جذب کاربر برای اپلیکیشن
پیام رسان بلاگ آموزشی 13 روش جذب کاربر برای اپلیکیشن (جدید 2024) +نمونه متن تبلیغ نصب اپ

13 روش جذب کاربر برای اپلیکیشن (جدید 2024) +نمونه متن تبلیغ نصب اپ

نوشته ای از مهدی نامور
انتشار در تاریخ 15 بهمن 1402
دسته بندی: آموزشی

جذب کاربر برای اپلیکیشن و افزایش تعداد کاربر اپلیکیشن در دنیای دیجیتال بسیار مهم است و تنها کافیست نگاهی به فروشگاه‌های اپلیکیشن مانند: گوگل پلی، کافه بازار و اپ استور داشته باشید تا متوجه تعداد میلیونی اپلیکیشن‌ها شوید.

از طرفی، جذب و افزایش تعداد کاربر اپلیکیشن موبایل بسیار رقابتی است و باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید. در گذشته تنها کافی بود اپلیکیشن موبایل خود را بسازید ولی امروزه تنها 0/01 درصد اپلیکیشن‌های موبایل به درآمدزایی می‌رسند.

بنابراین آگاهی از روش‌های جذب کاربر جدید برای اپلیکیشن در دنیای دیجیتال امری ضروری خواهد بود. در ادامه به بررسی 13 روش جذب کاربر جدید برای اپلیکیشن و افزایش کاربر برای اپلیکیشن در سال 2024 می‌پردازیم و توصیه می‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

13 روش جذب کاربر برای اپلیکیشن

افزایش تعداد کاربر اپلیکیشن

با توجه به افزایش نرخ رها کردن برنامه از سال 2012 میلادی تا به الان، جذب کاربر برای اپلیکیشن روز به روز سخت‌تر شده است و این نشان می‌دهد که افزایش و جذب کاربر جدید برای اپلیکیشن را باید جدی بگیرید.

جلب اعتماد کاربران و جذب کاربر برای اپلیکیشن در دنیای دیجیتال بسیار سخت است؛ ولی با در پیش گرفتن روش‌های موثر می‌توان، پروسه جذب کاربر برای اپ را آسان کرد. در ادامه به معرفی 13 روش جذب کاربر برای اپلیکیشن و افزایش کاربر برای آپ می‌پردازیم.

1. بهینه‌سازی اپ برای اپ استور (ASO)

یکی از راه‌های جذب کاربر برای اپلیکیشن، بهینه‌سازی صفحه اپلیمیشن در استور است که به منظور افزایش بازدید و تبدیل این بازدیدها به دانلود انجام می‌شود. بهینه‌سازی اپ برای اپ استور، به نوعی شبیه به بهینه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو (سئو) است.

2. روش وبسرویس پیامکی

یکی از بهترین روش‌ها برای جذب کاربر جدید برای اپلیکیشن استفاده از وب سرویس پیامک یا SMS API است. وب سرویس پیامکی، یک سیستم تحت وب برای اتصال نرم‌افزارهای مختلف به سامانه پیامک است و شما با استفاده از امکانات حاضر در این وبسرویس می‌توانید با ورود به سامانه و با امکانات حاضر در آن به صورت خودکار پیامک ارسال کنید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

3. ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه

شما می‌توانید برای جذب کاربر برای اپلیکیشن از روش ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه استفاده کنید. بدین منظور می‌توانید با ثبت نام اولیه در پنل پیامک پیام رسان به سامانه ارسال پیامک انبوه وارد شوید و در کمتر از 5 دقیقه به بانک شماره سراسر کشور و انواع روش‌های ارسال پیامک دسترسی داشته باشید و به ارسال پیامک انبوه در کمترین زمان با سرعت بالا اقدام کنید.

4. لینک اپلیکیشن را پیامک کنید

طبق آمار به دست آمده، حدود 90 درصد پیامک‌ها در عرض 3 دقیقه پس از دریافت خوانده می‌شوند. تبلیغات پیامکی، یکی از ارزان‌ترین و سریع‌ترین تبلیغات در دنیای دیجیتال به شمار می‌رود و شما می‌توانید با بخش‌بندی مخاطبان و مشخص کردن یکسری فیلترها، مخاطبین هدف خود را هدف قرار دهید و با امکان ارسال پیامک حاوی لینک برنامه خود از پنل اس ام اس، کاربران را بصورت مستقیم برای نصب این اپلیکیشن هدایت کنید.

5. بازاریابی موبایلی

این روش به خصوص برای فروشگاه‌های اینترنتی خیلی خوب عمل می‌کند و با افزایش تعداد کاربر اپلیکیشن موجب ترافیک می شود و می‌تواند از طریق منابع و کانال‌های مختلف شکل گیرد. جذب کاربر برای اپلیکیشن با بازاریابی موبایل تاثیر چشمگیری در جذب مخاطب خواهد داشت.

6. تبلیغ اپلیکیشن با استفاده از گوگل ادز

در دنیای دیجیتال، هر ثانیه تقریبا 100 هزار جست‌وجو در گوگل انجام می‌شود و این فرصت خوبی برای تبلیغ اپلیکیشن فراهم می‌آورد. شما می‌توانید از طریق نصب اپلیکیشن گوگل ادز، کاربر را مستقیما به فروشگاه‌های دانلود اپلیکیشن هدایت کنید.

7. تبلیغ اپلیکیشن از طریق ادیوری

ادیوری یک پلتفرم تبلیغات درون اپلیکیشنی است که با استفاده از آن می‌توان در بیش از هزار برنامه و بازی پرطرفدار، تبلیغ اپلیکیشن را انجام داد و این تبلیغ به بیش از 30 میلیون کاربر فعال ایرانی نمایش داده می‌شود.

8. تبلیغ اپلیکیشن با بازاریابی ارجاعی

یکی دیگر از روش‌های افزایش تعداد کاربر اپلیکیشن استفاده از بازاریابی ارجاعی است. شما می‌توانید با تشویق کاربران فعلی خود به معرفی اپلیکیشن به دوستان خود، به نوعی یک بازاریابی ارجاعی را شکل دهید؛ البته بدین منظور می‌توانید جایزه و پاداشی را هم در نظر بگیرید.

جذب کاربر برای اپلیکیشن

9. استفاده از پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن یکی از روش‌های مدرن و امروزی تبلیغات پیامکی است که هم در دسکتاپ و هم در گوشی همراه نمایش داده می‌شود. شما در این روش می‌توانید با ایجاد یک کمپین تبلیغاتی و با تهیه یک محتوای کوتاه و جذاب، برنامه خود را به کاربران معرفی کنید و موجب افزایش تعداد کاربر اپلیکیشن شوید.

10. همکاری با اینفلوئنسرها

با توجه به جایگاه ویژه اینفلوئنسرها در بین کاربران، همکاری با آن‌ها می‌تواند یکی از بهترین راه‌های تبلیغ اپلیکیشن و کاربر جدید برای اپلیکیشن باشد. در این راستا بهتر است تا با اینفلوئنسرهایی کار کنید که در حوزه مرتبط با موضوع اپلیکیشن شما فعالیت می‌نمایند.

11. استفاده از تبلیغات کلیکی

تبلیغ اپلیکیشن همزمان در چند وبسایت می‌تواند هزاران کاربر را به اپلیکیشن شما راهنمایی کند و موجب افزایش تعداد کاربر اپلیکیشن شود. بدین منظور می‌توانید تبلیغات بنری اپلیکیشن خود را در یک سایت و صفحه فرود ترغیب‌کننده و جذاب قرار دهید.

12. تبلیغات آفلاین

یکی دیگر از روش‌های جذب کاربر برای اپلیکیشن تبلیغات آفلاین و سنتی است. در بین روش‌های آفلاین، استفاده از تبلیغات ویدئویی در تلویزیون جزو مناسب‌ترین و بهترین گزینه‌ها برای تبلیغ اپلیکیشن به شمار می‌رود.

13. قدرت جادویی تبلیغات دهان به دهان

تبلیغات دهان به دهان یکی از روش‌های ساده، موثر و رایگان برای افزایش تعداد کاربر اپلیکیشن به شمار می‌رود. در صورتی که اپلیکیشن شما به اندازه کافی قوی باشد، کاربران به صورت کاملا خودجوش و مشتاقانه، این برنامه را به دوستان و اطرافیان خود معرفی می‌کنند.

کاربر جدید برای اپلیکیشن

نمونه متن تبلیغ نصب اپلیکیشن

استفاده از وب سرویس پیامکی و امکان ارسال پیامک گروهی می‌توانید کاربران بسیاری را به نصب و استفاده از اپلیکیشن جلب کند. بدین منظور لازم است تا متن تبلیغ نصب اپلیکیشن را به صورت جذابی تهیه نمایید. در این بخش چند نمونه متن تبلیغ برای نصب اپلیکیشن را به منظور جذب کاربر برای اپلیکیشن به شما معرفی می‌کنیم.

سلام
برای دفعه اول اپلیکیشن (***) را نصب کن و تخفیف بگیر

سلام
با نصب اپلیکیشن (***) تا آخر امروز
قسطی بخر

با سلام
امکان ارسال سفارش آنلاین پیتزا و انواع فست فود
به همراه ارسال رایگان تا امشب
تنها با نصب اپلیکیشن (***)

فرصت آموزش رایگان را از دست ندهید
با نصب اپلیکیشن (***) می‌توانید این آموزش را دریافت کنید

جدیدترین کالکشن‌های ما رو از طریق اپلیکیشن (***) دنبال کنید

همین امروز فرصت داری
امروز با 20 درصد تخفیف از اپلیکیشن (***) بخرید

تنها 12 ساعت تا استفاده از آموزش‌های رایگان اپلیکیشن (***)

آخرین شانس شما برای نصب و ثبت نام رایگان اپلیکیشن (***) تنها تا پایان امروز

مهلت استفاده از تخفیف 30 درصدی برای نصب اپلیکیشن (***) به زودی به پایان می‌رسد

بدون 1 ریال پیش پرداخت فرش بخر
تنها با نصب اپلیکیشن (***)

برای جذب کاربر برای اپلیکیشن و افزایش تعداد کاربر اپلیکیشن می توانید با استفاده از این نمونه متن ها از سامانه پیامکی پیام رسان پیامک تبلیغاتی به جامعه هدف ارسال کنید و نتیجه مطلوبی دریافت کنید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

سخن پایانی

برای جذب کاربر اپلیکیشن، الگوریت خاص و واحدی وجود ندارد؛ ولی توصیه‌های مهمی وجود دارند که با پیروی از آن‌ها می‌توان جذب کاربر برای اپلیکیشن را ممکن ساخت. در این مطلب، 13 روش جذب و افزایش کاربر برای اپلیکیشن را به شما معرفی کردیم و هر کدام را به صورت مفصل توضیح دادیم.

برای انتخاب بهترین روش افزایش تعداد کاربر اپلیکیشن می‌توانید به سراغ روش وبسرویس پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بروید.

این روش یکی از سریع‌ترین روش‌های تبلیغات نصب و استفاده از اپلیکیشن به شمار می‌رود. شما می‌توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه وب سرویس پیامکی پیام رسان با شماره 91012767 - 021 ارتباط برقرار کنید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.8 / 5. تعداد رای : 22

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از مهدی نامور

مهدی نامور

مهدی پسر آروم و خونسردیه، توی کارش جدیه و هر کاری رو بسپاری بهش میدونی که تمام توانش رو برای انجامش میذاره و عاشق چالش هاست،به نتیجه فک میکنه دانش آموخته رشته مدیریته اهل مطالعه و سینماست و عاشق کتاب های خودکاوی و فلسفیه

ارسال کامنت

ثبت نام ورود