ارسال پیامک انبوه
پیام رسان بلاگ آموزشی برنامه ارسال پیامک انبوه چیست ؟ مزایا و کاربرد آن

برنامه ارسال پیامک انبوه چیست ؟ مزایا و کاربرد آن

نوشته ای از لیدا رامبد
انتشار در تاریخ 26 شهریور 1402
دسته بندی: آموزشی

حتما روزانه برای شما چندین پیامک تبلیغاتی ارسال می شود. این پیامک ها تنها برای شما ارسال نمی شود؛ بلکه ارسال پیامک به صورت انبوه برای تعداد افراد زیادی انجام می شود. اگر برای شما هم جالب است که چگونه ارسال پیامک برای تعداد افراد زیادی به صورت انبوه انجام می شود، تا آخر مقاله با ما همراه باشید..

معرفی برنامه های ارسال پیامک انبوه

در این قسمت مقاله چند برنامه ارسال پیامک انبوه را از طریق سیستم عامل ویندوز را به شما معرفی می کنیم، تا زمانی که خواستید ارسال پیامک انبوه انجام دهید، بتوانید از این برنامه ارسال پیامک انبوه استفاده کنید.

برنامه ارسال پیامک انبوه payam-resan: این نرم افزار تحت وب می باشد و برای تبلیغات ، ارسال پیامک های اطلاع رسانی و ارتباط با مشتریان کاربرد دارد. ارسال پیامک انبوه از طریق این نرم افزار نیاز به خرید خط اختصاصی ندارد ، چرا که با ثبت نام در این وبسایت یک خط اختصاصی هدیه به شما تعلق می گیرد. از جمله امکانات آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

برنامه ارسال پیامک انبوه mighty text: یکی از محبوب ترین نرم افزار ارسال پیامک انبوه از کامپیوتر برنامه mighty text است. این برنامه علاوه بر ارسال پیامک انبوه به شما امکان می دهد تا متوجه اعلان ها و اخطار ها شوید مانند اعلان کمبود شارژ. این برنامه ارسال پیامک انبوه رایگان نیست و در صورت ارسال پیامک بیشتر از 250 نفر در ماه می توانید از این نرم افزار ارسال پیامک انبوه استفاده کنید.

نرم افزار اسال پیامک انبوه Air Droid: یکی از ساده ترین برنامه ارسال پیامک انبوه برای کامپیوتر که رایگان می باشد، نرم افزار اسال پیامک انبوه Air Droid است. برای استفاده از این نرم افزار ارسال پیامک انبوه نیاز به اتصال اینترنت دارید و بعد از دانلود و نصب باید حساب کاربری مخصوص بسازید.

بیشتر بخوانید : نحوه ارسال پیامک از طریق اینترنت

نرم افزار ارسال پیامک My SMS: با استفاده از برنامه ارسال پیامک انبوه My SMS می توانید از لیست مخاطبین برای ارسال پیامک استفاده کنید . امکان ارسال پیامک صوتی نیز از این برنامه ممکن می باشد.

برنامه ارسال پیامک انبوه Pushbullet : این برنامه ارسال پیامک انبوه بسیار قدیمی است و برای استفاده از خدمات تماس صوتی نیز باید پول پرداخت کنید .

ارسال پیامک انبوه از گوشی هوشمند

بهترین برنامه ارسال پیامک انبوه

بهترین برنامه ارسال پیامک انبوه استفاده از سامانه پیامکی پیام رسان است که ارسال پیامک انبوه را بدون محدودیت و با قابلیت های بسیاری در اختیار افراد قرار می دهد.

سامانه پیامکی پیام رسان نیز با استفاده از امکانات و ویژگی های بسیاری امکان ارسال پیامک انبوه را برای شما ایجاد می کند تا از ارسال پیامک انبوه بازخورد خوبی دریافت کنید.

پنل پیامکی پیام رسان یک برنامه رایگان ارسال پیامک انبوه است، که نیاز به هزینه ای برای ثبت نام ندارد و می توانید به صورت فوری و رایگان ثبت نام را در سامانه پیامکی پیام رسان برای ارسال پیامک انبوه انجام دهید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

نرم افزار تحت وب ارسال پیامک انبوه چیست و چه مزیتی دارد ؟

نرم افزار تحت وب ارسال پیامک انبوه سیستم هایی هستند که تحت وب به صورت خودکار می توانید برای مخاطبان خود پیامک ارسال و دریافت کنید.

به این صورت که بعد از ثبت نام در برنامه رایگان ارسال پیامک انبوه پیام رسان به راحتی به پنل کاربری دسترسی دارید و می توانید با ایجاد دفترچه های تلفن یا با استفاده از بانک جامع شماره تلفن موجود در پنل اس ام اس ارسال پیامک انبوه را انجام دهید.

استفاده از سامانه های پیامکی برای ارسال پیامکی مزایای بسیاری دارد که شامل :

  • ثبت نام رایگان
  • بهترین پنل اس ام اس در ایران
  • صرفه جویی در وقت و هزینه برای ارسال پیامک انبوه
  • ارسال پیامک انبوه به صورت هدفمند بر اساس موقعیت مکانی
  • بازخورد بهتر و احتمال دیده شدن بهتر و بیشتر
  • عدم محدودیت جغرافیایی
  • آگاه کردن مخاطب و مشتری از تخفیف ها و جشنواره ها
  • برقراری ارتباط بیشتر با مشتری و…

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

کلام آخر

در این مقاله برنامه های بسیاری که می توانید از سیستم عامل ویندوز ، اندروید و آیفون پیامک انبوه ارسال کنید را به شما معرفی کردیم که هر کدام محدودیت هایی دارند.

سامانه پیامکی یکی از برنامه ارسال پیامک انبوه است که به عنوان بهترین نرم افزار ارسال پیامک انبوه به شما معرفی کردیم. با ثبت نام به راحتی می توانید ارسال پیامک انبوه را برای تعداد افراد بی نهایت در پنل اس ام اس انجام دهید.

سامانه پیامکی پیام رسان با امکانات و قابلیت های بسیاری این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا به راحتی تنها با یک کلیک ارسال پیامک انبوه را انجام دهند. این سامانه پیامکی مخابراتی با پشتیبانی قوی و 24 ساعته در اختیار شما کاربران محترم است و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 91012767 - 021 تماس بگیرید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 19

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از لیدا رامبد

لیدا رامبد

لیدا دختر مهربون و آرومی هست و روحیه ی لطیفی داره و بخاطر این روحیه حساسش رشته ی گیاه پزشکی را برای ادامه تحصیلش انتخاب کرده. لیدا به تازگی به تیم پیوسته و عاشق کار کردنه و صبحش رو به امید شروع یک روز کاری دیگه با اشتیاق زیاد آغاز می کنه. عاشق چیزهای کوچک با ظرافت بالا هست و کلکسیونی از گل های مینیاتوری داره. از تفریحاتش مسافرت رفتن هست و تقریبا به همه ی استان های کشور سفر داشته و با آداب و رسوم و تاریخچه شهرها آشناست و همین باعث شده با همه گرم و صمیمی برخورد کنه.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود