پیامک آگهی کاریابی
پیام رسان بلاگ ارسال پیامک کاریابی و آگهی استخدامی از پنل پیامک کاریابی

ارسال پیامک کاریابی و آگهی استخدامی از پنل پیامک کاریابی

نوشته ای از کیمیا خوشبین
انتشار در تاریخ 2 شهریور 1401
دسته بندی: بلاگ

اگر شما یک شرکت و سازمان خصوصی هستید و قصد استخدام و به کارگیری نیروی ماهر هستید . و یا یک شرکت و سایت کاریابی هستید که آگهی های استخدامی زیادی را منتشر می کنید .

با استفاده از سامانه پیامکی پیام رسان و دریافت پنل پیامک کاریابی از آن ، امکاناتی از قبیل ارسال پیامک منطقه ای ، ارسال پیامک سن و جنسیت ، ارسال پیامک مشاغل را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد . که در نهایت می توانید نیروی متخصص مورد نیاز خود را پیدا کنید .

در ادامه به معرفی هر کدام از این روش ها و نحوه استفاده از آنها جهت ارسال پیامک از طریق اینترنت استخدام می پردازیم .

امروزه جامعه مدام در حال رشد و ارتقا هست که با پیشرفت تکنولوژی و افزایش هزینه های زندگی افراد زیادی به دنبال کار میگردند روزانه افراد زیادی به دنبال پیدا کردن شغل مناسب خود هستند که با اکثرا با مراجعه به سایت های کاریابی یا کاریابی های موجود در شهر محل زندگیشان به دنبال شغل و فعالیت جدیدی هستند .

اما موضوع اصلی اینجاست که چطور میتوان شغل مناسب برای  تمامی این افراد پیدا کرد ؟ اصلا کاریابی ها چطور میتوانند از طریق پنل پیامکی کاریابی اطلاع رسانی کنند که شغلی برای شخص پیدا کرده اند .

در نظر بگیرید شغلی مناسب برای چند نفر ایجاد شده است و قصد دارید این افراد را دعوت به مصاحبه کنید و زمان روز مصاحبه از سمت کاریابی باید هم باید کارفرمایان و با افراد جویای کار هماهنگ شود .

این پروسه در حالت عادی زمان بر نیاز به نیرو انسانی زیاد و خسته کننده است اما  از طریق ارسال پیامک کاریابی در ادامه راه حلی پیش رویتان خواهیم گذاشت که در کمترین زمان با کمترین هزینه ارسال پیامک اطلاع رسانی ها لازم به افراد موردنظرتان را انجام دهید .

انواع ارسال پیامک کاریابی

همانطور که گفته شد شما می توانید آگهی های استخدامی را در قالب یک پیامک اطلاع رسانی به صورت ارسال انبوه به شماره های مخاطبین هدف ارسال نمایید . سامانه پیامکی پیام رسان در پنل پیامکی کاریابی خود ، بانک شماره موبایل تفکیک شده بر اساس تبلیغات پیامکی منطقه ای ، مشاغل و اصناف ، سن و جنسیت و … ارائه میکند .

  • ارسال پیامک کاریابی بر اساس شهر و استان
  • ارسال پیامک از روی نقشه ی گوگل
  • ارسال پیامک کاریابی به مشاغل و اصناف
  • ارسال پیامک کاریابی بر اساس سن و جنسیت
  • ارسال پیامک کاریابی منطقه ای
جذب نیرو

ارسال پیامک کاریابی به صورت منطقه ای

جذب نیرو از یک منطقه خاص با استفاده از این روش امکان پذیر است . شما می توانید متن پیامک استخدامی خود را بر اساس منطقه ارسال نمایید . فقط کافی است تا از منوی پنل اس ام اس خود ، گزینه ی ارسال منطقه ای را انتخاب نمایید .

با اینکار شما می توانید افرادی که در اطراف شرکت و یا فروشگاه شما هستند را برای کار و یا مصاحبه دعوت نمایید .

ارسال پیامک کاریابی به مشاغل

همانطور که می دانید برخی از افراد هستند که ممکن است از شغلی که دارند ناراضی باشند . شما با استفاده از بانک شماره موبایل موجود در سامانه پیام رسان که بر اساس مشاغل و اصناف تفکیک شده است، برای آن ها پیامک استخدامی ارسال نمایید .

نمونه متن پیامک کاریابی :

در این قسمت مقاله چند نمونه متن آگهی دعوت به همکاری را برای شما به اشتراک می گذاریم .

با سپاس از ثبت نام شما
رزومه ی ارسالی ثبت شد
کاریابی ……….

فرصت همکاری در بخش فروش و برنامه نویسی
در شرکت …………
کسب اطلاعات بیشتر در لینک زیر
لینک : …………..

تلاش برای رسیدن از شما
همراهی از ما
کاریابی ………..

متقاضی گرامی ، رزومه ی شما بررسی و برای کارفرمای مورد نظر ارسال گردید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

آینده ی خود را به ما بسپارید
کاریابی ………..

 فقط کافیه یه گشتی بزنی تا شغل مورد علاقتو پیدا کنی
سایت کاریابی ………..

یک فروشگاه لباس زنانه به یک فروشنده خانم ماهر (دارای دیپلم یا مدرک دانشگاهی مرتبط) نیازمند است. داوطلبان می‌توانند رزومه خود را به فارسی یا انگلیسی تا تاریخ 29 خرداد 99 به ایمیل آدرس – ارسال نمایند.

به یک خانم خوش برخورد و پر‌انرژی با حداکثر 35 سال سن جهت مدیریت فروش نیازمندیم.ما یک تیم طراحی زیورآلات هستیم که در یک فضای شاد و صمیمی گرد هم آمده‌ایم و به‌طور مداوم برای بهبود و بهتر‌ کردن خود تلاش می‌کنیم.اگر به‌دنبال رشد و ترقی در یک محیط امن و زنانه هستید با شماره تلفن‌های – تماس بگیرید.

نیاز به میناکار مبتدی
دو هفته آموزش به‌صورت رایگان و سپس کار

اگر به درآمد ماهیانه کمتر از پنج میلیون تومان قانع هستید، این آگهی را مطالعه نکنید.
در اینجا بازار خراب نیست!!!
همین الان تصمیـم بگیرید که وارد بازار کسب و کارهای ثروت‌ساز اینترنتی شـوید.

دعــــــوت به همــکاری
شرکت تولیدی بازرگانی جهت تکمیل کادر پرسنلی خود به یک به افراد ذیل نیازمند است
1-تراشکار آشنا به دستگاه تراش
2-یک انباردارو فروشنده آقا آشنا به ماشین آلات کشاورزی
3– نقاش صنعتی
جهت شرکت در مصاحبه عدد 4 را به 500011234 ارسال نمایید .

ارسال پیامک چه کمکی به شرکت های کاریابی می کند ؟

 روزانه افراد زیادی برای پیدا کردن شغل موردنظرشان به کاریابی های سطح  شهرخودشان مراجعه میکنند اما این کاریابی ها شغل هایی را که از سمت کارفرمایان در دست دارند.

کاریابی ها برای اینکه شغل مورد نظر را به جویای کار موردنظرشان اطلاع رسانی کنند شروع به تماس میکنند اما این روش هم زمان بر هست هم هزینه ی زیادی برایشان در پی دارد .

اما با ارسال پیامک کاریابی به افراد جویای کار مورد نظر کاریابی میتوانند از صرف زمان و هزینه ی اضافی جلوگیری کنند و با ارسال پیامک انی اطلاع رسانی به افراد مورد نظر خود را انجام دهند .

  • ارسال پیامک آگهی جدید به متقاضیان
  • ارسال پیامک اطلاع رسانی به کارفرمایان
  • ارسال پیامک استخدامی به صورت منطقه ای ، شهر و استان
  • راه اندازی کلاب کارجویان ( خبرنامه پیامکی )
  • و …

ارسال اس ام اس از طریق وبسایت آگهی کاریابی و استخدامی

امروزه با پیشترفت تکنولوژی تمرکز بیشنر افراد جویای کار به سایت ها و پنل های کاریابی اینترنتی هست و اکثر افراد تمایل به جستجو در سایت ها دارند و افراد میتوانند با جست و جو در این سایت ها شغل مورد نظر خود را انتخاب کنند یا رزومه ی کاری خود را برای کارگزاران و شرکت ها وسازمان های دولتی و غیردولتی ارسال کنند.

اما سوال اینجاست که روزانه کارگاه وموسسات و مجموعات زیادی درخواست نیرو ثبت میکنند و افراد جویای کار هم نمیتوانند مدام در سایت های کاریابی مشغول جست جو باشند پس باید به دنبال روشی باشیم که بتوانیم به تمامی افرادی که نیاز به کار در زمینه ی شغلی خاصی دارند و کاری مرتبط با روزمه ی افراد جویای کار پیدا شده است اطلاع رسانی کنیم .

ارسال پیامک کاریابی با قابلیت ارسال پیامک از اینترنت میتواند یکی از بهترین روش ها برای اطلاع رسانی به افراد جویای کار باشد به این صورت که هر کاری مرتبط با رزومه ی افراد مطرح شده است به افراد پیامک شود یا حداقل اطلاع رسانی شود که وارد سایت شوند و شغل پیشنهادی جدید را بررسی کنند .

یا نتیجه ی رزومه ی ارسالی افراد جویای کار از طریق پیامک کاریابی  به این افراد اطلاع رسانی گردد؛ یا حتی کارفرمایان که در این سایت ها کاریابی درخواست جذب نیرو گذشتند بتوانند بررسی کنند که افراد برایش رزومه ارسال میکنند برای مثال با ارسال هر رزومه در سایت یک پیامک برای کارفرما ارسال شود تا بتواند در اسرع وقت رزومه ی ارسالی را بررسی کند .

فعالسازی این سرویس تنها با یک ثبت نام رایگان در سامانه ی پیام رسان و تکمیل اطلاعات و مرحله ی نهایی فعالسازی و وب سرویس پیامکی و یا url  هست .

بعداز اولین شارژ حساب سامانه یک خط اختصاصی هدیه تقدیمتون میکند که امکان اتصال این خط را با url خواهید داشت .

اما برای فعالسازی وب سرویس حتما نیاز به دریافت خط اختصاصی میباشد که با توجه به اینکه صرفا فعالیت اطلاع رسانی به افراد را انجام می دهید میتوانید خطوط خدماتی با قابلیت ارسال به تمامی شماره ها از جمله شماره های گیرنده مسدود را دریافت کنید و بعد از دریافت این خطوط در کمترین زمان ممکن قابلیت ارسال پیامک های اطلاغ رسانی سایت خودتان رابه تمامی شماره ها داشته باشید .

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 62

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از کیمیا خوشبین

کیمیا خوشبین

کیمیا یا ته تغاری شرکت ، کارشناسی رشته ی حسابداری داره و عاشق رشته تحصیلیش هست و بخاطر همین برای گرفتن مدرک ارشد داره تلاش میکنه. کیمیا عاشق بازارهای مالیه و همیشه سعی کرده با همه بازارهای مالی آشنا بشه و این یکی از تفریحاتش محسوب میشه. بخاطر انرژی بالایی که داره همیشه خنده رو به لب بقیه میاره و به همین دلیل بین همه همکاران شرکت محبوب هس

ارسال کامنت

3 کامنت

  1. مرتضی رهنما

    9 مرداد 1402

    با سلام و خسته نباشید من یه کسب و کار کوچیکی دارم میخوام برای جذب فروشنده آگهی بدم امکان داره با ثبت نام فقط برای آگهی استخدام فروشنده از پنل اس ام اس استفاده کنم؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      21 مرداد 1402

      سلام بله پیشنهاد ما استفاده از فیلتر های هوشمند منطقه ای است . مثلا با ارسال پیماک LBS به دانشکاه ها می توانید قشر جوانتر را از آگهی خود آگاه کنید .

  2. حسن زاده

    9 مرداد 1402

    سلام مقاله مفیدی بود و نمونه متن های خوبی برای آگهی کاریابی گذاشتین سپاس

ثبت نام ورود