افزایش بازخورد نمایشگاه بین المللی
پیام رسان بلاگ بازاریابی پیامکی (جذب مشتری) پربازدید تر شدن غرفه نمایشگاه و افزایش بازخورد آن (بهترین روش ها)

پربازدید تر شدن غرفه نمایشگاه و افزایش بازخورد آن (بهترین روش ها)

نوشته ای از پیام رسان
انتشار در تاریخ 30 مرداد 1402

با توجه به پیشرفت و رشد تکنولوژی و علم تاثیر خلاقت در تبلیغات نیز بیشتر خواهد شد شما در چند ثانیه اول در تبلیغات وقت دارید تا کاربر و مخاطب را جذب کنید وگرنه او را از دست خواهید داد به این قانون 3 ثانیه گفته می شود که در تبلیغات بازار کسب و کار حتما دیده اید.
امروزه در جای جای کشور و جهان نمایشگاه های بسیاری برگزار می شود و غرفه های فروشگاهی یکی از موقعیت هایی است که می توانید برای تبلیغات و بازاریابی کسب و کار خود باید اقدام کنید.
اما اگر می خواهید بدانید هدف از شرکت در این نمایشگاه ها چیست و چگونه می توانید موجب افزایش بازخورد در نمایشگاه باشید و فروش بیشتری داشته باشید در ادامه مقاله همراه ما باشید.

هدف از شرکت در نمایشگاه

حضور در نمایشگاه ها چه کوچک باشد چه بزرگ و چه نمایشگاه داخلی باشد یا خارجی موجب بازدهی قابل توجهی را برای شرکت هایی که در ان شرکت کردند دارد. حضور در نمایشکاه اهداف بسیاری دارد که در این قسمت برخی از هدف های شرکت در نمایشگاه را برای شما مطرح خواهیم کرد.

  • آشنایی و تبادل تجربیات با تولید کنندگان و صاحبان شرکت های مختلف
  • تهیه و تنظیم لیستی از مشتریان و خریداران بالقوه
  • امکان ارتباط نزدیک با بازدیدکنندگان و مذاکره مستقیم با انها
  • اشنایی با آخرین فن آوری ها و دستاوردها
  • رقابت با شرکت ها موجب ارتقای کیفی کالا خواهد شد
  • افزایش فروش در نمایشگاه
  • پیدا کردن منابع برای تامین مواد اولیه
  • استفاده از همایش های تخصصی که برگزار می شود
  • گسترش ارتباطات
  • تبلیغات در نمایشگاه و افزایش بازخورد در نمایشگاه
  • معرفی کیفیت مصولات و خدمات به بازدیدکنندگان
  • بررسی رضایت و استقبال بازدیدکنندگان از محصولات شرکت
  • و…

نمونه متن تبلیغاتی غرفه در نمایشگاه

اقا یا خانم شما دعوت هستید به افتتاحیه نمایشگاه لوازم خانگی در در تاریخ** به آدرس

مهمان ویژه نمایشگاه بزرگ مبلمان باشید . برای دریافت آدرس عدد 1 را ارسال کنید.

شما به عنوان فعال در صنعت تجهیزات پزشکی دعوت هستید به دهمین نمایشگاه باشکوه تکنولوژی پیشرفته علم پزشکی در تاریخ به نشانی *****

بیایید این روز را ارزشمند کنیم از شما دعوت می کنیم اثرهای هنری را در نمایشگاه **** در (تاریخ زمان و مکان) ببینید.

از شما صمیمانه دعوت می کنیم تا از نمایشگاه خودرو دیدن کنید و شاهد خودروهای روز دنیا در تاریخ** به نشانی **

به نمایندگی از صاحبان کسب و کار صنعت چوب از شما درخواست می کنیم که حضور خود را در این نمایشگاه به ما بدهید تاریخ** آدرس ****

بیایید و از این روز با هم لذت ببریم، زیرا نمایشگاهی * در (تاریخ زمان و مکان) ترتیب داده ایم و از این رو با حضور در آن روزتان را بسازید.

این نمایشگاه شگفت انگیز حوزه عمرانی را که در**** برگزار می شود از دست ندهید و از این رو بخشی از بازدیدکنندگان این نمایشگاه باشید.

از شما درخواست می کنیم، در نمایشگاه بزرگ کاشی و سرامیک که برگزار شده است، از غرفه ما (نام موسسه) دیدن کنید.

از شما دعوت می کنیم بیایید شاهد این نمایشگاه تجهیزات الکترونیک فوق العاده با همه دوستان خود باشیم (تاریخ زمان و مکان)

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

معرفی 15 روش افزایش بازخورد در نمایشگاه

اگر می خواهید در نمایشگاه ها غرفه نمایشگاه پربازیدی داشته باشید و موجب افزایش فروش در نمایشگاه یا افزایش بازخورد در نمایشگاه تولیدات و محصولات خود گردید.
در زیر راهکارهایی را برای شما مطرح می کنیم تا بتوانید در جذب بازدیدکنندگان برای نمایشگاه و افزایش بازخورد غرفه از نمایشگاه موفق عمل کنید تا ارتباط و تعامل موثرتری با مخاطبین داشته باشید. با ما همراه باشید.

  1. با قراردادن ابزارهای تبلیغاتی رایگان مانند بروشور، کاتالوگ خدمات شما و… تبلیغات خوب و پر سرو صدایی ایجاد کنید. همچنین می توانید از هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه استفاده کنید.
  2. با برگزاری مسابقه ، بازی یا نظرسنجی خلاق و مهیج بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جلب کنید. این مورد موجب می شود تا انها گذر زمان را حس نکنند و زمان زیادی را در غرفه شما بمانند. با جدی گرفتن نظرات انها حس باارزشی به انها می دهید و به کسب و کار شما علاقمند خواهند شد و با اعتماد به شما و از مشتریان کسب و کار شما می شوند.
  3. با ارسال پیامک LBS از طریق دکل همراه اول lbs می توانید به افرادی که وارد نمایشگاه می شوند پیامک دعوت بازدید از غرفه نمایشگاهی دهید.همچینن با ارسال پیامک دعوت بازدید از غرفه نمایشگاه کسب و کار در زمانی که در حال تردد از غرفه شما هستند موجب جلب توجه انها خواهد شد. با ارسال پیامک تشکر در هنگام خروج از غرفه یا نمایشگاه نیز حس ارزشمندی برای مخاطب و حس اعتماد نسبت به کسب و کار خود ایجاد خواهید کرد.
  4. با ارسال پیامک اطلاع رسانی انبوه با سامانه پیامکی در مدت زمان کمی می توانید جامعه هدف کسب و کار خودتان را از برگزاری زمان و مکان این نمایشگاه و غرفه نمایشگاه خود مطلع کنید .این روش اطلاع رسانی با کمترین هزینه در مدت زمانی کمتر از چند دقیقه برای شما امکان دارد.
  5. در صورتی که محصول و خدمات خاصی دارید تنها اطلاعات کتبی و تئوری موجب جذب بازدید کننده برای نمایشگاه نمی شود؛ بلکه بازدیدکننده با تست از کیفیت ان مطلع خواهد شد و درصد خرید محصول نیز بیشتر خواهد شد و جزء مشتریان ثابت شما خواهند شد.
  6. با ارتباط و تعامل با دیگر غرفه ها می توانید در صورت تطابق کسب و کار باهم همکاری کنید. در صورتی که اجرای غرفه شما کم و کاستی داشت ان را ارتقا دهید.
  7. ارتباط موثر با مشتری که شامل برخورد مناسب با رویی خوش در لحظه ورود بازدیدکننده به غرفه نمایشگاه می باشد تا ان ها به خدمات و محصولات خود جذب کنید.
  8. ثبت اطلاعات تماس بازدیدکنندگان زمانی که به غرفه شما مراجعه می کنند این اطلاعات می تواند شامل : ایمیل ( جهت ارسال ایمیل انبوه) ، شماره تماس (جهت تبلیغات پیامکی) و یا … هر اطلاعات دیگری از فرد باشد.
  9. تبلیغات در فضاهای مجازی را فراموش نکنید و از تخفیفات و اطلاعات محصولات خود در فضاهای مجازی را انتشار دهید. با هشتک گذاری علاقمندان به کسب و کار خود را به راحتی جذب کنید و موجب افزایش فروش در نمایشگاه گردید.
  10. از مشتریان قدیمی خود که از محصولات و خدمات شما قبلا استفاده کردند برای بازدید غرفه نمایشگاه دعوت دهید. دعوت از مشتریان قدیمی زمان و انرژی کمتری نسبت به مشتری جدید صرف می شود. همچنین دیدار مشتریان قدیمی با مشتری جدید امکان ایجاد وجهه مناسبی برای شما دارد.
  11. برای افزایش بازخورد در نمایشگاه می توانید برای بازدکنندگان که در طول مسیر نمایشگاه تشنه و گرسنه می شوند خوراکی و نوشیدنی آماده کنید. در این صورت غرفه شما محل توقف جالبی خواهد شد. حتی فروشندگان نیز برای اینکه ببینند در غرفه شما چه خبر هست به غرفه شما می آیند.
  12. در هر نمایشگاهی با هر موضوعی شرکت می کنید سعی کنید با ظاهر غرفه های خاص به صورت سفارشی و اختصاصی حضور خود را پر رنگ و خاص کنید.
  13. حتما در نمایشگاه ها غرفه های مرتبط و متفات با کسب و کار پیدا خواهید کرد سعی کنید با انها ارتباط و تعامل برقرار کنید چون ممکن است به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به مشتری بالقوه تبدیل شوند.
  14. با بیان اهداف خود برای شرکت در نمایشگاه به صورت شفاف عمل کنید و به بازدیدکنندگان نشان دهید که خدمات و محصولات شما مفید و باکیفیت هستند.
  15. برای اینکه غرفه نمایشگاه پربازدیدی داشته باشید می توانید در غرفه خود جایی برای نشستن بازدیدکنندگان فراهم کنید. افرادی که برای استراحت در آنجا می نشینند وقت بیشتری برای فکر کردن به پیشنهاد فروش شما دارند.

راهنمای تبلیغات غرفه در نمایشگاه

برای اینکه تبلیغات شما در غرفه ها موثر باشد و موجب افزایش بازدید غرفه از نمایشگاه شود و افزایش بازخورد در نمایشگاه را برای شما به همراه داشته باشد. باید تبلیغات غرفه را به روشهای موثری انجام دهید. در اینجا برخی از روش های تبلیغات غرفه در نمایشگاه را باری شما مطرح می کنیم.

استفاده از روش تبلیغاتی ارسال پیامک با پنل اس ام اس به عنوان یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است. این روش تبلیغاتی برای افزایش بازخورد در نمایشگاه روش کم هزینه و ارزانی ست که اگر با استراتژی درست و به صورت هدفمند انجام بگیرد بازخورد بالایی در جذب بازدید کننده برای نمایشگاه خواهد داشت..
سامانه ها پیامکی با امکانات بسیاری مانند انواع ارسال پیامک منطقه ای به شهر و استان ، ارسال از روی نقشه ، ارسال بر اساس مشاغل و اصناف ، ارسال بر اساس سن و جنسیت و دیگر قابلیت ها و امکانات بهرمندی از این نوع تبلیغات غرفه در نمایشگاه را برای شما افزایش خواهد داد.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن
  • ارسال کارت دعوت به مشتریان
  • تبلیغات غرفه های نمایشگاه با پوسترهای با کیفیت
  • استندهای رول آپ
  • ارائه تخفیف مخصوص نمایشگاه به مشتریان
  • تراکت های رومیزی

کلام آخر

در این مقاله روش هایی که برای افزایش بازخورد در نمایشگاه و افزایش فروش در نمایشگاه نیاز بود را برای شما مطرح کردیم تا در صورت برگزاری نمایشگاه و شرکت در این نمایشگاه ها از این روش ها برای دریافت بازخورد و افزایش فروش و بازدیدکنندگان غرفه نمایشگاه استفاده کنید.
اگر شما قصد دارید برای افزایش بازخورد در نمایشگاه از ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنید ما خرید سامانه پیامکی پیام رسان را با امکانات فوق العاده به شما معرفی می کنیم تا با ارسال پیامک های هدفمند موجب افزایش بازخورد در نمایشگاه گردید.
تیم پشتیبانی پیام رسان در 7 ورزه هفته با شماره های 91012767 - 021 آماده مشاوره تبليغاتی و رفع مشکلات و پاسخگو به سوالات شما هستند .

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.9 / 5. تعداد رای : 17

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از پیام رسان

پیام رسان

مشتری همیشگی ما خواهید شد . قول میدهیم ! در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به افراد مورد نظر خود پیامک متنی و پیام صوتی ارسال کنید. با ثبت نام پنل رایگان پیام رسان، انواع امکانات جهت ارسال پیامک در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود