افزایش فروش محصولات
پیام رسان بلاگ آموزشی چگونه فروش محصولات را افزایش دهیم؟ + 15 راهکار تست شده

چگونه فروش محصولات را افزایش دهیم؟ + 15 راهکار تست شده

نوشته ای از سوگند عبدالله زاده
انتشار در تاریخ 3 اسفند 1401
دسته بندی: آموزشی

صاحبین کسب وکار ها همواره به دنبال افزایش فروش محصولات خودشان هستند و از راهکارهای مختلفی از جمله تبلیغات ، مشتری مداری و آموزش کادر فروش استفاده می کنند . در این مقاله به معرفی 15 راهکار تست شده برای افزایش فروش محصولات اینترنتی و فیزیکی صحبت خواهیم کرد.

از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید

تبلیغات در شبکه های اجتماعی یکی از پر بازده ترین و هدفمند ترین نوع تبلیغات مشاغل می باشد ، با توجه به کسب و کارتان می توانید اینفلوئنسر مرتبط با محصولات را پیدا کرده و با دادن تبلیغات به آن شخص ، به جامعه ی هدف خود نزدیک تر شوید.

پنل پیامکی ؛ روش نوین افزایش فروش محصولات

امروزه بعید است کسب و کاری از پنل پیامکی استفاده نکند. یکی از بهترین روش های ارتباط با مشتری و کمک به افزایش فروش محصولات داشتن همین پنل پیامکی است. از طریق پنل پیامکی پیامرسان می توانید هم به مشتریان قدیمی خود پیامک هایی از قبیل کد تخفیف ، تبریک و تسلیت مناسبات ارسال کنید و هم میتوانید با استفاده از دیتای ایرانسل و همراه اول اقدام به جذب مشتری جدید نمائید.

محدودیتی در استفاده از پنل پیامکی برای کسب و کارهای مختلف وجود ندارد و همه نوع تبلیغات مشاغل آنلاین و غیرآنلاین امکان تبلیغات شغل را از طریق پیامک دارند. شاید اینطور به نظر برسد که پنل پیامکی روش منسوخ شده ای است ولی با کمی خلاقیت در متن پیامک میتوانید بازدهی قابل قبولی را از تبلیغات پیامکی داشته باشید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

ایمیل مارکتینگ 

امروزه تبلیغات ایمیلی نیز یکی از تبلیغات جدید می باشد که طرفداران خاص خودش را دارد اما این نوع تبلیغات به دلیل عدم استفاده ی ایرانیان از ایمیل ، چندان برای همه ی کسب و کارها مناسب نیست و معمولا افرادی که در حوزه ی سایت ها فعالیت دارند ، گزینه ی بهتری می تواند باشد.

اعتماد مشتری‌ها را به نمایش بگذارید

خودتان را برای خرید یک محصول از سایت یا یک صفحه ی مجازی در نظر بگیرید ، اگر برای خرید دودل هستید ، اگر به صفحه ی اعتماد مشتریان نگاهی بیندازید قطعا با اعتماد بیشتری خرید خواهید کرد.

سئو (SEO)

اگر کسب و کار شما محدود به سایت می باشد، قطعا در جریان هستید چقدر سئو کردن سایت اهمیت ویژه ای در افزایش فروش محصولات شما خواهد داشت ، پس از این مهم به سادگی نگذرید.

معجزه ی تبلیغ در گوگل Ad

برای افرادی که کسب و کار آنلاین دارند استفاده از Ad میتواند گزینه ی مناسبی باشد. در این نوع تبلیغات بر اساس کلمات کلیدی که مشتریان را به سمت شما سوق دهد و بر روی صفحه ی شما کلیک کنند هزینه پرداخت خواهید کرد.

ثبت موقعیت مکانی در گوگل

اکثر اطرافیان ما از نقشه ی گوگل استفاده ی زیادی دارند. این موقعیت مناسبی برای تبلیغ کسب و کار شماست که موقعیت خود را در نقشه ی گوگل ثبت نمایید و با روانه کردن مشتری به سمت خوب ، به فروش بیشتر دست پیدا خواهید کرد.

از مشتریان بخواهید بابت محصول خریداری شده نظر بدهند

معمولا خرید محصول از دیجی کالا و سایت های مشابه آن بسیار آسان است ، چون به سادگی با دیدن نظرات افرادی که خرید را انجام داده اند ، می توانید انتخاب یک محصول را راحت تر انجام دهید ، همین کار را در کسب و کار خود انجام دهید و متوجه افزایش فروش محصولات خود خواهید شد.

بازاریابی مناسبتی

حتما شما هم در مناسبت های خاص خرید از فروشگاهی که تخفیف ویژه گذاشته است را انجام داده اید. شما هم میتوانید برای مناسبات خاصی مثل تولد مشتری ، سالگرد ازدواج ، روز زن ، روز مرد و سایر مناسبت ها با ارائه ی تخفیف محدود مشتری را وادار به خرید کنید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

پیام رسان با دارا بودن بانک پیامک مناسبتی ، گنجینه ای از متن های مناسبتی را ارائه داده است که کسب و کار ها جهت تبلیغات و یا حتی ارسال پیامک انبوه مبه مشتریان خودشان می توانند از آن استفاده کنند.

تبلیغات در سایت های واسطه

سایت ها واسطه ای مثل دیوار و شیپور را برای تبلیغات دست کم نگیرید.چون در این نوع تبلیغات نیازی نیست شما مشتری را پیدا کنید چون این مشتری است که دنبال کسب و کار شما خواهد گشت.

تبلیغات بیلبوردی 

استفاده از بیلبوردهای شهری برای معرفی برند شما همیشه گزینه ی مناسبی است ولی خاطرتان بماند که تبلیغات فروش های ویژه در این مدل از تبلیغات ، بازدهی بیشتری خواهد داشت . مانند فروش ویژه روز زن ، تخفیف به مناسبت چهارشنبه سوری و غیره 

تبلیغات تراکتی

در انواع روش های تبلیغاتی چاپ تراکت هم میتواند گزینه ی مناسبی باشد و شما را برای رساندن به جامعه ی هدف راحت تر می کند. یک مرکز لیزر را درنظر بگیرید که مشتریان آن خانم ها هستند ؛ می تواند تراکت را در باشگاه بانوان یا سالن های زیبایی پخش کند.

تولید محتوای ویدیویی 

با هوشمند شدن گوشی های موبایل ، هر کدام از ما یک رسانه هستیم ، به سادگی با دوربین موبایل میتوان تولید محتوی ویدئویی کرد و ارتباط چشمی با مشتریان داشت. تاثیر ارتباط ویدئویی را در تولید محتوا و افزایش فروش محصولات جدی بگیرید.

ارسال رایگان در محدوده 

کلمه ی رایگان جذابیت زیادی برای خریدار دارد و استفاده از این کلمه در تبلیغات ، شما را در چشم مشتری متمایز میکند. بیشتر مشاغل ارسال رایگان در محدوده دارند پس چرا شما این کار را نکنید؟ از رقبایتان عقب نمانید.

سامانه پیامکی پیام رسان؛ ابزاری برای افزایش فروش محصولات

سامانه ی پیامکی پیامرسان با ثبت نام رایگان امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار خواهد داد به عنوان مثال :

  • دفترچه تلفن شماره مشتری 
  • ایجاد منشی پیامکی و پاسخ خودکار 
  • ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت گروهی و تکی 
  • تبلیغات از طریق ارسال پیامک منطقه ای برای اپراتور های ایرانسل و همراه اول 
  • پیامک تبلیغاتی بر اساس نقشه 
  • پیامک تبلیغاتی بر اساس کد پستی 
  • تبلیغات پیامکی به تفکیک استان و شهر 
  • تبلیغات بر اساس مشاغل و اصناف 
  • پیامک به تفکیک جنسیت در اپراتور ایرانسل 
  • امکان تفکیک شماره های دائمی و اعتباری در اپراتور همراه اول 
  • راه اندازی نظرسنجی پیامکی 
  • ایجاد مسابقه پیامکی و قرعه کشی بین شرکت کنندگان

امکانات متنوعی در پنل پیامکی پیام رسان خواهید داشت که به شما برای افزایش فروش محصولات و خدمات کمک خواهد کرد. 

البته پیشنهاد میکنم برای اینکه بهترین نتیجه را از تبلیغات پیامکی داشته باشید با همکاران ما در پشتیبانی تماس حاصل نمایید . ما کنارتان خواهیم بود تا بهترین بازدهی را از تبلیغات پیامکی دریافت کنید.

02174912

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.7 / 5. تعداد رای : 37

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سوگند عبدالله زاده

سوگند عبدالله زاده

سوگند ، دختر مهربون و پرانرژیه ، تو کارش هم خیلی با دقته و پشتکار کار داره. فارغ التحصیل رشته کامپیوتره و از سال 98 عضو خانواده موج شهر شده و با پشتکارش یکی از اعضای فعال گروه محسوب میشه. اگر موردی باشه که در جریانش نیست حتما پیگیری می کنه تا خودش هم اطلاعاتش رو تو اون زمینه کامل کنه. سوگند عاشق حیواناته و سعی می کنه ازشون حمایت کنه، علاوه بر کارش عاشق فیلم دیدن و کتاب خوندن هم هست، اوقات بیکاریش رو هم معمولا صرف فیلم دیدن یا رمان خوندن میکنه

ارسال کامنت

5 کامنت

  1. فرشاد رهبر

    29 خرداد 1402

    سلام روزتون بخیر یکی از بهترین مقالاتی بود که راهکارها را بیان کردین ممنون از راهنماییتون

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      3 تیر 1402

      سلام جناب رهبر از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید سپاسگزاریم

  2. مجید

    29 خرداد 1402

    درود من فروشگاه اینترتی دارم و از مطالبتون تونستم راهکارهای خوبی برای تبلیغات پیدا کنم متشکرم از مطالب عالیتون

  3. انیس

    29 خرداد 1402

    بسیاااااار عالی و مفید سپاس

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      3 تیر 1402

      سپاس از شما

ثبت نام ورود