اس ام اس موبایل
پیام رسان بلاگ آموزشی آموزش کامل انتقال پیامک از پنل اس ام اس ( دایورت پیامک )

آموزش کامل انتقال پیامک از پنل اس ام اس ( دایورت پیامک )

نوشته ای از کیمیا خوشبین
انتشار در تاریخ 12 مرداد 1401
دسته بندی: آموزشی

برای موفق تر شدن هر کسب و کار نیاز به تامل به مشتریان و جامعه ی هدف مرتبط هست ایا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که میتوانید علاوه بر ارسال پیامک تبلیغاتی دریافت پیامک از مخاطبین خودتان داشته باشید؟

یا در زمان اطلاع رسانی موارد مختلف میتوانید نظر افراد موردنظر را در ارتباط با موضوع  مورد بحث جویا شوید ؟ در ادامه مسیری برای تامل بیشتر با مشتریان همراهان و مخاطبین خود به شما پیشنهاد میکنم .

دایورت پیامک این امکان را برای شما ایجاد می کنند تا پیامک هایی را که در روی یک خط خاص دریافت میکنیدبه خط دیگری انتقال دهید.
شما می توانید برای دایورت پیامک ایرانسل و دایورت پیامک همراه اول با گرفتن کد دایورت اس ام اس ایرانسل و همراه اول *21 * انتقال پیامک ایرانسل و همراه اول را انجام دهید .

آموزش دایورت پیامک از سامانه پیامکی تنها برای کسانی که از پنل اس ام اس استفاده میکنند کاربردی است . پس اگر شما هم یک پنل اس ام اس دارید ، ادامه همین مقاله را مطالعه کنید .

انتقال پیامک از پنل اس ام اس

در نظر بگیرید افراد زیادی در روز پیامک به خط اختصاصی شما ارسال کنند و زمان نیازی در روز نیاز دارید که به صورت مداوم بررسی کنید که افراد پیامکی به شما ارسال کرده اند یا خیر .

و امروزه با توجه به ترافیک کاری همگانی که تمامی افراد درگیری ها و مشغله های خودشان را دارند امکان بررسی مداوم و دقت و تمرکز  روی دریافتی های پنل پیامکی کاهش پیدا کرده .

ایا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که پیامک های دریافتی خط اختصاصی شما به شماره ی همراهتان ارسال شود ؟

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

دریافت پیامک

با خرید خط اختصاصی میتوانید دریافت پیامک از افراد مورد نظر داشته باشید .

برای مثال افراد برای مشاوره ی بیشتر از ارتباط با محصول شما عدد مورد نظر را به  سرشماره ی تبلیغاتی شما ارسال کنند تا برای مشاوره ای که به خرید متنهی میشود با مشتری تماس بگیرید .

علاوه بر ارسال پیامک انبوه، قابلیت دریافت در پنل کاربری سامانه ی پیام رسان موجود است که به محض تهیه ی خط اختصاصی در پنل کاربری شما میتوانید از منوی گزارش پیامک  پیامک های دریافت شده مشاهده کنید .

دایورت پیامک از طریق پنل

تنها با ایجاد یک منشی پیامکی میتوانید تمامی دریافت های خود را روی گوشی خودتان داشته باشید دیگر به کمک دایورت پیامک مجبور به بررسی کردن چندباره ی سامانه در روز نیستید .

پیامک ها به محض دریافت به گوشی همراه شما ارسال شوند حتی در این بین از امکانات دیگر منشی میتوانید استفاده کنید و علاوه بر دایورت پیامک به مخاطبینی که پیامکی برایتان ارسال میکنند پاسخ آماده ای ارسال کنید .

دایورت پیامک تمامی مواردی که برایتان  به سرشماره ی اختصاصی شما ارسال میشود را میفرستاد تا امکان بررسی تمامی پیامک هارا درست در زمان مناسب خود داشته باشید دیگر با این روش مجبور به چک کردن مداوم پنل کاربری خود نیستید .

نحوه ی دایورت کردن در سامانه پیامکی پیام رسان

بعد از ورود به سامانه کافیست از منوی امکانات زیر منوی منشی و پاسخ خودکار وارد شوید و بروی ایتم منشی و پاسخ خودکار کلیک کنید.

در انتهای صفحه فوروارد پیامک  به شماره رو انتخاب کنید حتی میتونید در این قسمت مشخص کنید که زمانی که دایورت انجام بشه شماره ی ارسال کننده در متن پیامک اضافه بشه یا خیر .

فوروارد اس ام اس

تمامی امکانات به صورت کاملا رایگان تنها با دریافت یک اختصاصی برایتان فراهم می باشد .

جهت دریافت مشاوره و راهنمایی رایگان از کارشناسان تلفنی سامانه پیامکی پیام رسان می توانید با شماره تلفن 91012767 - 021 تماس حاصل فرمایید .

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.8 / 5. تعداد رای : 48

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از کیمیا خوشبین

کیمیا خوشبین

کیمیا یا ته تغاری شرکت ، کارشناسی رشته ی حسابداری داره و عاشق رشته تحصیلیش هست و بخاطر همین برای گرفتن مدرک ارشد داره تلاش میکنه. کیمیا عاشق بازارهای مالیه و همیشه سعی کرده با همه بازارهای مالی آشنا بشه و این یکی از تفریحاتش محسوب میشه. بخاطر انرژی بالایی که داره همیشه خنده رو به لب بقیه میاره و به همین دلیل بین همه همکاران شرکت محبوب هس

ارسال کامنت

4 کامنت

  1. خداشناس

    11 مرداد 1402

    سلام مقاله عالی ارائه دادین خیلی وقت دنبال همچین مقاله اموزشی بودم متشکرم

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      21 مرداد 1402

      سلام با تشکر از شما

  2. زهره ایمانی

    11 مرداد 1402

    سلام وقتتون بخیر برنامه ای هم برای دایورت پیامک از پنل اس ام اس وجود داره ؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      21 مرداد 1402

      سلام پیام رسان یک برنامه تحت وب است و نیاز به نصب ندارد . به شما امکانات اس ام اس مارکتینگ و ارسال پیامک انبوه می دهد . در پنل اس ام اس پیام رسان قابلیت دریافت پیامک از طریق خطوط اختصاصی فعال است . شما می توانید در چند مورد خاص پیامک دریافت شده را برای خود دایورت کنید . این پیامک های دریافتی مربوط به سیم کارت شما نیست و پیام هایی است که به سرشماره خط شما ارسال میشوند .

ثبت نام ورود