تماس تلفنی انبوه
پیام رسان بلاگ آموزشی تماس تلفنی انبوه چیست؟ به همراه 6 نکته طلایی برای ارسال تماس تلفنی

تماس تلفنی انبوه چیست؟ به همراه 6 نکته طلایی برای ارسال تماس تلفنی

نوشته ای از پیام رسان
انتشار در تاریخ 10 مهر 1402
دسته بندی: آموزشی

حتما شما تماس هایی داشتید که بعد جواب دادن یک صدای از قبل ضبط شده برای شما پخش شده مانند تماس تلفنی بانک ها برای یادآوری پرداخت اقساط. چطور این تماس تلفنی برقرار می شود؟

تماس تلفنی انبوه یکی از روش های نوین و موفقی است، تا شما بتوانید بهتر و راحت تر با مخاطبین و مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و محصولات و خدمات خود را معرفی کنید.ارسال تماس تلفنی انبوه این امکان را برای شما فراهم می کند تا صدای ضبط شده را از طریق پنل اس ام اس برای افرادی که تلفن ثابت یا تلفن همراه دارند ارسال کنید.

چگونه تماس تلفنی انبوه ثبت کنیم؟

یکی از بهترین روش های تبلیغاتی تماس تلفنی انبوه می باشد، که می توانید با ثبت نام در سامانه پیامکی از ارسال تماس تلفنی انبوه استفاده کنید. در این پنل شما می توانید به دو صورت تماس تلفنی انبوه داشته باشید:

  • ارسال تماس تلفنی انبوه با صدای خودتان
  • ارسال تماس تلفنی انبوه با صدای گوینده مجازی

در روش دوم شما می توانید متن نوشتاری خود را با صدای گوینده مجازی به گفتار تبدیل کنید و در تماس تلفنی انبوه استفاده کنید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

کاربر بعد از ثبت نام در سامانه پیامکی و وارد شدن به پنل کاربری می تواند از منوی ارسال پیامک صوتی برای ارسال تماس تلفنی انبوه استفاده کند. کاربر بعد ثبت درخواست تماس تلفنی انبوه و انتخاب دفترچه تلفن یا وارد کردن فایل اکسل شماره ها، اپراتور با تلفن همراه مخاطبان تماس می گیرد و پیام ضبط شده مورد نظر را برای آنها پخش می کند.

نکاتی در ارسال تماس تلفنی انبوه

ارسال تماس تلفنی انبوه

در هنگام برقراری تماس تلفنی انبوه باید یک سری نکات را رعایت شود تا با ارسال تماس تلفنی انبوه نتیجه مطلوبی دریافت کنید. در این قسمت مقاله نکاتی را که در هنگام تماس تلفنی باید رعایت کنید را مطرح می کنیم.

  1. قبل از ارسال تماس تلفنی انبوه حتما یک ارسال تستی انجام دهید. این ارسال تستی به صورت خودکار انجام می شود. یک تماس تلفنی با شماره تلفن همراه یا تلفن ثابت برقرار می شود و متن پیامک به صورت صوت ارسال می گردد.
  2. سامانه های پیامکی قابلیت هایی دارند که می توانند به صورت هوشمند متن را به گفتار تبدیل کنند، تا در صورتی که شما به صورت شخصی شرایط ضبط صدا ندارید، بتوانید برای ارسال تماس تلفنی انبوه یا به صورت تکی از آن استفاده کنید.
  3. در تماس تلفنی انبوه نیازی نیست به صورتی دستی برای ارتباط با شماره های گیرنده مسدود شده تنظیمات انجام دهید؛ بلکه این تنطیمات به صورت خودکار برای تماس با شماره های لیست سیاه برای ارسال تماس تلفنی انبوه انجام می شود.
  4. با توجه به کسب و کار و فعالیتی که دارید، بهترین زمان برای برقراری تماس تلفنی انبوه را مشخص کنید تا بازخورد بهتری دریافت کنید. مثلا بهترین زمان برای ارسال تماس تلفنی انبوه هتل ها و اقامتگاه ها روزهای تعطیل است.
  5. تماس تلفنی خود را به صورت فشرده و پی در پی ارسال نکنید؛ زیرا باعث آزار و اذیت مشتریان می شوید. باید متناسب با توان خرید مخاطبین و مشتریان خود به ارسال تماس تلفنی انبوه بپردازید. در مقابل می توانید به جای ارسال پی در پی تماس تلفنی به مشتری با مخاطبین بیشتری تماس تلفنی انبوه داشته باشید.
  6. در هر ارسال تماس تلفنی انبوه پیشنهادهای جذاب و متنوعی برای مشتریان و مخاطبین خود ارائه دهید؛ از تماس تلفنی تکراری بپرهیزید. با ارسال تماس تلفنی انبوه با ایده های جذاب و جدید برای دریافت کنندگان چرخه تجارت و تعامل را حفظ کنید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

مزایای تماس تلفنی انبوه

برقراری تماس تلفنی با مشتری مزایای بسیاری دارد که در اینجا بعضی از مزایای تماس تلفنی انبوه را برای شما مطرح می کنیم.

  • ایجاد ارتباط نزدیکتر و شخصی تر با فرد برای انتقال پیام دارید.
  • با تماس تلفنی انبوه به تعداد افراد بیشتری از افراد با هزینه ارسال پیامک کم دسترسی خواهید داشت.
  • در برقراری تماس تلفنی انبوه می توانید با سرعت بالا و پوشش گستردگی بیشتری با افراد در ارتباط باشید.
  • با ارسال تماس تلفنی انبوه موجب ایجاد اعتماد سازی و ترغیب فرد برای استفاده از محصولات و خدمات شوید.
  • تماس تلفنی انبوه روش ارزان نسبت به سایر روش های تبلیغاتی ست.
  • به دلیل عدم استفاده بیهوده از کاغذ با محیط زیست سازگار است.
  • با ایجاد تماس تلفنی سوتفاهمی بسیار کم تری نسبت به ارسال پیامک انبوه به وجود می آید. چون لحن بیان ، انرژی و… به مخاطب یا مشتری منتقل می شود.

معایب تماس تلفنی انبوه

در کنار مزایای تماس تلفنی انبوه معایبی هم وجود دارد که شامل :

  • اگر فایل ضبط شده شما برای ارسال تماس تلفنی انبوه طولانی باشد شنونده را خسته می کند و ممکن است بدون اینکه به پیام شما تا پایان گوش دهد تماس را قطع کند.
  • ممکن است برای تماس با بعضی گوشی ها ناسازگاری داشته باشد.
  • تماس تلفنی قابلیت ذخیره سازی ندارد تا هر زمان مخاطب وقت کرد دوباره به آن نگاهی بیاندازد.
  • در صورت در دسترس نبودن مخاطب تماس تلفنی از دست می رود و به گوش مخاطب یا مشتری نمی رسد.

هزینه تماس تلفنی انبوه

هزینه تماس تلفنی انبوه متناسب با هر چند پالس (مدت زمان معین برای تماس تلفنی) محاسبه می شود. محاسبه آن به صورت زیر می باشد:

تعداد پالس یک تماس تلفنی * تعداد کل تماس تلفنی انبوه * تعرفه تماس تلفنی

در هر صورت ارسال پیامک تبلیغاتی با تماس تلفنی انبوه با توجه به امکاناتی که در سامانه پیامکی در اختیار کسب و کارها برای تماس تلفنی انبوه قرار می گیرد نسبت به سایر روش های تبلیغاتی به صرفه تر می باشد و نتیجه بهتری را برای کسب و کارها به وجود می آورد.

کلام آخر

تماس تلفنی انبوه نیز به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی ست که به راحتی از طریق خرید پنل پیامکی با هزینه کم 49000 هزارﺗﻮﻣﺎنءء قابل اجراست. ارسال تماس تلفنی انبوه شما را درگیر هیچ لیست سیاهی نمی کند و تماس تلفنی شما برای همه شماره ها قابل اجراست و فرصت ارزشمندی را برای جذب مشتری و حفظ آنها در اختیار شما قرار می دهد.

امکان تماس تلفنی یکی از قابلیت های سامانه پیامکی پیام رسان است که در اختیار کاربران برای بازاریابی قرار می گیرد. برای ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 91012767 - 021 تماس بگیرید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.8 / 5. تعداد رای : 35

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از پیام رسان

پیام رسان

مشتری همیشگی ما خواهید شد . قول میدهیم ! در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به افراد مورد نظر خود پیامک متنی و پیام صوتی ارسال کنید. با ثبت نام پنل رایگان پیام رسان، انواع امکانات جهت ارسال پیامک در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود