چگونه از سامانه پیامکی برای فروش آنلاین استفاده کنیم؟
پیام رسان بلاگ آموزشی چگونه از سامانه پیامکی برای فروش آنلاین استفاده کنیم؟

چگونه از سامانه پیامکی برای فروش آنلاین استفاده کنیم؟

نوشته ای از نیکان نصرالله تبار
انتشار در تاریخ 20 مرداد 1399
دسته بندی: آموزشی

اگر بخواهیم مختصر و مفید بگوییم، در پی انتشار ویروس کرونا یا بیماری کووید-19 و کم شدن ترددها در سطح شهرهای مختلف دنیا، به ویژه در کشور ایران، باید به دنبال راهکاری برای زنده نگه داشتن کسب و کارها بود. یکی از این راه ها که نه تنها به بقای مشاغل کمک می کند، بلکه جلوی خیلی از تجمعات را نیز می گیرد فروش آنلاین و یا فروش غیر حضوری است.

همانطور که در مطلب و ویدیوی قبلی گفتیم، راه اندازی سایت و فروشگاه آنلاین کاری زمان بر است. به همین دلیل ما استفاده از سامانه پیامکی را به منظور ارائه خدمات غیرحضوری و ارتباط با مشتریان به شما پیشنهاد می کنیم. در ادامه به راهکارهای موجود در سامانه پیامک در سه موضوع ارتباط با مشتری، حفظ مشتری و جذب مشتریان جدید در شرایط کنونی اشاره خواهیم کرد.

پنل اس ام اس پیام رسان امکانات متنوعی دارد که در مقالات قبلی به معرفی آن ها پرداخته ایم و نحوه ی استفاده از آن ها را نیز بررسی کرده ایم. موضوعی که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت، راهکار استفاده از امکانات پنل به منظور ارتباط با مشتری از راه دور، حفظ مشتریان قبلی و همچنین جذب مشتریان جدید در شرایط فروش غیرحضوری است.

ارتباط با مشتری از طریق منشی پیامکی

قابلیت های متعددی در پیام رسان برای ارتباط با مشتریان وجود دارد که می توان از منشی پیامکی به عنوان یکی از کاربردی ترین آن ها نام برد. منشی پیامکی این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند با اعمال تنظیمات، به پیامک های ورودی خود (پیامک هایی که مشتریان به شماره ی اختصاصی کاربر ارسال می کنند) بدون معطلی پاسخ های لازم را بدهد. بدین ترتیب کاربر می تواند بخش عمده ای از ارتباط با مشتری را به پنل پیامکی خود واگذار کند.

حفظ مشتری از طریق ارسال تکی و گروهی پیامک

یکی از امکانات سامانه پیامکی که با استفاده از آن می توانید با شماره هایی که در دفترچه تلفن خود ذخیره کردید ارتباط برقرار کنید، ارسال تکی و یا گروهی است. در هر کسب و کاری که باشید احتمالاً شماره ی تلفن برخی از مشتریان خود را دارید. با استفاده از این قابلیت به صورت تکی و یا گروهی به آن ها پیامک ارسال کنید و شرایط فروش غیرحضوری خود را به اطلاع آن ها برسانید.

جذب مشتری با استفاده از ارسال پیامک انبوه

درصد زیادی از کسب و کارها از پنل اس ام اس خود به عنوان راهکاری برای جذب مشتریان جدید استفاده می کنند. امکاناتی مانند ارسال اس ام اس منطقه ای ، ارسال بر اساس سن و جنسیت و ارسال به مشاغل و اصناف در سامانه برای کاربر در نظر گرفته شده تا با استفاده از آن ها بتواند شرایط فروش غیرحضوری خود را به صورت انبوه به مخاطبان خود ارسال کند.

در این شرایط، بهترین کار جذب مشتریانی است که در محدوده ی کسب و کار شما قرار دارند، ارسال منطقه ای اس ام اس این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا به تفکیک شهر و استان، کد پستی، پیش شماره و آنتن BTS ایرانسل به جذب مشتری مشغول شود.

اگر شما هم تدابیری برای سرویس دهی غیرحضوری و فروش آنلاین برای مشتریان خود اندیشیده اید، می توانید با عضویت رایگان در پنل اس ام اس پیام رسان، به ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای جذب مشتریان و اطلاع رسانی شیوه ی کار خود استفاده کنید. در نظر داشته باشید که سامانه پیامکی راهکارهای بسیار زیادی برای ارتباط با مشتریان شما دارد که در این مقاله تنها به بخشی از آن ها اشاره کردیم.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از نیکان نصرالله تبار

نیکان نصرالله تبار

نیکان حدوداً سی ساله است. به واسطه ی علاقه اش به حیوانات همیشه دوست داشته دامپزشک بشه ولی در نهایت IT خونده و الان هم میونه ی خوبی با مسائل مرتبط با کامپیوتر و تکنولوژی داره. نیکان اوقات فراغتش رو با نواختن سازهایی مثل گیتار و ویولن پر می کنه و دستی به قلم هم داره به طوری که هرجا هم که قلم و کاغذی باشه یک بیت شعر می نویسه. نیکان معتقده خنده بر لب کسی نشوندن بزرگترین هنر دنیاست.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود