افزایش آگاهی از برند
پیام رسان بلاگ آموزشی آگاهی از برند چیست؟ +20 روش تبلیغات آگهی از برند

آگاهی از برند چیست؟ +20 روش تبلیغات آگهی از برند

نوشته ای از لیدا رامبد
انتشار در تاریخ 24 دی 1402
دسته بندی: آموزشی

کسب و کارها همواره به دنبال جذب مشتری و افزایش میزان فروش خود هستند. در گذشته راهکارهای سنتی به منظور افزایش فروش و مشتری مورد استفاده سازمان‌ها و بازاریابان قرار می‌گرفت. با این حال امروزه دیگر روش‌های سنتی پاسخگوی کسب و کارها نخواهد بود.

بسیاری از کسب و کارها امروزه باور دارند زمانی که برند شما شناخته شود، اعتبار بیزینس و درنهایت میزان فروش شما بیشتر خواهد شد. یکی از راهکارهای پربازده و جدید، افزایش آگاهی از برند است. آگاهی از برند یک فرآیندی برای شناسایی برند شما توسط مخاطبان هدف تلقی می‌شود.

در این محتوا قرار است با دقت بالا و جزئی‌نگری توضیح دهیم که آگاهی از برند چیست و چه اهمیتی دارد؟ همچنین 20 ایده برای افزایش آگاهی از برند پیشنهاد می‌دهیم و درنهایت به معرفی بهترین روش تبلیغات آگهی از برند و تبلیغ کسب و کار خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

روش های افزایش آگاهی از برند

آگاهی از برند چیست؟

اگر بخواهیم به طور کلی توضیح دهیم که آگاهی از برند چیست؟ باید بگوییم آگاهی از برند اولین مرحله‌ای است که مشتریان برای ورود به کسب و کار شما پشت سر می‌گذارند. توضیح ساده تر این است که ابتدا مشتریان از برند شما آگاهی پیدا می‌کنند و سپس در زمره مشتریان بالقوه (سرنخ‌ها) قرار می‌گیرند.

هر برند به منظور اینکه زبان زد عام و خاص شود در اولین مرحله باید به فکر افزایش آگاهی از برند خود باشد. قبل از بررسی روش‌های افزایش آگاهی از برند، کسب اطلاعات بیشتری راجع به اهمیت آگاهی از برند نیز کمک کننده خواهد بود.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

اهمیت آگاهی از برند چیست؟

یکی از مهمترین دلایل اهمیت آگاهی از برند جذب مخاطبان و مشتریان در ابتدای فرآیند ارائه یک محصول و خدمات جدید و یا حتی راه اندازی یک کسب و کار است. زمانی که بیزینس‌های جدید در حال راه اندازی هستند، مدیران برندسازی و بازاریابی اقدامات خاصی که در بخش بعدی معرفی می‌کنیم را انجام می‌دهند تا قبل از تأسیس بسیاری از افراد با این برند جدید آشنایی داشته باشند. این موضوع برای معرفی و ارائه یک محصول جدید نیز بازدهی بالایی در پی دارد.

اهمیت دیگر آگاهی از برند، ایجاد تمایز در بازار میان رقبا است. بسیاری از کسب و کارها از این روش بهره نمی‌برند و اگر شما به عنوان یک کسب و کاری که قصد تمرکز بر روی افزایش قدرت برند خود دارد، دست به اقدامات آگاهی از برند بزنید، قطعاً از رقبای خود متمایز می‌شوید.

این کار منجر به اعتمادسازی در بازار و مخاطبانتان نیز می‌شود. اگر اعتماد سازی به درستی انجام شود، مشتریان وفادار بسیاری نصیب کسب و کارتان می‌شود که این موضوع هدف هر کسب و کار محسوب می‌شود.

تبلیغات آگهی از برند

روش های افزایش آگاهی از برند

در این بخش به معرفی روش های افزایش آگاهی از برند را برای شما مطرح می کنیم با ما همراه باشید. با توضیح این 20 روش افزایش آگاهی از برند بهترین روش را برای تبلیغات آگهی از برند انتخاب کنید و نتیجه خوبی دریافت کنید.

  1. کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی: از پلتفرم های رسانه های اجتماعی محبوب برای ایجاد محتوای جذاب و قابل اشتراک گذاری استفاده کنید.
  2. اینفلوئنسر مارکتینگ: با اینفلوئنسرها در صنعت خود شریک شوید تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.
  3. تبلیغات پیامکی: ارسال پیام تبلیغاتی یکی از بهترین و پربازده ترین روش های تبلیغات آگاهی از برند در سالهای اخیر است.
    ارسال پیامک از پنل اس ام اس به عنوان یکی از روش های افزایش آگاهی از برند این فرصت را برای کسب و کارها فراهم می کند تا در زمان و هزینه برای تبلیغات صرفه جویی کنند و با امکانات بسیاری که در پنل های اس ام اس برای ارسال پیامک در اختیار آنها قرار می گیرد تبلغیات انبوه را به صورت هدفمند برای جامعه هدف انجام می دهند و بازخورد بالایی در تبلیغات آگهی از برند و برندسازی دریافت کنند.
  4. بازاریابی محتوا: محتوای باکیفیت و آموزنده را از طریق وبلاگ ها، ویدئوها و پادکست‌ها ایجاد کنید تا نام برند خود را گسترش دهید.
  5. شرکت در رویدادها: با نام برند خود در رویدادها و کنفرانس های صنعتی مرتبط شرکت کنید.
  6. کارگاه ها یا وبینارهای رایگان: جلسات آموزشی مرتبط با صنعت خود را برای نشان دادن تخصص به رایگان ارائه دهید. همچنین می توانید برای تبلیغات آن، از قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده نمایید و برای مشتریان فعلی خود پیامک لینک وبینار ارسال نمایید.
  7. برنامه های وفاداری: اجرای یک برنامه وفاداری برای پاداش دادن و حفظ مشتریان فعلی یکی دیگر از روش های افزایش آگاهی از برند می باشد. به عنوان مثال برگزاری نظرسنجی پیامکی و اهدای جوایز قرعه کشی می تواند نمونه ای از این برنامه ها باشد.
  8. برگزاری مسابقات و اهداء جوایز: برای تشویق مشارکت، مسابقات یا هدایایی را در رسانه های اجتماعی برگزار کنید.
  9. همکاری با سایر برندها: برای تلاش های بازاریابی مشترک با برندهای مکمل شریک شوید.
  10. ثبت و چاپ لوگو و نام برند: لوگوی برند خود و نام تجاری خود را بر روی محصولات خود برچسب کنید.
  11. محتوای تعاملی: محتوای تعاملی مانند آزمون ها، نظرسنجی ها را برای جذب مخاطب ایجاد کنید.
  12. بازاریابی چریکی: از روش های غیر متعارف و خلاقانه برای جلب توجه در فضاهای عمومی استفاده کنید.
  13. مشارکت جوامع: در رویدادها و ابتکارات جامعه محلی شرکت کنید.
  14. رضایت مشتری: مشتریان وفادار خود را تشویق کنید تا نظرات مثبت و تجربه‌های خوشایند همکاری با برندتان را ارائه دهند.
  15. بیلبوردهای سطح شهر: احتمالاً تبلیغات بیلبوردی در سطح شهر را دیده اید که یک لوگو و یک شعار در پایین لوگو قرار دارد و در بخش پایینی نوشته شده است “بزودی افتتاح خوهد شد!”. استفاده از بیلبورها نیز از دیگر روش های افزایش آگاهی از برند می باشد.
  16. اسپانسری: اگر اسپانسر رویدادهای مختلف شوید می‌توانید برند خود را در معرض دید همگان قرار دهید.
  17. سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو: محتوای آنلاین خود را برای جستجوی محلی برای جذب مشتریان در مناطق جغرافیایی خاص بهینه کنید.
  18. تبلیغات پاپ‌آپ: این روش لحظه‌ای برند شما را به صورت مستقیم در معرض دید کاربران وب قرار می‌دهد.
  19. پادکست: تولید پادکست در حوزه فعالیت مربوطه خود می‌تواند منجر به جذب علاقه‌مندان به پادکست شده و درنهایت تبلیغات آگاهی از برند انجام شود.
  20. قرار دادن پست مهمان: رپورتاژ آگهی یا پست مهمان محتوایی است که در سایت‌های پربازدید و محبوب قرار داده می‌شود.
آگاهی از برند چیست

بهترین روش تبلیغات آگاهی از برند چیست؟

در بین تمام 20 روش مختلف برای افزایش آگاهی از برند، یک روش بسیار محبوب و پربازده قرار دارد. ارسال پیامک صوتی و اس ام اس تبلیغاتی یکی از بهترین روش تبلیغات آگهی از برند است. همواره این روش تبلیغاتی برای افزایش آگاهی از برند مورد استفاده کسب و کارها قرار می‌گیرد و برای آنان بازدهی بالایی به ارمغان می‌آورد.

علت اهمیت و بازدهی بالا این متود تبلیغات آگهی از برند این است که مخاطبان به صورت مستقیم و بدون اتصال به اینترنت پیام تبلیغاتی شما را دریافت می کنند. اگر پیام مناسبی تهیه کنید براحتی می توانید از سامانه پیامکی به صورت انبوه برای مخاطبان هدف خود ارسال کنید و در گسترش برند خود گام قدرتمندی بردارید؛ زیرا زمانی که پیامکی برای افراد ارسال شود حتماً و حتماً آن را بررسی می‌کنند.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

کلام آخر

هدف اصلی مقاله افزایش آگاهی از برند این بود که بررسی کنیم آگاهی از برند چیست و چه اهمیتی دارد و چه روش تبلیغات آگهی از برند بازدهی بیشتری دارد. به طور کلی متوجه شدیم که آگاهی از برند یک قدم ابتدایی در مسیر برندسازی و افزایش فروش برای کسب و کارها تلقی می‌شود.

همچنین در این مقاله روش های افزایش آگاهی از برند بررسی شد که در نهایت نیز با معرفی تبلیغات پیامکی به عنوان بهترین روش تبلیغات آگاهی از برند، مقاله را به پایان رساندیم.

اگر شما هم قصد تبلیغات پیامکی را برای برند سازی کسب و کار خود دارید ما خرید سامانه پیامکی پیام رسان را با امکانات فوق العاده به شما پیشنهاد می کنیم.

شما می توانید برای کسب اطلاعات از پنل اس ام اس پیام رسان و ارتباط با پشتیبانان این سامانه پیامکی با شماره 91012767 - 021 تماس بگیرید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.9 / 5. تعداد رای : 21

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از لیدا رامبد

لیدا رامبد

لیدا دختر مهربون و آرومی هست و روحیه ی لطیفی داره و بخاطر این روحیه حساسش رشته ی گیاه پزشکی را برای ادامه تحصیلش انتخاب کرده. لیدا به تازگی به تیم پیوسته و عاشق کار کردنه و صبحش رو به امید شروع یک روز کاری دیگه با اشتیاق زیاد آغاز می کنه. عاشق چیزهای کوچک با ظرافت بالا هست و کلکسیونی از گل های مینیاتوری داره. از تفریحاتش مسافرت رفتن هست و تقریبا به همه ی استان های کشور سفر داشته و با آداب و رسوم و تاریخچه شهرها آشناست و همین باعث شده با همه گرم و صمیمی برخورد کنه.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود