تبلیغ مطب
پیام رسان بلاگ آموزشی تبلیغات برای مطب (صفر تا صد ): 5 روش تبلیغ مطب +نمونه متن

تبلیغات برای مطب (صفر تا صد ): 5 روش تبلیغ مطب +نمونه متن

نوشته ای از پیام رسان
انتشار در تاریخ 3 مرداد 1402
دسته بندی: آموزشی

زمانی که نیاز به پزشک دارید ذهن شما پزشکی را که در ذهن شما حک شده باشد یا پزشکی که خدمات بهتری ارائه می دهد را به یاد شما می آورد. نام پزشک چگونه در ذهن بیماران حک یک مطب و یا کلینیک پزشکی حک می شود؟ تبلیغات برای مطب یک روش موثر برای توسعه کسب و کار و معرفی خود به جامعه است. تبلیغات به صورت تدریجی و جذاب باعث می شود که در ذهن افراد حک شوید.

در روش تبلیغاتی برای مطب باید یک سری نکاتی را در تبلیغ مطب و متن تبلیغاتی برای مطب رعایت کنید که باعث می شود در ذهن مخاطب ماندگار  شوید. اگر شما می خواهید به تازگی مطب باز نمایید یا اینکه مطب دارید و میخواهید خود را بیشتر به جامعه معرفی کنید با ما در این مقاله همراه باشید.

5 روش های تبلیغاتی برای مطب

از گذشته تا کنون تبلیغات برای مطب وجود داشته است ولی به مرور زمان نحوه تبلیغ مطب رنگ و شکل دیگری پیدا کرده است. در این قسمت مقاله 5 روش تبلیغاتی برای مطب را توضیح می دهیم.

1- روش تبلیغاتی برای مطب با کمک شبکه های اجتماعی

امروز همه افراد با شبکه های اجتماعی سرکار دارند. تبلیغ مطب با کمک شبکه اجتماعی دو حالت دارد. در روش اول شما با کمک یک اسپانسر می توانید فعالیت خود را به جامعه معرفی کنید و سفارش تبلیغ دهید.
در روش دوم خود به عنوان یک صاحب پیج یا صفحه با ارائه خدمات به دنبال کنندگان و آگاهی آنان خود را به جامعه هدف معرفی می کنید.

2- روش تبلیغاتی برای مطب با کمک ارسال پیامک انبوه

اکثر افرادی که پیامک تبلیغاتی برای آنان ارسال می شود آن را مطالعه یا ذخیره و در بعضی مواقع بازنشر می دهند. با ارسال پیامک انبوه به صورت تدریجی به جامعه هدف می توانید خود را معرفی کنید. در این روش تبلیغات برای مطب با امکاناتی که در پنل پیامک وجود دارد می توانید به صورت هدفمند برای بیماران و افراد پیامک گروهی و تکی ارسال کند.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

3- روش تبلیغاتی برای مطب با استفاده از سایت

سایت و وبلاگ امکان برقراری ارتباط میان بیمار و پزشک را ایجاد می کند. با ارائه خدمات و معرفی خود از طریق سایت به بیمار این امکان را می دهید در زمان جستجو برای پزشک به سایت شما مراجعه کند. با بیان تخصصات، ویژگی های خود و خدمات سایت شما مانند دریافت نوبت بیمار در زمان کوتاه پس از اطمینان با شما برای دوره درمان ارتباط برقرار می کند.

4- روش تبلیغاتی برای مطب با استفاده از تبلیغات چاپی

تبلیغاتی چاپی مانند کارت ویزیت و تبدیل آن به کارت ویزیت پیامکی ، بنر و بیلبورد می باشد. شما قطعاً در طول مسیر رفت و آمد در شهر بیلبوردهای پزشکی را دیده اید. این یک روش تبلیغ مطب است که با تکرار مشاهده تبلیغ شما باعث حک شدن آن بروی روی ذهن شما می شود.

5- روش تبلیغاتی برای مطب با استفاده از زبانی

تبلیغات زبانی به مهارت، تخصص و رضایت بیمار از شما مربوط است. زمانی که یک بیمار از شرایط درمان و خدمات شما رضایت داشته باشد با بازنشر آن به معرفی شما کمک می کند.

نمونه متن تبلیغاتی برای مطب

متن تبلیغاتی برای مطب تاثیر به سزایی بر روی مخاطب دارد. متن تبلیغاتی برای مطب می تواند به برقرار ارتباط با بیمار و درنتیجه اعتمادسازی بیمار منجر شود. با هم چند نمونه متن تبلیغاتی برای مطب را می خوانیم.

در بهترین کلینیک درمانی شهر با خدمات بهداشتی و درمانی متنوعی در انتظار شماست. برای رزرو وقت مشاوره رایگان، کافیست با ما تماس بگیرید.
آدرس وبسایت : ****

سلامتی شما برای ما اهمیت دارد! مطب پزشکان ما با تیم مجرب و تجهیزات پیشرفته منتظر شماست. همین حالا برای رزرو وقت تماس بگیرید.

سلامتی، بزرگترین دارایی است. مشاوره حرفه‌ای و درمانی را با مطب پزشکان ما تجربه کنید. برای رزرو وقت تماس بگیرید.
تلفن تماس : ****

یادآوری قرار ملاقات با (نام پزشک)
قرار ملاقات ما در (تاریخ) و (ساعت) است.
برای تایید (کلید واژه) را ارسال نمایید .

با سلام (نام بیمار)
از مراجعه به مطب ما برای درمان متشکرم.
لطفاً میزان رضایت و تجربه خود را از 1 تا 10 به صورت ارزیابی جهت بهبود خدمات ارائه دهید. 10 بهترین و 1 بدترین است.
در صورت وجود انتقاد و هر گونه سوال با شماره *** تماس برقرار کنید.

مراجعه کننده **** گرامی ، نوشیدنی های قندی با بسیار از مسائل سلامتی همراه هستند.
در مصرف آن مراعات نمایید.
دکتر ***

نکات مهم در تبلیغ مطب

در تبلیغات برای مطب با کمک پنل پیامکی باید نکاتی را رعایت نماییم که به اثرگذاری آن منجر می شود.

  • متن تبلیغاتی برای مطب باید به صورت تدریجی برای جامعه هدف ارسال شود.
  • متن تبلیغ مطب باید در زمان وشرایط مناسبی از روز ارسال شود.
  • متن تبلیغاتی برای مطب می تواند حاوی محتویات پزشکی براساس شرایط روز و نیاز جامعه باشد.
  • متن تبلیغاتی برای مطب باید کوتاه، مختصر و مفید باشد.
  • متن تبلیغاتی برای مطب باید با جملات مبهم ، خیره کننده ویا هیجان انگیز شروع شود تا افراد ترغیب شوند آن را بصورت کامل بخوانند.

نکات جذب بیمار برای مطب با تبلیغات 

بازاریابی بیمار به روش های مختلفی صورت می گیرد که برای رسیدن به هدف به شما کمک می کنند اما برای اینکه با تبلیغات برای مطب به جذب بیمار کمک کنیم رعایت این نکات لازم می باشد.

  • ازبیماران قدیمی غافل نشوید.
  • تبلیغات خود را هدفمند انجام دهید.
  • برگزاری نظرسنجی پیامکی
  • ارتباط با مشتری با ارسال پیامک های بادآوری
  • به بیمار اطلاعات کامل دهید.
  • شناخت بیمار

کلام آخر

استفاده از سامانه پیامکی یک روش تبلیغاتی موثر است که شما محتویات تبلیغات برای مطب را در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه به جامعه هدف خود می رسانید. سامانه پیامکی پیام رسان با بستری آسان و امکانات به روز شما را در تبلیغ مطب با پشتیبانی 24 ساعته همراهی می کند.

تيم پشتيباني پيام رسان ، آماده مشاوره تبليغات و رفع مشکلات و پاسخگو به سوالات شما هستند جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره 91012767 - 021 با ما ارتباط برقرار کنید. .

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.9 / 5. تعداد رای : 19

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از پیام رسان

پیام رسان

مشتری همیشگی ما خواهید شد . قول میدهیم ! در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به افراد مورد نظر خود پیامک متنی و پیام صوتی ارسال کنید. با ثبت نام پنل رایگان پیام رسان، انواع امکانات جهت ارسال پیامک در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود