لینک در متن پیامک
پیام رسان بلاگ آموزشی قرار دادن لینک در متن پیامک چگونه است ؟

قرار دادن لینک در متن پیامک چگونه است ؟

نوشته ای از لیدا رامبد
انتشار در تاریخ 23 تیر 1401
دسته بندی: آموزشی

ارسال لینک در متن پیامک : اینستاگرام، تلگرام ، واتساپ ، سایت ها و سایر صفحات مجازی ، دنیای وسیع و بدون محدودیتی هستند که کاربرد بسیار بالایی در تبلیغات و اطلاع رسانی به تعداد زیادی مخاطب در سریعترین زمان ممکن را دارند.

دریافت پیام حاوی لینک ، یک دعوت نامه از طرف صاحبان سایت ها و صفحات مجازی است که قصد دارند افراد زیادی را به خود جذب و از بازخورد بالایی در بازدید از صفحات و فروش خدماتشان برخوردار شوند.

با توجه به این که هدف اصلی صاحبان کسب و کار ها از بازاریابی پیامکی، افزایش فروش و مشتریان است؛ پس هر چه اطلاعات درج شده در متن پیامک کامل تر و واضح تر باشد، مسلما بازخورد مناسبی را هم به دنبال دارد.

در دنیای امروز شبکه های مجازی بسیاری وجود دارد که برخی کسب و کارها با ایجاد پیج به تبلیغات و فروش خدمات و محصولات خود در این شبکه های اجتماعی می پردازند حال شما با ارسال لینک در پیامک یا ارسال پیامک حاوی لینک این شبکه اجتماعی به راحتی می توانید مخاطبان هدف خود را تنها با یک کلیک بر روی لینک به پیج های کاری خود در شبکه های اجتماعی هدایت کنید و موجب جذب مشتری و افزایش درامد در کسب و کار خود گردید.

در ادامه این مطلب به نحوه ارسال پیامک لینک دار خواهیم پرداخت .

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

نحوه قراردادن لینک سایت ها در متن پیامک :

اگر دارای سایت های اطلاع رسانی و خرید و فروش هستید یکی از راه کارهای جذب مخاطبین برای افزایش بازدید و فروش از سایت ها، ارسال لینک سایت خود در متن پیامک است.

برای هدایت مخاطب خود به سایت با استفاده از یک کلیک لطفا فرمت زیر را رعایت کنید.

https://www.payam-resan.com

یا

https://payam-resan.com

نحوه قراردادن لینک اینستاگرام در متن پیامک :

معمولا برای انتخاب و خرید کالای موردنظر، بررسی کیفیت، ظاهر و سایر خصوصیات اهمیت ویژه ای دارد. اپلیکیشن اینستاگرام را میتوان به طور قطع و یقین به عنوان یک مجله ی تصویری جامع و کامل نام برد.

شما با ارسال لینک صفحه مجازی اینستاگرام خود می توانید افراد را به بازدید از صفحات دعوت و کالاها و خدمات  خود را به راحتی به نمایش گذاشته و به فروش برسانید.

نحوه نوشتن آدرس اینستاگرام در پیامک: برای قرار دادن لینک اینستاگرام در متن پیامک میبایست لینک را به این صورت 

instagram.com/payam_resan_com   در متن پیامک قرار دهید.

نحوه قراردادن لینک تلگرام در متن پیامک :

تلگرام نیز یکی دیگر از پیام رسان های اجتماعی و پر کاربرد به صورت روزمره است که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند و از قابلیت های بالایی نیز برخوردار است.

استفاده از این برنامه هم می تواند باعث افزایش اطلاع رسانی و فروش شما خواهد بود.

برای ارسال و فرستادن لینک کانال تلگرام ، کافیست که از فرمت زیر استفاده کنید .

t.me/payam_resan_com

نحوه قراردادن لینک واتس اپ در متن پیامک :

خوشبختانه شبکه اجتماعی واتساپ طی بروزرسانی هایی اخیر خود، امکان دریافت  لینک کانال های واتساپی را برای دعوت، شناسایی و فروش محصولات، به مخاطبین و دنبال کننده های خود ارائه کرده است.

اگر قصد ارسال لینک کانال واتس اپ خود را دارید لطفا از آدرس زیر استفاده کرده و شماره تلفن کسب و کار خود را به جای عبارت 9123456789 قرار دهید.

wa.me/989123456789

نحوه قراردادن لینک شماره تماس در متن پیامک :

اگر کسب و کار شما به گونه ای است که مخاطب می بایست با شما تماس بگیرد یا برای ارائه خدمات پس از فروش می خواهید شماره تماس خود را در متن پیامک قرار دهید، بهتر است که شماره را به گونه ای بنویسید تا با یک کلیک امکان برقراری تماس باشد.

کافیست پس از ثبت متن پیامک بین آخرین حرف متن و شماره تماس  موردنظر با استفاده از کلید اینتر  فاصله قرار دهید.

فواید ارسال لینک در پیامک:

ارسال لینک در اس ام اس مزیت های زیادی در تبلیغات پیامکی شما ایجاد خواهد کرد . از جمله :

1. امکان ارسال متن کوتاه ولی با محتوای کامل

با توجه به محدود بودن تعداد صفحات مجاز برای ارسال پیامک تبلیغاتی ( نهایتا 7 صفحه یا 490 کاراکتر ) و عدم توجه مخاطبین برای خواندن یک متن طولانی، ارسال لینک در پیامک می تواند تا درصد بالایی از عدم توجه مخاطبین به متن پیامک دریافت شده را کاهش و افراد زیادی را به بازدید از صفحات مجازی سوق دهد .

توجه به تعداد کارکتر های متن پیامک می تواند سبب صرفه جویی در هزینه ی ارسال پیامک شما شود .

ارسال لینک در اس ام اس به صاحبان کسب و کار نتایج خوبی از بازاریابی پیامکی را بازتاب دهد،

زیرا امکان انتقال کل مطلب موردنظر یا هدف از ارسال پیامک انبوه را نمی توان در چند کلمه یا چند جمله کوتاه جای داد ؛ پس ارسال پیامک حاوی لینک می تواند مخاطب را به سمت هدف اصلی و دریافت اطلاعات کامل و جامعی هدایت کند .

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

2. بالا بردن سریع تعداد بازخوردها

امروزه با پیشرفت روزانه تکنولوژی و فراوانی ابزارهای ارتباطی اعم از سیستم های رایانه ای و گوشی های هوشمند، افراد توجه زیادی به پیامک های لینکدار نشان داده و سریعا از محتوای ارسالی شما ( کانال های تلگرام و واتس اپ ، صفحات اینستاگرام، سایت های خبری و فروشگاهی و … ) بازدید خواهند کرد .

همچنین این کار ترافیک صفحات شما به سرعت بالا می رود؛ زیرا این ابزارها جز پرکاربردترین و دردسترس ترین ها هستند و استفاده از آن ها چه در زمان استراحت و چه در زمان کار تفاوتی با هم ندارد و همیشه دردسترس اند.

3. تحت پوشش قرار دادن دورترین نقاط در سریع ترین زمان ممکن

علاوه بر این ها که گفته شد به دلیل ماهیت سریع و کم هزینه ای که ارسال پیام کوتاه انبوه نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دارد و با توجه به گسترده بودن محدوده های تحت پوشش شبکه پنل پیامک مخابراتی، ارسال پیامک لینک دار می تواند افراد را در هر کجا که باشند به سمت شما هدایت کند.

4. افزایش فروش و درآمد به میزان قابل توجه

کلا هدف از استفاده از سامانه پیامکی پیام رسان ، برخورداری از افزایش تعداد مشتریان و فروش بیشتر تولیدات و گسترش کسب کار است و چه خوب می شود که در انجام این مهم بهترین روش ها را به کار گیریم.

خب ارسال لینک با SMS هم یکی از بهترین روش هاست و خیلی سریع مخاطب را با یک کلیک به صفحه موردنظر می رساند.

5. کاهش زمان پروسه خرید برای مخاطبین

با توجه به این که شخص دریافت کننده پیامک خیلی سریع آن را باز کرده و می خواند زمانی که پیام حاوی لینک را مشاهده می کند.

در واقع در سریع‌ترین زمان ممکن به لینک خرید هدایت می‌ شود و پروسه خرید را برای مخاطب آسان می کند که باعث افزایش رضایت مشتریان از خدمات فروش، پس از فروش و پشتیبانی پیامکی شما می شود.

با ارسال لینک در پیامک در وقت مخاطب نیز صرفه جویی می شود زیرا به جای جست و جو در مرورگر های مختلف و رسانه های ارتباطی برای پیدا کردن سایت یا صفحه شما، با استفاده از لینک کوتاه خیلی سریع شما را پیدا میکند و امکان اشتباه در خرید و یا یافتن سایت های متفاوت و دیگر تا حدود زیادی کاهش و مخاطب را از گمراهی نجات می دهد.

ابزار های کوتاه کننده لینک و نحوه استفاده از آن ها:

به طور کلی اگر بخواهیم یک لینک را به صورت عادی کپی کنیم و در متن پیامک قرار دهیم، با توجه به طولانی بودن آدرس های url و محدودیت های تعداد کارکتر های مجاز به استفاده در هر پیامک ( 70 کاراکتر فارسی و 160 کاراکتر انگلیسی در هر صفحه پیامک ) مسلما متن ما طولانی می شود، که این موضوع علاوه بر عدم اجازه درج توضیحات بیشتر (هدف از ارسال پیامک)، جلوه زیبا و خوبی ندارد. پس در این جا نیاز به استفاده از کوتاه کننده ها مطرح می شود.

در این مقاله سعی کردیم شما را با نحوه ارسال انواع لینک در متن پیامک آشنا کنیم و توضیحات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم .
میتوانید جهت ارتباط با مشاورین ما و کسب اطلاعات بیشتر،  با شماره 91012767 - 021 تماس بگیرید و یا عدد 111 را  به شماره 50002060 پیامک کنید تا کارشناسان ما در پنل پیامکی پیام رسان جهت ارائه مشاوره با شما تماس بگیرند.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.9 / 5. تعداد رای : 64

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از لیدا رامبد

لیدا رامبد

لیدا دختر مهربون و آرومی هست و روحیه ی لطیفی داره و بخاطر این روحیه حساسش رشته ی گیاه پزشکی را برای ادامه تحصیلش انتخاب کرده. لیدا به تازگی به تیم پیوسته و عاشق کار کردنه و صبحش رو به امید شروع یک روز کاری دیگه با اشتیاق زیاد آغاز می کنه. عاشق چیزهای کوچک با ظرافت بالا هست و کلکسیونی از گل های مینیاتوری داره. از تفریحاتش مسافرت رفتن هست و تقریبا به همه ی استان های کشور سفر داشته و با آداب و رسوم و تاریخچه شهرها آشناست و همین باعث شده با همه گرم و صمیمی برخورد کنه.

ارسال کامنت

4 کامنت

  1. مهران عمادی

    28 مرداد 1402

    سلام ممنون از مطالب خوبی که ارائه دادین ببخشید بعضی لینک های شبکه های اجتماعی خیلی بلند و طولانیه و خود لینک به تنهایی شامل چند پیامک میشه برای کوتاه کردن لینک برای ارسال در پیامک شما چه سرویس کوتاه کننده هایی رو پیشنهاد میکنین؟!

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      19 فروردین 1403

      سلام جناب عمادی امن ترین راه برای کوتاه کردن لینک بصورت دائمی استفاده از دامنه ی شخصی خودتان است. اما سرویس B2n.ir می تواند گزینه مناسب و رایگانی باشد.

  2. فربد باقری

    28 مرداد 1402

    سلام روزتون بخیر سامانه پیامکی شما امکان ارسال لینک در پیامک رو داره؟ با خرید پنل اس ام اس میتونیم از این امکان استفاده کنیم یا باید برای ارسال پیامک حاوی لینک جدا در پنل پیامکی هزینه پرداخت کنیم؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      19 فروردین 1403

      سلام جناب بافری بله ارسال لینک در متن پیامک بدون نیاز به هزینه جداگانه فعال می باشد.

ثبت نام ورود