سایت تبلیغ کار
پیام رسان بلاگ آموزشی معرفی سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید+ بهترین سایت تبلیغات کسب و کار و مشاغل

معرفی سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید+ بهترین سایت تبلیغات کسب و کار و مشاغل

نوشته ای از پیام رسان
انتشار در تاریخ 5 فروردین 1403
دسته بندی: آموزشی

امروزه بهره‌مندی از سایت تبلیغ کار جزو روش‌های مرسوم برای تبلیغات کسب و کارها و برندها محسوب می‌شود که برخی از سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید تبلیغات کسب و کارها را انجام می‌دهند. شما می‌توانید جهت بازاریابی و معرفی محصولات یا خدمات خود از بهترین سایت تبلیغات کسب و کار کمک بگیرید و متن مدنظر خود را درون سایت وارد کنید.

برای اینکه بهترین سایت تبلیغات کسب و کار را انتخاب کنید، لازم است تا نکات مختلفی را در نظر داشته باشید و بهترین متن تبلیغ کسب و کار را انتخاب نمائید.

در این مطلب پس از بررسی هدف از تبلیغات در سایت‌های تبلیغاتی رایگان پربازدید، به معرفی بهترین سایت‌های تبلیغ کار می‌پردازیم و توصیه می‌کنیم برای تبلیغات کسب و کار و مشاغل خود با ما همراه باشید.

بهترین سایت تبلیغات کسب و کار

هدف از تبلیغات در سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید چیست؟

استفاده از سایت تبلیغ کار که رایگان و پربازدید باشد، باعث می‌شود تا هزینه‌ای برای تبلیغات کسب و کارها نداشته باشد و به ایجاد و افزایش اگاهی برند کمک می‌کند. همچنین می‌توان از نمایش تبلیغ کسب و کار در گوگل رایگان، انتظار داشت که افراد بیشتری را به کلیک بر روی تبلیغ، ترغیب نمایند.

شما می‌توانید با پیشنهادات اضافه مانند تخفیف به بازدیدکنندگان سایت، آن‌ها را به ورود دوباره به سایت خود ترغیب کنید. دقت داشته باشید که درج آگهی در سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید می‌تواند اثرات مثبتی را در سئوی سایت شما به صورت طولانی‌مدت داشته باشد.

شما می توانید با امکان ارسال پیامک حاوی لینک در سامانه پیامکی لینک وب سایت خود برای مشتریان و مخاطبان خود ارسال کنید و از آنها برای بازدید از سایت و خرید مجدد دعوت کنید. برای استفاده از این امکان با خرید پنل پیامک براحتی می توانید از آن برای ارسال لینک وب سایت بصورت پیامکی به گروه انبوهی از مخاطبان و مشتریان خود استفاده کنید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

لیست سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید

انواع سایت تبلیغ کار به صورت آنلاین در اینترنت وجود دارد که شما می‌توانید برای تبلیغات آنلاین از بهترین سایت تبلیغات کسب و کار کمک بگیرید. معرفی خدمات از طریق سایت تبلیغ کار جزو قدیمی‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های معرفی خدمات و یا فروش محصولات به شمار می‌رود.

در سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید، فرد یا کسب و کار می‌تواند خدمات، محصولات یا پیام‌های تبلیغاتی خود را به مخاطبین منتقل کند. اکثر این سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید ممکن است برای تبلیغاتی که درون آن‌ها منتشر می‌شود، تاریخ انقضایی تعیین کنند و تبلیغات شما پس از مدتی پاک می‌گردد.

سایت های تبلیغاتی رایگان پربازدید

از سایت‌های تبلیغاتی رایگان پربازدید ایرانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. شیپور
  2. دیوار
  3. ایستگاه
  4. ایفروش
  5. پیام سرا
  6. آگهی آریا
  7. ویستا
  8. نیازپرداز
  9. درج آگهی
  10. رایگان بفروش
  11. نیازمندیها
  12. آگهی ۲۴
  13. لوکوپوک
  14. صد نما
  15. نیازمندی های شهر
  16. سامانه پیامکی پیام رسان

از سایت‌های تبلیغاتی رایگان پربازدید خارجی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. Bidvertiser
  2. RevContent
  3. Bing Ads
  4. BuySellAds
  5. AdBlade
  6. AdRoll
  7. AdRecover
  8. Pinterest
  9. Facebook Marketplace
  10. OBSZONE
  11. Recycler
  12. OfferUp
  13. instagram
  14. NearbyMe2.com

بهترین سایت تبلیغات کسب و کار

همانطور که مشاهده کردید، انواع سایت تبلیغ کار در اینترنت وجود دارد که شما باید در این بین بهترین سایت تبلیغات کسب و کار را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.
در حالت کلی، سامانه پیامکی را می‌توان بهترین سایت برای تبلیغ کسب و کار اشاره کرد که با امکانات بسیاری که برای ارسال پیامک تبلیغاتی کسب و کار در اختیار کسب و کارها قرار می دهد تبلیغات هدفمندی انجام می دهد که موجب بازخورد بالایی از ارسال پیامک تبلیغاتی دریافت خواهید کرد.

تبلیغ کسب و کار در گوگل رایگان

از جمله مزایای استفاده از سایت پیامکی پیام رسان برای تبلیغات کسب و کار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تبلیغات مستقیم و بی واسطه
  • نرخ بازدهی و دیده شدن بالا
  • هزینه ارسال پیامک ارزان و مقرون به‌صرفه
  • دسترسی راحت و سریع به همه افراد
  • با سرعت بالا در کمترین زمان برای انبوهی از افراد پیامک تبلیغاتی ارسال می کند.
  • تبلیغات هدفمند با انواع روش های ارسال پیامک بصورت منطقه ای
  • گزارشگیری از وضعیت ارسال پیامک
  • انواع روش های ارسال پیامک منطقه ای

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

روش های تبلیغ کسب و کار در گوگل رایگان چگونه است؟

تبلیغ کسب و کار در گوگل رایگان مسئله بسیار مهم برای هر کسب و کاری است که حتی می‌توان در صفحه اول گوگل انجام داد. دقت داشته باشید که هیچ شخص یا سازمانی به غیر از خود گوگل نمی‌تواند یک شبه شما را به صفحه اول گوگل برساند.

به‌کارگیری محتوای متنی و توضیحات عالی و جذاب درباره کسب و کار، استفاده از تصاویر جذاب و منحصربه‌فرد، استفاده از ویدیوها و پادکست‌ها و موارد یا روش‌های دیگر، در رتبه‌بندی سایت شما در گوگل تاثیرگذار خواهند بود که به مرور زمان در رتبه بندی سایت شما تاثیر خواهند گذاشت.

سخن پایانی

همانطور که مشاهده کردید، سایت تبلیغ کار یک وبسایت است که می‌تواند کسب و کار شما را به مخاطبین زیادی معرفی کند و به صورت‌های رایگان و پولی در اختیار شما قرار داده شده است. در این مطلب به معرفی معروف‌ترین و پربازدیدترین وبسایت‌های تبلیغ کسب و کار رایگان و پولی پرداختیم.

شما می‌توانید بهترین سایت تبلیغات کسب و کار را با توجه به ویژگی های سایت موردنظر و نیاز کسب و کار خود انتخاب کنید.

در این بین می‌توان سامانه پیامکی پیام رسان را با امکانات فوق االعاده ای که در پنل خود دارد یکی از بهترین روش‌های برای تبلیغ کسب و کار دانست.

شما می‌توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با استفاده از سامانه پیامکی پیام رسان با کارشناسان مجموعه پیامکی پیام رسان با شماره 91012767 - 021 در ارتباط باشید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.9 / 5. تعداد رای : 24

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از پیام رسان

پیام رسان

مشتری همیشگی ما خواهید شد . قول میدهیم ! در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به افراد مورد نظر خود پیامک متنی و پیام صوتی ارسال کنید. با ثبت نام پنل رایگان پیام رسان، انواع امکانات جهت ارسال پیامک در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود