکر از اینکه در هتل ما اقامت داشتید.

ما به نظر شما اهمیت می‌دهیم! با تکمیل نظرسنجی، شما می‌توانید به ما کمک کنید، کیفیت خدمات را بهبود ببخشیم.تجربه شما در هتل به ما کمک می کند.

هتل ما با موقعیت عالی، بهترین انتخاب برای سفرهای تجاری و تفریحی شماست. با امکانات کامل و خدمات حرفه‌ای، شما را به یک تجربه بی‌نظیر دعوت می‌کنیم.
هتل (نام هتل)

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

بهترین تجربه اقامتی را در هتل ما تجربه کنید! با اتاق‌های مجهز به تمامی امکانات رفاهی، رستوران با منوی متنوع و محیطی دلنشین، هتل ما بهترین انتخاب برای اقامت شماست.

هتل **** ، به شما احساس خانه خودتان را القا می‌کند. با استفاده از امکانات مدرن و خدمات فوق‌العاده، تجربه‌ای لذت‌بخش و خاطره‌انگیز را در هتل ما تجربه کنید.

آیا به دنبال فضایی زیبا و آرام برای استراحت هستید؟ هتل ما با طراحی منحصر به فرد و دکوراسیون زیبا، شما را در دنیایی از آرامش و رفاه می‌بیند.

آیا به دنبال تجربه‌ای چشم‌گیر در قلب شهر هستید؟ هتل ما با موقعیت مکانی عالی و دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری، بهترین پایگاه برای کاوش و لذت بردن از شهر است.

با خدمات ویژه و استقبال حرفه‌ای تیم ما، هتل ما بهترین جایی برای برگزاری هر نوع رویداد و مجالس خصوصی است. از اتاق‌های کنفرانس تا سالن‌های عروسی، ما همه چیز را برای شما فراهم می‌کنیم.

با چشم‌اندازی فوق‌العاده از پنجره اتاق‌هایمان، شما به دنیایی از زیبایی و آرامش خواهید پرداخت. هتل ما، بهترین مکان برای آرامش و استراحت شماست.

آیا دنبال یک محیط شیک و مدرن برای برگزاری مراسم عروسی یا مهمانی خصوصی هستید؟ هتل ما با سالن‌های بزرگ و دکوراسیون زیبا، بهترین مکان برای برگزاری رویدادهای شماست. با تجربه لحظاتی جذاب و خاطره‌انگیز در هتل ما، روز خاص خود را به یادداشت خواهید سپرد.

آیا به دنبال یک تجربه تفریحی و پر از هیجان هستید؟ هتل ما با امکانات ورزشی بی‌نظیر و فعالیت‌های سرگرم‌کننده، به شما فرصتی برای تفریح و لذت بردن از وقت خود می‌دهد. آیا آماده هستید به دنیای هیجان و سرگرمی خوش‌آمدید؟

سامانه پیامکی چیست؟

پنل پیامکی یک سامانه ارسال پیامک است که شما می توانید محتوای متن تبلیغات خود را براساس امکانات موجود در پنل پیامکی به کاربران خود ارسال کنید.

تاثیر بازاریابی پیامکی برای جذب مسافر هتل

تاثیرگذاری بازاریابی هتل با استفاده از پنل پیامکی زمانی بولد می شود که بیشتر از 90 درصد مردم در هنگام استفاده از گوشی همراه خود با ارسال پیامک تبلیغاتی از پنل پیامکی اس ام اس را مطالعه می کنند.

از آنجایی که مردم کشورمان به دلیل مشغله های کاری و شرایط زندگی امروزی، کمتر وقت برای سفر رفتن و گشتن برای مکان مناسب برای سفر دارند با ارسال متن تبلیغاتی تاثیرگذار، باعث به یاد ماندن در ذهن آنها و ذخیره شدن در گوشی آنها می شوید تا در زمان سفر بتوانند از آن استفاده کنند.

امکانات پنل پیامکی برای جذب مسافر هتل

سامانه پیامکی با ارسال پیامک به صورت هدفمند باعث افزایش مسافر هتل و جذب مشتری مسافرخانه می شود شما می توانید متن تبلیغاتی هتل را با انتخاب جامع هدف به صورت منطقه ای، استانی، دکل های مخابراتی ( همراه اول و ایرانسل )، نقشه گوگل و دیگر روش ها ارسال کنید. همچنین سامانه پیامکی این امکان را به شما می دهد تا پیامک خود را در بازه زمانی مد نظر خود ارسال کنید.

کاربردتری ترین روش در پنل اس ام اس برای جذب مسافر هتل

مهم ترین مسئله در بازاریابی هتل حفظ ارتباط با مشتری است همه روشهای ارسال پیامک چون به صورت هدفمن صورت میگیرد ارزشمند و کاربردی می باشند اما ارسال پیامک از طریق دکل LBS یا همان پیامک تبلیغاتی مکان محور می توانید اقدام به حفظ ارتباط و جذب مشتری کنید.

مثلا زمانی مسافر وارد هتل می شود به محض ورود با پیامک خوش آمد به استقبال آنان بروید و یا به محض خروج از هتل با پیامک تبلیغاتی در مورد مکان های گردشگری، علاقه  به دیدار مجدد، نظرسنجی از هتل می توانید ارتباطتان را با مشتری حفظ نمایید.

سخن پایانی

مطالب ارائه شد در مقاله به خوبی مزایای سامانه پیامکی و کاربرد آن در زمینه بازاریابی هتل را نشان می دهد. یکی از راه های جذب مسافر استفاده از پنل پیامکی است که  مزایای زیادی در بازاریابی هتل دارد که به آن اشاره شده است.

ما می خواهیم با انتخاب درست مسیر تبلیغاتی شما را وارد عرصه جدید تبلیغات کنیم. سامانه پیام رسان با دسترسی آسان و امکانات فراوان در این پنل پیامکی همراه شما در این بازار رقابتی است.

91012767 - 021

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.9 / 5. تعداد رای : 39

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از پیام رسان

پیام رسان

مشتری همیشگی ما خواهید شد . قول میدهیم ! در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به افراد مورد نظر خود پیامک متنی و پیام صوتی ارسال کنید. با ثبت نام پنل رایگان پیام رسان، انواع امکانات جهت ارسال پیامک در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود