انواع هدایای تبلیغاتی
پیام رسان بلاگ بازاریابی پیامکی (جذب مشتری) هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه بین المللی و انواع آن – لیست کامل

هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه بین المللی و انواع آن – لیست کامل

نوشته ای از پیام رسان
انتشار در تاریخ 5 شهریور 1402

هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه یکی از راهکارهای استراتژیک بازاریابی می باشد که در سال های اخیر بسیار کاربردی و کارآمد بوده است. این امر باعث شده تا استفاده از هدایای تبلیغاتی برای غرفه داران توسط موسسات و شرکت های مختلف چند برابر شود.

هر ساله نمایشگاه های بین المللی بسیاری برگزار می شود، که در آن کسب و کارها و موسسات بسیاری برای ارائه محصولات و خدمات خود درآن شرکت می کنند، و با ارائه هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه همچون قلابی مشتری را در دام برند خود می اندازند و اقدام به پربازدیدتر شدن غرفه نمایشگاهی خود می کنند.

ارائه هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه نه تنها موجب جلب توجه بیشتر و حفظ و وفاداری مشتری نسبت به شما می شود؛ بلکه در تحقق اهداف بلندمدت کسب و کار شما کارایی بالایی دارد.

هدایای تبلیغاتی چیست؟

هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه وسایلی هستند که با آرم ، نشان و برندی از کسب و کار شما درست می شوند. این هدایای تبلیغاتی توسط شرکت ها ، موسسات و کسب و کارها به صورت رایگان بین مشتریان و بازدید کنندگان غرفه های نمایشگاه توزیع می گردد.

معمولا کسب و کارها از لوازمی به عنوان هدایای تبلیغات برای نمایشگاه استفاده می کنند، که معرفی برای محصولات و خدمات آنها است. و ارتباط بیشتری با بازارهدف کار آنها داشته باشد.

این هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه  هدایای بزرگ و کوچکی هستند که اغلب شرکت ها و موسسات در نمایشگاه برای جذب مشتری و جلب وفاداری آنها بعد از اتماما نمایشگاه به افراد بازدکننده از غرفه اهدا می کنند.

چرا هدیه تبلیغاتی بدهیم ؟

هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه نه تنها موجب جذب مشتریان جدید و افزایش بازدید کنندگان از غرفه شما می شود؛ بلکه حسن نیت شما را به بازدیدکنندگان غرفه شما در نمایشگاه نشان می دهد و نشانی از تشکر و تقدیر از حضور آنها در غرفه نمایشگاه می باشد.

ارائه هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه بیشتر با هدف بخاطر سپردن برند کسب و کار ها می باشد؛ به طوری که اگر شرکت شما کالایی ارزشمند را به عنوان هدیه تبلیغاتی به بازدیدکنندگان ارائه دهد و فرد با سال ها استفاده از آن دوباره قصد خرید از برند شما را پیدا می کند.

لیست 15 تا از هدایای تبلیغاتی نمایشگاه ها

بسیاری موسسات و کسب و کارها متناسب با بازار هدف و برند خود هدایای تبلیغاتی جهت نمایشگاه در نظر می گیرند، و نام برند خود را بر روی هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه منقوش می کنند. تا با سال ها استفاده همچنان نامی از برند آنها در ذهن مخاطب ماندگار شود.

هدایای تبلیغاتی نمایشگاه

انواع هدایای نمایشگاهی را در زیر برای شما عنوان می کنیم تا در صورت شرکت در نمایشگاه های بین المللی از انواع هدایای نمایشگاهی انتخاب و استفاده کنید.

  1. ساک دستی پارچه ای با خودکار تبلیغاتی
  2. پوشه دکمه دار در کنار سررسید
  3. ست مدیریتی و اداری
  4. هدایای دیجیتالی مانند هدفون ، پاوربانک و…
  5. ماگ ، فلاسک تبلیغاتی و لیوان
  6. تقویم های رومیزی
  7. انواع ساعت های رومیزی و دیواری
  8. انواع خودنویس و روان نویس و خودکارهای تبلیغاتی
  9. دفترچه های یاداشت تبلیغاتی
  10. باکس تبلیغاتی
  11. هدایای تبلیغاتی فاخر و نفیس
  12. هدایای تبلیغاتی لاکچری و خاص
  13. فلش کارت
  14. صنایع های دستی
  15. تابلوهای چوبی

چگونه برای غرفه ی نمایشگاه خود تبلیغات کنیم ؟

برای اینکه بتوانید به صورت موفق به تبلیغات غرفه ی نمایشگاهی خود بپردازید و بازدیدکنندگان بیشتری را برای غرفه ی خود جمع آوری کنید، اول باید به روش های مختلف به تبلیغ غرفه خود در نمایشگاه بپردازید تا موجب افزایش بازدیدکنندگان از نمایشگاه و غرفه شما گردد. در این قسمت مقاله روش های مختلفی برای تبلیغات نمایشگاه را به شما معرفی می کنیم.

اس ام اس تبلیغاتی نمایشگاه

1.روش تبلیغاتی با ارسال پیامک

در این روش ارسال پیامک تبلیغاتی می توانید با استفاده از قابلیت ها و ویژگی های مختلفی که در پنل اس ام اس وجود دارد، به ارسال پیامک های تبلیغاتی به صورت انبوه در کمترین زمان ممکن بپردازید. امکان پیامک LBS به شما اجازه می دهد تا به هرکسی که وارد محدوده و منطقه ی نمایشگاه شده را شناسایی و برای آن پیامک تبلیغاتی ارسال کنید .

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

در نتیجه با استفاده از این روش خواهید توانست افراد را از وجود غرفه ی شما آگاه کرده و آنهارا به بازدید از غرفه ترغیب کنید .

2.بیلبورد و نصب بنرها و پوسترها

باید حواستان باشد که افراد از دور هم بتوانند غرفه شما را ببینند و شناسایی کنند و برای اینکار از نصب بنر ها و پوستر ها به اندازه کافی استفاده کنید .

3.تخفیف مخصوص به مشتریان

یکی از روش هایی که می توان برای نمایشگاه تبلیغ کرد ، استفاده از کد های تخفیف مخصوص می باشد . از این تکنیک همزمان با روش ارسال پیامک تبلیغاتی نیز می توان استفاده کرد.

4.ارائه هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه

اهدای گیفت تبلیغاتی در نمایشگاه یکی از راه های بسیار گران محسوب میشود که برخلاف روش ارسال پیامک انبوه ، قابلیت اجرای گسترده را ندارد . در ابتدای این مقاله بیشتر به انواع هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه پرداختیم.

کلام آخر

در این مقاله هدف از ارائه هدایای تبلیغاتی را به شما معرفی کردیم، تا با انتخاب و ارائه هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه به شناخته شدن برند کالا و محصولات خود کمک کنید.

همچنین با معرفی روش های تبلیغاتی به پربازدید شدن غرفه نمایشگاه شما نیز کمک خواهیم کرد. اگر شما هم می خواهید روش تبلیغات پیامکی را برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه نمایشگاه انتخاب کنید، ما سامانه پیامکی پیام رسان را با امکانات و قابلیت های فراوانی به شما معرفی می کنیم.

برای ارتباط و درخواست سامانه پیامکی پیام رسان برای تبلیغات غرفه های نمایشگاه می توانید با شماره 91012767 - 021 تماس بگیرید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.9 / 5. تعداد رای : 28

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از پیام رسان

پیام رسان

مشتری همیشگی ما خواهید شد . قول میدهیم ! در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به افراد مورد نظر خود پیامک متنی و پیام صوتی ارسال کنید. با ثبت نام پنل رایگان پیام رسان، انواع امکانات جهت ارسال پیامک در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود