کمپین تبلیغات پیامکی
پیام رسان بلاگ آموزشی راهنمای کامل اجرای کمپین تبلیغات پیامکی موفق+ مثال واقعی

راهنمای کامل اجرای کمپین تبلیغات پیامکی موفق+ مثال واقعی

نوشته ای از کیمیا خوشبین
انتشار در تاریخ 20 تیر 1401
دسته بندی: آموزشی

امروزه تمامی کسب و کارها برای پیشرفت و جذب مخاطب نیاز به تبلیغات دارند که از روش های مختلفی میتوان این تبلیغات را انجام داد مانند تبلیغات تلویزیونی تبلیغات بنر و سایت بیلبورد ها و یا راه اندازی کمپین تبلیغات پیامکی .

اما باید به دنبال روشی پرکاربرد تر در میان تمامی مسیرها باشیم اگر بررسی کوتاهی کنید به این نکته پی میبرید که ارسال پیامک میتواند مسیر دایمی و موثر و کارامدتر در مقابل سایر روش ها باشد .

استفاده از بازاریابی پیامکی یکی از روش هایی است که به راحتی می توانید پیام اطلاع رسانی و تبلیغاتی خود را به جامعه هدف خود برسانید و در مدت زمان کوتاهی موجب جذب مشتری گردید.
به دلیل اینکه افراد روزانه زمان زیادی را با گوشی همراه میگذرانند موجب می شود پیام هایی که از سمت شما ارسال می شود توسط مخاطبین شما خوانده شود و بازاریابی پیامکی شما موفق باشد.

تبلیغات پیامکی چیست ؟

ارسال پیامک انبوه یا ارسال پیامک به مخاطبین خود و مجموعه تان را  تبلیغات پیامکی میگویند که از طریق سامانه ارسال پیامک میتوان برای ارسال پیامک اقدام کرد  .

مراحل راه اندازی کمپین تبلیغاتی

در ابتدا تعریف مختصری از کمپین میتواند درک این موضوع را راحت کند کمپین به معنای فکر و بررسی گروهی هست که ایده ها ارائه شده در جمع ؛ گروهی بررسی و تفکر شود .

برای مثال  در نظر بگیرید وارد رستورانی شدید و میزی رو مشاهده میکنید که افراد زیادی دور میز نشسته اند و باهم در ارتباط با موضوعی همفکری میکنند و در نتیجه تصمیم نهایی در حوضه ی فعالیتی خود به صورت گروهی میگیرند و هر فرد بسته به توانایی خود قسمتی از کار را  انجام میدهند .

جامعه هدف خود را انتخاب کنید

انتخاب جامعه هدف صحیح یکی از اصلی ترین نکات در موفقیت یک کمپین تبلیغات پیامکی هست  انتخاب جامعه هدف صحیح میتواند مسیر تبلیغات رو تغییر دهد و بازخورد ارسالتان را چندین برابر کنید اما چطور جامعه ی هدف صحیح انتخاب کنیم ؟

در نظر بگیرید چه افرادی نیاز دارند که پیامک شمارا دریافت کنند اصلا پیامک شما برای چه افرادی کاربرد دارد ؟ با ذکر یک مثال توضیحاتی در ارتباط با جامعه ی هدف صحیح در کمپین تبلیغات پیامکی خواهیم داشت .

فرض کنید فروشگاه لوازم پزشکی دارید و قصد ارسال پیامک را دارید اما چه گروهی از مخاطبین بیشتر نیاز به دریافت متن پیام از یک فروشگاه لوازم پزشکی دارند درسته قطعا اولین نیازمندان لوازم پزشکی ؛ پزشکان و فیزیوتراپ ها و سایر کادر درمان هستند که برای کارخود نیاز به لوازم پزشکی دارند و از طریق ارسال پیامک مشاغل به این شماره ها میتوانید به بازخورد مورد نظر خود برسید .

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

روش ارسال پیامک مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارسال پیامک با روش های مختلفی انجام میشود که شما هم بسته به نیازتان میتوانید از قابلیت های سامانه استفاده داشته باشید .

در نظر بگیرید فعالیت شما چه جامعه هدفی دارد این کمپین تبلیغات پیامکی چه میزان پیدا کردن جامعه ی هدف مجموعه ی شما میتوانید موثر باشد؟

ایا فعالیت شما به نحوی هست که گروه خاصی تنها نیاز به دریافت متن پیامک شما دارند ؟یا میتوانید ارسال رو به شماره های کل شهر ارسال پیامک منطقه ای داشته باشید .

یک پنل اس ام اسی تهیه کنید

بعد از تحقیق اولین مرحله  در کمپین پیامک تبلیغاتی ثبت نام در پنل پیامکی هست سامانه ی ارسال پیامک میتواند قابلیت های مختلفی داشته باشد که از بین سامانه های دیگه برتری داشته باشد تا بازخورد بهتری دریافت کنید .

اولین موردی که حائظ اهمیت هست و گام اولیه ی ارسال پیامک هست ثبت نام رایگان هست  معمولا سامانه ها چند ثبت نام دارند که نیاز هست ابتدا بررسی کنید قابلیت های سامانه ی مورد نظر خودتان را دوره کنید تا ببنید اصلا سامانه ی که انتخاب کردید این قابلیت هارا داراست ؟

از طریق سامانه ارسال پیامک پیام رسان میتوانید یک ثبت نام اولیه ی رایگان داشته باشید تا تمامی شرایط سامانه رو بررسی کنید . .

متن پیامک مناسب اماده کنید

یکی از مهم ترین بخش های یک کمپین تبلیغات پیامکی انتخاب متن مناسب هست که چطور میتونی اماده کنید که بازخورد خوبی داشته باشد و بین افراد تاثیر گذار باشد .

برای مثال کلمه ی تخفیف یک کلمه ی معجزه اسا در متن پیامک هست یا برای مثال اینکه مشتریان خودتان را با نام کوچک خطاب کنید یا ارسال پیامک به صورت دوره ای را انتخاب کنید.

کنید از طریق ارسال اس ام اس دوره ای میتوانید ارسال پیامک به صورت دوره ای مثل  تبریک تولد یا یاداوری های دوره ای میتونید استفاده کنید .

البته برای همراهی بیشتر با مخاطبین خودتان میتوانید ارسال پیامک مناسبت ها را نیز انجام دهید که سامانه ی پیام رسان برای راحت تر کردن شما بانک پیامکی اماده کرده که  میتوانید با کمک بانک پیامک سامانه پیامک های مختلفی به مخاطبین خودتون ارسال کنید .

هزینه ی تبلیغات خود را براورد کنید

یکی مهم ترین و تاثیرگذار ترین مورد در انتخاب روش تبلغات میزان بودجه و هزینه ی درنظر گرفته شده است که در کمپین تبلیغات پیامکی مشخص میشود که چه میزان هزینه برای این تبلیغات در نظر گرفته شده .

البته سامانه پیام رسان برای به صرفه تر شدن هزینه های کاربران سه پنل کاربری ایجاد کرده است که در ادامه این سه پنل کاربری را هم از لحاظ هزینه هم قابلیت ارسال بررسی میکنیم .

همون طور که در جدول بالا مشخص شده این سه ثبت نام از لحاظ هزینه متفاوت هستند اما از لحاظ کیفیت ارسال یا پشتیبانی یکسان هستند .

البته برای دریافت مبلغ حدودی میزان تبلیغات میتوانید از حسابگر هزینه پیامک استفاده کنید .

در زمان مناسب ارسال پیامک خود را انجام دهید

بازخورد ارسال پیامک در ساعات مختلفت متفاوت هست که در شروع یک کمپین تبلیغات پیامکی بهتر هست به این موضوع توجه کنیم که ارسال شما بهتر هست درچه تاریخ و ساعتی انجام شود که بازخورد بهتری در پیش داشته باشد .

باشد البته زمان ارسال بیشتر بسته به شغل مورد نظرتون و گروهی که بهشون ارسال پیامک میکنید داره تا زمانی برای این افراد مناسب هست البته که خب معمولا ساعت 10 الی 12 و 16 الی 22 شب برای ارسال پیامک ساعات مناسب تری هستند .

نمونه های واقعی : کمپین تبلیغات پیامکی موفق

تبلیغات پیامکی مبلمان

چند سال قبل شرکت خارجی مبلمان Ashley برای مبلمان خود یک کمپین تبلیغات پیامکی پیاده سازی کرده بود ، و از آن برای فروش مبلمان خودشان بهره برده است .

آنها از طریق ایجاد یک فروش فوق العاده برای مشتریانشان درآمد زیادی کسب کرده اند، چرا که در ابتکاری مطالب مرموز و جدیدی را تنها از طریق اس ام اس به مشتریان خود یاد می دهند.

بعد از اجرای این پیامک های تبلیغاتی برای این شرکت، آنقدر موفق شدند که توانستند درآمد حدود ۳۰۰۰۰ دلار را در تنها یک روز کسب کند، و بعد از این، آنها به این نتیجه رسیدند که، بیش از ۶۰% از موفقیت آنها مدیون این کمپین بوده است.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

نتیجه گیری

برای داشتن یک تبلیغات پیامک صحیح نیازهست موارد مختلف در کمپین تبلیغات پیامکی در نظر گرفته شود مانند مخاطبی که پیامک را دریافت میکنید متن پیامکی که ارسال میکنید ساعت ارسال پیامک هزینه ی ارسال پیامک و… عوامل اصلی داشتن یک تبلیغات پیامکی هستند که با در نظر گرفتن این موارد یک بازخورد فوق العاده پیش رو خواهید داشت .

اگر برای شروع کمپین تبلیغات پیامکی خود نیاز به مشاوره رایگان دارید ، کارشناسان تلفنی پیام رسان آماده خدمت رسانی به شما هستند .

فقط کافی است با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

91012767 - 021

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 53

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از کیمیا خوشبین

کیمیا خوشبین

کیمیا یا ته تغاری شرکت ، کارشناسی رشته ی حسابداری داره و عاشق رشته تحصیلیش هست و بخاطر همین برای گرفتن مدرک ارشد داره تلاش میکنه. کیمیا عاشق بازارهای مالیه و همیشه سعی کرده با همه بازارهای مالی آشنا بشه و این یکی از تفریحاتش محسوب میشه. بخاطر انرژی بالایی که داره همیشه خنده رو به لب بقیه میاره و به همین دلیل بین همه همکاران شرکت محبوب هس

ارسال کامنت

3 کامنت

  1. امیر نظری

    29 مرداد 1402

    سلام مقاله خوبی بود ممنونم بهتر می شد اگر نکات اصولی برای تبلیغات پیامکی موفق میگفتین

  2. سالن زیبایی نیلا

    29 مرداد 1402

    سلام وقتتون بخیر من سالن زیبایی برای بانوان دارم چطور میتونم به راه اندازی کمپین تبلیغاتی برای این سالن زیبایی بپردازم ؟ باید چکار کنم و از کجا شروع کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      19 فروردین 1403

      سلام وقت شما هم بخیر برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی باید جامعه هدف خود را تعیین کرده و یک متن تبلیغاتی مناسب انتخاب کنید. حال با استفاده از پنل اس ام اس پیام رسان می توانید به انبوهی از شماره موبایل ها ارسال نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ثبت نام ورود