پنل دریافت اس ام اس
پیام رسان بلاگ آموزشی راه اندازی پنل دریافت اس ام اس و دریافت پیامک از مشتری چگونه است؟

راه اندازی پنل دریافت اس ام اس و دریافت پیامک از مشتری چگونه است؟

نوشته ای از پیام رسان
انتشار در تاریخ 11 دی 1401
دسته بندی: آموزشی

حتما تا به حال شما هم پیامک ها یا تبلیغات را دیدید که از کاربر درخواست می کند تا جهت ثبت نام ، دریافت نوبت و یا کسب اطلاعات بیشتر ، عدد خاصی را به سرشماره پیامکی آنها پیامک کنند.مثلا :

جهت ثبت نام رایگان در پنل پیامکی پیام رسان، عدد 111 را به 500020600 پیامک کنید.

در این مقاله به روشی کم هزینه در ارتباط با پنل دریافت اس ام اس اشاره خواهیم کرد و مسیر های تاملی را برایتان مطرح خواهیم کرد تا بتوانید به صورت مداوم با جامعه هدفتان و مشتریان و افرادی که به خدمات شما نیاز دارند ارتباط برقرار کرد.

قبل تر نیز در خیلی مقالات گفتیم که پنل پیامکی چیست ؟ پنل پیامکی یک برنامه تحت وب است که ارسال پیامک را به صورت انبوه و سایر امکانات سامانه پیامکی برای کسب و کارها ایجاد میکند و اما سامانه دریافت پیامک علاوه بر ارسال پیامک دریافت آن را نیز از مشتری و کاربر ایجاد میکند و همین موجب تعامل و ارتباط بین دو طرف می شود.

پیدا کردن جامعه هدف با قابلیت دریافت اس ام اس از کاربر

به گذشت زمان مدیران و صاحب کسب کار دیگر کمتر به دنبال روش های سنتی برای تبلیغات کسب و کار خودشان هستند و به جای پخش تراکت یا روش های که نیاز به صرف زمان و هزینه ی زیادی دارند ترجیح به استفاده از روش های نوین با صرف زمان کمتر و هزینه ی معقول تر دارند.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه به چند روش تبلیغات موثر و کارآمد با هزینه ی معقول داشتیم میتوان به  ارسال پیامک تبلیغاتی ؛ تبلیغات تلویزیونی ؛ تبلیغات در وب سایت یا شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ؛ کانال ها تلگرامی و واتس اپ اشاره کرد.

اما سوال اصلی اینجاست که چطور میتوانیم جامعه ی هدف خود را مشخص کنیم؟ آیا تمامی افرادی که تبلیغات تلویزیونی را بررسی میکنند یا عضو سایت یا شبکه های اجتماعی میشوند مخاطب هدف ما هستند؟یا حتی در نظر بگیرید این افراد حتی اگر مخاطب هدف باشند چطور میشود در اطلاع رسانی های بعدی و یا تخفیفات آینده این افراد را مطلع کرد؟ و چطور میتوان با این افراد به صورت مداوم ارتباط برقرار کرد؟

دریافت پیامک در تلویزیون

در این حالت یکی از راه های جمع آوری شماره موبایل افراد، استفاده از پنل دریافت اس ام اس می باشد.

پنل دریافت اس ام اس چیست؟

یک سامانه پیامکی با امکان ارسال پیامک منطقه ای مورد نظرتان به شما این امکان را می دهند که به شهر منطقه یا حتی مشاغل مورد نظرتان ارسال پیامک تبلیغاتی در حوضه ی فعالیتی خودرا انجام دهید. اما این تنها تمام ماجرا نیست؛ از طریق پنل دریافت اس ام اس میتوانید با خرید یک خط اختصاصی افراد را دعوت کنید تا در صورت تمایل به ادامه ی دریافت پیامک های شما ؛ و اطلاع از متن پیامک تخفیفات ویژه و جشنواره های آینده های شما عدد 1 را به همین سرشماره ارسال کنند.

در پنل دریافت پیامک حالت شما دیگر مخاطب هدف خودتان را دارید از طریق پنل دریافت اس ام اس پیدا کنید و برای مراحل بعدی با افرادی که با ارسال عدد مورد نظرتان تمایل به دریافت پیامک شما نشان داده اند درارتباط باشید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

ایجاد منشی در پنل دریافت اس ام اس

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که عددی را به سرشماره ای ارسال کرده اید و برایتان پیامک ارسال شده:

از توجه شما مشترکیم همکاران به زودی خدمت شما برای مشاوره تماس خواهند گرفت.

قطعا تعداد افرادی که اعداد مختلفی برایتان ارسال میکنند زیاد است پس نمیتوان یک نفر را به صورت دائم مسئول ارسال پاسخ به مشتریان نمود. اما از پنل دریافت اس ام اس به آسانی میتوان منشی پیامکی و پاسخ خودکار اس ام اس ایجاد کرد تا در ازای هر پاسخی عدد یا حروف به سرشماره ی اختصاصی شما یک پیامک خودکار با متنی که شما تنظیم میکنید برای مشتریانتان ارسال شود، یا یکی دیگر از خاصیت های دیگر منشی پیامکی انتقال شماره ها به پوشه ی مورد نظرتان می باشد.

به این صورت که در پنل دریافت اس ام اس کافیست یک پوشه ایجاد کنید و در مرحله ی بعدی یک منشی ایجاد کنید تا افرادی که عدد یک را ارسال میکند در پوشه ی مشتریان و افرادی که عدد دیگری را ارسال میکنند در گروه همکاران ذخیره شوند یا گروه مخاطبین جدید و مخاطبینی که قبلا خرید داشتند منشی و پاسخ خودکار هیچ هزینه ای برایتان ندارد و جزو امکانات رایگان پنل پیامکی پیام رسان می باشد.

مسابقه و نظر سنجی

یکی دیگر از امکانات پنل دریافت اس ام اس ایجاد مسابقه می باشد کاربران مختلفی از روش های متفاوت از این منو رایگان استفاده میکنند به این صورت کافیست یک سوال چند گزینه ای برای مشتریانتان مطرح کنید تا با ارسال عدد مورد نظر به صورت خودکار در مسابقه مجموعه شما شرکت داده شوند.

نتایج آنلاین و زنده

نیاز به صرف زمان زیادی برای انجام مسابقه و مشخص کردن برنده به صورت دستی نیست زیرا پنل دریافت اس ام اس این امکان را دارد که به صورت خودکار مسابقه ی مورد نظرتان را برگزار کند و حتی نموداری از اعداد دریافت شده برای راحتی کارتان به شما نمایش بدهد.

نتیجه گیری نهایی

یکسری از توضیحات کلی بابت پنل دریافت اس ام اس خدمت شما ارائه شده اما با توجه به اینکه ثبت بدون هزینه ی اولیه امکان پذیر هست پیشنهاد میکنم با یک ثبت نام اولیه میتوانید به تمامی امکاناتی که دربالا قید شده است دسترسی داشته باشید.

همچنین تنها با خرید خط اختصاصی از هر اپراتوری که مد نظرتان باشد قابلیت دریافت پیامک و ایجاد منشی و پاسخ خودکار و مسابقه و نظرسنجی پیامکی و امکانات دیگر را به صورت رایگان داشته باشید.

تلفن تماس با پشتیبانی پیام رسان : 91012767 - 021

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.7 / 5. تعداد رای : 39

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از پیام رسان

پیام رسان

مشتری همیشگی ما خواهید شد . قول میدهیم ! در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به افراد مورد نظر خود پیامک متنی و پیام صوتی ارسال کنید. با ثبت نام پنل رایگان پیام رسان، انواع امکانات جهت ارسال پیامک در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ارسال کامنت

4 کامنت

  1. یوسفی

    6 تیر 1402

    سلام ممنون از مقاله مفید و کاربردی که ارائه دادین

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      10 تیر 1402

      سلام جناب یوسفی ممنون از شما

  2. انیسا

    6 تیر 1402

    ویدئو خیلی خوب و واضح توضیح دادن مرسی

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      10 تیر 1402

      سپاس از شما

ثبت نام ورود