پنل اس ام اس کرج؛ ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی و خدماتی در استان البرز
پیام رسان بلاگ پنل اس ام اس شهر و استان پنل اس ام اس کرج؛ ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی و خدماتی در استان البرز

پنل اس ام اس کرج؛ ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی و خدماتی در استان البرز

نوشته ای از یاسی پورغلام
انتشار در تاریخ 24 خرداد 1399

کرج چهارمین شهر پرجمعیت ایران و بیست و دومین کلان شهر خاورمیانه می باشد و همچنین مرکز استان البرز است. حتما لقب “ایران کوچک” به گوشتان آشناست. کرج این لقب را به دلیل مهاجرپذیر بودنش بعد از تهران به خود اختصاصی داده است.

از دیر باز تبلیغات مهمترین موضوع در هر حرفه ای بوده و هست و این نشان دهنده ریشه ی کهن تبلیغات است. از قدیم تمامی صاحبان کسب و کار، مدیران شرکت و … به دنبال راهی برای تبلیغ برند و محصول خود بودند و از روش های سنتی تبلیغات استفاده می نمودند.

با گذشت زمان روش های سنتی تبلیغات، جای خود را به روش های مدرن همانند استفاده از موبایل و ایمیل و شبکه های اجتماعی و … دادند که شهر کرج نیز از این قاعده مستثنا نبوده و به دلیل وجود کارخانه جات و مهاجر پذیر بودنش استفاده از تبلیغات مدرن جای خود را در بین افراد باز کرده است.

انواع ارسال پیامک در شهر کرج با توجه به مخاطبان هدف

سامانه ارسال پیامک پیام رسان، با توجه به وجود شغل های مختلف و استفاده های گسترده از پنل پیامکی اعم از شناساندن برند و محصول شرکت، اطلاع رسانی بابت تغییر مکان و یا تخفیفات و یا افتتاح فروشگاه، فروش ویلا، آگهی استخدام و … ارسال پیامک های متفاوتی را بسته به نیاز، پیش روی شما قرار داده است.

اگر فروشگاه مواد غذایی در شهر کرج دارید و تخفیفات ویژه ای را برای فروش محصولات خود قرار داده اید و می خواهید ساکنین محدوده ی فروشگاه را مطلع سازید حتما از ارسال منطقه ای بر اساس کدپستی استفاده نمایید. با این ارسال می توانید به تمامی افرادی که شماره های خود را در این منطقه ثبت سند انجام داده اند ارسال پیامک انجام دهید.

چنانچه در ستاد انتخاباتی شهر کرج مشغول به فعالیت هستید، در جهت هواداری و شناساندن نام کاندیدای مورد نظر خود می توانید از ارسال منطقه ای بر اساس استان و شهر استفاده نمایید تا از این طریق بتوانید با کمترین هزینه، تبلیغات موثری را در جهت پیشبرد اهداف خود انجام دهید.

بی شک هر چقدر بیشتر از این نوع ارسال برای شناساندن نام کاندیدای خود استفاده کنید، نتیجه ی بهتر و بیشتری خواهید داشت و از این طریق نام کاندیدا در اذهان عموم مردم قرار خواهد گرفت.

اشتهارد، اندیشه، باغستان، حصارک، رجایی شهر، شهر جدید هشتگرد، شهریار، صباشهر، صافدشت، طالقان، فردیس، قدس، گرمدره، ماهدشت، محمدشهر، مشکین دشت، ملارد، مهرویلا، نظرآباد، وحیدیه، کرج، کمال شهر و … شهرهای استان البرز می باشند که به راحتی با انتخاب یک شهر، ارسال اس ام اس انجام می شود.

کرج با ثبت 270209 شماره خطوط دائمی و اعتباری، بیشترین مشترکان را در بین تمامی شهرهای استان البرز به خود اختصاص داده است.

همچنین برای ارسال اس ام اس به مخاطبانی که دارای سیمکارت ایرانسل هستند می توانید از ارسال پیامک به آنتن BTS ایرانسل استفاده نمایید که در طی 2 هفته اخیر در منطقه مورد نظر انتخابی تردد داشته اند. مزیتی که این نوع ارسال دارد این است که به شماره های فعال ایرانسل ارسال انجام می شود و حداقل ارسال اس ام اس به میزان 10000 پیامک است.

شاید کسب کار شما جزو کسب کارهایی باشد که حتما الزام به ارسال اس ام اس به مخاطبین بر اساس جنسیت و سنین خاص هست همانند آرایشگاه ها که نیاز هست حتما برای جامعه هدف خود، که خانم ها می باشند ارسال انجام شود. با استفاده از ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت در پنل ارسال پیامکی پیام رسان میتوانید مخاطبان خود را بر حسب جنسیت و سن انتخاب کنید.

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید اگر بخواهید به نمایشگاه داران ماشین در شهر کرج ارسال پیامک انجام دهید به چه صورت و از چه راهی این کار را انجام دهید؟

سامانه ارسال پیام کوتاه پیام رسان با توجه به نیاز مبرم کاربران، دیتابیس هایی از گروه های شغلی متفاوت را در پنل به صورت رایگان قرار داده است که می توانید به راحتی از منوی ارسال پیامک مشاغل و اصناف، گروه شغلی مورد نظر خود را انتخاب و ارسال ثبت نمایید.

به عنوان مثال برای ارسال پیامک به نمایشگاه داران ماشین در شهر کرج می توانید از گروه شغلی وسیله نقلیه، گروه نمایشگاه ماشین را انتخاب و اقدام به ثبت ارسال کنید.

استفاده از پنل پیامکی برای مدارس کرج واقع در استان البرز

بی شک پنل ارسال پیامک همیشه برای استفاه از ارسال پیامک های تبلیغاتی نیست. همانند مدارس که از سامانه پیام کوتاه برای اطلاع رسانی به اولیای دانش آموزان استفاده می کنند.

مدارس کرج در پنل پیامکی پیام رسان، جهت سهولت در ارسال می توانند تمامی شماره مخاطبین را در دفترچه تلفن پنل ذخیره نمایند و در زمان ارسال فقط گروه مورد نظر را انتخاب کنند.

تمامی مدارس کرج با ثبت نام رایگان در سامانه پیامکی پیام رسان می توانند با اولیای دانش آموزان در ارتباط باشند که البته با خرید یک خط اختصاصی می توان این تعامل را به یک تعامل دو طرفه تبدیل کرد که علاوه بر ارسال پیامک، دریافت پیامک نیز خواهید داشت. برای خرید خط اختصاصی می توانید از منوی امکانات، “انتخاب شماره دلخواه” و یا “شماره اختصاصی های رند ” اقدام نمایید.

حتی می توانید گروه های متفاوتی در دفترچه تلفن بر اساس پایه های مختلف تحصیلی ایجاد و سپس شماره ها را در دفترچه تلفن در گروه های مختلف ذخیره کنید. برای ارسال نیز کافیست از منوی ارسال تکی و گروهی پیامک، ارسال گروهی را انتخاب نمایید.

ارسال پیامک در شهر و استان خاص از طریق پنل پیامکی پیام رسان امکان پذیر است .

ارسال اس ام اس به شماره های بلک لیست در شهر کرج واقع در استان البرز

قطعا رسیدن پیام بهتر از هرگز نرسیدن است. اشتباه نکنید منظورم از نرسیدن پیام ضعف در کیفیت ارسال نیست، مقصود شماره هایی هستند که دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال کرده اند. در واقع به این شماره ها، گیرنده مسدود می گویند و شمارهایی هستند که در لیست سیاه مخابرات قرار دارند.

سامانه پیام کوتاه پیام رسان، برای ارسال پیامک انبوه به شماره های گیرنده مسدود در شهر کرج، استفاده از پیام صوتی را به امکانات رایگان خود اضافه نموده است تا بتوان با استفاده از ارسال تماس صوتی به شماره های گیرنده مسدود پیام ارسال نمود. این قابلیت نیز در ارسال پیام صوتی وجود دارد که بتوانید با استفاده از گوینده مجازی متن را به آوا تبدیل کنید. برای این منظور کافیست متن مورد نظر را در کادر مربوطه تایپ نمایید تا گوینده مجازی منتخب شما، متن را به آوا تبدیل کند.

همچنین افراد حقوقی همانند مدارس، ادارات و شرکت های کرج، که قصد ارسال پیامک اطلاع رسانی مانند زمان برگزاری جلسات و … را دارند می توانند از امکان خدماتی سازی خط اختصاصی استفاده نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدماتی سازی می توانید از منوی تنظیمات پنل، خدماتی سازی خط اختصاصی، شرایط مربوط را مطالعه بفرمایید.

بی شک اینکه بخواهید پیامک تان برای همه افراد جذاب باشد، غیر ممکن است. به همین دلیل بهتر است در ابتدایی ترین مرحله ارسال پیامک، که شناخت و انتخاب مخاطبین هست دقت و وقت بیشتری را صرف کنید تا بتوانید با انتخاب دقیق و هوشمندانه، ارسالی با بازخورد عالی را در پی داشته باشید. پس بهتر است که بازار هدف خود را بشناسید و بهترین‌های خود را به مخاطبان‌تان ارائه دهید.

در همین لحظه میتوانید به صورت رایگان در پنل اس ام اس پیام رسان ثبت نام کنید. برای مشاوره بیشتر می تونین با شماره های زیر با ما درتماس باشین:

35102000 011 (خط ویژه – 10 خط)

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از یاسی پورغلام

یاسی پورغلام

یاسی تو رشته ی نرم افزار کامپیوتر فارغ التحصیل شد. خیلی دوست داشت که در رشته ی تحصیلی خودش وارد بازار کار بشه اما تقدیر اونو به تیم پیام رسان رسوند و این یکی از بهترین اتفاقات بود. یاسی به عنوان، پشتیبان به تیم پیام رسان پیوست و همیشه جدیت و دقت و مسئولیت پذیری رو سرلوحه کارش قرار داده تا بتونه تو هر حوزه ای که فعال هست به نفع احسنت کارش رو انجام بده. بخاطر علاقه زیادی که به رشته ی مهندسی شبکه و برنامه نویسی داشت، اوقات فراغتتش رو به یادگیری این رشته پرداخته. یاسی قلب بزرگ و رئوفی داره و عاشق دوستان و اطرافیانشه و بزرگترین آرزوش خوشحال بودن همه ی مردم دنیاست.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود