شخصی سازی اس ام اس
پیام رسان بلاگ آموزشی  چطور پیامک شخصی سازی شده ارسال کنیم ؟

 چطور پیامک شخصی سازی شده ارسال کنیم ؟

نوشته ای از کیمیا خوشبین
انتشار در تاریخ 8 تیر 1401
دسته بندی: آموزشی

شخصی سازی متن پیامک میتواند یکی موثرترین عوامل در جذب مشتری و کسب سود می باشد  با رعایت تمامی نکات صحیح در متن پیام  میتوانید پیامک شخصی‌‏سازی‌‏شده ی موفقی ارسال کنید و بازخورد هیجان انگیزی داشته باشید .

ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق پنل اس ام اس صحیح میتواند به کسب و کار شما رونق ببخشد ؛ تمامی مجموعه ها به دنبال فروش بیشتر و به دنبال کسب درآمد بیشتر هستند که ارسال پیامک با روش صحیح میتواند باعث دگرگونی کسب کار شما شوند .

طبق تحقیقات انجام شده در 76% افراد به دنبال دریافت پیامک شخصی سازی شده برای خود می باشند و شما با راسال پیامک شخصی سازی شئه این ارزش را به آنها انتقال خواهید داد.

وقتی مشتریان خود را در گروه های مختلف قرار دهید به راحتی می توانید در هنگام ارسال پیامک ، پیامک شخصی سازی شده برای آنها ارسال کنید. این گروه ها می تواند بر اساس جنسیت ، سن، نیازهای کاربران، و مکان انها دسته بندی شود.

برای درک بهتر مفهوم شخصی سازی درابتدا توضیح مختصری در این مورد خواهیم داشت .

شخصی سازی چیست ؟

شخص سازی یعنی  انتقال این حس به افراد که دقیقا متون برای افراد به صورت ویژه ای طراحی شده و تنها برای جامعه ی هدف خاصی که فرد شامل ان است ارسال شده است .

مخاطبین به دنبال این هستند که بدانند  برای شما با اهمیت هستند؛ شما به انان فکر میکنید و انان را جزو مشتریان دائم خود می دانید .

تا به حال برای شما پیش امده که ارسالی برای شما انجام شود که شمارا به نام کوچک خطاب کند ؟ ارسال پیامک با نام کوچک علاوه براینکه  احساس نزدیکی که به مخاطبین میدهد باعث حفظ بیشتر و ارزش دهی مخاطب میشود .

ارسال اختصاصی چیست ؟

ارسال پیامک اختصاصی میتواند مسیری برای ارسال پیامک شما با نام به تمامی مخاطبین شما باشد .

در نظر بگیرید تعداد افراد زیادی در لیست مخاطبین شما قراردارند و قطعا نمیتوانید به صورت دستی به افراد پیامک ارسال کنید و نام افراد را در تمامی پیامک ها قید کنید ، در این حالت سامانه ارسال پیامک به کمک شما می آیند.

با استفاده از پنل اس ام اس پیام رسان این امکان را خواهید داشت که به مخاطبین خود با نامشان ارسال پیامک داشته باشید در ادامه توضیحاتی در نحوه ی ثبت این ارسال در سامانه ی ارسال پیام رسان  اختصاصی خواهیم داشت .

ارسال اختصاصی به معنای ارسال با نام به افراد مد نظر شماست کافیه یک لیست از شماره و نام افرادی که قصد ارسال پیامک به این افراد را دارید اماده کنید.

نحوه ارسال پیامک سفارشی شده به شماره های مخاطبین

مرحله ی اول: ثبت نام پنل اس ام اس رایگان

بعد از ثبت نام در منوی پنل کاربری ، ارسال اختصاصی برای شما در دسترس خواهد بود .

مرحله دوم : شارژ حساب

 بعد از ثبت نام اولیه و به مرحله ی شارژ حساب خواهید رسید . برای آنکه بتوانید هزینه پیامک لازم را محاسبه کنید می توانید از محاسبه گر آنلاین قیمت پیامک استفاده کنید .

مرحله سوم :  ایجاد دفترچه تلفن در پنل

بعد از شارژ پنل کاربری تنها کافی هست به منوی دفترچه تلفن وارد شوید و یک گروه ایجاد کنید.

مرحله چهارم : وارد کردن شماره مخاطبین

پس از ایجاد یک گروه جدید مجددا وارد پنل اس ام اس خود شوید و از منوی دفترچه تلفن افزودن شماره وارد شوید در این قسمت میتوانید نام افراد به همراه شماره تلفنشان را به دو صورت وارد  بفرمایید این روش ها شامل وارد سازی شماره ها و از طریق فایل اکسل و به صورت دستی می باشند.

مرحله چهارم : ارسال پیامک اختصاصی شده

سپس از منوی ارسال پیشترفته ارسال اختصاصی را انتخاب کنید  متن مورد نظر خود را وارد کنید و به جای نام %name%  را قرار دهید  سپس به به جای ازپازامتر %name% استفاده کنید  تا  به جای پارامتر نام افراد به متن پیامک شما  اضافه شود پس از تایید نهایی متن مورد نظرتان در زمانی که مشخص نموده اید ارسال خواهد شد به همین راحتی به چندین هزار مخاطب خود به صورت شخصی سازی شده ارسال پیامک داشته اید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

مزایای شخصی سازی متن پیامک چیست ؟

حتما تا به حال پیامک های زیادی دریافت کردید که با نام کوچکتان در متن پیامک قید شده است  ؛ یا  درروز تولدتان پیامک تبریک دریافت کرده اید یا برای مثال  وارد سایتی شده اید کالایی انتخاب کرده اید ولی پرداختی انجام نداده اید چند دقیقه بعد تخفیفی مختص به محصول مورد نظر شما برایتان ایجاد شده است

  • هزینه ی کمتر جذب مخاطب
  • داشتن مخاطب ثابت
  • تاثیرگذاری بیشتر
  • احساس رضایت مشتری

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 66

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از کیمیا خوشبین

کیمیا خوشبین

کیمیا یا ته تغاری شرکت ، کارشناسی رشته ی حسابداری داره و عاشق رشته تحصیلیش هست و بخاطر همین برای گرفتن مدرک ارشد داره تلاش میکنه. کیمیا عاشق بازارهای مالیه و همیشه سعی کرده با همه بازارهای مالی آشنا بشه و این یکی از تفریحاتش محسوب میشه. بخاطر انرژی بالایی که داره همیشه خنده رو به لب بقیه میاره و به همین دلیل بین همه همکاران شرکت محبوب هس

ارسال کامنت

ثبت نام ورود