متن تبلیغاتی دستگاه کارتخوان
پیام رسان بلاگ متن پیامک تبلیغاتی تبلیغات دستگاه کارتخوان (POS) +12متن تبلیغاتی دستگاه کارتخوان

تبلیغات دستگاه کارتخوان (POS) +12متن تبلیغاتی دستگاه کارتخوان

نوشته ای از کیمیا خوشبین
انتشار در تاریخ 14 اسفند 1401

امروزه دستگاه های کارتخوان مورد نیاز هر فعالیت و تمامی مشاغل می باشد با کم شدن پول فیزیکی یکی از راحت ترین روش های دریافت وجه از خریداران دستگاه های کارتخوان می باشد.

فروشندگان دستگاه های کارتخوان میتوانند تبلیغات دستگاه کارتخوان خود را  با مسیرهای به افراد حقیقی و حقوقی انجام دهند  و در بازار رقابتی بین فروشندگان کارتخوان فروش بیشتری داشته باشند.

 تبلبغات دستگاه کارتخوان به روش های مختلفی انجام میشوند مانند تبلیغات بنرها که در سطح شهر قرار دارند تبلیغات تراکتی تبلیغات در سایت ها و شبکه های اجتماعی و تبلیغات دستگاه کارتخوان از طریق ارسال پیامک که در این مقاله به تبلیغات دستگاه کارتخوان از طریق ارسال پیامک خواهیم پرداخت و بررسی خواهیم کرد که چطور میتوانیم پیامک تبلیغاتی به تمام مناطق و مشاغل مورد نظرمان داشته باشید و چطور میتوانیم از طریق پیگیری ها کیفیت کاری خود را بالا ببریم و سطح رضایتی افراد که از دستگاه ها ی کارتخوان مجموعتان استفاده میکنند را بسنجید.

تبلیغات پیامکی دستگاه کارتخوان

تبلیغات دستگاه کارتخوان به روش مختلفی امکان پذیر است که در این مقاله به بررسی دقیق انواع تبلیغات و نحوه ی ارسال پیامک را بررسی خواهیم کرد.

دستگاه کارتخوان

ارسال پیامک منطقه ای به کل شهر

همان طور که در بالا گفته شد با توجه به نیاز امروز  تمامی افراد به  دریافت کارتخوان برای جذب بیشتر مشتریان میتوانید ارسال پیامک انبوه را به سراسر شهر خود انجام دهید با توجه به اینکه ارسال به سراسرکشور انجام میشود کافیست شهر مورد نظرتان را انتخاب کنید تا سامانه شماره های تمامی اپراتور هارا به تفکیک به شما نمایش دهد.

ارسال پیامک براساس مشاغل و اصناف

شاید یکی از مورد توجه ترین ارسال ها برای تبلیغات دستگاه کارتخوان ارسال اصناف و مشاغل می باشد ارسال اصناف و مشاغل ارسال پیامک شمارا به اصناف مورد نظرتان ثبت کنید.

ارسال پیامک منطقه ای بر اساس کد پستی

ارسال کد پستی یکی دیگر از پارامترهای ارسال پیامک است که  تنها کا فیست 3 تا 5 رقم اول کد پستی منطقه مورد نظرتان را وارد کنید تا سامانه تعداد شماره های موجود در منطقه ی مورد نظرتان را برای ارسال تبلیغات دستگاه  کارتخوان به شما نمایش دهد.

ارسال پیامک منطقه ای براساس نقشه

اگر در مرکز استان قصد تبلیغات دارید  و دسترسی به کد پستی مناطق ندارید میتوانید ارسال پیامک بر اساس نقشه را انتخاب کنید در این ارسال کافیست منطقه ی مورد نظرتان را انتخاب میکنید و سامانه به شما نمایش میدهد در منطقه ی شما چه تعداد شماره ثبت شده است.

نمونه متن تبلیغاتی دستگاه کارتخوان

با ما برترین باشید
دریافت آنی دستگاه کارتخوان
شماره تماس :

فروش نقدی و اقساطی دستگاه کارتخوان
آدرس :
شماره تماس :

فروش دستگاه کارتخوان سایر
شماره تماس
آدرس اینستا

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

واگذاری دستگاه کارتخوان به صورت نقد  واقساط
واگذاری به کسبه، خرده فروشان و مشاغل خانگی
شماره تماس :

دستگاه کارتخوان با قابلیت واگذاری دائمی
با ضمانت و گارانتی
مالکیت دائمی بدون مسدود سازی سپرده…
شماره تماس

واگذاری دستگاه کارتخوان (POS) به صورت امانی ثابت و سیار
کافیست با ما همراه شوید
شماره تماس

دستگاه کارتخوان سیار خود را
بدون محدودیت در تراکنش به ما بسپارید با ما همراه باشید.

برای پیشترفت شغلیتان
اولین قدم دریافت کارتخوان می باشد
شماره تماس

مشاوره رایگان نیاز داری برای دریافت کارتخوان ؟
کافیه تماس بگیری

وقتشه دستگاه کارتخوانتو از ما تحویل بگیری
ادرس سایت
شماره تماس

برای تبلیغات دستگاه های کارتخوان یکی از بهترین مسیرهای تبلیغات همانطور که در بالا اشاره شد ارسال پیامک تبلیغاتی واطلاع رسانی می باشد کافیه یه ثبت نام رایگان انجام بدین و اطلاعات خود را تکمیل کرده تا امکان دسترسی به تمامی منو های ارسال برایتان فراهم شود.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.4 / 5. تعداد رای : 36

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از کیمیا خوشبین

کیمیا خوشبین

کیمیا یا ته تغاری شرکت ، کارشناسی رشته ی حسابداری داره و عاشق رشته تحصیلیش هست و بخاطر همین برای گرفتن مدرک ارشد داره تلاش میکنه. کیمیا عاشق بازارهای مالیه و همیشه سعی کرده با همه بازارهای مالی آشنا بشه و این یکی از تفریحاتش محسوب میشه. بخاطر انرژی بالایی که داره همیشه خنده رو به لب بقیه میاره و به همین دلیل بین همه همکاران شرکت محبوب هس

ارسال کامنت

4 کامنت

  1. طهورا

    28 خرداد 1402

    سلام وقتتون بخیر میخوام برای مخاطبین همراه اول برای فروش تبلیغات کنم این نوع ارسال پیامک هم توسامانتون دارین؟چطور میتونم تهیه کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      3 تیر 1402

      سلام بله قابلیت ارسال پیامک بر اساسپیش شماره همراه اول و ایرانسل نیز فعال است . نکته جدید اینکه ما قابلیت ارسال پیامک LBS را فعال کردیم . به این صورت که شما می توانید با یک بار ثبت پیامک تبلیغاتی ، به صورت زنده به کساین که وارد یک منطقه می شوند پیامک خود را ارسال کنید . خوشبختانه این قابلیت تنها برای شماره های همراه اول فعال است .

  2. mohammad

    28 خرداد 1402

    سلام من از ارسال روی نقشه سامانه شما ارسال پیامک داشتم سرعت خوبی داشت بازخورد خوبی هم پیدا کردم ممنون

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      3 تیر 1402

      سلام از اینکه پیام رسان را برای ارسال پیامک های تبلیغاتی خود انتخاب کردید خرسندیم. ممنون از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

ثبت نام ورود