ارسال پیامک خارجی
پیام رسان بلاگ بررسی پنل اس ام اس خارجی با پنل پیامک ایرانی پیام رسان

بررسی پنل اس ام اس خارجی با پنل پیامک ایرانی پیام رسان

نوشته ای از کیمیا خوشبین
انتشار در تاریخ 9 شهریور 1401
دسته بندی: بلاگ

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که ارسال پیامک تبلیغاتی در سامانه پیامکی در خارج از ایران چگونه انجام میشود  ؟

چه قابلیت هایی در پنل پیامک خارجی وجود داره که در پنل پیامکی های ایران وجود نداره ؟ یا بلعکس چه قابلیت های پنل پیامکی ایرانی در مقابل پنل پیامکی خارجی دارند؟ در ادامه به مقایسه پنل پیامکی ایرانی با سایت های اس ام اس خارجی میپردازیم .

هر کشوری پنل اس ام اس منحصر به فرد خود را دارد و ممکن است در بریخ کشورها چندین پنل پیامکی وجود داشته باشد.
البته بسیاری از سامانه های پیامکی خارجی به کشورهای مختلفی سرویس ارائه می دهند که در ادامه به بررسی چند سامانه پیامکی خارجی که ارسال پیامک با شماره خارجی را دارند به شما معرفی میکنیم.

همچنین پنل پیامک پیام رسان را به عنوان یک پنل اس ام اس ایرانی که کاربر دریافت اس ام اس آنلاین با شماره ایران را دارد به شما معرفی میکنیم.

با ما همراه باشید.

لیست پنل اس ام اس خارجی

پنل اس ام اس خارجی

همون طور بهتر میدونید هر کشور پنل پیامک منحصر به خود را دارد که در هر کشور چندین سامانه زیر مجموعه وظیفه ی ارسال پیامک به افراد مورد نظر در کشور های مختلف را بر عهده دارند که در ادامه به معرفی و بحث در ارتباط با چند سامانه ی اسمس خارجی می پردازیم .

سایت پیامکی Twilio

 این سامانه یکی از برترین و بهترین سامانه های پیامکی در api ارسال پیامک ، محسوب میشود .

البته این سامانه به گفته ی کاربرانی که نظرات خود را بیان کرده بودند یکی از با کیفیت ترین و پر سرعت ترین سامانه ی ارسال پیامک خارجی است که در مقایسه با سامانه های دیگر برتری دارد .

البته قابلیت هایی مانند تاییدیه ی دوعاملی ؛ انعطاف پذیر تحت وب ؛ یادواری قرارها و رویدادها اعلان مناسبت ها از امکانات ویژه ی این پلتفرم میباشد .

ez texting

سایت ارسال پیامک EZ Texting

زمانی که بحث از یک سرویس پیامکی خارجی  میشود و بحث بازاریابی در پنل اس ام اس های خارجی مطرح میشود بدون شک ez texting یکی از نام های مطرح در حوضه ی بازاریابی پیامکی محسوب میشود این پنل اس ام اس خارجی در لیستی از پنل های اس ام اس خارجی قرار دارد که قابلیت های مختلفی را بسته به نیاز کاربران خود ارائه میدهد .

مانند داشتن دریافت پیامک در خطوط اختصاصی پیامک کاربران  ( لازم به ذکراست که دریافت پیامک یکی از امکانات و قابلیت های رایگان سامانه ی پیام رسان هست و با دریافت یک خط اختصاصی امکان دریافت پیامک برای شما کاربر گرامی فراهم خواهد شد )

سامانه ی پیامکی SimpleTexting

این پنل اس ام اس خارجی یکی از مناسب ترین سامانه هاست و از قابلیت ارسال اس ام اس از اینترنت پشتیبانی می کند . یعنی شما با استفاده از اینترنت می توانید پیامک خود را ارسال کنید و نیاز به علم خاصی ندارید . با توجه به محیط کاربری ساده و راحتی که ایجاد کرده است توانسته مشترکین و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند .

این سامانه از سرعت ارسال کمتری برخوردار است  البته قابلیت هایی مانند ارسال پیامک مشاغل و اصناف ( برای ارسال پیامک مشاغل و اصناف در سامانه ی پیام رسان کافیست وارد پنل کاربری خود شود و از منوی ارسال منطقه ی پیشترفته ارسال مشاغل و اصناف را انتخاب کرده و با کلیک بر روی صنف مورد نظرتان و انتخاب شهر و استان مورد نظر خود ارسال پیامک به مشاغل مورد نظر خود را انجام دهید )

یکی از بهترین قابلیت هایی که سامانه ی پیامکی SimpleTextin را نسبت به بقیه ی سامانه های پیامکی خارجی متمایز کرده است قابلیت تست رایگان این سامانه ی پیامکی است که تا 14 روز بدون پرداخت هزینه ی اولیه به  تعداد محدودی سرویس خارجی خود را برای تست شارژ میکنند .

سامانه ی ارسال پیامکی Textedly

قطعا یکی از بهترین پنل اس ام اس برای کسب و کارهای کوچک سامانه ی ارسال پیامک Textedly است که با ارائه خدمات به کسب و کارهای کوچک مسیری برای پیشترفت و رشد کسب و کار ایجاد میکند از قابلیت های متنوع این سامانه میتوانیم به کمپین های بازاریابی ؛ ایجاد گروه های تقسیم بندی شده برای چند کمپین و دریافت پیامک از مخاطبین خود اشاره کنیم .

مقایسه ی سامانه های پنل پیامکی خارجی با سامانه های پیامکی ایرانی

با بررسی اجمالی سایت هایی که در بالا نام برده شده و بررسی قابلیت های این سامانه های میتوانیم این نتیجه را بگیریم که تقریبا امکانات در تمامی کشور ها در پنل های پیامکی یکسان است چرا که در سامانه های پیامکی فارسی مانند سامانه ی پیام رسان امکان ارسال پیامک منطقه ای ؛ ارسال پیامک مشاغل و اصناف ؛ ارسال api و قابلیت دریافت پیامک در سامانه ی پیام رسان فراهم است و فقط با یک ثبت نام پنل پیامکی رایگان میتوانید به تمامی امکاناتی که در پنل های پیامکی خارجی قید شده است دست یابید .

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

از جدیدترین امکانات پیام رسان می توان به قابلیت نقشه ی پیامکی اشاره کرد که در مقاله ارسال پیامک از نقشه به طور کامل به آن پرداخته ایم .

با توجه به محدودیت هایی که سامانه های خارجی برای کاربران ایرانی وضع کرده اند شما دسترسی به بانک شماره موبایل ایران نخواهید داشت . در نتیجه بهتر است تا از یک پنل اس ام اس ایرانی استفاده نمایید .

پیام رسان این کار را برای شما راحت کرده است تا بدون محدودیت ارسال پیامک به همراه اول و ایرانسل داشته باشید .

بنر پیام رسان

سامانه پیامکی پیام رسان ؛ برترین پنل اس ام اس ایرانی

سامانه ارسال پیامک پیام رسان یک پنل پیامک کشوری است با بیش از 13 سال سابقه درخشان در حوزه اس ام اس مارکتینگ و بازاریابی پیامکی ، یکی از بهترین پنل های اس ام اس ایرانی با کیفیتی در سطح جهانی را ارائه می دهد .

هم اکنون بیش از 300 هزار کاربر فعال از سامانه پیامکی پیام رسان استفاده می کنند .

پنل اس ام اس رایگان (مادام العمر) با دموی تستی رایگان و ارسال پیامک تست ، از تمامی امکانات لازم جهت ارسال پیامک های تبلیغاتی ، تعامل و ارتباط با مشتری را دارا است .

جهت دریافت مشاوره رایگان تبلیغات از کارشناسان سامانه پیامکی پیام رسان می توانید با شماره تماس 91012767 - 021 تماس حاصل فرمایید .

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 65

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از کیمیا خوشبین

کیمیا خوشبین

کیمیا یا ته تغاری شرکت ، کارشناسی رشته ی حسابداری داره و عاشق رشته تحصیلیش هست و بخاطر همین برای گرفتن مدرک ارشد داره تلاش میکنه. کیمیا عاشق بازارهای مالیه و همیشه سعی کرده با همه بازارهای مالی آشنا بشه و این یکی از تفریحاتش محسوب میشه. بخاطر انرژی بالایی که داره همیشه خنده رو به لب بقیه میاره و به همین دلیل بین همه همکاران شرکت محبوب هس

ارسال کامنت

2 کامنت

  1. مجتبی مرجانی

    8 مرداد 1402

    سلام وقتتون بخیر اگر با پنل اسمس ایرانی ارسال پیامک انجام بدیم قابلیت دریافت اس ام اس در خارج از کشور رو داره؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      21 مرداد 1402

      سلام وقت شما هم بخیر اگر سرشماره خط اختصاصی شما مربوط به شرکت های ایرانی باشد این امر امکان پذیر نیست .

ثبت نام ورود