سیم کارت ها
پیام رسان بلاگ ارسال پیامک انبوه با سیمکارت چگونه است و چه مجازاتی دارد؟

ارسال پیامک انبوه با سیمکارت چگونه است و چه مجازاتی دارد؟

نوشته ای از سوگند عبدالله زاده
انتشار در تاریخ 6 شهریور 1401
دسته بندی: بلاگ

در بین کسب و کارهایی که امروزه برای بالا کشیدن خود و فروش بیشتر در تلاش هستند ، استفاده از پیامک تبلیغاتی رایج شده است ولی زمزمه هایی برای دور زدن افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را بسته اند (یا به اصطلاح گیرنده مسدود هستند) به گوش میرسد.

بسیاری از کسب و کارها بدون اینکه از مجازات سنگین برای ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی اطلاع داشته باشند به ارسال پیامک تبلیغاتی با شماره شخصی می پردازند وارسال گاه و بی گاه همین پیامک های تبلیغاتی از شماره های شخصی موجب ازار می شود.
بر همین اساس مصوبه ای شورای عالی مجازی ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی را محدود و مسدود شدن ارسال پیامک کرد و در صورتی که فرد روزانه بیش از 500 پیامک از سیم کارت شخصی ارسال کند موجب مسدود شدن خط می گردد.

امروز در این مقاله با من باشید تا راهکارهای که برای ارسال پیامک به بلک لیست درنظر گرفته شده را با هم نقد و بررسی کنیم و نهایتا بهترین راهکار را نشان دهیم.

ارسال پیامک با سیم کارت

ارسال پیامک انبوه از سیم کارت

وقتی افرادی دریافت پیامک های تبلیغاتی را غیرفعال کرده اند یعنی ، دریافت پیامک را از سرشماره های تبلیغاتی که پیامک های انبوه تبلیغاتی ارسال میکنند ، بسته اند.

در اینصورت بسیاری از افراد به ذهنشان رسیده است که از سیمکارت شخصی موبایل خود برای ارسال تبلیغات استفاده کنند. با توجه به حجم بالای پیامک های ارسالی از این طریق نیز اپراتور راه را برای تبلیغات سیمکارتی بسته است و اگر هر سیم کارتی از هر اپراتور ، در هر 24 ساعت 500 پیامک انبوه ارسال کند سیمکارتش توسط اپراتور مسدود خواهد شد.

در اینصورت این سیمکارت ها نیز برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی مناسب نخواهند بود و دردسر و مشکلاتی برای سیمکارت های شما ایجاد خواهند کرد.

ارسال پیامک انبوه با سیم کارت

ارسال پیامک انبوه بوسیله GSM مودم

برای افرادی که از ارسال پیامک انبوه با سیم کارت همراه اول یا ایرانسل برای تبلیغات استفاده میکنند ،استفاده از مودم اینترنتی یا دستگاه ارسال پیامک با سیم کارت بسیار رایج می باشد و میتوانید با اتصال چندین سیمکارت به مودم ارسال پیامک با اینترنت را انجام دهید اما ارسال اس ام اس گروهی با سیم کارت نیز قطعا مشکلاتی را برای شما خواهد داشت که در ادامه به تفکیک توضیح خواهیم داد:

  1. نمایش شماره موبایل به گیرنده و احتمال تماس مشتری با شماره موبایل
  2. سرعت پایین ارسال پیامک یا تاخیر در ارسال پیامک با این دستگاه (تعداد 300 عدد در هر ساعت)
  3. هزینه ی بالای خرید دستگاه و خرید مرتب سیم کارت به دلیل مسدود شدن توسط اپراتور
  4. دیر رسیدن پیامک به دست گیرنده با توجه به سرعت پایین در ارسال پیامک با دستگاه
  5. عدم امکان دریافت پیامک مشتری در دستگاه
  6. نامنظم بودن تبلیغات به دلیل ارسال پیامک به شماره های رندوم
  7. جهت ثبت ارسال باید حتما دستگاه همراه شما باشد

همه ی این مواردی که قید شد عمده ترین مشکلاتی هستند که با این دستگاه ها خواهید داشت.

پس با عنوان کردن همه ی این موارد و مشکلات ، جایگزین ارسال پیامک انبوه با سیمکارت چه می تواند باشد ؟ در ادامه همراه من باشید.

ارسال پیامک انبوه با سیم کارت

ارسال پیامک انبوه با پنل اس ام اس

به دلیل مشکلاتی که ارسال پیامک انبوه با شماره شخصی ایجاد میکند بهترین جایگزین قطعا استفاده از سامانه ی پیامکی است .

پنل پیامکی پیامرسان با ثبت نام پنل اس ام اس رایگان امکانات کاملی را در اختیار کسب و کار شما قرار میدهد و می توانید بدون دغدغه و با امکانات کاملی ارسال پیامک را انجام دهید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

پنل اس ام اس : روش جایگزین ارسال پیامک انبوه با سیمکارت شخصی

جایگزین سیم کارت های گوشی ، اپراتورهای مخابراتی هستند که با سرشماره های 5000 ، 3000 و … در دسترس هستند .

این خطوط مخصوص همین کار هستند و شما با ثبت نام رایگان در پیام رسان ، یک خط اختصاصی رایگان بصورت هدیه دریافت خواهید کرد .

با استفاده از آموزش ویدیویی بالا می توانید ارسال پیامک انبوه انجام دهید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

حالا پنل پیامکی پیامرسان چه امکاناتی دارد که این سایت را انتخاب کنیم؟

اولین و کاربردی ترین امکان برای شما که تجربه دشوار ارسال پیامک انبوه با سیمکارت شخصی انجام داده اید ، این است که به سادگی چند کلیک و بدون محدودیت پیامک ارسال کنید.

بیشتر بخوانید : رفع محدودیت ارسال پیامک

حتی میتوانید علاوه بر اینکه از ارسال پیامک منطقه ای سامانه استفاده میکنید ، به شماره ی مشتریان خود نیز پیامک ارسال نمائید.

بنر پیام رسان

البته این خصوصیت مهم ارسال شدن سریع پیامک ها در عرض چند دقیقه را هم فراموش نکنید. همچنین هیچ محدودیتی در تعداد ارسال های روزانه برای شما وجود ندارد و به هر تعدادی که نیاز تان باشد میتوانید ارسال پیامک داشته باشید.

سامانه ارسال پیامک پیامرسان امکانات متنوعی که یک پنل پیامکی تبلیغاتی باید داشته باشد را در اختیار شما قرار می دهد که در ادامه به عنوان چند مورد می پردازیم :

  • پیامک با فیلتر استان و شهر
  • فیلتر کد پستی
  • از طریق نقشه
  • با استفاده از دکل ایرانسل
  • از طریق ارسال مشاغل و اصناف
  • ارسال پیامک به شماره ی مشتریان خود
  • به صورت گروهی
  • از طریق بارگزاری فایل اکسل
  • تبریک تولد
  • یادآوری اقساط
  • با نام مشتری
  • خیلی هوشمند با فایل اکسل
  • متناظر

و بسیاری از امکانات متنوع دیگر که تنها با ثبت نام رایگان به همه ی این امکانات دسترسی خواهید داشت.

سیم کارت های مخصوص ارسال پیامک انبوه ( ترفند )

برخی از سیم کارت ها و خطوط مجازی هستند که توسط اپراتور های مخابراتی ارائه می شوند . همه ی شما تا بحال از این دست پیامک ها دریافت کرده اید که با سرشماره ای اختصاصی مثلا 500040075 یا 30009632 و … باشد .

برای دریافت این خطوط اختصاصی، بعد از ثبت نام و ورود به پنل پیامکی خود از زیر منوی امکانات > خطوط اختصاصی ، خط مورد نظر خود را استعلام و اقدام به خرید سرشماره پیامکی نمایید .

نتیجه گیری

همیشه راهکار های مختلفی در سایت تبلیغات مشاغل مختلف وجود دارد اما خاطرتان بماند همیشه بهترین و پایدار ترین نوع تبلیغات استفاده از تبلیغات پیامکی است ،

اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ساده ترشدن ارسال پیامک تبلیغاتی ، دیگر لزومی به ارسال پیامک انبوه با سیمکارت نمی باشد و به سادگی چند کلیک می توانید بهترین نوع تبلیغات پیامکی را انجام دهید.

همین الان شروع کنید ما تا پایان راه کنار شما خواهیم بود.

91012767 - 021

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.9 / 5. تعداد رای : 81

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سوگند عبدالله زاده

سوگند عبدالله زاده

سوگند ، دختر مهربون و پرانرژیه ، تو کارش هم خیلی با دقته و پشتکار کار داره. فارغ التحصیل رشته کامپیوتره و از سال 98 عضو خانواده موج شهر شده و با پشتکارش یکی از اعضای فعال گروه محسوب میشه. اگر موردی باشه که در جریانش نیست حتما پیگیری می کنه تا خودش هم اطلاعاتش رو تو اون زمینه کامل کنه. سوگند عاشق حیواناته و سعی می کنه ازشون حمایت کنه، علاوه بر کارش عاشق فیلم دیدن و کتاب خوندن هم هست، اوقات بیکاریش رو هم معمولا صرف فیلم دیدن یا رمان خوندن میکنه

ارسال کامنت

5 کامنت

  1. سامیار

    21 اسفند 1401

    سلام راهی نداره سقف پیامک های سیم کارت رو افزایش داد ؟ پس چجوری برای 800 نفر پیامک بفرستم؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      23 اسفند 1401

      سلام طبق قوانین ارسال پیامک انبوه بیش از سقف تعیین شده از سیم کارت مجاز نیست . برای اینکه بتونید 800 پیامک انبوه ارسال کنید کافیه تا پنل اس ام اس رایگان پیام رسان رو تهیه کنید و شروع به ارسال پیامک های انوبه و تبلیغاتی خودتان نمایید . جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید : 02174912

  2. ساجده رمضانی

    8 مرداد 1402

    سلام اگه بخوایم برای 1000 نفر ارسال پیامک داشته باشیم سامانه پیامکی این ارسال رو انجام میده یا باید سقف پیام بیشتر از این حد باشه؟ چون با سیم کارت شخصی هم نمیهش تا این سقف ارسال پیامک کنیم و سیم کارتمون میسوزه

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      21 مرداد 1402

      با سلام انواع ارسال پیامک تکی و گروهی و انبوه در پیام رسان با بالاترین سرعت و بدون محدودیت انجام می شود .

  3. اکبریان

    8 مرداد 1402

    سلام منم تا چند بار ارسال پیامک انبوه با سیم کارت همراه اول انجام دادم همه سیم کارتام سوخت از وقتی از سامانه پیامکی ارسال پیامک انجام میدم روزانه بدون محدودیت میتونم ارسال پیامک بدم پشتیبانی خوبی هم داره که خیلی با صبر و حوصله بهت جواب میدن و مشکلتو حل میکنن ممنونم

ثبت نام ورود