بانک شماره موبایل
پیام رسان بلاگ بازاریابی پیامکی (جذب مشتری) بانک شماره موبایل (رایگان) +2 میلیون شماره با تفکیک شغل و شهر

بانک شماره موبایل (رایگان) +2 میلیون شماره با تفکیک شغل و شهر

نوشته ای از پیام رسان
انتشار در تاریخ 10 خرداد 1402

زمانی که کسب و کار جدیدی ایجاد کرده اید یا می خواهید کسب و کارتان را گسترش دهید باید به صورت هدفمند برای مخاطبین اطلاع رسانی کنید و تبلیغات انجام دهید اینجاست که بانک شماره موبایل به عنوان یک ابزار ضروری برای همه مناطق و مشاغل به شما کمک خواهد کرد.
استفاده از بانک شماره موبایل یکی از امکانات سامانه پیامکی است که در بازاریابی پیامکی برای اطلاع رسانی به مشتری های قدیمی و جذب مشتری های جدید بسیار کارآمد است.

در ادامه باهم به بررسی بانک شماره موبایل و کاربردها و انواع بانک شماره موبایل مشاغل، بانک شماره موبایل مناطق و… میپردازیم باما تا آخر مقاله همراه باشید.

بانک شماره موبایل چیست ؟

بانک شماره موبایل در سامانه پیامکی یک بانک اطلاعاتی موثر در دنیای دیجیتال است که لیستی از دیتا و اطلاعات از شماره های فعال بسیاری از افراد به تفکیک مشاغل، مناطق، شهر و استان و… را فراهم میکند که توسط منابع معتبر و مخابراتی استخراج  و در پنل اس ام اس جهت ارسال پیامک تبلیغاتی قرار گرفته است.

زمانی که شما شروع به کسب و کار جدیدی میکنید برای جذب مشتری و اطلاع رسانی در روند کاری خود نیاز به بازاریابی پیامکی به صورت هدفمند دارید تا بازخورد بییشتری داشته باشید استفاده از این بانک شماره موبایل به صورت تفکیک شده مانند بانک شماره موبایل مناطق یا بانک شماره موبایل مشاغل به شما در رسیدن به این اهداف که رشد و موفقیت در کسب و کارتان است کمک خواهد کرد.

مانند فردی که فروشگاه لوازم پزشکی را بازگشایی کرده با استفاده از بانک شماره موبایل مشاغل می تواند به پزشکان پیامک های تبلیغاتی انبوه ارسال کند.

سامانه پیامکی پیام رسان به دلیل حفظ حریم شخصی افراد ، لیست شماره موبایل را به صورت مخفی شده فقط جهت تبلیغات پیامکی ارائه میدهد . پس از ثبت ارسال پیامک تبلیغاتی می توانید گزارش پیامک های ارسال شده را دریافت کنید!

بانک شماره موبایل چه کاربردی دارد؟

از مهم ترین و اصلی ترین کاربردهای استفاده از بانک شماره موبایل رایگان ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه و اطلاع رسانی پیامکی به صورت هدفمند است که موجب آسانی کار صاحبان مشاغل و سازمان ها می شود. با استفاده از بانک شماره موبایل می توانید مخاطبین هدف خود را پیدا کنید و بر اساس نیازمندی که دارند برای آنها پیامک تبلیغاتی ارسال کنید همین عامل موجب رشد برند و افزایش درآمد کسب و کار شما شود.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

ویژگی های بانک شماره موبایل معتبر

برای اینکه در بازاریابی پیامکی از بانک شماره موبایل استفاده کنید باید به بانک شماره موبایل هایی که معتبر هستند اتکا کنید در این قسمت برخی ویژگی های بانک شماره موبایل رایگان معتبر را برای شما می گوییم.

  • بانک شماره موبایل باید جامع و کامل باشد.
  • بانک شماره موبایل باید دارای دسته بندی مختلف مانند مشاغل و اصناف باشد.
  • بانک شماره موبایل باید به صورت دوره ای بروزرسانی شود.
  • بانک شماره موبایل باید توسط منابع معتبر و شناخته شده جمع آوری شود.

بانک شماره موباید باید توسط افرادی که در سامانه ارسال پیامک و تبلیغات موبایلی فعالیت دارند ارائه شود.

ارسال از بانک شماره موبایل برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

همه کسب و کارها می توانند از بانک شماره موبایل رایگان ارسال پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی داشته باشند در اینجا برخی از کسب  و کارهایی که ارسال پیامک از بانک شماره موبایل مشاغل  را دارند معرفی میکنیم.

  • بانک شماره موبایل فروشگاه ها و مغازه ها
  • بانک شماره موبایل آهن فروشان
  • بانک شماره موبایل آژانس های مسافرتی
  • بانک شماره موبایل آزمایشگاه ها
  • بانک شماره موبایل آرایشگاه های زنانه و مردانه
  • بانک شماره موبایل کلینیک های زیبایی و سلامت برای تبلیغات کلینیک زیبایی و پوست
  • بانک شماره موبایل پزشکان
  • بانک شماره موبایل بانک شماره موبایل چاپ و تبلیغات
  • بانک شماره موبایل داروخانه ها
  • بانک شماره موبایل رستوران و کافه ها
  • و…..

انواع بانک شماره موبایل

ارسال پیامک های تبلیغاتی با استفاده از بانک شماره موبایل رایگان دارای امکانات و انواع بسیاری است در اینجا بخشی از این امکانات را برای شما توضیح میدهیم.

1- بانک شماره موبایل به تفکیک پیش شماره

اگر برای کسب و کار خود می خواهید بر اساس پیش شماره یک منطقه یا یک شهر یا اپراتور پیامک ارسال کنید استفاده از بانک شماره موبایل پیش شماره برای شما مفید و کاربردی است مثلا اگر بخواهید برای پیش شماره شهر تهران پیامک ارسال کنید 912 و برای اپراتور ایرانسل پیش شماره 936-935و…

همچنین شما می توانید به صورت لحظه ای ، به دکل های LBS همراه اول ارسال پیامک زنده داشته باشید .

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

2- بانک شماره موبایل سن و جنسیت

اگر بخواهید برای تبلیغات بر اساس سن و جنسیت پیامک ارسال کنید تهیه بانک شماره موبایل بر اساس سن و جنسیت برای شما کاربرد دارد مانند ارسال پیامک تبلیغات برای مدرسه برای سن افرادی که در حال تحصیل هستند.

3- بانک شماره موبایل بر اساس کد پستی

اگر میخواهید برای منطقه یا محله ای بازاریابی پیامکی برای کسب و کارخود انجام دهید با استفاده از بانک شماره موبایل کد پستی می توانید بر اساس کد پستی به شماره موبایل هایی که در یک محله یا یک منطقه هستند پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال کنید.

4- بانک شماره موبایل مناطق

پس از دسترسی بانک شماره موبایل مناطق در پنل اس ام اس پیام رسان می توانید به شماره هایی که در یک شهر یا یک استان قرار دارند پیامک ارسال کنید.

5- بانک شماره موبایل مشاغل

برای اینکه بتوانید متناسب با کالا و خدماتی که ارائه می دهید برای مشاغل پیامک ارسال کنید خرید بانک شماره موبایل مشاغل بسیار مناسب است.

فرض کنید بخواهید برای فروشگاه لوازم مصالح ساختمانی تبلیغ ارسال کنید به صورت رندوم و بی هدف پیامک ارسال کردن هیچ تاثیر در کسب و کار شما نخواهد داشت ولی وقتی بانک شماره موبایل مشاغل برای ارسال پیامک مشاغل تهیه کنید و فقط برای شماره های شرکت های ساختمانی به صورت هدفمند پیامک ارسال کنید مطمئنا بازخورد بیشتر و موثرتری خواهید داشت.

سخن آخر

در این مقاله شما را با ویژگی ها و کاربردهای و امکانات بانک شماره موبایل رایگان آشنا کردیم تا در صورت ایجاد و گسترش کسب و کار با اطلاعات بیشتری بهترین بانک شماره موبایل را انتخاب کنید.

اگر شما هم میخواهید برای کسب و کار خود خرید بانک شماره موبایل رایگان را انجام دهید در پنل پیامکی رایگان پیام رسان بدون پرداخت هزینه ای به صورت رایگان می توانید ثبت نام کنید و برای خرید بانک شماره موبایل اقدام کنید.

برای ارتباط بیشتر با تیم پشتیبانی و فروش با شماره 91012767 - 021 تماس بگیرید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.9 / 5. تعداد رای : 29

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از پیام رسان

پیام رسان

مشتری همیشگی ما خواهید شد . قول میدهیم ! در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به افراد مورد نظر خود پیامک متنی و پیام صوتی ارسال کنید. با ثبت نام پنل رایگان پیام رسان، انواع امکانات جهت ارسال پیامک در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ارسال کامنت

5 کامنت

  1. رضا

    23 خرداد 1402

    من شغلم نجاریه و میخوام پیامک تبلیغاتی ارسال کنم ولی شماره ای ندارم شما برای این شغل تو بانک شماره های تلفنتون شماره موجود دارین؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      28 خرداد 1402

      سلام سامانه پیامکی پیام رسان یکی از کامل ترین لیست شماره موبایل مخابرات رو داره که بر اساس مشاغل ، سن ، جنسیت ، پیش شماره و حتی منطقه و محل زندگی تفکیک شده . شما می تونید با استفاده از این امکان به انواعی از گروه های هدف خودتان دسترسی داشته باشید .

  2. پیام رسان

    28 خرداد 1402

    سلام جناب صادقی بانک شماره موبایل پیام رسان ، یکی از کامل ترین بانک شماره موبایل مخابراتی است که شما می تونید به صورت رایگان به آن دسترسی داشته باشید . البته لیست شماره موبایل فقط جهت ارسال پیامک تبلیغاتی از پنل اس ام اس با حفظ حریم شخصی مالکین شماره در اختیار شما قرار میگیره .

  3. Alireza

    30 شهریور 1402

    من شرکت فروش تلفتنی لوازم منزل دارم و نیاز به دیتا مشتریانی که قبلا لوازم منزل خرید کردن دارم نه برا پیامک برا اینکه ما باهاشون تماس بگیریم میتونید کمکمون کنید

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      1 مهر 1402

      سلام روز بخیر متاسفانه سامانه پیامکی پیام رسان لیست شماره موبایل را بصورت فایل اکسل یا csv در اختیار افراد قرار نمی دهد . شما می توانید تنها از طریق پنل پیامکی پیام رسان برای شماره موبایل های افراد اس ا اس تبلیغاتی ارسال نمایید. جهت تبلیغات پیامکی لوازم منزل من یک راهکار خدمت شما معرفی می کنم .جهت اطلاعات بیشتر به مقاله تبلیغات لوازم خانگی مراجعه کنید. راهکار پیشنهادی: در این روش ما بر اساس منطقه و یا LBS پیامک انبوه ارسال می کنید و در پایان متن پیامک خود می نویسید که جهت دریافت تخفیف ، یا مشاوره رایگان عدد 1 را ارسال کنید . با اطتفاده از امکان دریافت پیامک در پنل اس ام اس پیام رسان ، می توانید این شماره هایی که عدد 1 را ارسال کردند را مشاهده کنید. سپس شما با آنها تماس حاصل فرمایید. جهت دریافت راهنمایی بیشتر با 02174912 تماس حاصل فرمایید

ثبت نام ورود