محدودیت ارسال پیامک
پیام رسان بلاگ آموزشی محدودیت ارسال پیامک در اپراتور های مختلف

محدودیت ارسال پیامک در اپراتور های مختلف

نوشته ای از سوگند عبدالله زاده
انتشار در تاریخ 29 آبان 1401
دسته بندی: آموزشی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، استفاده ی روزانه ی مردم از موبایل بیشتر و بیشتر شده است. البته با توجه به این پیشرفت میتوانیم کسب و کار خود را به صورت هدفمندتر نیز تبلیغات کنیم و خودمان را بهتر به عموم مردم بشناسانیم.

یکی از به صرفه ترین روش های تبلیغاتی برای کسب و کارها ارسال پیامک است با این امکان به سادگی می توانید اطلاعات خود را در اختیار مشتریان قرار دهید اما این امکان از طریق سیم کارت محدودیت هایی ایجاد میکند و ارسال بیش از حد موجب مسدود شدن سیم کارت شخصی، مسدود شدن پیامک سیم کارت و تماس شما خواهد شد.
استفاده از سامانه پیامکی مسیری مناسب برای رفع محدودیت ارسال پیامک همراه اول و ایرانسل و ارسال پیامک انبوه برای تبلیغات کسب و کار شما است.

رفع محدودیت ارسال پیامک همراه اول

محدودیت ارسال پیامک با سیم کارت

یکی از روش های تبلیغاتی که در ابتدای تکنولوژی موبایلی وجود داشته است استفاده از پیامک تبلیغاتی می باشد. البته ارسال پیامک با سیمکارت شخصی نیز محدودیت هایی در پیش دارد که ممکن است خساراتی را به خودمان یا کسب و کارمان بزند.

ارسال با سیم کارت شخصی، براساس یکی از مصوبات شورای عالی فضای مجازی و طبق آیین نامه ای از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی محتوا در کشور ممنوع شده است ؛ پس با این اوصاف ما یکسری محدودیت  ارسال پیامک همراه اول و محدودیت ارسال پیامک ایرانسل با سیمکارت داریم به عنوان مثال: سقف مجاز روزانه .

محدودیت ارسال پیامک همراه اول

اپراتور همراه اول در ارسال از طریق سیمکارت محددیت هایی را اعمال کرده است و با وجود محدودیت پیامک همراه اول بخواهید با شماره ی همراه اول خود پیامک انبوه ارسال کنید دچار مشکلاتی خواهید شد و تنها راه رفع محدودیت ارسال پیامک همراه اول استفاده از سامانه پیامکی است.

شما می توانید با خرید سامانه پیامکی و با دسترسی به پنل پیامک برای ارسال پیامک انبوه همراه مسیر موثری را برای رفع محدودیت ارسال پیامک همراه اول انتخاب کنید و مسدود شدن ارسال پیامک همراه اول جلوگیری کنید.

هرچند که علت مسدود شدن ارسال پیامک همراه اول، ارسال بیش از حد سقف روزانه ارسال پیامک از سیم کارت شخصی همراه اول است و موجب عدم ارسال پیامک همراه اول می شود خرید پنل پیامکی راهکاری موثر برای رفع محدودیت ارسال پیامک همراه اول می باشد.

مسدود شدن پیامک سیم کارت

محدودیت ارسال پیامک ایرانسل

همانطور که اپراتور محدودیت ارسال پیامک همراه اول وجود دارد ، در اپراتور ایرانسل نیز به همین صورت می باشد و امکان استفاده از اپراتور مشابه برای ارسال پیامک انبوه وجود ندارد و با ارسال پیامک بیشتر از سقف روزانه از سیم کارت شخصی موجب مسدود شدن ارسال پیامک می شود و تنها مسیر برای ارسال پیامک انبوه و رفع محدودیت پیامک ایرانسل استفاده از پنل اس ام اس برای ارسال پیامک می باشد .

سقف روزانه ارسال پیامک

با توجه به نارضایتی های زیادی که از طرف مشترکین استفاده کننده از سیمکارت های دائمی و اعتباری بوجود آمده ، اپراتور های ارائه دهنده ی سیمکارت ، محدودیتی در ارسال پیامک به صورت روزانه تعیین کردند. این محدودیت با سقف مجاز 500 عدد پیامک در طول 24 ساعت می باشد و در هر دو اپراتور همراه اول و ایرانسل وجود دارد.

در صورتیکه ارسال پیامک از این سقف بالاتر رود، خط بلافاصله مسدود می‌شود و دیگر امکان ارسال یا دریافت اس ام اس و برقراری ارتباط تلفنی را تا رفع شرایط مسدودی نخواهید داشت و موجب مسدود شدن پیامک سیم کارت همراه اول و ایرانسل می شود.

برای رفع مسدودی سیم کارت نیز باید با کارت شناسایی به نمایندگی‌های اپراتور و یا نمایندگی پنل پیامک مربوطه مراجعه کنید و درخواست فعالسازی مجدد سیم کارت را ثبت کنید. البته در صورت تخلف چندباره از این قوانین، به مراجع قضایی فراخوانده می‌شوید. چراکه قوانین مرتبط با مشترکان را زیر پا گذاشته‌اید. به دلیل محدودیت ها و علت مسدود شدن ارسال پیامک همراه اول و ایرانسل است که امکان ارسال پیامک انبوه با خطوط عادی اپراتورهای مختلف وجود ندارد و باید از راه‌های جایگزین استفاده کنید.

رفع محدودیت ارسال پیامک

روش ارسال پیامک انبوه بدون محدودیت چگونه است ؟

اپراتور های ارائه دهنده ی خدمات پیامکی به دلیل محدودیت ارسال پیامک از طریق سیمکارت گذاشته اند ، عدم ارسال پیامک همراه اول را بصورت انبوه برای شما غیرفعال کرده اند، البته همیشه راهکار جایگزینی وجود دارد که راه را برای شما آسان تر میکند.

در ایران شرکت های مختلفی فعالیت دارند که کار ارسال پیامک به صورت انبوه را انجام میدهند و با امکانات متنوعی این قابلیت را در اختیارتان قرار میدهند.
به عنوان مثال یکی از سایت های فعال در این زمینه ، سامانه ارسال پیامک پیامرسان می باشد که با امکانات متنوعی که دارد شما را وارد دنیای جدیدی از تبلیغات انبوه خواهد کرد. با من همراه باشید تا این سامانه را با هم بررسی کنیم.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

معرفی پنل اس ام اس انبوه

همانطور که از ابتدای این مقاله عنوان کردم محدودیت ارسال پیامک همراه اول و محدودیت ارسال پیامک ایرانسل وجود دارد و هیچ راهی برای استفاده از سیمکارت نیست تنها راه رفع محدودیت ارسال پیامک همراه اول و ایرانسل این است که ارسال پیامک را به خطوط اختصاصی بسپارید.

سامانه ی پیامکی پیامرسان یکی از سایت های پیشتاز در ایران در ارائه ی این خطوط با بیشترین امکانات است. داشتن یک پنل پیامکی به شما کمک می کند هم جامعه ی هدف را به درستی انتخاب کنید و هم مشتریان خود را دسته بندی کرده و هر زمان تمایل داشتید به صورت گروهی برایشان پیامک ارسال کنید یا به صورت اختصاصی تولد هر کدام را تبریک بگویید و همینطور هر زمان خواستید متن متناظر با همان مشتری را برایش ارسال کنید.

مسدود شدن ارسال پیامک همراه اول

در سامانه ی پیامکی پیامرسان ، امکانات مختلفی برای حفظ ارتباط با مشتریان وجود دارد که در ادامه به صورت موردی عرض میکنم :

  • وارد سازی شماره ی مشتریان در دفترچه تلفن پیامکی پنل و ارسال پیامک به صورت گروهی
  • ارسال پیامک های یادآوری خودکار به مشتریان بابت یادآوری زمان و مکان جلسات
  • ارسال پیامک خودکار تبریک تولد به مشتریان
  • ارسال پیامک تبریک مناسبات های خاص
  • ارسال پیامک با نام افراد به صورت زمانبندی شده
  • ارسال پیام صوتی در همه ی ارسال های سامانه
  • امکان دریافت پیامک از مشتری به صورت عدد و یا عبارت
  • امکان مشاهده و گزارش گیری پیامک های ارسالی و دریافتی با جزئیات دقیق
  • امکان دریافت خروجی از تمامی گزارش های ارسال و دریافت پیامک
  • امکان تعریف منشی پیامکی و ارسال پاسخ خودکار (ارسال شماره تماس و اطلاعات کسب و کار از طریق پیامک)
  • امکان ایجاد نظرسنجی پیامکی ، مسابقه ی پیامکی و قرعه کشی سیستمی

چگونگی رفع محدودیت ارسال پیامک (+ابزار کاربردی رایگان)

همه ی این امکانات و ارسالی هایی که نامبرده شد بدون داشتن برنامه ی هدفمند به نتیجه ای که مدنظر شما باشد منجر نخواهد شد و باید به صورت دقیق برنامه ریزی هایی برای تبلیغات انجام گردد.

پنل اس ام اس پیام رسان با سالها تجربه در زمینه تبلیغات و بازاریابی پیامکی در کنار شما خواهد بود تا تجربه لذت بخشی از ارسال های تبلیغاتی را داشته باشید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

تیم پشتیبانی تلفنی خانواده پیام رسان از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 14 و همین طور تیم پشتیبانی آنلاین همه روزه، حتی روز های تعطیل، از ساعت 8 الی 23 آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهند بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره 91012767 - 021در ارتباط باشید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.8 / 5. تعداد رای : 72

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سوگند عبدالله زاده

سوگند عبدالله زاده

سوگند ، دختر مهربون و پرانرژیه ، تو کارش هم خیلی با دقته و پشتکار کار داره. فارغ التحصیل رشته کامپیوتره و از سال 98 عضو خانواده موج شهر شده و با پشتکارش یکی از اعضای فعال گروه محسوب میشه. اگر موردی باشه که در جریانش نیست حتما پیگیری می کنه تا خودش هم اطلاعاتش رو تو اون زمینه کامل کنه. سوگند عاشق حیواناته و سعی می کنه ازشون حمایت کنه، علاوه بر کارش عاشق فیلم دیدن و کتاب خوندن هم هست، اوقات بیکاریش رو هم معمولا صرف فیلم دیدن یا رمان خوندن میکنه

ارسال کامنت

2 کامنت

  1. مبینا

    26 فروردین 1403

    سلام توضیح خوبی راجع به روش جایگزین برای رفع محدودیت ارسال پیامک همراه اول و ایرانسل گذاشتین مرسی

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      30 فروردین 1403

      سلام ممنون از شما

ثبت نام ورود