چگونه با ارسال پیامک تبریک سال نو، نظر مشتریان را جلب کنیم؟
پیام رسان بلاگ آموزشی چگونه با ارسال پیامک تبریک سال نو، نظر مشتریان را جلب کنیم؟

چگونه با ارسال پیامک تبریک سال نو، نظر مشتریان را جلب کنیم؟

نوشته ای از سوگند عبدالله زاده
انتشار در تاریخ 24 خرداد 1399
دسته بندی: آموزشی

در میان آداب و رسوم کهن ایرانیان، عید نوروز و جشن سال نو از بیشترین اهمیت در میان مردم برخوردار است. اگر بخواهیم اشاره کوتاهی به تاریخچه ی عید نوروز داشته باشیم، باید بدانید که منبع و منشأ دقیقی برای پیدایش این سنت دیرینه در دست نیست، اما طبق روایت گفته می شود که سه هزار سال قبل در چنین روزی، جمشید پس از خروج از کاخ خود در جنوب دریاچه ارومیه که امروزه به نام منطقه حسنلو شناخته می شود، با گرمایی متفاوت نسبت به روز قبل، آفتابی سوزان و درخشان و طراوت و تازگی هوا مواجه می شود. سپس آن را “نوروز” می نامد و بر آن می شود که همه ساله این روز را جشن بگیرند.

پس از گذشت هزاران سال امروزه همچنان ایام شروع سال نو و جشن عید نوروز برای مردم ما جزء سنت های دوست داشتنی و مورد علاقه به حساب می آید. موضوعی که امروز درباره ی آن صحبت خواهیم کرد راجع به ارسال اس ام اس تبلیغاتی با محتوای تبریک سال نو و عید نوروز است.

بازاریابی و برندینگ توسط اس ام اس تبلیغاتی در مناسبت های خاص

شاید برای خود شما هم پیش آمده باشد که در روزهای پایان سال و به طور کلی ایام سال نو، به دنبال متن مناسبی برای ارسال پیامک تبریک عید نوروز به دوستان و اقوام خویش باشید. در این شرایط یکی از راهکارها خواندن تمامی اس ام اس تبلیغاتی هایی است که با محتوای تبریک سال نو ارسال گردیده اند تا از آن طریق بتوانید بهترین محتوا را برای خود انتخاب کنید.

به همین دلیل ارسال پیامک تبلیغاتی در این ایام از بازدهی بیشتری برخوردار است. تعداد بیشتری از مخاطبان شما تمام محتوای تبلیغاتی شما را می خوانند و درواقع در این ایام می توانید بازخورد بهتری از ارسال اس ام اس تبلیغاتی با استفاده از سامانه پیامکی داشته باشید.

بنابراین ایام عید نوروز فرصت مناسبی برای انتخاب یک متن درست و محتوای صحیح و ارسال پیامک انبوه از طریق پنل پیامکی جهت معرفی برند، محصول و خدمات شما برای مخاطبانتان به شمار می آید. اما فراموش نکنید تمام رقبای شما از این نکته آگاهی دارند و این فرصت را از دست نخواهند داد. پس اگر می خواهید یک پله از رقبای خود بالاتر باشید، ادامه ی این مطلب را از دست ندهید و در چند دقیقه بهترین نکات ارسال پیامک را بیاموزید.

تعیین هدف قبل از ارسال اس ام اس

ارسال پیامک تبلیغاتی تنها به این صورت نیست که وارد پنل اس ام اس خود شوید و پس از ورود محتوا دکمه ارسال را بزنید. باید استراتژی، قالب محتوا و هدف خود را مشخص کنید. در ادامه به بعضی از اهداف و قالب های ارسال پیامک از طریق سامانه پیامکی اشاره خواهیم کرد.

ارسال پیامک یادآوری

یکی از فرم های ارسال پیامک تبلیغاتی، ارسال محتوایی با مضمون یادآوری است. برای مثال اگر شما مجموعه خدمات خودرویی دارید می توانید با یادآوری سال نو و شلوغی روزهای پایان سال، از یک ماه قبل اقدام به جذب مشتری کنید. یا اگر کسب و کار شما برنامه ی ویژه ای برای سال جدید دارد، با ارسال پیامک تبریک سال نو، به برنامه های خود اشاره کنید.

ارسال اس ام اس با محتوای وفاداری

یکی از راهکارهایی که کسب و کارهای بزرگ برای مناسبت های خاص به ویژه سال نو در نظر می گیرند، تشکر از وفاداری مشتریان و ایجاد حس صمیمیت بیشتر بین برند و مشتریان از طریق ارسال پیامک است. شاید شما هم دیده باشید، که برندهای بزرگ پیامک تبلیغاتی سال نو را با محتوایی مانند “از شما متشکریم که این یک سال همراه ما بودید” و محتواهای مشابه را به صورت پیامک انبوه برای مخاطبان خود ارسال می کنند. این کار به تقویت حس وفاداری مشتری منجر می شود.

افزایش خرید مشتریان در نوروز با استفاده از سامانه پیامکی

اگر هدف شما از تبلیغات پیامکی ، جذب مشتری و افزایش فروش در ایام تعطیلات نوروز است، باید محتوای شما مخاطبان شما را به سمت خرید خدمات یا محصولات شما سوق بدهد. شما می توانید اشاره ای کوتاه به محصولات جدید خود داشته باشید و یا تخفیفات ویژه ای که برای سال نو در نظر گرفتید را به مخاطبان خود اعلام کنید. همچنین اگر هدف از ارسال اس ام اس تبلیغاتی بالا بردن میزان فروش است می توانید از امکاناتی که در پنل پیامکی برای شما در نظر گرفته شده مانند ارسال پیامک منطقه ای، ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت و ارسال به مشاغل و اصناف برای هدف گیری دقیق تر مخاطبان خود استفاده کنید.

زمان صحیح را برای ارسال پیامک عید نوروز انتخاب کنید

همانطور که گفتیم، در ایام سال نو علی الخصوص آخرین ساعات سال فعلی و اولین ساعات سال جدید تمامی کسب و کارها اقدام به ارسال پیامک انبوه از طریق سامانه پیامکی خود می کنند. بنابراین با برنامه ریزی قبلی سعی کنید به موقع اقدام به ارسال اس ام اس کنید تا محتوای ارسالی شما در صف های طولانی ارسال پیامک نماند و بتوانید در زمان مناسب اس ام اس تبلیغاتی خود را به مخاطبانتان برسانید. شک نکنید رقبای شما نیز از امروز به فکر پیامک تبریک سال نو هستند. جهت مشاوره بیشتر می توانید از طریق لینک زیر در سامانه sms رایگان ثبت نام نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 2.4 / 5. تعداد رای : 5

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سوگند عبدالله زاده

سوگند عبدالله زاده

سوگند ، دختر مهربون و پرانرژیه ، تو کارش هم خیلی با دقته و پشتکار کار داره. فارغ التحصیل رشته کامپیوتره و از سال 98 عضو خانواده موج شهر شده و با پشتکارش یکی از اعضای فعال گروه محسوب میشه. اگر موردی باشه که در جریانش نیست حتما پیگیری می کنه تا خودش هم اطلاعاتش رو تو اون زمینه کامل کنه. سوگند عاشق حیواناته و سعی می کنه ازشون حمایت کنه، علاوه بر کارش عاشق فیلم دیدن و کتاب خوندن هم هست، اوقات بیکاریش رو هم معمولا صرف فیلم دیدن یا رمان خوندن میکنه

ارسال کامنت

ثبت نام ورود