Sms
پیام رسان بلاگ آموزشی برای خرید سامانه پیامکی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید سامانه پیامکی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

نوشته ای از نیکان نصرالله تبار
انتشار در تاریخ 16 اردیبهشت 1400
دسته بندی: آموزشی

تبلیغات جزو ارکان اصلی در پیشرفت کسب و کار است. تبلیغات هم وقتی باعث پیشرفت و جذب مشتری می شود که به روش درست و روال جامعه انجام شود.

اطلاع رسانی اخبار و رویداد و مسائل مهم باید هم زمان و یک جا یه دست اجتماع های بزرگ مانند شهروندان یک کشور، قشر مغازه داران، کارمندان یک اداره، دانش آموزان یک مدرسه و… برسد؛ تا همه آن ها به صورت مساوی و یکسان از اخبار با خبر شوند و مشکلی از جهت بی اطلاعی برخی افراد پیش نیاید.

از آنجا که امروزه تلفن همراه بخشی از زندگی افراد شده است، همیشه و در هر آن همراه آن ها است، بهترین نوع اطلاع رسانی ها می تواند با استفاده از پیامک به تلفن های همراه باشد.

اما نکته قابل توجه این است که فرستادن پیامک به تعداد بالایی از مردم می تواند وقت و انرژی زیادی مصرف کند. بهترین راه برای حل این مشکل این است که با یک حرکت تعداد زیادی تیر را به هدف زد.

پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی یک نرم افزار تحت وب است که شما را قادر می سازد در مدت زمان کم و با تعداد بالا اس ام اس ارسال کنید.

سامانه پیامکی مانند یک دفتر تلفن بسیار بزرگ عمل میکند، شماره تماس قشر های متفاوت مردم دسته بندی شده اند و می توانید از موارد مورد نیاز خود استفاده کنید. مثلا شماره تماس مردم یک شهر یا یک گروه سنی خاص.

شما برای خرید سامانه پیامکی باید به شرکت هایی مراجعه کنید که دارنده پنل هستند و آن را در اخیتار شما می‌ گذارند. اما برای خرید آن باید به چند نکته دقت داشته باشید تا قصد شما برای پیشرفت به ضرر و پس رفت تبدیل نشود.

امکانات سامانه پیامکی

قطعا شما از خرید سامانه پیامکی اهداف خاصی دارید. پس با توجه به نیاز هایتان امکانات پنل را انتخاب کنید. اگر برای حرفه و کسب کار خود به دنبال جذب مشتری و یا شناخته و مشهور شدن هستید بهتر است سامانه پیامکی را انتخاب کنید که بتوانید به صورت هدفمند پیامک را به یک سن، جنسیت و… خاص ارسال کنید.

از امکانات دیگر پنل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ارسال پیامک به یک منطقه یا یک شهر خاص، ارسال به صنف ها و شغل های متفاوت،ارسال پیامک به مناطق مختلف از طریق کدپستی و پیامک های مناسبتی مانند ارسال روز تولد و رویداد های مهم جهت یاد آوری انند سررسید اقساط، ارسال پیام با توانایی دریافت پاسخ برای قرعه کشی یا نظرسنجی یا مسابقات پیامکی.

با عضویت در پیام رسان علاوه بر کاربری آسان ،در تمام منوهای ارسال و امکانات ،فیلم آموزشی کوتاه در نظر گرفته شده تا بعد از ثبت نام و اولین تجربه کار با پنل پیامکی برایتان راحت تر باشد.

تعرفه مناسب

خرید سامانه پیامکی دو حالت دارد. یا یکبار با پرداخت هزینه عضو شرکت فروشنده می شوید و هر آن از مزایا و امکانات استفاده می کنید. با پایان دوره اشتراک شما دوباره باید هزینه عضویت را متقبل شوید. یا یک مقدار پول برای تعداد مشخصی پیامک و امکانات خاص پرداخت می کنید. با پایان تعداد پیامک ها در صورت نیاز به سامانه پیامکی اقدام به خرید می کنید.

در بسیاری از سامانه ها برای دسترسی به امکانات و انواع شیوه های ارسال شامل پرداخت هزینه بوده اما سامانه پیامکی پیام رسان ،پنل پیامکی رایگان با کلیه دسترسی ها در اختیار شما قرار میدهد و فقط کافیست پنل کاربریتان را به تعداد پیامک مورد نظر شارژ کنید.

حتما قبل از خرید، درباره تعرفه های شرکت های متفاوت تحقیق کنید تا متناسب با خواسته ها و نیاز هایتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

پشتیبانی 24 ساعته

هنگام خرید پنل پیامکی حتما به نوع پشتیبانی سامانه دقت کنید. اگر برای اولین بار از پنل اس ام اس استفاده می کنید، بدیهی است که مشکلات و سوالات متعددی داشته باشید. در نتیجه شرکت های ارائه دهنده خدمات سامانه پیامکی باید در برابر سوالات شما پاسخگو باشد.

این پاسخگویی می تواند به صورت تلفنی باشد، کارشناسان و متخصصان در هر ساعت از شبانه روز موظف اند مشکلات شما را بر طرف کنند. برخی شرکت ها بعد از خرید به شما نرم افزار هایی ارائه می کنند تا از طریق آن ها به جواب سوالاتتان برسید. در صورت دسترسی نداشتن به هر یک از روش های فوق می توانید اشکالاتتان را به شرکت ایمیل کنید و تا 24 ساعت منتظر پاسخ آن باشید.

کاربری آسان

کاربری آسان در سامانه پیامکی این گونه تفسیر می شود که شما باید بتوانید به آسانی و بدون فرایند های پیچیده و طولانی از امکانات پنل استفاده کنید. هر چه کمتر از پشتیبانی کمک بگیرید یعنی فروشنده کاربری آسانی را برای شما رقم زده است.

در موقع خرید سامانه پیامکی و یا خرید اس ام اس انبوه از افرادی که از این سامانه استفاده می کنند پرس و جو کنید و از تجربیات آن ها بهره ببرید، سابقه فروشندگان و میزان رضایت خریداران را چک کنید تا از انتخاب خود پشیمان نشوید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از نیکان نصرالله تبار

نیکان نصرالله تبار

نیکان حدوداً سی ساله است. به واسطه ی علاقه اش به حیوانات همیشه دوست داشته دامپزشک بشه ولی در نهایت IT خونده و الان هم میونه ی خوبی با مسائل مرتبط با کامپیوتر و تکنولوژی داره. نیکان اوقات فراغتش رو با نواختن سازهایی مثل گیتار و ویولن پر می کنه و دستی به قلم هم داره به طوری که هرجا هم که قلم و کاغذی باشه یک بیت شعر می نویسه. نیکان معتقده خنده بر لب کسی نشوندن بزرگترین هنر دنیاست.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود