تبلیغات کنفرانس
پیام رسان بلاگ آموزشی ثبت تبلیغات کنفرانس: چگونه کنفرانس را تبلیغ کنیم ؟

ثبت تبلیغات کنفرانس: چگونه کنفرانس را تبلیغ کنیم ؟

نوشته ای از سپیده دادخواه
انتشار در تاریخ 2 آذر 1401
دسته بندی: آموزشی

اگر مسئولیت اجرای کنفرانس و یا همایش را برعهده دارید باید شروع به تبلیغات کنفرانس و یا تبلیغات همایش مربوطه کنید.
اما چطور؟ آیا با روش های مختلف تبلیغات همایش آشنایی دارید؟
برگذاری مراسم های این چنینی نیازمند تهیه برنامه ای از پیش تعیین شده دارد تا بتوانید به موقع تبلیغات کنفرانس و یا تبلیغات همایش خود و یا سازمان خود را اجرا کنید.

اگر شما هم برای سازمان، شرکت ، دانشگاه و… قصد برگزاری کنفرانس و رویدادی را دارید باید از تبلیغات تاثیرگذاری استفاده کنید تا در حضور و برگزاری باشکوه برنامه موفق عمل کنید.

اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید مطمئن باشید این مقاله پاسخگو این سوال و تمامی سوالات احتمالی شما در مورد نحوه تبلیغات همایش و یا تبلیغات کنفرانس است پس همراهمان بمانید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

انواع روش های تبلیغات کنفرانس و یا تبلیغات همایش

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

از ظهور و پیدایش شبکه های اجتماعی زمان زیادی نمی گذرد اما گستردگی این شبکه ها تا حدی است که به یک بازار تبلیغاتی و خرید و فروش جدید تبدیل شده است.

با ایجاد یک اکانت در این شبکه های اجتماعی می توانید تبلیغات همایش مربوطه را انجام دهید.
هم چینین می توانید تبلیغات کنفرانس و همایش خود را به اینفلوئنسرها واگذار کنید این افردا به دلیل محبوبیتی که در بین مخاطبین دارند می توانند در این زمینه به کمک شما بیایند.

و یا از بلاگرها بخواهید تا تبلیغات همایش شما را در صفحات پر طرفدار خود معرفی کنند.
علاوه بر تبلیغات در اینستاگرام  می توانید تبلیغات خود را در کانال های تلگرامی و یا واتس اپ  انجام دهید به طور مثال اگر قصد برگذاری همایشی را دارید که مخاطب اولیه شما دانشجویان هستند می توانید با پرداخت هزینه ای تبلیغات همایش را به کانال های تلگرامی دانشجویان واگذار کنید.

تبلیغات همایش از طریق سامانه های پیامکی

احتمالا با نمونه های مختلفی از متون تبلیغاتی پیامکی برخورد داشته اید

تبلیغات همایش و یا تبلیغات کنفرانس از طریق سامانه های پیامکی سرعت تبلیغات را بالا می برد به گونه ای که می توانید در چند دقیقه تبلیغات همایش خود را در سطح شهر و یا کشور به دست مخاطبین خود برسانید.
این نحوه تبلیغات و گستردگی تا این اندازه در هیچ کدام از روش های فوق وجود ندارد و اولین مزیت استفاده از پنل اس ام اس همین موضوع است یعنی تبلیغات همایش بدون هیچ حد و مرزی.
دومین مزیت استفاده از پنل های پیامکی مقرون به صرفه بودن این نوع تبلیغات است .
با پرداخت هزینه ای بسیار کم تبلیغات همایش خود را بدون وقفه انجام می دهید.
در ادامه همچنان همراه ما باشید تا علاوه بر ذکر سایر مزایای استفاده از پنل های پیامکی برای تبلیغات کنفرانس بهترین پنل پیامکی با قابلیت های متنوع و بروز را به شما معرفی کنیم. و نمونه متن دعوت به همایش بزرگ و کنفرانس را برای شما ارائه کنیم.

نمونه تبلیغات همایش و تبلیغات کنفرانس

علی حسینی عزیز
با سلام
تا همایش بازاریابی تنها یک هفته باقی مانده است !امیدوارم در این همایش حضور داشته باشید
زمان دوشنبه برای ثبت نام عدد 1 را ارسال نمایید.

مخاطب عزیز
از اینکه نتوانستیم شما را در همایش فروش ملاقات کنیم ناراحتیم .
اما اکنون می توانید صندلی خود را برای همایش بازاریابی رزرو کنید و از 50درصد تخفیف بهرهمند شوید .!
لینک ثبت نام …

همایش بزرگ فروش و تبلیغات در شبکه های اجتماعی
مدرس :علی حسینی
زمان 16شهریور مکان ….
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام عدد 2 را ارسال نمایید و یا با شماره های زیر در تماس باشید .

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

چهارمین همایش بین‌المللی و دوازدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی ایران
 به میزبانی انجمن بیوتکنولوژی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری دانشگاه یزد و انجمن‌های علمی و موسسات پژوهشی این حوزه از ۳۱ مردادماه تا دوم شهریورماه  برگذار می گردد
برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید .

اولین کنفرانس روانشناسی با موضوع
اعتماد به نفس
سخنران دکتر حسینی
استاد دانشگاه
زمان 20آبان مکان :دانشگاه ….
برای ثبت نام عدد 1 را ارسال نمایید.

همایش رایگان
تقویت حافظه و تند خوانی
مدرس :استاد محمدی
ثبت نام از طریق لینک زیر:

ارسال آگهی در سایت ها برای تبلیغات همایش

بنرهای ثابت و یا متحرک در پلتفرم‌های تبلیغ یا وب‌سایت‌های ناشر روش دیگری برای تبلیغات کنفرانس و یا همایش محسوب می شوند.

قرار دادن تبلیغات همایش و کنفرانس در سایت های پر بازدید هم می تواند کمک خوبی برای رسیدن به هدف شما باشد.
 قرار دادن تبلیغات همایش در این سایت ها باعث می شود مشتریان و مخاطبین این سایت های اینترنتی را به سمت کسب و کار خود هدایت کنید.
اطمینان داشته باشید هر مشتری که در همایش شما شرکت کند در آینده به مشتری وفادار شما تبدیل خواهد شد.
می توانید برای کسب و کار خود هم سایتی راه اندازی کنید و اطلاعات همایش هایی که قرار است اجرا شود را در سایت خود قرار دهید.
و مردم و مخاطبین را ترغیب به شرکت در این همایش ها کنید تا آن ها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید.

اما همواره توجه داشته باشید تبلیغات از هر نوع و روشی که باشید  در صورتی موفق خواهد بود که به درستی و به جا و با تعیین هدف قبلی انجام شده باشند.

سایت تبلیغات کنفرانس

سایت های ارسال آگهی تبلیغاتی کنفرانس

بسیاری از سایت ها هستند که این امکان را به شما می دهند تا آگهی خودتان را به صورت رایگان و یا پرداخت هزینه منتشر کنید . این سایت ها عبارتند از :

تبلیغات همایش در گوگل ادز

یکی از بهترین مکان ها برای دیده شدن تبلیغات در گوگل است.
و مزیت  این نوع تبلیغات این است که شما هزینه رازمانی که کاربری بر روی تبلیغات شما کلیک کند و به وبسایت شما هدایت شود، به گوگل پرداخت می‌کنید.
برای موفقیت در تبلیغات همایش از این طریق ابتدا با انجام تحقیقات جامع کلمه کلیدی مناسب برای تبلیغات همایش و یا کنفرانس مربوطه را انتخاب نمایید تا راه رسیدن به موفقیت هموارتر شود و تبلیغات همایش شما در صفحه نخست موتور جستجو گر گوگل قرار گیرد.

بهترین روش برای تبلیغات کنفرانس و همایش کدام است ؟

برگذاری همایش و کنفرانس به شما کمک می کند که برند خود را به دیگران معرفی کنید و به نوعی برند سازی کنید و یا آن را تقویت کنید.
مهم ترین مسئله در بر گذاری همایش، تکمیل ظرفیت همایش توسط شرکت کنندگان و در نهایت معرفی برند و کسب سود است و  هدف از تبلیغات هم در واقع دست یابی به  همین مورد است .

بهترین روش تبلیغات برای کنفرانس ها و همایش ها ،چ استفاده از روش ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک های اطلاع رسانی است . چرا که محدودیت های انتخاب هدفمند مخاطب و هزینه تبلیغات را از پیش پای شما بر می دارد .

پنل اس ام اس پیام رسان با دارا بودن خطوط اختصاصی رایگان به شما در رفع محدودیت ارسال پیامک همراه اول و ایرانسل کمک می کند .

تبلیغات کنفرانس بدون محدودیت

با استفاده از ارسال های منطقه ای پیشرفته : چون ارسال شهر و استان، ارسال از نقشه و کدپستی، ارسال به پیش شماره، ارسال تفکیک جنسیت در اپراتور ایرانسل و…
بدون هیچ محدودیت در مکان و تعداد ارسال تبلیغات ،به کار تبلیغات کنفرانس سرعتی ویژه ببخشید و اثرات آن را در لحظه دریافت کنید.

هم اکنون جهت دریافت مشاوره رایگان برای تبلیغات کنفرانس و همایش خودتان می توانید با کارشناسان تلفنی پیام رسان تماس بگیرید .

91012767 - 021

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.9 / 5. تعداد رای : 53

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سپیده دادخواه

سپیده دادخواه

سپیده، دختر بهار، متولد اولین روز عید نوروز، که در رشته ی مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و جزو اولین افرادی هست که به عنوان پشتیبان به تیم پیام رسان پیوست. از خصلت های مهم سپیده، پیگیر و دلسوز بودنشه که باعث شده همیشه به عنوان یک پشتیبان قوی ، تو کارش موفق باشه. از نگاه این دختر بهار، زمانی پشتیبانی معنا پیدا میکنه که تا زمان رفع شدن مشکل، کنار فرد باشه و با ارائه راه حل های درست ، اون مشکل حل بشه. همونطور که از اسمش پیداست به معنای واقعی پشتیبان باشه. سپیده قلب مهربونی داره که با وجود فرسنگ ها فاصله از تیم، همیشه گرامای حضورش حس میشه. و با همین رو حیه ای که داره عاشق کارهای هنریه و همیشه دنبالشون میکنه.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود