تبلیغات محله ای
پیام رسان بلاگ آموزشی بهترین روش های تبلیغات محله ای

بهترین روش های تبلیغات محله ای

نوشته ای از پیام رسان
انتشار در تاریخ 16 اسفند 1402
دسته بندی: آموزشی

امروزه، استفاده از روش‌های تبلیغات محله ای مناسب برای جذب مشتریان و ارتقای شناخت برند، امری ضروری و حیاتی است. یکی از روش‌هایی که در این زمینه به شدت تأثیرگذار واقع شده و مناسب کسب و کارهای کوچک تلقی می‌شود و تبلیغات محلی است استفاده از امکانات ارسال پیامک منطقه ای در محله ها و مناطق مورد نظر می باشد.

تبلیغات محله ای، به عنوان یک رویکرد استراتژیک در بازاریابی، به کسب و کارها این امکان را می‌دهد که با تمرکز بر روی جامعه محلی خود، ارتباط نزدیک و مستقیمی با مخاطبان خود برقرار کنند و نیازهای اصلی آنان را برآورده سازند. در این مقاله انواع روش تبلیغات محله ای به همراه بهترین آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

تبلیغ در محله

تبلیغات محله ای چیست؟

تبلیغات محلی به عنوان یک استراتژی بازاریابی، بر روی جذب مخاطبان نزدیک به محل کسب و کار تمرکز دارد. این نوع تبلیغات کسب و کار شامل ارسال پیامک تبلیغاتی و پیام اطلاع‌رسانی در محل است که به طور خاص برای تبلیغ در محله و جذب مشتریان در محله ارسال می‌شود.

تبلیغات محله ای متمرکز بر توجه به نیازها و ترجیحات مشتریان در جامعه محلی است و از ابزارهای مختلفی مانند پوسترها و بنرها در مکان‌های عمومی، توزیع بروشورها، رسانه‌های اجتماعی محلی، برگزاری رویدادهای محلی و سامانه‌های پیامکی برای ارتباط مستقیم با مخاطبان استفاده می‌کند.

این استراتژی باعث ایجاد ارتباط نزدیک‌تر و افزایش شناخت برند در محله می‌شود و کسب و کارها را در جذب مشتریان و افزایش فروش خود یاری می‌رساند.

سامانه پیامکی با امکانات بسیاری که دارد امکان ارسال پیامک را در یک محله برای تبلیغ در محل فراهم می کند بدون آنکه با ارسال پیامک های بیهوده و تبلیغات بی بهره هزینه تبلیغات را افزایش دهید.

11 روش تبلیغات محله ای

در این بخش 11 روش تبلیغ در محله را برای شما شرح می‌دهیم.

  1. پوسترها و بنرها در مکان‌های عمومی: استفاده از پوسترها و بنرها در محل‌هایی مانند فروشگاه‌ها، پارک‌ها، مراکز خرید و محل‌های عمومی دیگر
  2. سامانه پیامکی : استفاده از سامانه پیامکی به عنوان یک روش تبلیغات محله ای، ابزاری موثر برای ارتقای کسب و کارهاست. این سامانه به شما این امکان را می‌دهد که پیام‌های تبلیغاتی یا اطلاع‌رسانی را به صورت مستقیم به گوشی‌های اعضای محله‌تان ارسال کنید.
    سامانه پیامکی با امکاناتی نظیر ارسال پیامک از روی نقشه ،از کد پستی ، دکل bts ایرانسل ، ارسال پیامک منطقه ای و سایر امکانات کاربردی و موثر تبلیغ در محله را به صورت هدفمند انجام می دهد.
    این روش می‌تواند به افزایش فروش شما کمک کند و ارائه اطلاعات مهم مانند تخفیف‌ها، رویدادهای محلی و غیره را در زمان مناسب به مخاطبان ارسال کند.

    کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

    ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن
  3. توزیع بروشورها: بروشورها را در صندوق‌های پستی، درب‌های ورودی ساختمان‌ها و مکان‌های دیگر مانند رستوران‌ها و کافه‌ها توزیع کنید تا نتیجه خوبی از تبلیغات محله ای بگیرید.
  4. تبلیغات محله ای روی وسایل نقلیه عمومی: بر روی وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس‌ها یا تاکسی‌ها تبلیغات چسبانده شود تا مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنید.
  5. تبلیغات در روزنامه محلی: با تبلیغات محله ای در روزنامه‌های سطح شهرتان، مخاطبان بیشتری را در محدوده جغرافیایی مورد نظرتان جذب کنید.
  6. استفاده از رسانه‌های اجتماعی محلی: در صفحات مربوط به محله یا شهر خود در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک یا اینستاگرام تبلیغات خود را انجام دهید.
  7. برگزاری رویدادهای محلی: برگزاری رویدادهایی مانند نمایشگاه‌ها، بازارچه‌های محلی یا رویدادهای خیریه می‌تواند فرصتی عالی برای تبلیغ و معرفی کسب و کار شما باشد.
  8. تبلیغ در محیط آنلاین: تبلیغات در سایت‌های محلی وبلاگ‌ها می‌تواند کمک کند تا به جامعه محله و شهرتان دسترسی پیدا کنید.
  9. همکاری با کسب و کارهای محلی دیگر: میان کسب و کارهای محلی ارتباط سازی کنید و با آن‌ها به تبلیغ مشترک بپردازید.
  10. تبلیغ در مراسم‌های محلی: اگر در محله‌تان مراسم‌هایی مانند جشنواره‌ها یا مراسم دینی برگزار می‌شود، به عنوان یکی از حامیان یا تبلیغ‌کنندگان شرکت کنید.
  11. کلاس‌ها و ورک‌شاپ‌های رایگان: برگزاری کلاس‌ها و ورک‌شاپ‌های رایگان یک روش موثر برای جذب مشتریان است. از طریق ارائه محتوای مفید و آموزشی، اعتماد مشتریان به برند افزایش می‌یابد و احتمال خرید و تبدیل شدن به مشتری واقعی نیز افزایش پیدا می‌کند.
تبلیغات محله ای  در کلاس و ورکشاپ

بهترین روش تبلیغ در محله

در میان تمام روش‌های ذکر شده، تبلیغ در محله از طریق سامانه پیامکی، بهترین روش جهت ارتقای کسب و کار در محیط محلی محسوب می‌شود. با استفاده از این روش، می‌توانید پیام‌های تبلیغاتی یا اطلاع‌رسانی را به اعضای محله‌ی خود ارسال کنید. این روش، امکانات متنوعی را برای ارسال پیامک تبلیغاتی در اختیار شما قرار می‌دهد. امکاناتی از قبیل:

  • ارسال پیامک تبلیغات محله ای بر‌اساس کد پستی
  • ارسال پیامک بر‌اساس شهر و استان
  • ارسال پیامک بر‌اساس پیش شماره تلفن همراه
  • ارسال پیامک از طریق دکل LBS
  • ارسال پیامک از طریق دکل BTS
  • ارسال پیامک تبلیغات محله ای از روی نقشه

با توجه به این ویژگی‌ها میتوانید تبلیغات خود را با دقت هدف‌گیری کرده و اطلاعات مورد نیاز را در زمان و مکان مناسب به مخاطبان ارائه دهید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

کلام آخر

در این مقاله، به بررسی انواع روش‌های تبلیغ در محله پرداخته شد. تبلیغ از طریق سامانه پیامکی به عنوان بهترین روش تبلیغ در محله محسوب می‌شود؛ زیرا از امکاناتی برخوردار است که به کسب و کارها کمک می‌کند تا تبلیغات خود را با دقت هدف‌گیری کرده و اطلاعات مورد نیاز را به مخاطبان در زمان و مکان مناسب ارسال کنند.

اگر شما هم می خواهید با تبلیغات محله ای به کسب و کارتان کمک کنید تا به صورت موثرتری با جامعه محلی خود ارتباط برقرار کنند و برند خود را ارتقا دهند می توانید با خرید پنل پیامک پیام رسان از امکانات فوق العاده ان برای تبلیغات محله ای استفاده کنید و با ارسال انبوه پیامک تبلیغ در محله بازخورد خوبی دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست پنل اس ام اس پیام رسان می توانید با شماره

91012767 - 021

تماس بگیرید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.7 / 5. تعداد رای : 21

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از پیام رسان

پیام رسان

مشتری همیشگی ما خواهید شد . قول میدهیم ! در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به افراد مورد نظر خود پیامک متنی و پیام صوتی ارسال کنید. با ثبت نام پنل رایگان پیام رسان، انواع امکانات جهت ارسال پیامک در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود