سامانه پیامک بسیج
پیام رسان بلاگ سامانه پیامکی مشاغل سامانه ی پیامک بسیج چیست و چه کاربردی دارد ؟

سامانه ی پیامک بسیج چیست و چه کاربردی دارد ؟

نوشته ای از سوگند عبدالله زاده
انتشار در تاریخ 4 مهر 1401

پایگاه های بسیج یکی از مهم ترین مراکز فرهنگی است که مراسمات زیادی را در راستای ایجاد فرهنگ و توسعه ارزش های فرهنگی ایجاد میکند از طرفی شکوه برگزاری مراسمات وابسطه به حضور اعضای آن می باشد و اطلاع رسانی های زیادی در این زمینه باید انجام گیرد.

به همین دلیل داشتن یک پنل اس ام اس بسیج که مطمئن باشد با ورود به سامانه بسیج با خیال راحت اطلاع رسانی مهم را با آن انجام دهید بسیار حائز اهمیت است. در این مقاله همراه من باشید تا بهترین سامانه پیامک بسیج را به شما معرفی کنم.

در سامانه پیامکی بسیج هر پایگاه متناسب با برنامه ها و اهداف خود می تواند از امکانات سامانه پیامک بسیج برای ارسال پیامک استفاده کند.

سامانه پیامکی بسیج چیست ؟

سامانه پیامک انبوه بسیج ابزاری است که خدمات ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی را به پایگاه های بسیج و افراد بسیج ارائه می دهد. در نتیجه شما می توانید از این ابزار پیشرفته استفاده کنید .
در گذشته برگزاری مراسمات به صورت تماس تلفنی اطلاع رسانی میشد و امروزه با توجه به افزایش تعداد پایگاه های بسیج و افراد بسیجی ، این اطلاع رسانی به صورت تلفنی را کمی دشوار میکند .
با توجه به پیشرفت تکنولوژی این اطلاع رسانی ها یا از طریق فضای مجازی و در صورت عدم دسترسی به اینترنت برای همه ی افراد از طریق سامانه پیامکی اطلاع رسانی انجام میگرد.
با توجه به پیشرفت تکنولوژی این اطلاع رسانی ها یا از طریق فضای مجازی و در صورت عدم دسترسی به اینترنت برای همه ی افراد از طریق پیامکی انجام میگرد.

نمونه پیامک های ارسال شده از سامانه پیامک بسیج

میوه آرامش و پیشرفت و امنیت، بر درخت اتحاد می روید. هفته وحدت مبارک باد.

جشن بزرگ محله ، مراسم ولادت امام رضا در پایگاه بسیج هزار سنگر

ویژه برنامه روز دانش آموز سخنران: حجت الاسلام راجی 13آبان بعد از نماز مغرب مسجد مسلم ابن عقیل
پایگاه بسیج …….

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

جمله “بسیج لشکر مخلص خداست” از کیست ؟
1) امام خمینی
2) حضرت امام خامنه ای
لطفا تنها عدد مورد نظر را پیامک کنید .

بسیجى بایستى در وسط میدان باشد تا فضیلتهاى اصلى انقلاب زنده بماند. مقام معظم رهبری
روز بسیج مستضعفین گرامی باد

زادروز فرخنده حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) و آغاز هفته وحدت را به یکایک مسلمانان و یکتاپرستان عالم، تبریک می گوییم

سامانه پیامک

سامانه پیامک بسیج چه کاربردی برای بسیج دارد؟

لزوما اطلاع رسانی مراسمات ، یکی از استفاده های پنل اس ام اس بسیج نیست و ممکن است هر پایگاهی بر حسب هدف ها و برنامه هایی که تعیین کرده از امکانات سامانه پیامک بسیج استفاده کند. در ادامه به چند مورد از کاربردهای سامانه پیام کوتاه بسیج می پردازیم :

  • برگزاری مسابقه پیامکی
  • تبریک و تسلیت مناسبت های مذهبی به اعضا و عموم مردم منطقه
  • ارسال پیامک فرهنگی در سطح شهر برای بزرگذاشت شهدا یا مراسمات مذهبی
  • اطلاع رسانی برگزاری کلاس ها و دوره های جدید بسیج
  • ارسال پیامک گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس ، دهه ی فجر و 22 بهمن و …
  • ایجاد سیستم انتقاد و پیشنهاد برای اعضای بسیج
  • ارسال خودکار پیامک تبریک تولد برای اعضای بسیج
  • برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری
  • اطلاع رسانی تغییر ساعت برنامه ها و کلای ها به اعضای بسیج

علاوه بر موارد فوق که ذکر شد شما میتوانید با خرید خط اختصاصی با حداقل هزینه ، امکان دریافت پیامک را در پنل سامانه پایگاه بسیج خود داشته باشید و با همین یک خط و امکانات سامانه ، مسابقات فرهنگی و مذهبی راه اندازی کنید تا مشارکت حداکثری را علاوه بر اعضای بسیج ، با عموم مردم شهر و منطقه داشته باشید.

البته با توجه به اینکه دفاتر بسیج ، یک سازمان رسمی می باشند به راحتی امکان دریافت خط خدماتی برای ارسال پیامک به گیرنده مسدود و افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی رابسته اند دارند و به راحتی با دریافت سامانه پیامک بسیج و با کمترین هزینه سامانه پیامکی تمامی امکانات سامانه را به صورت رایگان خواهید داشت.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

جمع بندی

همیشه ارگان های دولتی با توجه به حساسیت پیامک های ارسالی در انتخاب سامانه پیامکی حساسیت به خرج میدهند و پنل پیامک مورد اعتماد را انتخاب میکنند.

دفاتر بسیج نیز از این مهم مستثنی نیستند و بسیار مهم است که پنل پیامک بسیج که انتخاب میکنند مورد اعتماد باشد.

اگر انتخاب شما سامانه ی پیامکی پیامرسان است ، کاملا درست انتخاب کرده اید .

پیام رسان با ارائه امکاناتی از قبیل ارسال پیامک مشاغل ، توانسته تبلیغات بر اساس مشاغل و اصناف را نیز فراهم کند .

سامانه پیامکی پیام رسان با بیش از 10 سال فعالیت حرفه ای در زمینه ی ارسال پیامک تبلیغاتی و با داشتن بیش از 300 هزار کاربر فعال حقیقی و حقوقی ، خود را در ارائه ی خدمات اثبات کرده است.

البته دفاتر و مراکز بسیج بسیاری از ایران در حال فعالیت می باشند و به صورت تخصصی این سامانه پیامک بسیج شده است . شما هم با ثبت نام رایگان به خانواده ی بزرگ پیامرسان بپیوندید.

تلفن تماس : 91012767 - 021

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.6 / 5. تعداد رای : 58

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سوگند عبدالله زاده

سوگند عبدالله زاده

سوگند ، دختر مهربون و پرانرژیه ، تو کارش هم خیلی با دقته و پشتکار کار داره. فارغ التحصیل رشته کامپیوتره و از سال 98 عضو خانواده موج شهر شده و با پشتکارش یکی از اعضای فعال گروه محسوب میشه. اگر موردی باشه که در جریانش نیست حتما پیگیری می کنه تا خودش هم اطلاعاتش رو تو اون زمینه کامل کنه. سوگند عاشق حیواناته و سعی می کنه ازشون حمایت کنه، علاوه بر کارش عاشق فیلم دیدن و کتاب خوندن هم هست، اوقات بیکاریش رو هم معمولا صرف فیلم دیدن یا رمان خوندن میکنه

ارسال کامنت

6 کامنت

  1. محمد

    23 مهر 1401

    واقعن انصاف نیست. اگر پیام های مذهبی اونقدر اهمیت دارن که به راحتی به خطوط مسد ود میرسن و خطشون خدماتیه، پیامهای دیگه ای که ما میفرستسم هم اطلاع رسانیه چطور برای ما نرسه؟ کلی مانع جلومون میذارین برای دریافت پننل خدماتی.

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      25 مهر 1401

      سلام کاربر گرامی قوانین دریافت خط خدماتی و ارسال پیامک تبلیغاتی برای همه ی ارگان ها و افراد یکسان هست . در این مقاله به این موضوع اشاره شد که چون دفتر بسیج یک سازمان رسمی است ، میتواند مانند دیگران خطوط خدماتی دریافت کند و محدودیتی از این بابت ندارد .

  2. ابوالفضل صدری

    1 مرداد 1402

    سلام وقتتون بخیر ایا امکانش هست با این پنل اس ام اس برای یک منطقه یا محله برای مراسمات ماه محرم ارسال پیامک کنیم

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      7 مرداد 1402

      سلام جناب صدری بله پنل اس ام اس پیام رسان با پشتیبانی از قابلیت ارسال پیامک منطقه ای ، امکان ارسال هر نوع پیامک مناسبتی و مذهبی را به محله ها و مناطق مختلف فراهم کرده است . فقط کافی است منطقه مورد نظر را از روی نقشه ی موجود در پیام رسان ما انتخاب کرده و متن پیامک خود را ارسال نمایید . پیام رسان با جمع آوری بانک پیامک مناسبتی کاملی از گنجینه های پیامک آماده تبریک و تسلیت اعیاد و مناسبت های مذهبی این کار را برای شما آسان نموده است .

  3. زینب رسولی

    1 مرداد 1402

    سلام بعد خرید پنل پیامک بسیج و ورود به سامانه بسیج میتونیم ارسال پیامک انجام بدیم یا باید فعالسازی برای ارسال پیامک انجام بدیم؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      7 مرداد 1402

      سلام پس از ثبت نام و خرید پنل پیامکی ، یکبار برای همیشه باید فرآییند احراز هویت را طی کنید تا پنل شما فعال شود .

ثبت نام ورود