کاربرد های پنل اس ام اس
پیام رسان بلاگ امکانات پیام رسان کاربرد پنل اس ام اس چیست ؟

کاربرد پنل اس ام اس چیست ؟

نوشته ای از سوگند عبدالله زاده
انتشار در تاریخ 24 مهر 1401

اگر راجع به پنل اس ام اس و کاربرد آن شناخت ندارید و نمیدانید پنل چیست و چه کاربردی دارد ، با مطالعه این مقاله اطلاعات کاملی نسبت به آن به دست خواهید آورد . همچنین با یکی از بهترین پنل های اس ام اس آشنا خواهید شد و نیز ویژگی های یک پنل اس ام اس خوب را برایتان شرح خواهیم داد. با ما همره باشید .

امروزه در عصری زندگی می کنیم که عصر ارتباطات نام گرفته ؛ بیشتر امور مردم از دنیای واقعی جدا شده و به دنیای مجازی پیوسته است. پیشرفت فناوری در این زمینه باعث شده که تقریبا سبک همه کار ها تغییر کرده و به شکل دیگر انجام شود. تبلیغات هم از این روند مستثنی نیست. تبلیغات از مهم ترین اقداماتی است که برای شناخته تر شدن و گسترش کسب و کار صورت می گیرد ؛ به عبارت دیگر در صورت عدم وجود تبلیغات، هیچ نوع پیشرفتی در میان رقبای متعددی که در یک زمینه فعال هستند، رخ نمی دهد.

پنل اس ام اس این امکان را برای شما فراهم میکند تا به راحتی با کمترین هزینه در کمترین زمان برای همه مشتریان یا مخاطبانتان یکجا پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی ارسال کنید.

پیام رسان

پنل اس ام اس چیست ؟

با وجود اینکه بازاریابی و جذب مشتری به طور کلی امری بسیار زمان بر و پرهزینه است؛ استفاده از سامانه پیامک این امکان را برای کسب و کارها فراهم کرده که با هزینه ای بسیار پایین و منطقی، تبلیغات موثرتری داشته باشند و مشتریان بیشتری را به سوی خود جذب کنند.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

پنل اس ام اس یا همان پنل پیامکی نرم افزار های تحت وب (وبسایت) هستند که شرکت های مختلف آن را ارائه میکنند.
با استفاده از این پنل اس ام اس میتوانید کسب و کار خود را به عموم مردم  معرفی کنید.

حتما شما هم روی موبایل خود پیامک های تبلیغاتی با سرشماره های تبلیغاتی دریافت کرده اید . این سرشماره های تبلیغاتی هر کدام مربوط به کسب و کار بخصوص بوده و شما نیز میتوانید یکی از این خطوط تبلیغاتی را برای خود داشته باشید تا همیشه با آن خط به مشتریان خود ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید .

امکانات پنل اس ام اس و ویژگی های آن

هر شرکت ارائه دهنده ی خدمات پیامکی ، امکانات مختلفی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد اما شما آنچه از ثبت نام پنل اس ام اس پیامرسان دارید در ادامه به آن خواهیم پرداخت :

  1. امکان انتخاب مخاطبین خاص
  2. ارسال پیامک انبوه در مدت زمان کوتاه
  3. هزینه کمتر
  4. باخورد بالا
  5. ایجاد تعامل با مشتری
  6. دسترسی آسان

ما در یک صفحه جداگانه به صورت کامل امکانات پنل اس ام اس را توضیح داده ایم که می تواند برای شما مفید باشد . جهت دریافت پنل اس ام اس رایگان بدون نیاز به هزینه فعالسازی می توانید با کلیک بر روی بنز زیر ثبت نام کنید .

امکان انتخاب مخاطبین خاص

هر صاحب کسب و کاری باید به صورت هدفمند تبلیغات کند و این هدفمند بودن تبلیغات است که هزینه ی شما بابت توسعه ی کسب و کار را معقول کند.
یعنی وقتی مشتریان شما محدود به یک منطقه ی خاصی می باشد لزومی ندارد عموم افراد یک شهر پیامک شما را دریافت کنند و تنها با داشتن کدپستی منطقه میتوانید به شماره های ثبت شده ی منطقه ی خود اقدام به ارسال پیامک منطقه ای کنید .

گاها پیش می آید کسب و کار آنقدری گسترده باشد که نیاز به تبلیغات در استان های مجاور نیز باشد ، به سادگی میتوانید با پنل اس ام اس این کار را انجام دهید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

ارسال پیامک انبوه در مدت زمان کوتاه

اگر روش های مختلف تبلیغات را در نظر بگیرید باید زمان زیادی را صرف کنید تا بتوانید تبلیغات خود را به عموم مردم برسانید اما ارسال اس ام اس تبلیغاتی به صورت انبوه این کار راه برای شما آسان کرده و در سریع ترین زمان با چند کلیک میتوانید پیامک را به تعداد زیادی از افراد آن هم در مدت زمان کوتاهی ارسال کنید.

هزینه کمتر

تبلیغات پیامکی بر خلاف مابقی تبلیغات نیاز به صرف هزینه ی چندانی ندارد و با حداقل هزینه ارسال پیامک میتوانید یک پنل اس ام اس خوب داشته باشید.

باخورد بالا

هرچقدر به استفاده ی زیاد افراد از موبایل برایتان بگویم کم گفته ام.
یا توجه به اینکه افزاد از موبایل استفاده ی زیادی دارند ، بهترین راه رساندن تبلیغات به موبایل افراد می باشد و چه راهی بهتر وارزان تر از پیامک ؟!

ایجاد تعامل با مشتری

زمانی شما میتوانید نتیجه ی بازخورد خود را ببینید که راهی برای تعامل با مشتری قرار دهید. معمولا عموم افراد از سایت خود ، کانال شبکه های اجتماعی ، شماره تماس برای ارتباط استفاده میکنند اما شما در پنل اس ام اس با دریافت پیامک از طرف مخاطب میتوانید راه جدید از ارتباط با مشتری را با خود باز کنید و مشتری وفادار و ارزشمند خود را از این طریق شناسایی کنید و گاها تخفیفات ویژه و خاصی را نیز به سادگی یک کلیک برایشان پیامک کنید.

دسترسی آسان

تبلیغات روش های مختلفی دارد اما باید همیشه در دسترس و اسان باشد تا وقتی ایده ای برای تبلیغات به ذهنتان خطور کرد در لحظه قابل پیاده سازی باشد.
پنل اس ام اس این دسترسی آسان را برای شما مهیا میکند به راحتی با موبایل خود میتوانید پلن تبلیغاتی را در لحظه پیاده سازی کنید.

جمع بندی

در گذشته تبلیغات انواع متنوعی داشت و معمولا افراد از تبلیغات بنری ، پخش تراکت و چاپ کارت ویزیت اسفتفاده میکردند.

امروزه با توجه به استفاده ی زیاد از موبایل این نوع تبلیغات محدود به تلفن همراه شده و کمتر از تبلیغات قدیمی با هزینه ی های بالا استفاده میشود . بسیاری از افراد از شبکه های اجتماعی برای تبلیغات استفاده میکندد اما همیشه محدودیت هایی در این زمینه هم وجود دارد مثل عدم دسترسی عموم به اینترنت یا یک شبکه ی اجتماعی واحد ؛ به پیشنهاد من بهترین و در دسترس ترین راهکار برای تبلیغات استفاده از پنل اس ام اس می باشد که همه ی عموم به آن دسترسی دارند.

البته ارسال پیامک انبوه از سیم کارت شخصی نیز دارای محدودیت است و پنل پیامکی پیام رسان به رفع محدودیت ارسال پیامک کمک بسیاری می کند .

همین حالا میتوانید به سادگی چند کلیک یکی از اعضای خانواده ی بزرگ پیام رسان شوید ، ما تا پایان راه کنار شما خواهیم بود.

91012767 - 021

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 63

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سوگند عبدالله زاده

سوگند عبدالله زاده

سوگند ، دختر مهربون و پرانرژیه ، تو کارش هم خیلی با دقته و پشتکار کار داره. فارغ التحصیل رشته کامپیوتره و از سال 98 عضو خانواده موج شهر شده و با پشتکارش یکی از اعضای فعال گروه محسوب میشه. اگر موردی باشه که در جریانش نیست حتما پیگیری می کنه تا خودش هم اطلاعاتش رو تو اون زمینه کامل کنه. سوگند عاشق حیواناته و سعی می کنه ازشون حمایت کنه، علاوه بر کارش عاشق فیلم دیدن و کتاب خوندن هم هست، اوقات بیکاریش رو هم معمولا صرف فیلم دیدن یا رمان خوندن میکنه

ارسال کامنت

4 کامنت

  1. ابراهیم

    25 تیر 1402

    سلام ممنون میشم برام توضیح بدین پنل کاربری چیه ؟ میتونم ازش برای تبلیغات استفاده کنم یاکاربرد دیگه ای داره؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      26 تیر 1402

      سلام پنل کاربری همان محیط پنل اس ام اس است که شما می توانید از ابزار های آن جهت تبلیغات ، بازاریابی ، اطلاع رسانی و تعامل با مشتریان استفاده کنید . امکانات پنل پیامکی پیام رسان را در اینجا مشاهده کنید .

  2. مبینا نعیمی

    25 تیر 1402

    سلام سامانه پیامکی شما امکان ارسال پیامک به شماره های بلک لیست رو داره شرایط استفاده از اون چطوره باید هزینه جدا برای ارسال پیامک به شماره های بلک لیست پرداخت کنیم؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      26 تیر 1402

      سلام جناب نعیمی بله سامانه پیامکی ما از قابلیت ارسال پیامک به شماره های یلک لیست پشتیبانی میکنه . شما می تونید از طریق خط 9999 و 9000 پیامک های خودتون رو به گیرنده مسدود ارسال کنید . همچنین اگر از وب سرویس استفاده میکنید با پیاده سازی otp ، پیامک را به بلک لیست ارسال کنید .

ثبت نام ورود