پیام رسان بلاگ آموزشی روش های افزایش بازدید سایت؛ 15 روش موثر، کاربردی و تضمینی

روش های افزایش بازدید سایت؛ 15 روش موثر، کاربردی و تضمینی

نوشته ای از پیام رسان
انتشار در تاریخ 29 آذر 1402
دسته بندی: آموزشی

میزان بازدید از سایت یکی از شاخص های برجسته و مهم گوگل برای اعتبارسنجی است. این اعتبار باعث قرار گرفتن سایت در رتبه های بالاتر و در نتیجه باعث بهبود کسب و کارهایی که سایت دارند، می شود؛ بنابراین یکی از دغدغه صاحبان کسب و کار اینترنتی و بازاریابی افزایش بازدید سایت است.

شما باید بدانید برای افزایش بازید سایت روش های آزموده شده را اجرا کنید تا بتوانید ترافیک مناسبی داشته باشید و به دنبال آن محصولات و خدماتی که ارائه می دهید بهتر دیده شود و فروش شما افزایش یابد.

اگر شما هم به دنبال این هستید که با روش های افزایش بازید سایت برای افزایش بازدید سایت یا آشنایی برای قرار گرفتن در رتبه برتر گوگل برای کسب و کار اینترنتی خود هستید با ما در این مقاله همراه باشید.

روش های افزایش بازدید سایت

روش های افزایش بازدید سایت

روش های افزایش بازدید سایت مختلفی وجود دارد که مدیران سایت برای افزایش بازدید سایت از آنها استفاده می کنند. انتخاب روش مناسب از میان روش های افزایش بازدید سایت بستگی به سطح رقابتی بازار، بودجه در نظر گرفته شده برای این بخش و برنامه و هدف های شرکت و موارد تاثیرگذار دیگر دارد. در ادامه روش های افزایش بازدید سایت برای اعتبار بخشیدن به سایت را مطالعه می کنیم.

افزایش بازدید از سایت با پیامک

استفاده از پیامک یک روش موثر و مفید در تبلیغات است و زمانی که تبلیغات پیامکی به صورت هدفمند صورت بگیرد تاثیر به سزایی دارد. امروزه بیشتر افراد از تلفن همراه هوشمند استفاده می کنند که به راحتی می توانند به سایت مراجعه و از محصولات و خدمات شما مطلع و خرید نمایند.

شما با استفاده از قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی می توانید برای مخاطب خود این فرصت را فراهم کنید تا براحتی با کلیک بر روی لینک سایک به سایت شما مراجعه کند یا پیام را ذخیره و در فرصت مناسب به سایت شما مراجعه کند و در صورت نیاز ادرس سایت را برای دوستان و مخاطبان دیگر بازنشر دهد.

پنل پیامکی قابلیت ها و امکانات بسیاری دارد که می توانید با استفاده از آنها برای جامعه هدف خود به صورت انبوه پیامک ارسال کنید و در افزایش بازدید از سایت با پیامک موفق و موثر عمل کنید، استفاده از امکانات بروز سامانه پیامکی نقش بسزایی در موفقیت تبلیغاتی شما و افزایش بازدید از سایت شما دارد.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

بیشتر افراد زمان آزاد خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند و شما می توانید با تبلیغات سایت خود در شبکه های اجتماعی معتبر افراد را به مراجعه به سایت خود سوق دهید. شما با ایجاد صفحه شخصی برای کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی می توانید در کنار سایت خود فعالیت کنید و کسب و کار اینترنتی خود را در شبکه های اجتماعی نیز معرفی کنید.

سئو یا بهینه سازی موتور جست و جو

بسیاری از مدیران که در حال کسب و کار از طریق سایت هستند قطعا با سئو هستند. در سئو با استفاده از اقدامات سایت شما در دسترس جستجوگر قرار می گیرد و فرصت آشنایی جستجوگر به محصولات و خدمات خود را با بهینه سازی سایت می دهید و در نتیجه باعث افزایش اعتباربخشی سایت و افزایش بازدید سایت خود می شوید.

افزایش بازدید سایت

افزایش بازدی سایت با محتوای ویدئویی

محتوای ویدیویی روش های افزایش بازدید سایت و تعامل با مخاطب است. افرادی هستند که انگیزه مناسب برای مطالعه متن های تبلیغاتی را ندارند و به راحتی از آن عبور می کنند. استفاده از محتوای ویدئویی برای تبلیغات به این دسته افراد این فرصت را می دهد تا بتوانند با کسب و کار اینترنتی و خدمات شما آگاه شوند.

تازه سازی محتوا

تازه سازی محتوا یکی از روش های افزایش بازدید سایت است. در این روش شما با حذف محتوایی که منقضی شده است و انتشار محتوای جدید باعث اعتبار بخشی سایت خود و افزایش بازدید از سایت خواهید شد. همچنین با پیاده سازی سیستم خبرنامه پیامکی می توانید، محتواهای تازه شده را برای کاربرانتان ارسال کنید.

ایجاد نظرسنجی و مقایسه در مورد محصولات و خدمات

افراد برای خرید و تهیه یک محصول همیشه به دنبال دریافت نظرات دیگران از خرید آن و مقایسه محصول نسبت به سایر محصولات مشابه هستند. تهیه چنین امکاناتی در سایت باعث مراجعه بسیاری از افراد حتی برای مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر برای خود می شود. ایجاد این امکان در سایت باعث افزایش بازدید سایت و افزایش اعتبار سایت خواهد شد.

افزایش بازدید از سایت با پیامک

بهینه سازی محتوا

تولید محتوای باکیفیت و مرتبط با سایت یکی از مهمترین عامل در افزایش بازدید سایت است. در دنیای وب، محتوای مشابه مطالب محتوای شما زیاد است بنابراین باید محتوایی تهیه کنید که کاربرید باشد و کاربر را جذب کند که محتوا را بخواند.

استفاده از پادکست

در ایران استفاده از پادکست میان مردم خیلی رواج پیاده کرده است و حتی می توانیم پادکست های حرفه ای و جذابی را در بازار مشاهده کنیم. استفاده از پادکست روش های افزایش بازدید سایت است که شما می توانید با ایجاد پادکست در سایت خود موجب مراجعه افراد و افزایش بازدید و حمایت از سایت خود شوید.

بروزرسانی و توسعه سایت

به روز بودن اطلاعات و محتوای سایت نقش موثری در اعتبارسنجی سایت شما در گوگل دارد. بنابراین به روزرسانی روزانه محتوای سایت و حتی معرفی محصولات شما نقش موثری در رتبه بندی گوگل و افزایش بازدید از سایت خواهد شد.

هنگام توسعه وبسایت می توانید آن را به وب سرویس پیامکی متصل کنید تا بتوان ازداخل سایت خود پیامک برای کاربران سایت خود ارسال کنید. در این حالت آدرس لینک سایت خود را در انتهای پیامک قرار دهید و افراد را به مشاهده سایت خود دعوت می نمایید.

استفاده از رپورتاژ

رپورتاژ یک گزارش و مقاله ای است شما در مورد یک مسئله و حل آن مطرح می کنید و در ادامه گزارش رپورتاژ می توانید خدمات و محصولات سایت خود را معرفی و درنتیجه بازدید سایت خود را افزایش دهید. استفاده از رپرتاژ یکی از روش های افزایش بازدید سایت به صورت موقت است و هرچه از زمان انتشار از بگذرد تاثیرگذاری آن کمتر خواهد شد.

استفاده از عنوان ها و تیترهای جذاب

عنوان و تیتر جذاب نقش موثری در خوانده شدن محتوای شما دارد. زمانی که بهترین محتوا را تهیه کرده باشید ولی عنوان جذابی نداشته باشد باعث کم ارزش شدن محتوای شما می شود. با عنوان و تیترهای جذاب می توانید براحتی کاربر را برای بازدید از سایت و ماندن در سایت ترغیب کنید.

روش های افزایش بازدید سایت

بهبود بخشیدن سرعت سایت

یکی از روش های افزایش بازدید سایت بهبود سرعت سایت در لود شدن محتوای سایت دارد. زمانی که مراجعه کننده به سایت شما مراجعه می کند و زمانی صرف لود شدن سایت شما شود این عمل باعث می شود بازدید کننده سایت شما را ببندد و به سایت رقیب شما مراجعه نماید.

فعالیت در لینکدین

لینکدین یک شبکه اجتماعی بزرگ در جهان است که شما می توانید با فعالیت در این شبکه علاوه بر معرفی کسب و کار و خدمات خود در میان رقبا، ترافیک سایت خود را نیز افزایش دهید. برای افزایش بازدید سایت به وسیله لینکدین شما باید مطالبی را منظم در لینکدین ارسال نمایید.

تبلیغات با استفاده از ایمیل

بسیاری از افراد تبلیغات با ایمیل را به دلیل قدیمی بودن آن کنار گذاشته اند. شما می توانید از این ابزار قدیمی به طوری که فقط به افراد که آدرس ایمیل خودشان را در دسترس شما قرار داده اند ایمیل ارسال کنید .
ازآنها برای بازدید از سایت دعوت کنید تا از آخرین اخبار و محصولات مطلع شوند. باید دقت کنید تا ایمیل اسپم ارسال نکنید تا موجب عدم بازدید از سایت گردید.

بهینه سازی سایت برای تلفن همراه و تبلت

یکی از مهمترین روش های افزایش بازدید سایت بهینه سایت برای بازدی افرارد از سایت به وسیله تبلت و موبایل است. بسیاری از افراد با تلفن همراه یا تبلت وارد سایت شما می شوند زمانی که سایت شما بهینه سازی برای این دو وسیله نشده باشد شما بسیاری از مشتریان خود را از دست خواهید داد.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

کلام آخر

در این محتوا بسیاری از روش های افزایش بازدید سایت را برای شما توضیح داده ایم و در میان روش هایی که برای افزایش بازدید سایت مطرح کردیم یکی از بهترین روش ها افزایش بازدید از سایت با پیامک است.

استفاده از سامانه پیامکی به دلیل انعطاف پذیری در تبلیغات و هدفمند بودن در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی نقش موثر و سرعت بیشتری برای رسیدن به اهداف فراهم می کند.

پنل پیامکی پیام رسان یک سامانه با امکانات بروز و تجربه چند ساله در زمینه تبلیغات است که با ایجاد یک بستر مناسب می تواند شما را برای رسیدن به اهدافتان یاری نماید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 91012767 - 021 تماس حاصل نمایید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.7 / 5. تعداد رای : 19

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از پیام رسان

پیام رسان

مشتری همیشگی ما خواهید شد . قول میدهیم ! در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به افراد مورد نظر خود پیامک متنی و پیام صوتی ارسال کنید. با ثبت نام پنل رایگان پیام رسان، انواع امکانات جهت ارسال پیامک در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود