دریافت پیشنهاد
پیام رسان بلاگ اخبار و اطلاعیه ها منوی دریافت انتقاد و پیشنهاد اضافه شد

منوی دریافت انتقاد و پیشنهاد اضافه شد

نوشته ای از سوگند عبدالله زاده
انتشار در تاریخ 24 بهمن 1398

سال‌ها از شروع سامانه پیامکی پیام رسان می‌گذرد و ما همواره با تمام نیرو تلاش کردیم تا نیازها و پیشنهاد‌های شما را برای بهبود کیفیت خدمات خود استفاده کنیم.
بی شک یکی از دلایل مهم پیشرفت پیام رسان انتقادات یا پیشنهاد‌های کاربرانمان بوده خواهد بود. تا به حال از روش‌های مختلف مانند بخش پشتیبان یا از طریق تماس تلفنی نظرات خود را به ما می‌رساندید.


اکنون بستری فراهم نموده‌ایم که ساده‌تر و منظم‌تر بتوانیم نظرات شما را دریافت کنیم. با استفاده از منوی دریافت انتقادات و پیشنهاد‌های می‌توانید هر گونه نظری راجع به کیفیت و امکانات سامانه را به ما برسانید و اطمینان داشته باشید بعد از ارسال به صورت کامل نظر شما بررسی و در صورت فراهم بودن شرایط اجرا عملی خواهد شد.
منتظر پیشنهاد‌های سازنده شما هستیم..


پیام رسان

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سوگند عبدالله زاده

سوگند عبدالله زاده

سوگند ، دختر مهربون و پرانرژیه ، تو کارش هم خیلی با دقته و پشتکار کار داره. فارغ التحصیل رشته کامپیوتره و از سال 98 عضو خانواده موج شهر شده و با پشتکارش یکی از اعضای فعال گروه محسوب میشه. اگر موردی باشه که در جریانش نیست حتما پیگیری می کنه تا خودش هم اطلاعاتش رو تو اون زمینه کامل کنه. سوگند عاشق حیواناته و سعی می کنه ازشون حمایت کنه، علاوه بر کارش عاشق فیلم دیدن و کتاب خوندن هم هست، اوقات بیکاریش رو هم معمولا صرف فیلم دیدن یا رمان خوندن میکنه

ارسال کامنت

ثبت نام ورود