ضایت مشتری با استفاده از پیامک تبلیغاتی
پیام رسان بلاگ حفظ مشتری رضایت مشتری با استفاده از پیامک تبلیغاتی

رضایت مشتری با استفاده از پیامک تبلیغاتی

نوشته ای از مهدی نامور
انتشار در تاریخ 18 دی 1400
دسته بندی: حفظ مشتری

یکی از ارکان بقای هر کسب و کاری در رضایت مشتریان آن خلاصه میشود؛بنابراین در کنار شما هستیم تا کسب رضایت مشتری با استفاده از تبلیغات پیامکی را به چالش بکشیم.

امروز به مفاهیمی مانند استراتژی های مورد نیاز در ارسال پیامک تبلیغاتی،حفظ مشتری و ایجاد مشتریان وفادار و همچنین ارائه نکاتی در زمینه بازاریابی پیامکی میپردازیم.

برای اینکه هر چه زودتر از امکانات رایگان سامانه پیامکی پیام رسان بهرمند شوید، میتوانید از طریق ثبت نام رایگان به جمع خانواده ی پیام رسان ملحق شوید.

پیامک تبلیغاتی و ایجاد بازاریابی رابطه مند با مشتری

همان طور که قبلا به آن پرداختیم،یکی از مولفه هایی که در ادامه ی بقای هر کسب و کاری میتواند موثر باشد،میزان رضایت مشتریان آن است.

در ادامه به مواردی اشاره خواهیم کرد که میتواند در کسب رضایت مشتری با استفاده از پیامک تبلیغاتی موثر باشد.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

پیامک های اطلاع رسانی

یکی از بهترین راه های تداوم ارتباط با مشتریان، ارسال پیامک های اطلاع رسانی در بازه های زمانی متداوم است.

ارسال اس ام اس هایی مانند؛

شارژ شدن مجدد انبار،موجود شدن کالای درخواستی،تغییر مکان فروشگاه و… نمونه ای از پیامک های اطلاع رسانی به مشتریان شما خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و پی بردن به قدر و اهمیت اطلاع رسانی های پیامکی میتوانید از مقاله ی آگاهی رسانی با پیامک اطلاع رسانی دیدن فرمایید.

ارسال اس ام اس تبریک تولد

مواردی که میتواند رضایت مشتری را در پی داشته باشد گاهی در یک یادآوری کوچک؛مانند تبریک تولد مشتریتان میتواند خلاصه شود.

ارسال پیامک های این چنینی،علاوه بر ایجاد تصویر ذهنی مطلوب از برند شما در ذهن مخاطبین،یقینا در ایجاد رضایت و حس نزدیکی مخاطب با برند شما تاثیر گذار خواهد بود.

برای مشاهده نمونه پیامک های تبریک تولد،میتوانید از مقاله ی پیامک تبریک تولد دیدن فرمایید.

اس ام اس های تخفیف های مناسبتی

قطعا موقع خریدن یک محصول،چیزی دلنشین تر از یک تخفیف خوب نخواهد بود.

پس آن را اطلاع دهید!

اطلاع رسانی از تخفیفات فروشگاهی به دلیل مناسبت های مختلف مانند؛ عید نوروز،شب یلدا،بلک فرایدی و… یقینا تلنگری در ذهن مخاطب برای ثبت، نام فروشگاه شما در ذهن خود خواهد بود.

حتما ارسال پیامک تبلیغاتی در قالب ارائه و یادآوری تخفیفات میتواند نقش موثری در بازدهی و کارایی عملکرد تبلیغات پیامکی شما داشته باشد.

تداوم در عملکرد

رضایت مشتریان با تبلیغات پیامکی

اگر تنها با یکبار تبلیغات پیامکی به دنبال بازخورد هستید،

قطعا در اشتباه هستید!

یکی از موثر ترین مولفه ها در بالابردن بازدهی و کارایی تبلیغات پیامکی، تداوم در عملکرد تبلیغاتی شماست.

ارسال اس ام اس تبلیغاتی در بازه های زمانی متفاوت به افراد یکسان،میتواند نام فروشگاه و یا کسب و کار شما را در ذهن مخاطب برای مدت طولانی ثبت کند.

ارسال پیام صوتی در بازه های زمانی خاص و توالی های متناسب با استراتژی های مدیریتی، یقینا در بازدهی و کارایی شما موثر خواهد بود.

برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی

یکی دیگر از مولفه های دستیابی به رضایت مشتری و یا کسب یک مشتری خوشحال، برگزاری موارد جانبیست که میتواند در تصویر سازی برند شما در ذهن مخاطب کمک کند.

با ایجاد مسابقه و فعال سازی منشی پیامکی،یک نظرسنجی همه جانبه بسازید!

انتخاب کلیدواژه های دریافتی،نگارش متن و گزینه های مسابقه پیامکی و انتخاب گزینه ی صحیح،ارسال پیامک تشکر بلافاصله بعد از شرکت در نظرسنجی و… همگی تنها نمونه ی کوچکی از کاربرد های مسابقه و منشی پیامکی خواهند بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت منشی پیامکی،میتوانید از ویدیوی اموزشی منشی پیامکی دیدن فرمایید.

نتیجه

از مهم ترین ویژگی ها برای بقای هر کسب و کاری رضایت مشتریان آن است،بنابراین،این مولفه باید به دقت مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

برقراری بازاریابی رابطه مند با مشتریان از جمله سبک های بازاریابی نوینی است که بازدهی و کارایی تبلیغات شما را به صورت چشمگیری تحت تاثیر قرار خواهد داد.

برخی از قابلیت ها و امکانات پنل پیامکی رایگان پیام رسان که میتواند در این شیوه ی بازاریابی همراه شما باشند؛

مسابقه و منشی پیامکی،ارسال پیامک های دوره ای و زمانبندی شده ی تبریک تولد،ارسال پیامک از اکسل و خیلی هوشمند بدون محدودیت بارگذاری اکسل برای ارسال پیامک های یادآوری و اطلاع رسانی از شارژ انبار،موجود شدن کالا ها و یادآوری تخفیفات.

برای کسب اطلاعات بیشتر  ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره زیر در ارتباط باشید.

021-74912

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از مهدی نامور

مهدی نامور

مهدی پسر آروم و خونسردیه، توی کارش جدیه و هر کاری رو بسپاری بهش میدونی که تمام توانش رو برای انجامش میذاره و عاشق چالش هاست،به نتیجه فک میکنه دانش آموخته رشته مدیریته اهل مطالعه و سینماست و عاشق کتاب های خودکاوی و فلسفیه

ارسال کامنت

ثبت نام ورود