پنل اس ام اس همراه اول
پیام رسان بلاگ امکانات پیام رسان ارسال پیامک به شماره های همراه اول

ارسال پیامک به شماره های همراه اول

نوشته ای از سوگند عبدالله زاده
انتشار در تاریخ 8 آبان 1401

در بسیاری از تبلیغات مشاغل و کسب و کارها ، ارسال پیامک تبلیغاتی به همراه اول بسیار حائز اهمیت می باشد ، چون سیاست های این اپراتور در نگهداری مالکیت سیمکارت افراد متفاوت از سایر اپراتورها می باشد و در اینصورت جامعه ی هدفی که شما برای ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاب میکنید به آنچه نیاز شما است نزدیک تر است.

اپراتور همراه اول سرویسی را تحت عنوان پنل اس ام اس همراه اول برای مشتریان ارائه داده است که به راحتی می توانند از پنل پیامکی همراه اول ارسال پیامک های تبلیغاتی و خدماتی یا بازاریابی پیامکی را برای جذب مشتری و افزایش فروش کسب و کارها انجام دهند.
شاید با خواندن این جملات کمی برایتان سوال شود که اصلا یعنی چه ؟ با من در این مقاله همراه باشید تا اطلاعات کاملتری در اختیارتان قرار دهم.

پنل اس ام اس همراه اول چیست ؟

استفاده از این اسم یعنی ” پنل اس ام اس همراه اول ” یا ” سامانه پیامک همراه اول  ” کاملا اشتباه است و همراه اول هیچ پنل پیامکی در ایران ارائه نمیدهد و این نام فقط در جهت معتبر شدن یک سامانه ی پیامکی و یا تبلیغات پیامکی یک سایت به کار می رود.

اس ام اس همراه اول

با سامانه پیامکی همراه اول میتوانید به راحتی تبلیغات خود را در ایران ارسال کنید و پیش شماره های همراه اول پیامک شما را دریافت میکنند.

این شماره ها از مستقیما از اپراتور همراه اول دریافت شده و کاملا قابل اعتمادو به روز می باشند. البته اپراتور به جهت راحتی شما در انتخاب جامعه ی هدف ، فیلتر های مختلفی برای انتخاب پیش شماره های همراه اول در اختیار شما میگذارد تا براحتی پیامک انبوه همراه اول ارسال کنید در ادامه برایتان توضیح خواهم داد.

پیامک همراه اول شهر و استان

سامانه پیامک همراه اول با تفکیک استان و شهر + پیش شماره

یکی از قابلیت های بسیار مهم برای ارسال پیامک به همراه اول داشتن بانک شماره ای با حداکثر امکانات است ، یکی از این امکانات امکان مشخص کردن استان و شهری است که قصد دارید تبلیغات شما را دریافت کنند. بسیاری از مشاغل هستند که میخواهند فقط به شهرهای بزرگ ایران پیامک تبلیغات کسب و کار خودشان را ارسال کنند ، پس به راحتی میتوان با این فیلتر ارسال ، فقط به شماره های شهر مورد نظر پیامک ارسال کرد.

در این فیلتر حتی امکان مشخص کردن شماره های همراه اول که قصد ارسال دارید نیز وجود دارد.

ممکن است برای فروش یک ملک در رامسر قصد ارسال پیامک به شهر تهران را داشته باشید و با توجه به قیمت بسیار بالای ملک ، فقط میخواهید افرادی که استطاعت مالی دارند را انتخاب کنید در اینصورت میتوانید علاوه بر انتخاب شهر تهران ، پیش شماره های 0912 با کد 1 را هم انتخاب کنید.

قطعا افرادی که سیمکارت با ارزش ریالی بالا دارند ، درآمد نسبتا بالا و به طبع قدرت خرید بالاتری نیز دارند.

پیامک همراه اول کدپستی

سامانه پیامک همراه اول با داشتن کدپستی + پیش شماره

گاها برای بسیاری از کسب و کار ها پیش آمده که فقط بخواهند به شماره های اطراف خود پیامک منطقه ای ارسال کنند. با استفاده از 3 تا 5 رقم سمت چپ کدپستی محدوده ی مدنظر میتوانید پیامک تبلیغاتی خود را ارسال نمائید.

یک سوپر مارکت را در نظر بگیرید که جدیدا آغاز به کار کرده و میخواهد به ساکنین این محل پیامک ارسال کند ، کدام روش ارسال پیامک راحت تر از ارسال پیامک به همراه اول با داشتن کدپستی است ؟

در این نوع فیلتر ارسال پیامک به همراه اول ، علاوه بر کدپستی محدوده ، امکانقراردهی فیلتر دوم تحت عنوان پیش شماره موبایل گیرنده نیز وجود دارد تا بتوان جامعه ی هدف را دقیق تر انتخاب کرد.

پیامک همراه اول نقشه

سامانه پیامک همراه اول از طریق نقشه + پیش شماره

در صورتی که در یکی از شهرهای بزرگ ایران باشید ، پیدا کردن کدپستی برایتان دشوار باشد ،دراینصورت باید به مراکز پستی مراجعه کرده و نقشه ی کدپستی را دریافت کنید ، اما سامانه ی پیامکی پیامرسان یک روش ساده تر پیش پایتان قرارداده ؛ ارسال پیامک از روی نقشه

با انتخاب شهر مدنظر ، تصویر نقشه باز شده و به راحتی و با چند کلیک ساده میتوانید به شماره هایی که در آن محدوده ثبت شده اند ، پیامک تبلیغاتی ارسال نمائید.

در این فیلتر ارسال پیامک به شماره های همراه اول نیز ، امکان مشخص نمودن پیش شماره موبایل گیرنده وجود دارد تا با دقت بالایی ، جامعه هدف خود را مشخص کنید.

اگر قصد استفاده از این فیلتر در پنل پیامکی همراه اول را برای ارسال پیامک انبوه همراه اول می توانید با ثبت نام و خرید پنل پیامکی همراه اول براحتی از این امکان برای تبلیغات استفاده کنید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

چگونگی دسترسی به شماره های همراه اول

برای استفاده از بانک شماره های موجود در پنل، تنها کافیست تا پس از ثبت نام وارد قسمت ارسال منطقه ای شده و بعد از وارد کردن فیلتر ها و موارد لازم به تمامی شماره ها در قالب دیتا دسترسی داشته باشید.

قابلیت دسترسی به بانک شماره ها به صورت دیتا انجام میگیرد؛ به این معنی که بعد از وارد کردن فیلترهای لازم شاهد تعداد شماره های ثبت شده با فیلتر های پیشنهادی شما خواهید بود.

بعد از ثبت و ارسال پیامک منطقه ای به تمامی شماره ها در حالت امنیتی دسترسی خواهید داشت.
برای مثال: 0912XXX1234

پنل پیامکی همراه اول

نتیجه گیری

بهترین بازخورد از تبلیغات پیامکی زمانی حاصل می شود که جامعه ی هدف به درستی انتخاب گردد. اگر شما هم می خواهید از تبلیغات بازخورد خوبی دریافت کنید یا با استفاده از سامانه پیامکی همراه اول تنها برای پیش شماره های همراه اول پیامک انبوه همراه اول ارسال کنید می توانید با خرید پنل پیامکی همراه اول با دسترسی راحت به پنل پیامکی همراه اول و امکانات کاربردی برای ارسال پیامک هدفمند برخوردار شوید.

ممکن است برای شما که در ابتدای راه هستید انتخاب مناسب ترین روش کمی دشوار باشد پس این انتخاب را به همکاران ما در واحد پشتیبانی سامانه ارسال پیامک بسپارید تا بهترین راه برای ارسال پیامک به همراه اول را در اختیارتان قراردهند.

02174912

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 63

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سوگند عبدالله زاده

سوگند عبدالله زاده

سوگند ، دختر مهربون و پرانرژیه ، تو کارش هم خیلی با دقته و پشتکار کار داره. فارغ التحصیل رشته کامپیوتره و از سال 98 عضو خانواده موج شهر شده و با پشتکارش یکی از اعضای فعال گروه محسوب میشه. اگر موردی باشه که در جریانش نیست حتما پیگیری می کنه تا خودش هم اطلاعاتش رو تو اون زمینه کامل کنه. سوگند عاشق حیواناته و سعی می کنه ازشون حمایت کنه، علاوه بر کارش عاشق فیلم دیدن و کتاب خوندن هم هست، اوقات بیکاریش رو هم معمولا صرف فیلم دیدن یا رمان خوندن میکنه

ارسال کامنت

2 کامنت

  1. مهسا

    19 فروردین 1403

    سلام روزتون بخیر مطلب جالبی بود اطلاع نداشتم میشه فقط به پیش شماره های همراه اول پیامک انبوه همراه اول ارسال کرد بسیار عالی

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      19 فروردین 1403

      سلام بله قابلیت های زیادی جهت فیلتر کردن افراد از طرییق شماره موبایل های شان وجود دارد که در سامانه ما جهت ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی فراهم گردیده است.

ثبت نام ورود