پنل اس ام اس هلو
پیام رسان بلاگ آموزشی نحوه اتصال نرم افزار هلو به پنل پیامکی جهت ارسال پیامک در هلو [Holoo SMS]

نحوه اتصال نرم افزار هلو به پنل پیامکی جهت ارسال پیامک در هلو [Holoo SMS]

نوشته ای از پیام رسان
انتشار در تاریخ 9 مهر 1402
دسته بندی: آموزشی

تا حالا به این فکر بوده اید به راحتی با ارسال فاکتورها و پیامک های متنوع موضوع های مختلف به راحتی با مشتریان خود در ارتباط باشید؟ نرم افزار هلو برنامه ای ست که برای انجام گردش های مالی در کسب و کارها استفاده می شود و همین باعث شده لید مناسبی برای حفظ ارتباط بیشتر با مشتری باشد.

این نرم افزار حسابداری قابلیت اتصال به پنل اس ام اس را دارد و به راحتی می توانید، با استفاده از اطلاعات این نرم افزار برای ارتباط با مشتری و ارسال پیامک در مورد وضعیت خرید و اطلاعات مالی برای ارتباط با مشتری و ارسال پیامک استفاده کنید.

در این مقاله همراه ما باشید تا به معرفی پنل اس ام اس هلو بپردازیم و نحوه اتصال پنل اس ام اس نرم افزار هلو را به پنل پیامکی پیام رسان برای شما آموزش دهیم.

پنل اس ام اس هلو چیست؟

پنل اس ام اس هلو از اتصال نرم افزار حسابداری هلو با پنل پیامکی ایجاد می شود. شما می توانید با ثبت نام در سامانه پیامکی پیام رسان به راحتی آن را به این نرم افزار حسابداری متصل کنید، و یک پنل اس ام اس نرم افزار هلو داشته باشد. با اتصال هلو به پنل پیامکی از قابلیت ها و اطلاعات این برنامه برای ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان و مخاطبان خود استفاده کنید.

برای ارسال پیامک از پنل اس ام اس هلو نیازی به خرید سخت افزار یا دستگاه gsm نیست و شما با دریافت اشتراک خرید سامانه پیامکی پیام رسان و انجام یک سری تنظیمات به راحتی صاحب پنل اس ام اس هلو برای ارسال پیامک می شوید.

شما می توانید پیامک را از پنل اس ام اس هلو به صورت دستی با متن دلخواه و یا به صورت خودکار برای مشتری ارسال کنید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

آموزش اتصال پنل اس ام اس پیام رسان به هلو

برای اینکه بتوانید نرم افزار حسابداری هلو را به پنل پیامکی پیام رسان متصل کنید، در ابتدا باید در سامانه پیامکی پیام رسان ثبت نام کنید. بعد از دستری به پنل پیامکی پیام رسان باید به اینترنت دسترسی داشته باشید، تا بعد از اتصال این این دو برنامه بتوانید از پنل اس ام اس هلو برای مخاطبین و مشتریان خود با سرعت بالا پیامک ارسال کنید.

برای اتصال نرم افزار حسابداری هلو به پنل اس ام اس پیام رسان در ابتدا باید وارد زیر منوی وب سرویس پیامک رایگان در پنل کاربری خود شوید و رمز عبور و نام کاربری را وارد کنید، بعد از وارد کردن شماره گیرنده و شماره فرستنده که مختص به پنل اس ام اس هلو است می توانید اس ام اس را ارسال کنید.

نمونه متن های ارسال پیامک در هلو

در این قسمت مقاله نمونه متن هایی برای ارسال پیامک از پنل اس ام اس هلو را برای شما مطرح می کنیم تا در صورتی که می خواهید از پنل اس ام اس نرم افزار هلو اس ام اس برای مشتریان و مخاطبین خود ارسال کنید چند نمونه پیامک برای ارسال اس ام اس در اختیار داشته باشید.

برای نوشتن متن پیامک برای ارسال پیامک از پنل اس ام اس هلو باید متنی بنویسید کوتاه و مختصر ، واضح و قابل فهم ، جذاب و گیرا و مطابق با مقررات و قوانین کسب و کار باشد.

با سلام
اقساط تسهیلات شما در تاریخ [تاریخ سررسید] به مبلغ [مبلغ] تومان سررسید می شود.
با تشکر،[نام شرکت]

سلام
چک شما در تاریخ [تاریخ سررسید] به مبلغ [مبلغ] تومان سررسید می شود.
لطفاً نسبت به تسویه چک خود اقدام فرمایید.
با تشکر،[نام شرکت]

سلام دوست عزیز
قیمت محصولات ما به شرح زیر تغییر کرده است:
[نام محصول] از [قیمت قبلی] به [قیمت جدید] تومان تغییر کرده است.
[نام محصول] از [قیمت قبلی] به [قیمت جدید] تومان تغییر کرده است.
[نام محصول] از [قیمت قبلی] به [قیمت جدید] تومان تغییر کرده است.
با تشکر،[نام شرکت]

سلام عزیزان
به مناسبت [نام مناسبت]، تخفیف ویژه ای برای محصولات ما در نظر گرفته شده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه فرمایید.
با تشکر،[نام شرکت]

سلام همراهان همیشگی
برای خرید محصولات ما از طریق سایت تخفیف ویژه ای در نظر گرفته شده است.
برای استفاده از این تخفیف، کد تخفیف [کد تخفیف] را در سبد خرید خود وارد کنید.
با تشکر،[نام شرکت]

سلام دوست گرامی
حلول [نام مناسبت] بر شما مبارک باد.
امیدوارم این ایام را به بهترین شکل سپری کنید.
با آرزوی بهترین ها،[نام شرکت]

با سلام،
[نام محصول] با کیفیت عالی و قیمت مناسب در [نام فروشگاه] موجود است.
برای کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه مراجعه فرمایید.
با تشکر،[نام فروشگاه]

سلام
به اطلاع می رساند که [نام فروشگاه] به آدرس جدید [آدرس جدید] منتقل شده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره [شماره تماس] تماس بگیرید.
با تشکر،[نام فروشگاه]

راه حل ارسال پیامک در هلو

به طور معمول ارسال پیامک به شماره هایی که دریافت پیامک از شماره تبلیغاتی را مسدود کردند امکان ندارد؛ اما شما به راحتی با قابلیت ها و ویژگی های که پنل اس ام اس هلو دارد، می توانید برای افرادی که دریافت پیامک از شماره های تبلیغاتی را مسدود کردند پیامک ارسال کنید.

این امکان از طریق ارسال پیامک از طریق پترن otp در پنل اس ام اس هلو در پیام رسان در اختیار کسب و کارها قرار می گیرد، تا به راحتی یک پیامک را در قالب پترن otp برای مشتری یا مخاطب ارسال کنید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

کلام آخر

نرم افزار هلو از پرطرفدارترین برنامه مالی در کسب و کارهای بزرگ و کوچک است که قابلیت های فراوانی دارد، و همین باعث شد تا با اتصال به وب سرویس پیامک رایگان پیام رسان از این قابلیت ها و ویژگی ها برای تبلیغات و ارسال گزارش های مالی استفاده کنند.

برای همین این روزها بسیاری از کسب و کارها برای تبلیغات حسابداری از نرم افزار هلو برای حسابداری خود استفاده می کنند تا در صورت نیاز به ارسال پیامک بتوانند با اتصال این برنامه به پنل پیامکی به راحتی بتوانند از پنل اس ام اس هلو برای ارسال پیامک به مخاطبین و مشتریان خود استفاده کنند.

اگر شما هم قصد دارید برای شرکت و فروشگاه خود از اتصال پنل پیامکی به نرم افزار هلو استفاده کنید ما سامانه پیامکی پیام رسان را با سازگاری به این برنامه نرم افزاری به شما معرفی می کنیم.

برای ارتباط با پشتیبانی سامانه پیامکی پیام رسان می توانید با شماره 91012767 - 021 تماس بگیرید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.7 / 5. تعداد رای : 23

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از پیام رسان

پیام رسان

مشتری همیشگی ما خواهید شد . قول میدهیم ! در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به افراد مورد نظر خود پیامک متنی و پیام صوتی ارسال کنید. با ثبت نام پنل رایگان پیام رسان، انواع امکانات جهت ارسال پیامک در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود