تبلیغات محصولات آموزشی
پیام رسان بلاگ آموزشی معرفی روش بازاریابی محصولات آموزشی به همراه 10 متن تبلیغ پکیج آموزشی

معرفی روش بازاریابی محصولات آموزشی به همراه 10 متن تبلیغ پکیج آموزشی

نوشته ای از سوگند عبدالله زاده
انتشار در تاریخ 18 اسفند 1401
دسته بندی: آموزشی

در دنیای دیجیتال امروز که ارتباطات از طریق موبایل بسیار زیاد شده است ، و تبلیغات سمت و سویی جدید گرفته ، بهتر است در این خصوص از رقبا عقب نمانید. روش های مختلفی برای تبلیغات از طریق دنیای گسترده ی دیجیتال وجود دارد ، از بازاریابی در شبکه های اجتماعی تا ایمیل مارکتینگ و تبلیغات کلیکی. اما قدیمی ترین روشی که هنوز محبوبیت زیادی بین کسب و کارها دارد ، تبلیغات پیامکی است که با وجود گذشت سال های بسیار زیاد همچنان مثل سابق کارآمد می باشد.

سامانه پیامکی دارای امکانات متنوعی هستند اما آیا همه ی این امکانات مناسب کسب و کار ما می باشند؟ 

کاربرد روش ارسال پیامک به مشاغل برای بازاریابی پکیج آموزشی

برای مشاغلی که در حوزه ی آموزش فعالیت دارند نحوه ی تبلیغات متفاوت از مشاغل دیگر خواهد بود. به عنوان مثال برای شما که نیاز به بازاریابی و تبلیغات پکیج آموزشی در حوزه ی سلامت دارید ، عموم مردم می تواند به عنوان جامعه ی هدف تان قرار گیرد اما کسی که پکیج آموزشی در حوزه ی برنامه نویسی دارد ، صنف مورد نیاز این شخص ، کامپیوتر خواهد بود.

بازاریابی دوره آموزشی

اگر آموزش تعمیرات موبایل دارید ، حوزه ی مورد نیاز شما ارتباطات برای تبلیغات می باشد. در واقع هر پکیج آموزشی باید تبلیغات خود را به دست جامعه ی هدف درستی برساند تا بازدهی درستی از بازاریابی دریافت کند.

با استفاده از قابلیت ارسال پیامک به مشاغل و اصناف می توانید به بیش از +100شغل مرتبط پیامک تبلیغاتی ارسال کنید .

چند نمونه متن تبلیغات پکیج آموزشی

آموزش عملی+ مدرک 
کولرگازی پکیج چیلر لوله کشی
شماره تماس

توجه توجه 
برگزاری کلاسِ آموزشیِ تهیه کمپوستِ پسته با کودِ حیوانی و چوبهای خُرْدْشده ی پسته مخصوص شما که این پیامک را دریافت می کنید.
شماره تماس 

در صورت تمایل به اخذ مدرک فنی حرفه‌ای (قابل ترجمه) رشته ی سردخانه،پکیج کولر گازی،مشعل لوله کشی مشخصات خود را ارسال کنید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

سلام و درود من …… هستم
از شما دعوت میکنم كه در آخرين دوره آموزشی ( کد 8 ) کوچینگ و کوچینگ سازمانی سال ١٤٠١ شركت نماييد. 
جهت كسب اطلاعات بيشتر:

سلام مژده به همشهریان عزیز 
برگزاری کلاسهای آموزشی برای کودکان 4 تا 12 سال با بروزترین متد روانشناسی 
آدرس ، نام موسسه و شماره تماس و لینک سایت

*شغل پردرآمد* آموزش عملی مدرک فنی تعمیر و نصب کولرگازی و پکیج 
آدرس سایت

سلام …..عزیزم❤️
ورکشاپ آموزشی ….. منتشر شد😍 و امکان ثبت نام با ظرفیت محدود رو داریم کد تخفیف ویژه شما : ********
از لینک زیر برای ثبت نام اقدام کنید و کد تخفیف تون رو در سبد خرید اعمال کنید.
لینک سایت 

دلار داری؟ 
فقط با 100$ 
هم آموزش ببین و هم سرمایه گذاری کن 
نام آموزشگاه و شماره تماس

کتــابخــــــــون شــــــــــو😊 
شـــــو آنـلایـن کتابخوانی📚 
چگونه کتاب های خوب را بشناسیم و بیشتر و بهتر بخوانیم❓ 
همین الان به جمع ما بپیوندید👇 

متن تبلیغ دوره آموزشی

فروش پکیج آموزشی مدرسین آنلاین

برای فروش بیشتر پکیج های آموزشی با استفاده از شماره های مشاغل و اصناف مرتبط به شما امکان بیشتری برای رسیدن به بازخورد بیشتر خواهد داد. البته استفاده ی هوشمندانه از این شماره ها را دست کم نگیرید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

انتخاب گروه شغلی اشتباه منجر به هدر رفت هزینه ی پرداختی و وقتی است که برای انجام این کار گذاشته اید. در سامانه ارسال پیامک پیام رسان امکان مشاهده ی شماره ی گیرنده در ارسال مشاغل فراهم نیست اما یک راه میانبری برای گرفتن شماره ی مشتری وجود دارد.

آن هم صدا زدن مخاطب است ، به این صورت که در متن پیامک بنویسید “کسب اطلاعات بیشتر = 2” وقتی شخص گیرنده ی پیامک عدد 2 را ارسال کند شما در بخش پیامک های دریافتی شماره ی گیرنده را مشاهده خواهید کرد و برای پیامک های بعدی یا تماس های بعدی ، یک دیتابیس از شماره های مشتریان مرتبط با شغل خود خواهید داشت که هر زمان خواستید می توانید کد تخفیف مختص به مشتریان خود را برای پکیج های بعدی ارسال کنید.

تبلیغات صوتی محصولات آموزشی

ارسال پیام صوتی با صدای مدرس

اگر شما شماره دانش جویان خود را دارید و قصد دارید که محصولات و یا وبینار های خود را برای آن ها تبلیغ کنید ، می توانید از روش ارسال پیامک صوتی استفاده کنید .

پیشنهاد می کنیم از روش ارسال پیامک صوتی تبلیغاتی بصورت انبوه و برای افراد جدید استفاده نکنید . چرا که افراد جدید با صدای شما ناآشنا هستن و ممکن است در همان ثانیه های اول تماس تبلیغاتی را قطع کنند . ولی مخاطبین شما چون با صدای شما انشا هستند تا پایان پیام صوتی تماس را قطع نخواهند کرد .

البته اگر نمیخواهید با صدای خودتان پیام صوتی ارسال کنید ، پیشنهاد می کنیم از گوینده مجازی سامانه پیامکی پیام رسان استفاده کنید . این گوینده به شما امکان می دهد تا متن تبلیغاتی خود را به یک آوای صوتی تبدیل کنید . به عنوان نمونه به فایل صوتی زیر گوش کنید .

سخنی با مدرسین آنلاین

اگر شما هم کسب و کارتان مربوط به فروش پکیج آموزشی است ، قطعا تبلیغات محصولات آموزشی و بازاریابی پکیج آموزشی به صورت هدفمند برایتان قابل اجرا خواهد بود و بازخورد بهتری دریافت خواهید کرد. اگر فکر میکنید نمیدانید کدامیک از گروه های شغلی مناسب شما می باشد میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید تا بهترین پنل اس ام اس را متناسب با نیاز شما معرفی کنند و یا از طریق ثبت نام رایگان خودتان گروه های شغلی موجود در سامانه پیامکی پیامرسان را مشاهده کنید.

91012767 - 021

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.9 / 5. تعداد رای : 25

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سوگند عبدالله زاده

سوگند عبدالله زاده

سوگند ، دختر مهربون و پرانرژیه ، تو کارش هم خیلی با دقته و پشتکار کار داره. فارغ التحصیل رشته کامپیوتره و از سال 98 عضو خانواده موج شهر شده و با پشتکارش یکی از اعضای فعال گروه محسوب میشه. اگر موردی باشه که در جریانش نیست حتما پیگیری می کنه تا خودش هم اطلاعاتش رو تو اون زمینه کامل کنه. سوگند عاشق حیواناته و سعی می کنه ازشون حمایت کنه، علاوه بر کارش عاشق فیلم دیدن و کتاب خوندن هم هست، اوقات بیکاریش رو هم معمولا صرف فیلم دیدن یا رمان خوندن میکنه

ارسال کامنت

1 کامنت

  1. sohila

    28 خرداد 1402

    سلام نمونه متن های خوبی بود ازشون استفاده کردم مچکرم

ثبت نام ورود