ارسال اس ام اس گروهی به شماره ها در واتس اپ
پیام رسان بلاگ آموزشی ارسال پیام به صورت گروهی به شماره های واتس اپ

ارسال پیام به صورت گروهی به شماره های واتس اپ

نوشته ای از پیام رسان
انتشار در تاریخ 11 خرداد 1401
دسته بندی: آموزشی

اپلیکیشن واتس اپ ، یکی از پر استفاده ترین شبکه های اجتماعی این روزهاست . اکثر مردم جهت تبادل پیام های شخصی ، دوستانه و … از واتس اپ و عده ای هم جهت ارتباطات کاری از نسخه واتس اپ بیزینس استفاده می کنند .

با اینحال اگر راهی پیدا کنید که بتوانید برای همه ی مخاطبین واتس اپ خود پیامک تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی ارسال کنید بسیار کاربردی است .

ما در این مقاله آموزش می دهیم تا چگونه برای مخاطبین واتس اپ خودتان بازاریابی پیامکی کنید و پیام تبلیغاتی ارسال کنید .

ارسال پیام به صورت گروهی در واتس اپ

پیام گروهی در واتس اپ یکی از قابلیت های مفید می باشد . این قابلیت به شما کمک می کند تا با انجام یکبار فرآیند ارسال پیام گروهی ، آن را برای تعداد زیادی از مخاطبین خودتان ارسال کنید .

فقط کافی است یک متن پیام تاثیرگذار و جذاب آماده کنید تا نظر مخاطب شما را به خودش جلب کند.

شما میتوانید برای اطلاع رسانی از تخفیف ها ، اخبار جدید کسب و کارتان و یا تبلیغات بیشتر از این روش ارسال کنید .

پیام گروهی در واتس اپ با برادکست (Broadcast)

یکی از قابلیت هایی که قبلا صحبتش را کردیم ، ارسال پیام گروهی در واتس اپ بود . برای استفاده از این روش لازم نیست از ابزار خاصی کمک بگیرید .

ساخت برادکست در واتس اپ گوشی جهت ارسال پیام گروهی
ارسال پیام گروهی در واتسپ

فقط کافی است مراحلی را که می گوییم قدم به قدم انجام دهید :

قدم اول : وارد واتساپ خود شوید

قدم دوم : از سه نقط بالا ، گزینه ” new broadcast  ” یا ” فهرست انتشار ” را انتخاب کنید .

قدم سوم : در این حالت صفحه مخاطبین خود را مشاهده می کنید . حالا باید افرادی را که میخواهید به آن ها پیام تبلیغاتی ارسال کنید را انتخاب کنید .

قدم چهارم : پس از انتخاب مخاطبین و تایید آن ، وارد صفحه چت می شوید . هر پیامی که اینجا ارسال کنید برای همه ی افراد آن لیست ارسال می شود.

استفاده از برادکست (Broadcast) در گوشی آیفون

قابلیت Broadcast  در گوشی های ios  نام دیگری دارد. شما باید Broadcast List  ایجاد کنید .  برای استفاده از این قابلیت باید مراحل زیر را طی کنید .

قدم اول : وارد واتساپ خود شوید

قدم دوم : در قسمت بالا و زیر Chat  ، می توانید Broadcast List  را انتخاب کنید .

قدم سوم : New list  را انتخاب کنید تا یک لیست جدید ایجاد کنید .

قدم چهارم : در این حالت صفحه مخاطبین خود را مشاهده می کنید . حالا باید افرادی را که میخواهید به آن ها پیام تبلیغاتی ارسال کنید را انتخاب کنید .

قدم پنجم : با انتخاب گزینه Create  ، لیست برادکست شما ایجاد می شود و می توانید پیام خود را ارسال کنید .

نکات استفاده از فهرست انتشار واتس اپ یا برادکست

  1. شاید این ایده به ذهن شما رسیده باشد تا با ذخیره کردن بانک شماره تلفن های موجود در گوشی خود ، به راحتی از طریق Broadcast برای آنها پیام تبلیغاتی ارسال کنید .
    اما باید این نکته را دقت کنید که پیام شما از طریق برادکست فقط به کسانی نمایش داده می شوند که شماره شما را در دفترچه تلفن خود ذخیره کرده باشند .
    یعنی اگر بخواهید به شماره هایی که تنها خودتان در دفترچه تلفن خود دارید از طریق برادکست (Broadcast ) ، پیام گروهی ارسال کنید امکان پذیر نیست .
  2. نکته دوم هم این است که فهرست انتشار واتس اپ دارای محدودیت است . شما در هر برادکست یا فهرست انتشار تنها 256 کاربر را می توانید انتخاب کنید و برای آنها پیام تبلیغاتی گروهی ارسال کنید .
    اگر تعداد شماره های دفترچه تلفن شما بیشتر است باید چند بار دیگر هم فهرست انتشار ایجاد کنید.
  3. نکته سوم در این روش ارسال ، امکان ریپورت شدن شما توسط مخاطبینتان است . برخی از افرادی که شما ، شماره شان را در برادکست وارد کرده اید ، ممکن است پیام شما را ریپورت کنند .
    با این کار ممکن است حساب شما در واتس اپ محدود شود .

شما باید این را بخاطر داشته باشید که برادکست واتس اپ ، کاربرد اطلاع رسانی به مخاطبینی را دارد که واقعا نیازمند دریافت پیغام از سمت شما هستند . اگر به دنبال راهی برای تبلیغات پیامکی کسب و کار خودتان هستید ، بهترین راه استفاده از سامانه ارسال پیامک انبوه است .

پنل اس ام اس پیام رسان با دارا بودن بانک شماره تلفن به روز ، جامع و تفکیک شده بر اساس منطقه ، شهر و استان ، شغل ، سن و یا جنسیت پیامک تبلغیاتی خود را ارسال کنید . 

نگران شماره های واتس اپ خودتان نباشید ، شما می توانید از شماره های واتس اپ خودتان به صورت یک فایل اکسل خروجی بگیرید و آن ها را در پنل اس ام اس خود در پیام رسان بارگذاری کنید .

با استفاده از روش زیر می توانید از شماره تمام مخاطبین دفترچه تلفن و یا افرادی که در گروه های واتس اپی هستند به صورت یک فایل اکسل خروجی بگیرید .

دریافت فایل اکسل از شماره های واتس اپ

برای اینکه بتوانید از شماره های موجود در دفترچه تلفن و یا افراد در گروه واتس اپی به صورت اکسل خروجی بگیرید و آن را دانلود کنید باید واتس اپ خود را در مرورگر لپ تاپ و یا کامپیوتر خود باز کنید .

قدم اول : باید افزونه ی Get WhatsApp Group Contact را دانلود کنید . برای دانلود اینجا کلیک کنید .

قدم دوم : وارد سایت web.whatsapp.com  شوید .

واتس اپ نسخه وب

قدم سوم : کد QR را با دوربین تلفن خود اسکن کنید تا WhatsApp خود را همگام سازی کرده و باز کنید.

قدم چهارم : گروه واتس اپی را که میخواهید شماره های آن را به فایل اکسل منتقل کنید را انتخاب کنید و وادر آن گروه شوید .

قدم چهارم : در بالا سمت راست ، روی سه نقطه بزنید و گزینه ی Download info  و یا دانلود را بزنید .

دانلود اکسل از شماره های واتس اپ
دانلود فایل اکسل شماره های گروه واتساپ

بعد از اینکه از شماره های خودتان را به فایل اکسل منتقل کردید باید آن را در پنل اس ام اس  پیام رسان آپلود کنید تا بتوانید از قابلیت های ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنید .

ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های اکسل

در سامانه پیامکی پیام رسان همه ی امکانات بدون نیاز به هزینه اولیه فعال می باشند و فقط کافی است تا به صورت رایگان ثبت نام کنید . برای ثبت نام پنل پیامکی در پیام رسان می توانید عدد 111 را به 50002060 ارسال نمایید.

بعد از ورود به پنل اس ام اس خود ، میتوانید از منوی دفترچه تلفن ، یک دفترچه تلفن اختصاصی برای خود ایجاد کنید و سپس فایل اکسل حاوی شماره موبایل ها را درون ریزی کنید.

ویدیو آموزشی استفاده از دفترچه تلفن و بارگذاری فایل اکسل

با استفاده از امکان ارسال متناظر ، می توانید برای هر یک از شماره های فایل اکسل ، پیام جداگانه بفرستید .

این قابلیت برخلاف Broadcast  در واتس اپ شما را محدود نمیکند تا فقط یک پیام یکسان را برای همه افراد بفرستید .

با در دست داشتن فایل اکسل همچنین می توانید از مکان ارسال پیامک خیلی هوشمند نیز استفاده کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ارسال پیامک خیلی هوشمند را مطالعه فرمایید .

سامانه پیامکی پیام رسان

ارسال پیامک تبلیغاتی در پیام رسان ، با ارائه نرم افزار تحت وب جهت اس ام اس مارکتینگ و ارسال پیام صوتی به بیش از 300 هزار کاربر فعال خدمت رسانی میکند .

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

امکاناتی از قبیل ارسال پیام تکی ، ارسال گروهی ، ارسال پیامک منطقه ای ، ارسال بر اساس مشاغل و اصناف و … باعث شده تا این سامانه به یکی از بهترین سامانه ها برای تبلیغات پیامکی تبدیل شود .

اگر شما هم قصد ارسال پیامک تبلیغاتی دارید و نمی دانید که باید از کجا شروع کنید ، می توانید از کارشناسان تلفنی ما مشاوره رایگان دریافت کنید .

تیم پشتیبانی تلفنی خانواده پیام رسان از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 14 و همین طور تیم پشتیبانی آنلاین همه روزه، حتی روز های تعطیل، از ساعت 8 الی 23 آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهند بود .

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره 02174912 در ارتباط باشید .

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 3.5 / 5. تعداد رای : 2

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از پیام رسان

پیام رسان

مشتری همیشگی ما خواهید شد . قول میدهیم ! در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به افراد مورد نظر خود پیامک متنی و پیام صوتی ارسال کنید. با ثبت نام پنل رایگان پیام رسان، انواع امکانات جهت ارسال پیامک در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ارسال کامنت

2 کامنت

  1. قاسم آبادی

    15 خرداد 1401

    اپلیکیشن هم برای دانلود شماره های واتس اپ وجود داره ؟ اگر داره میشه معرفی کنید ؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      17 خرداد 1401

      برای خروجی گرفتن از شماره واتساپ از اپلیکیشن Export Contacts For WhatsApp میتونید استفاده کنید .

ثبت نام ورود