جمع آوری شماره موبایل
پیام رسان بلاگ آموزشی چگونه شماره موبایل مشتریان را جمع کنیم ؟

چگونه شماره موبایل مشتریان را جمع کنیم ؟

نوشته ای از کیمیا خوشبین
انتشار در تاریخ 4 دی 1401
دسته بندی: آموزشی

اگر می خواهید با استفاده از بازاریابی پیامکی به عنوان یک روش موثر برای ارتباط با مشتری های خود استفاده کنید باید به شماره موبایل مشتری های قدیمی و خاص خود دسترسی داشته باشید تا این تعامل و ارتباط ادامه داشته باشد.

یکی از دغدغه های افرادی که جهت ارسال پیامک، در سامانه ارسال پیامک ثبت نام می کنند این است که که چطور میتوان متوجه شد که کدام  افراد نیاز به خدمات ارائه شده دارند یا خیر؟ جامعه هدف صحیح را چطور میتوان به دست آورد؟ چگونه شماره مشتریان و مخاطبین هدف را جمع آوری کرده و یا به لیستی از آن شماره ها دست پیدا کرد؟

جمع آوری شماره موبایل مشتریان قدیمی

در این مورد که با ارسال پیامک منطقه ای میتوانیم مخاطبین جدید داشته باشیم شکی نیست اما نباید از مشتریان قدیمی که قبلا به مجموعه جهت دریافت محصولاتمان یا خدماتی که ارائه میدهیم غافل شویم این افراد قبلا یک بار به مجموعه شما جهت دریافت کالا یا خدمات مراجعه کردند پس احتمال اینکه مجددا به دریافت همین خدمات یا کالاها نیاز داشته باشند زیاد است.
البته که این مورد تنها در زمانی امکان پذیر است که مشتریان و مراجعه کنندگان از کیفیت کالا و خدمات شما رضایت بالایی داشته باشند در این حالت افراد مشتری دائمی شما خواهند شد و محصولات یا خدماتتان را به افراد دیگر معرفی خواهند کرد.

در نظر بگیرید تخفیفی به مناسبت جمعه سیاه (بلک فرایدی) برای مراجعه کنندگان خودتان در نظر گرفته اید و قصد دارید این تخفیف 10 درصدی را اطلاع رسانی بفرمایید. در این حالت قطعا به سراغ مشتریان قبلی خود می روید پیامک تخفیف را ابتدا برای مشتریان وفادار خود ارسال میکنید و بعد شروع به تبلیغات گسترده در سطح شهر یا استان و … می فرمایید در ادامه روش های جمع آوری شماره موبایل مشتریان خواهیم پرداخت .

روش های جمع آوری شماره موبایل

روش های جمع آوری شماره موبایل مشتریان

مسابقات و قرعه کشی

از افراد بخواهید کدی که روی رسید پرداخت درج شده را به سرشماره ی پیامکتان ارسال کنند تا در قرعه کشی پیامکی فروشگاه یا مجموعه تان شرکت داده شوند به این روش هم افراد در قرعه کشی شرکت میکنند و هم شما به جمع آوری شماره موبایل مشتریان پرداخته اید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

وای فای رایگان

در این روش کافیست به افرادی که در مجموعه ی شما قصد استفاده از خدمات یا کالاهای شمارا دارند بگویید با ارسال عدد 1 به سرشماره اختصاصی تبلیغاتی شما وای فای برایشان فعال میشود. در این حالت با ارسال عدد مورد نظرتان یا کدی که در نظر میگرید ارسال کنند تا وای فای رایگان برایشان فعال شود و یا رمز وای فای برایشان ارسال شود تا بتوانند استفاده کنند.
اینکه بتوانید در کنار جذب و ارسال پیامک تبلیغاتی به افراد جدید مشتریان قبلی خود را نیز راضی نگه دارید و به جمع آوری شماره موبایل مشتریان بپردازید به شما در رشد کسب و کارتان کمک به سزای خواهد داشت.

وب سایت

اگر وب سایت دارید به راحتی میتوانید با بررسی افرادی که شماره موبایل خود را بابت ثبت نام اولیه وارد کردند به عنوان مشتریانتان در ارتباط باشید و تخفیفات خود را به این افراد اطلاع رسانی پیامکی بفرمایید.

دستگاه ثبت شماره

یکی دیگر از روش های جمع آوری شماره موبایل مشتریان دستگاه های نمونه شماره یا دستگاه ثبت شماره موبایل هستند قطعا اینکه مراجعه کننده با صدای بلند بخواهد برایتان شماره ی خودش را قرائت کند جلوه ی زیبایی ندارد اما میتوانید با گذاشتن دستگاه نمونه شماره در معرض دید مراجعه کنندگان و درخواست ثبت شماره ی خودشان آن هارا از تخفیفات و جشنواره ها مطلع کنید که با این روش مسیر اصلی برای جمع آوری شماره موبایل مشتریان را در پیش گرفته اید.

مزایای جمع آوری شماره موبایل مشتریان

  1. کاهش هزینه بازاریابی
  2. بازاریابی دهان به دهان
  3. فروش بیشتر
  4. سود بیشتر

در ادامه به توضیح کوتاهی در ارتباط با هر یک از مزایای جمع آوری شماره موبایل مشتریان خواهیم پرداخت.

  • کاهش هزینه بازاریابی : همان طور که مشخص است با داشتن شماره موبایل مشتریان سابق و دائم خود هزینه ی کمتری بابت تبلیغات های مختلف پرداخت خواهیم کرد.
  • بازیابی دهان به دهان : در ادامه ی کاهش هزینه ی بازاریابی، بازاریابی دهان به دهان مطرح میشود به این صورت که در اگر مراجعه کنندگان ازکیفیت کالا یا خدمات شما رضایت بالایی داشته باشند اقدام به معرفی کالا یا محصول شما به دوستان آشنایان خود میکنند.
    در این صورت تنها با حفظ مشتری قبلی و بالا بودن سطح کیفیت محصول خود مشتری جدیدی بدون پرداخت هزینه ای برای بازاریابی به دست آورده اید.
  • فروش بیشتر : هرچقدر مشتریان وفادار بیشتری داشته باشید فروش بیشتری تجربه خواهید کرد افراد با خرید دائم از شما و تبلیغات محصولات به افراد دیگر (بازاریابی دهان به دهان ) نه تنها در فروش خیلی بیشتر شما تاثیر گذار باشند بلکه میتوانند شمارا تبدیل به یک برند کنند.
    سود بیشتر هرچه فروش بالاتر باشد به طبع سود بیشتری عایدتان خواهد شد اما توجه داشته باشید برای مشتریان وفادار خود همیشه تخفیف چشم گیری در نظر بگیرید این سود باید بین شما و مشتریانی که در رونق کسب و کارتان نقش داشتند تقسیم شود.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

نتیجه

باهم در این مقاله به بررسی تاثیر مشتریان قدیمی در رونق  وسود کسب و کار پرداختیم و بررسی کردیم که چطور میتوانیم شماره ی مشتریان خود را داشته باشیم و سامانه پیامکی چطور میتواند در جمع آوری حفظ شماره ی مشتریان کار آمد باشد که در ادامه به صورت تیتر وار به بررسی خواهیم پرداخت.

  1. قرعه کشی و مسابقه
  2. دستگاه ثبت شماره
  3. باشگاه مشتریان
  4. ایجاد منشی پیامکی برای فعالسازی وای فای

تمامی این امکانات جزوه امکانات رایگان پنل اس ام اس پیام رسان می باشند که تنها با یک ثبت نام اولیه تکمیل اطلاعات ثبت نامیتان میتوانید این امکانات را در اختیار داشته باشید سامانه بعد از اولین شارژ پنل کاربریتان یک خط اختصاصی هدیه تقدیم شما میکند.

البته این خط تنها قابلیت ارسال پیامک و تبلیغات پیامکی را دارد و برای تمامی امکاناتی که در بالا قید شده کافیست یک خط اختصاصی برای داشتن دریافت پیامک و ایجاد منشی پیامکی و مسابقه و ارسال پیامک داشته باشید.
در این ارتباط نیز به شما پیشنهاد میکنم شماره ی اختصاصی انتخاب کنید که قابلیت ارسال به تمامی شماره ها از جمله ارسال به بلک لیست را دارا باشد و خطی انتخاب کنید که افراد به راحتی بتوانند در یاد خودشان به نام شما ذخیره کنند و با دیدن این سرشماره متوجه ی ارسال پیامک از سمت مجموعه ی شما بشوند.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.2 / 5. تعداد رای : 66

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از کیمیا خوشبین

کیمیا خوشبین

کیمیا یا ته تغاری شرکت ، کارشناسی رشته ی حسابداری داره و عاشق رشته تحصیلیش هست و بخاطر همین برای گرفتن مدرک ارشد داره تلاش میکنه. کیمیا عاشق بازارهای مالیه و همیشه سعی کرده با همه بازارهای مالی آشنا بشه و این یکی از تفریحاتش محسوب میشه. بخاطر انرژی بالایی که داره همیشه خنده رو به لب بقیه میاره و به همین دلیل بین همه همکاران شرکت محبوب هس

ارسال کامنت

6 کامنت

  1. پروین

    7 تیر 1402

    مطالبتون رو خوندم خیلی مفید و کاربردی بود ممنونم

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      10 تیر 1402

      ممنون از اینکه نظرتون رو با ما اشتراک گذاشتید .

  2. محسنی

    7 تیر 1402

    سلام وقتتون بخیر چطور میتونم از سامانه شما پنل اس ام اس خریداری کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      10 تیر 1402

      سلام وقت شما بخیر باشه برای دریافت و خرید پنل اس ام اس می تونید به لینک زیر مراجعه کنید . https://payam-resan.com/sms-price/ جهت دریافت پنل اس ام اس رایگان هم اکنون عدد 111 را به 500040075 پیامک کنید.

  3. اکبر

    7 تیر 1402

    سلام تو پنل اس ام اس شما به بانک شماره موبایل هم دسترسی داریم؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      10 تیر 1402

      سلام بله شما می تونید ه بانک شماره موبایل جامع پیام رسان هم دسترسی داشته باشید . این بانک شماره بصورت طبقه بندی شده بر اساس منطقه ، سن ، جنسیت ، شماره موبایل و ... در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

ثبت نام ورود