فرا رسیدن نوروز
پیام رسان بلاگ اخبار و اطلاعیه ها پیام تبریک پیام رسان به مناسبت فرا رسیدن نوروز

پیام تبریک پیام رسان به مناسبت فرا رسیدن نوروز

نوشته ای از یاسی پورغلام
انتشار در تاریخ 24 خرداد 1399

ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم

ای دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار

گر نکوبی شیشه غم را به سنگ

هفت رنگش میشود هفتاد رنگ …

حدود 9 سال است که افتخار همراهی شما را داریم و چه افتخاری از این با ارزش تر که با همراهی شما به استقبال نوروز 1403 می رویم.

سال 1402 با همه فراز و نشیب ها گذشت. ما برای شما و برای عشق به این مجموعه تلاش کردیم تا روزهای خوب در کنار روزهای سخت بیشتر خودنمایی کنند و خوشحالیم که در چنین روزهایی در کنار ما بودید و با نظرها و انتقادها و پیشنهادات تان ما را برای ارائه خدمات بهتر یاری نمودید.

تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا جهشی هوشمندانه و نوآورانه در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشیم، پنل کاربری با محیطی ساده و دسترسی راحت برای تسهیل در پروسه ارسال پیامک و ارائه امکانات جهت افزایش بازخورد تبلیغاتی ازجمله این تلاش هاست.

امسال و پیش از تحویل سال نو نیز با ارائه بسته های تخفیفی کیف پول دوست داشتنی سعی کردیم تخفیفات سامانه را در قالبی جدید و با بهترین پیشنهادات به شما ارائه دهیم.

آرزوی ما این است که شریک آرمان ها و اهداف شما باشیم و در میدان عمل از موانع و موقعیت های سخت عبور کنیم تا همچنان این اعتماد متقابل را حفظ کنیم.

با انرژی سرشار و شوق فراوان آماده ایم تا سال جدید را با بهترین اتفاقات در زمینه کاری خود آغاز کنیم.

دوستدار شما – سامانه پیامکی پیام رسان

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از یاسی پورغلام

یاسی پورغلام

یاسی تو رشته ی نرم افزار کامپیوتر فارغ التحصیل شد. خیلی دوست داشت که در رشته ی تحصیلی خودش وارد بازار کار بشه اما تقدیر اونو به تیم پیام رسان رسوند و این یکی از بهترین اتفاقات بود. یاسی به عنوان، پشتیبان به تیم پیام رسان پیوست و همیشه جدیت و دقت و مسئولیت پذیری رو سرلوحه کارش قرار داده تا بتونه تو هر حوزه ای که فعال هست به نفع احسنت کارش رو انجام بده. بخاطر علاقه زیادی که به رشته ی مهندسی شبکه و برنامه نویسی داشت، اوقات فراغتتش رو به یادگیری این رشته پرداخته. یاسی قلب بزرگ و رئوفی داره و عاشق دوستان و اطرافیانشه و بزرگترین آرزوش خوشحال بودن همه ی مردم دنیاست.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود