ارسال پیامک تبلیغاتی
پیام رسان بلاگ آموزشی چطور پیامک تبلیغاتی بفرستیم ؟ ( مرحله به مرحله ) + تصویر

چطور پیامک تبلیغاتی بفرستیم ؟ ( مرحله به مرحله ) + تصویر

نوشته ای از پیام رسان
انتشار در تاریخ 12 مهر 1402
دسته بندی: آموزشی

کسب و کارهای مختلف با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی به معرفی برند خود ، آگاه کردن از محصولات جدید و پشنهادات و تخفیف های ویژه فروش برای جذب مشتری بیشتر و برقراری ارتباط با مشتری می پردازند.

سامانه پیامکی با امکانات و ویژگی های بسیاری که در اختیار شما قرار می دهد، به شما امکان می دهد با انتخاب جامعه هدف خود به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و از بازاریابی پیامکی که انجام می دهید بازخورد بالایی دریافت کنید.

در ادامه مقاله با ما همراه باشید نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی را از سامانه پیامکی با تصویر به شما آموزش دهیم؛ همچنین امکاناتی که در سامانه پیامکی برای ارسال پیامک تبلیغاتی وجود دارد را به شما معرفی می کنیم.

نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی

برای ارسال پیامک تبلیغاتی ابتدا باید در یک سامانه پیامکی معتبر ثبت نام کنید تا بتوانید به محیط کاربری برای ارسال پیامک دسترسی داشته باشید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

برای همین ما سامانه پیامکی پیام رسان را با سال ها تجربه به شما معرفی می کنیم. ثبت نام در این سامانه پیامکی به راحتی تنها با ارسال عدد 111 به شماره 500040075 انجام می شود و نام کاربری و رمز عبوری برای شما ارسال می شود که می توانید پس از خرید پنل پیامکی ارزان، به وسیله آن وارد پنل کاربری خود برای ارسال پیامک تبلیغاتی شوید.

یا در سمت چپ صفحه اصلی پیام رسان با کلیک بر روی ثبت نام رایگان ثبت نام را انجام دهید. با ارسال نام کاربری و رمز عبور و وارد کرن ان به محیط کاربری پنل اس ام اس برای ارسال پیامک تبلیغاتی دسترسی پیدا کنید.

بعد از ورود به پنل کاربری خود در سامانه پیامکی باید حساب کاربری خود را در منوی پنل اس ام اس با انتخاب شارژ حساب برای ارسال پیامک شارژ کنید.

آموزش ارسال پیامک تبلیغاتی

بعد از شارژ حساب متناسب با شرایط و جامعه هدف خود یک گزینه را برای ارسال پیامک انتخاب می کنید ما در این قسمت از زیر منوی ارسال پیامک منطقه ای و ارسال جدید را به عنوان مثال برای شما انتخاب می کنیم.

ارسال پیامک تبلیغاتی

بعد از انتخاب ارسال جدید از زیر منوی ارسال منطقه ای پنجره پایین برای شما نمایش داده می شود. باید در قسمت تنظیمات، سر شماره اختصاصی ای که می خواهید پیامک از آن ارسال شود را انتخاب کنید و در قسمت کادر پیام متن پیام مورد نظر را تایپ کنید. در صورتی که می خواهید عدد در متن پیامک به فارسی تایپ شود باید گزینه اعداد فارسی را تیک بزنید.

با انتخاب زمان ارسال می توانید پیام را در لحظه یا به صورت زمانبندی شده در آینده برای ارسال انتخاب کنید.

در صورت زیاد بودن پیامک می توانید ارسال تدریجی را فعال کنید تا پیامک به صورت تدریجی ارسال شود و شما بتوانید به بازخورد پیامک ها پاسخ دهید.

با تیک ارسال مکمل پیامک هایی که ارسال نشده به روشی دیگر ارسال می شوند. در نهایت با کلیک بر روی مرحله بعد وارد صفحه بعد برای ارسال پیامک می شوید.

کادرهای ارسال پیامک تبلیغاتی

در مرحله دوم می توانید با انتخاب هر کدام از فیلترهای شهر و استان، کد پستی، ارسال از روی نقشه و مشاغل و اصناف پیامک انبوه خود را بر اساس آن ارسال کنید.

مرحله به مرحله ارسال پیامک تبلیغاتی

ما در این قسمت با پر کردن اطلاعات بر اساس فیلتر شهر و استان و انتخاب گیرنده و نوشتن تعداد پیامک هایی که می خواهیم ارسال کنیم دکمه ی اضافه کردن را کلیک می کنیم.

عکس ارسال پیامک تبلیغاتی

با کلیکی بر روی اضافه کردن این نتیجه برای ما نشان داده می شود که درخواست تعداد پیامک ما را نشان می دهد و با ثبت ارسال، پیامک ارسال می شود . همچنین برا حذف می توانید آیکن سطل قرمز رنگ در صفحه را بزنید.

ثبت ارسال پیامک تبلیغاتی

در صورتی که حساب خود را شارژ نکرده باشید نگران نباشید، در این قسمت با زدن ثبت ارسال به صفحه ای منتقل می شوید که می توانید متناسب با تعداد پیامک حساب خود را برای خرید پیامک انبوه، پنل را شارژ کنید و ارسال پیامک تبلیغاتی را انجام دهید.

شارژ حساب برای ارسال پیامک تبلیغاتی

در این قسمت سعی کردیم نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی در پنل اس ام اس پیام رسان را مرحله به مرحله با تصویر برای شما آموزش دهیم تا در صورت ثبت نام و تهیه این پنل پیامکی به راحتی ارسال پیامک تبلیغاتی را از پنل اس ام اس پیام رسان انجام دهید.

امکانات سامانه پیامکی

سامانه های پیامکی با در اختیار قرار دادن ویژگی ها و قابلیت های بسیار این امکان را برای کسب و کارها فراهم می کنند تا با انتخاب جامعه هدف پیامک تبلیغاتی را به صورت هدفمند ارسال کنند و بازخورد مطلوبی دریافت کنند. در این قسمت برخی از این قابلیت ها ویژگی های سامانه پیامکی را برای شما مطرح می کنیم.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم مرحله به مرحله نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی را در پنل اس ام اس پیام رسان را برای شما توضیح دهیم، تا اگر شما هم قصد ارسال پیامک تبلیغاتی از پنل پیامک پیام رسان را داشتید به راحتی بتوانید ارسال پیامک تبلیغاتی را در پنل اس ام اس پیام رسان را انجام دهید.

برای ارتباط با پشتیبان سامانه پیامکی پیام رسان با شماره 91012767 - 021 تماس بگیرید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.4 / 5. تعداد رای : 17

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از پیام رسان

پیام رسان

مشتری همیشگی ما خواهید شد . قول میدهیم ! در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به افراد مورد نظر خود پیامک متنی و پیام صوتی ارسال کنید. با ثبت نام پنل رایگان پیام رسان، انواع امکانات جهت ارسال پیامک در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود