جذب مشتری فرش فروشی
پیام رسان بلاگ آموزشی ایده جذب مشتری برای فرش فروشی (13 ایده خاص و موثر)

ایده جذب مشتری برای فرش فروشی (13 ایده خاص و موثر)

نوشته ای از مهدی نامور
انتشار در تاریخ 29 بهمن 1402
دسته بندی: آموزشی

ایده جذب مشتری برای فرش فروشی همیشه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های فروشندگان فرش است؛ همان‌طور که می‌دانید صنعت فرش در کشور ما یکی از مهم‌ترین صنایع به‌حساب می‌آید؛ اما با این وجود هنوز هم اکثر افراد با چالش جذب مشتری فرش فروشی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

فرقی نمی‌کند که کسب‌وکار شما اینترنتی باشد یا حضوری، به‌هرحال شما برای جذب مشتری فرش فروشی و فروش بیشتر محصولات خود به ایده جذب مشتری برای فرش فروشی یا ایده فروشگاه فرش نیاز دارید، تا بتوانید توجه انبوهی از افراد را به خود جلب کرده و آن‌ها را به مشتریان دائم و وفادار خود تبدیل کنید.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا 13 روش یا ایده جذب مشتری برای فرش فروشی در این صنعت پرسود را به شما معرفی کنیم.

ایده جذب مشتری برای فرش فروشی

13 ایده جذب مشتری برای فرش فروشی

از سری مشکلات فروشگاه‌های قدیمی و نوپای فرش می‌توان به ایده جذب مشتری برای فرش فروشی اشاره کرد؛ البته که باید در شروع هر کاری برای رسیدن به نقطه پیشرفت صبوری کرد؛ اما استفاده از ایده‌های مختلف برای جذب مشتری فرش فروشی بسیار عقلانی بوده و در فروش سریع‌تر و بیشتر به شما کمک می‌کند.

در ادامه 13 روش بازاریابی و ایده فروشگاه فرش را برای جذب مشتری فرش فروشی را به شما معرفی می‌کنیم.

روش بازاریابی پیامکی

یکی از بهترین و ارزان‌ترین روش‌های تبلیغاتی برای جذب مشتری فرش فروشی روش بازاریابی پیامکی به‌حساب می‌آید؛ برای استفاده از این ایده جذب مشتری برای فرش فروشی کافی است تا از دستگاه ثبت شماره موبایل استفاده کرده و با جمع آوری شماره های مشتریان، پیامکی را که حاوی اطلاعات مهم درباره فرش‌ها و فروشگاه است، برای انبوهی از مشتریان و مخاطبان خود ارسال کنید.

این ایده فروشگاه فرش به بیشتر دیده شدن و بازدهی بالای فروشگاه شما کمک کرده و می‌توانید از طریق آن تخفیف‌ها را نیز اطلاع داده و بیشتر با مشتریان خود در تعامل باشید.

برای ایجاد ارتباط و ارسال پیامک، با خرید سامانه پیامکی و دسترسی به پنل اس ام اس می توانید برای جامعه هدف خود و گروهی از مشتریان خود با استفاده از امکانات بسیاری در پنل های پیامکی بازاریابی پیامکی هدفمند انجام دهید و موجب جذب مشتری فرش فروشی و افزایش درآمد در کسب و کار فرش فروشی شوید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

یکی از راه‌های رایگان جذب مشتری استفاده از فضای مجازی و حضور مداوم در شبکه‌های مختلفی مانند اینستاگرام، تلگرام، ایتا، روبیکا و… است؛ اینکار برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا با مشتریان بیشتر در ارتباط بوده و با تولید محتوای مفید و نمایش دادن نمونه کارها، فروش خود را افزایش دهید.

همچنین می توانید با ارسال پیامک حاوی لینک شبکه های اجتماعی از پنل اس ام اس به مخاطبان و مشتریان، آنها را به این کانال ها هدایت کنید تا اطلاعات جامع تری از شما داشته باشند و از تخفیف ها وبرگزاری جشنواره ها زودتر مطلع شوند.

جذب مشتری فرش فروشی

روش ارسال پیامک منطقه ای

روش ارسال منطقه ای یکی از امکانات فوق العاده در پنل پیامکی ست که شما می توانید با کمک این ایده جذب مشتری برای فرش فروشی برای جامعه هدف و مشتریان و مخاطبان خود در یک شهر و استان، پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید.

اگر به‌دنبال روشی ارزان هستید که بتواند شما را از دیگر رقبا متمایز کرده و چند قدم جلوتر ببرد، حتما از روش ارسال پیامک منطقه‌ای استفاده کنید.

روش ارسال پیامک صوتی

ارسال پیامک صوتی یکی از امکانات ویژه سامانه پیامکی ست که روشی بسیار خلاقانه و جذاب محسوب می‌شود؛ بسیاری از افراد حوصله خواندن مطالب طولانی را ندارند، به‌این‌ترتیب شما با این امکان در پنل اس ام اس می‌توانید به‌راحتی از طریق پیامک صوتی تمامی اطلاعات خود را در مدت زمان کوتاه‌تری به گوش مخاطب برسانید.

ارائه خدمات پس از فروش عالی

ارائه خدمات پس از فروش یک ایده فروشگاه فرش جذاب محسوب می‌شود که برای مشتریان اهمیت بسیار زیادی دارد. این ایده جذب مشتری برای فرش فروشی برای بازاریابی باعث جلب رضایت مشتری شما و همچنین تبلیغات از سمت او شده و همین موضوع باعث می‌شود تا مشتریان زیادی شما را برای خرید فرش انتخاب کنند.

شما می توانید با امکان نظرسنجی پیامکی در پنل پیامک پیام رسان بعد خرید و بازدید از آنها نظرسنجی کنید و از نظرات انها برای بهبود روند کسب و کار خود بهره ببرید و به نوعی خدمات پس از فروش ارائه داده اید.

ایجاد بسته های تخفیف ویژه

در طول مدت کاری خود سعی کنید تا همیشه از متن تبلیغاتی برای تخفیف ویژه برای جذب مشتری استفاده کنید؛ این روش معجزه می‌کند. برای جذب مشتری فرش فروشی می‌توانید بسته‌های تخفیفی ویژه برای کسب‌وکارهای مختلف یا برای مناسبت‌های مختلف در نظر گرفته و سیلی از مشتریان را به سمت خود بکشانید.

در این روش می توانید با ارسال پیامک انبوه حاوی معرفی این بسته های تخفیفی مشتریان و مخاطبان خود را بسرعت مطلع کنید.

ایده فروشگاه فرش

ثبت فروشگاه فرش در نقشه ها

ثبت مکان در نقشه یک ایده جذب مشتری برای فرش فروشی به‌حساب می‌آید که می‌تواند علاوه بر بیشتر شناخته شدن شما به افرادی کمک کنند که در محدوده خاصی به‌دنبال یک فرش فروشی هستند؛ به‌این‌ترتیب در برنامه‌هایی مثل google map جستجو کرده و با فروشگاه شما مواجه می‌شوند. یک پیشنهاد ویژه در رابطه با این موضوع می تواند ارسال پیامک از روی نقشه باشد که بسیار جذاب، ارزان و کاربردی ست.

ارائه خدمات رایگان

اگر در بعضی مواقع یا فصل‌های مختلف شاهد افت شدید مشتریان هستید، می‌توانید یک محصول کوچک و جزئی را به‌صورت رایگان در نظر گرفته و در ازای خرید یک فرش به مشتری هدیه دهید. شما می توانید با ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به جامعه هدف آنها را در جریان این خدمات رایگان قرار دهید تا نتیجه مطلوبتری دریافت کنید.

استفاده از نظرات مشتریان برای بهبود کیفیت خدمات

با استفاده از امکان برگزاری نطرسنجی پیامکی در سامانه‌های پیامکی می‌توانید نسبت به دریافت نظرات مشتریان خود اقدام کنید؛ اینکار به شما کمک می‌کند تا تمام ایرادات و نیازهای مشتریان را برآورده کرده و در جهت بازدهی بیشتر و موفقیت فروشگاه خود گامی مثبت بردارید.

مشتری محور باشید

توجه به نیازهای مشتریان در هر کسب‌وکاری بازخورد مثبت بسیار زیادی دارد؛ بنابراین بیشترین تمرکز خود را روی جلب توجه و رضایت مشتری قرار دهید تا علاوه بر حفظ مشتری بتوانید افراد جدیدی را نیز به فروشگاه خود جذب کنید.

ایده جذب مشتری برای فرش فروشی

چاپ آگهی در روزنامه ها و مجلات

با طراحی گرافیکی حرفه‌ای و همچنین تولیدمحتوای باکیفیت می‌توانید در بهترین روش تبلیغات محیطی یعنی چاپ آگهی در روزنامه‌ها و مجلات موفق باشید؛ در این ایده فروشگاه فرش اطلاعات مورد نظر خود را به ساده‌ترین و هوشمندانه‌ترین شکل ممکن بیان کنید تا ایده جذب مشتری برای فرش فروشی را به‌درستی پیاده کنید.

استفاده از نیروی انسانی برای تبلیغات

برای این شکل از تبلیغات می‌توانید از نیروهای انسانی و پرزنترها و اینفلوئنسرها استفاده کنید تا با روش‌های گوناگونی با مشتریان هدف شما ارتباط گرفته و با ارائه اطلاعات فروشگاه فرش شما مشتری را به خرید تشویق کنند.

داشتن یک لوگوی خاص

یک لوگوی خاص برای فروشگاه خود طراحی کنید و از آن روی بسته‌بندی‌های مختلف و تبلیغات‌های خود استفاده کنید تا در ذهن مخاطب ریشه کرده و به بهتر شناخته شدن کسب‌وکار خود کمک کنید.

شما می توانید از یک شعار و یک لوگو در ارسال پیامک های تبلیغاتی انبوه خود برای فروشگاه فرش استفاده کنید تا موجب ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطبان و مشتریان خود شوید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

کلام آخر

ایده جذب مشتری برای فرش فروشی موضوع اصلی بحث ما در این مقاله بود؛ همان‌طور اشاره کردیم روش‌های مختلف جذب مشتری فرش فروشی می‌توانند از اصلی‌ترین دلایل پیشرفت شما در محیط کاری باشند.

امروزه تمامی کسب‌وکارها برای جذب مشتری و تاثیرگذاری بیشتر از ایده فروشگاه فرش استفاده می‌کنند؛ بنابراین شما هم سعی کنید تا با ایده‌های کاربردی از قطار پیشرفت در حوزه کسب و کار فرش فروشی و رقبا جا نمانید.

سامانه پیامکی از جمله ایده های ویژه و پربازده است که با امکاناتی که برای ارتباط با مخاطبین و مشتریان شما در این پنل پیامکی فراهم می کند در جذب مشتری و افزایش فروش بسیار موثر عمل می کند.

برای خرید پنل پیامکی ما پنل اس ام اس پیام رسان را با ویژگی های و قابلیت بسیاری به شما معرفی می کنیم برای خرید و دسترسی به این پنل اس ام اس می توانید با کارشناسان ما با در این پنل پیامک با شماره 91012767 - 021 تماس بگیرید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 41

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از مهدی نامور

مهدی نامور

مهدی پسر آروم و خونسردیه، توی کارش جدیه و هر کاری رو بسپاری بهش میدونی که تمام توانش رو برای انجامش میذاره و عاشق چالش هاست،به نتیجه فک میکنه دانش آموخته رشته مدیریته اهل مطالعه و سینماست و عاشق کتاب های خودکاوی و فلسفیه

ارسال کامنت

ثبت نام ورود