کارت ویزیت پیامکی
پیام رسان بلاگ امکانات پیام رسان کارت ویزیت پیامکی چیست و چه کاربردی دارد؟

کارت ویزیت پیامکی چیست و چه کاربردی دارد؟

نوشته ای از کیمیا خوشبین
انتشار در تاریخ 14 مهر 1401

حتما در روز تراکت و کارت های ویزیت زیادی به صورت فیزیکی دریافت میکنید که اطلاعات متفاوتی مانند توضیح کوتاهی در ارتباط با مجموعه ی مورد نظر تخفیف ها و یا جشنواره هایی که دارند یا ادرس پیچ اینستا یا سایت را در انتهای کارت ویزیت درج میکنند .

مجموعه ی تبلیغ کننده ممکن است برای فروشگاه ها پزشکان نوازدگان و سایر حوزه های فعالیتی دیگر باشد که با پخش تراکت ها و کارت های ویزیت سعی به تبلیغات فعالیشتان دارند اما سوال اینجاست که چطور میتوان افراد را با روش های بهتر و با صرف هزینه ی کمتر به مجموعه ی فعالیتی خود جذب کرد؟
چطور میتوان روش هایی را جایگزین کرد که از هزینه های جبران ناپذیری که پخش کارت ویزیت وارد میکنید جلوگیری کرد ؟

در نظر بگیرید افراد رو روز چندین تراکت یا کارت ویزیت یا پیامک تبلیغاتی دریافت میکنند که بدون مطالعه و بررسی کارت ویزیت را دور میندازند یا اصلا این کارت و محتوای ثبت شده در این کارت را نیز اگر هم نیاز داشته باشند ممکن  کارت ویزیتتان را گم کنند و این احتمال زیاد است که با گذشت چندین رو از پخش کارت ویزیت شما دیگر دسترسی به کارت ویزیت شما فراهم نباشد .

کارت ویزیت پیامکی یکی از افزونه های پیام رسان است که کاربرد بسیاری دارد و با این افزونه می توانید به رشد و توسعه کسب خود کمک کنید .

در ادامه انواع کارت ویزیت ها را بررسی خواهیم کرد و در این مقاله در نهایت به نتیجه ی استفاده از بهترین روش کارت ویزیت خواهیم پرداخت . همچنین بررسی خواهیم کرد که سامانه پیامکی چگونه به شما کمک خواهد کرد تا یک کارت ویزیت حرفه ای داشته باشید .

کارت ویزیت چیست ؟

کارت ویزیت به کارتی گفته میشود که نام مجموعه مورد نظر را به همراه اطلاعات در ارتباط با حوزه ی فعالیتی یا ساعات کاری آدرس محل فعالیت شماره ی تماس آدرس سایت و… که روی یک کارت درج شده است با شما به اشتراک میگذارد .

انواع کارت ویزیت

  • کارت ویزیت کاغذی
  • کارت ویزیت پیامکی

کارت ویزیت کاغذی :

کارت ویزیت کاغذی همان تراکت ها یا کارت های تبلیغاتی هستند که در صرفه هزینه ی زیادتری نسبت به هزینه سامانه پیامکی تولید میشود و زمان مراجعه ی مجموعه های مختلف برای بررسی بیشتر کارهای موجود در فروشگاه یا داشتن اطلاعات تماس مجموعه های مختلف استفاده میشود .

مزایای کارت ویزیت کاغذی :

  • در دسترس بودن
  • پخش به صورت سراسری

معایب کارت ویزیت کاغذی:

  • استفاده ازکاغذ و ضرر جبران ناپذیر به طبیعت
  • بی توجهی به نکات درج شده در کارت ویزیت
  • فضای کم برای درج بیشتر توضیحات

اما اگر قصد دارید همچنان از این روش برای تبلیغات یا اطلاع رسانی مجموعه ی خودتان استفاده کنید یک روش عالی  تحریک کنچکاوی افراد هست به این صورت که میتوانید با درج نام فروشگاه بدون توضیحات دیگر مانند شماره تماس …. یک خط اختصاصی پیامکی در پایان صفحه درج بفرمایید تا افراد برای بررسی اطلاعات و حوزه ی فعالیتی شما عدد مورد نظر را به شماره خط اختصاصی شما ارسال کنند .

بعد از ارسال پیامک از سمت شخص  میتوانید با تنظیم یک منشی پیامکی ساده در سامانه ی پیام رسان تمامی اطلاعاتی که مورد نظرتان هست و نمیتوانید در کارت ویزیت بگنجانید به صورت پیامکی برایشان ارسال بفرمایید .

استفاده از کارت ویزیت با درج خط اختصاصی

اگر در حوزه ی پزشکی فعالیت دارید یا سالن آرایشی هستید میتوانید یا در مجموعه ی فعالیت میکنید که نیاز به رزرو نوبت یا مشاوره است میتوانید با دریافت و خرید خط اختصاصی به افرادی که برای مشاوره به شماره خط تبلیغاتی شما پیامک ارسال کردند تماس بگیرید .

حتی با این روش میتوانید شماره ی این افراد را برای تبلیغات دیگری که ممکن است درآینده داشته باشید یا تخفیف هایی که در آینده خواهید داشت دسترس داشته باشید و به این افراد اطلاع رسانی بفرمایید .

کارت ویزیت پیامکی

با استفاده از کارت ویزیت پیامکی دیگر نیازی به چاپ کارت ویزیت نیست و تمامی اطلاعاتی که مد نظرتان هست و  در کارت ویزیت کاغذی نمیگنجد را میتوانید به صورت  پیامکی به افراد ارسال بفرمایید تا با استفاده ی حداقلی از کاغذ هم به محیط زیست کمک کنیم هم از گمشدن کارت ویزیت ها جلوگیری کنیم .

با ارسال پیامک دیگر هیچ اطلاعاتی گم نمیشد و تمامی اطلاعاتی که برای افراد ارسال میکنید در گوشی شخص ذخیره خواهد ماند.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

چطور از کارت ویزیت پیامکی استفاده کنیم ؟

 با ارسال پیامک تبلیغاتی میتوانید یک کارت  ویزیت کلی به تمامی مناطق مورد نظرتان یا افرادی که از محدوده ی که تحت نظرشماست گذرکرده اند ارسال داشته باشید .

یا میتوانید کارت ویزیت پیامکیتان را به افرادی که پس از اولین خرید از شما میخواهند به صورت خودکار  با استفاده از منشی پیامکی در سامانه ارسال پیامک یا با متصل کردن سایت به پنل اس ام اس یا برنامه ی فعالیتان به سامانه برای این افراد کارت ویزیت ارسال کنید با این روش دیگر شماره ی افراد در دسترس شماست و دیگر در حقیقت یک لیست از مخاطبین  مجموعتان دارید که ارسال تخفیف ها و یا جشوراه های ایندتان را نیز میتوانید به این افراد پیامک کنید .

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.7 / 5. تعداد رای : 70

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از کیمیا خوشبین

کیمیا خوشبین

کیمیا یا ته تغاری شرکت ، کارشناسی رشته ی حسابداری داره و عاشق رشته تحصیلیش هست و بخاطر همین برای گرفتن مدرک ارشد داره تلاش میکنه. کیمیا عاشق بازارهای مالیه و همیشه سعی کرده با همه بازارهای مالی آشنا بشه و این یکی از تفریحاتش محسوب میشه. بخاطر انرژی بالایی که داره همیشه خنده رو به لب بقیه میاره و به همین دلیل بین همه همکاران شرکت محبوب هس

ارسال کامنت

4 کامنت

  1. فرناز

    28 تیر 1402

    کارت پیام همون کارت ویزیت پیامکیه؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      7 مرداد 1402

      سلام خیر

  2. مهدی فرخی

    28 تیر 1402

    سلام برای استفاده از کارت ویزیت پیامکی باید هزینه جدا پرداخت کنیم یا با خرید پنل اس ام اس میتونیم از این امکانم استفاده کنیم؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      7 مرداد 1402

      سلام نیاز به پرداخت هزینه ی مجزا ندارد تمامی امکانات در پنل اس ام اس پیام رسان رایگان است و شما تنها هزینه ارسال پیامک را پرداخت خواهید کرد .

ثبت نام ورود