پیامک تبریک تولد
پیام رسان بلاگ بازاریابی پیامکی (جذب مشتری) راهکار افزایش تعامل با مشتری از طریق ارسال پیامک تبریک تولد به مشتریان

راهکار افزایش تعامل با مشتری از طریق ارسال پیامک تبریک تولد به مشتریان

نوشته ای از سوگند عبدالله زاده
انتشار در تاریخ 27 شهریور 1401

حتما برای شما هم پیش آمده در روز تولد خود از طرف بانک پیامک تبریک تولد دریافت کنید و از اینکه یک ارگان دولتی برای شما پیامک تبریک تولد مشتریان را ارسال کرده خوشحال باشید.

ارتباط و تعامل با مشتری بخش از موفقیت کسب و کار شماست و مشترها دوست دارند از برند موردعلاقه یا برندی که خرید می کنند ارتباط نزدیکی داشته باشند و پولشان را جایی خرج کنند که به انها به عنوان مشتری اهمیت دهند ارسال پیام تولد یا پیام تبریک تولد به مشتریان یکی از راهکارهایی است که مشتری احساس ارزشمندی میکند و موجب می شود دوباره برای خرید نزد شما بیاید و همین موجب افزایش سود کسب و کار شما خواهد شد.

اگر شما هم صاحب کسب و کار هستید پس چرا برای ایجاد این حس خوب در مشتری برای پیامک تولد اقدام نکنید ؟ حالا یک سوالی پیش می آید : اصلا چرا پیامک تبریک تولد مشتریان ؟ با من همراه باشید تا تجربه ی چندین ساله ی ارتباط با مشتری را در اختیار شما بگذارم.

پیامک تبریک تولد چه فایده ای دارد ؟

قبل از اینکه بخواهید از پنل پیامکی برای تبریک تولد مشتریان استفاده کنید باید مطمئن شوید اصلا پیام تبریک تولد به مشتریان هزینه ی اضافی برای من که یک صاحب کسبو کار هستم توجیه اقتصادی دارد یا خیر ؟

در جواب باید بگویم صد البته بازگشت هزینه ای که برای سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی میدهید را خواهید داشت اما به شرطی که به صورت هدفمند و با متنی صحیح پیامک ارسال کنید ؛ یعنی پیامک تبریک تولد مشتریان یک متن ساده نباشد و حتما یک کد تخفیف دارای محدودیت زمانی در متن تبریک تولد به مشتریان قرار دهید تا مشتری شما راغب به خرید محصول گردد.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

اولین قدم تهیه ی پنل پیامکی

با ثبت نام رایگان در پنل پیامکی پیامرسان ، امکانات جامع و کاملی از ارتباط با مشتری در اختیار شما قرار میگیرد که یکی از این امکانات پیامکی تبریک تولد مشتریان می باشد.

دومین قدم ثبت ارسال پیامک تبریک تولد مشتریان

پس از اینکه ثبت نام کردید باید از منوی ارسال پیشرفته ، ارسال دوره ای را انتخاب کنید و مطابق دستورات زیر عمل نمائید :

  1. ثبت ارسال دوره ای جدید : در این مرحله شما یک گروه ارسال دوره ای شامل متن ارسال ، نوع ارسال (سالانه ، ماهانه یا روزانه ) را تعیین می نمائید.
  2. افزودن گیرنده : در این مرحله شما گیرنده های مورد نظر را به ارسال دوره ای ایجاد شده در مرحله قبل اضافه می نمائید

توجه داشته باشید ، در هر گروه ارسال متن پیامک ثابت است ، ولی شما می توانید برای هر گیرنده برخی پارامتر ها را تعریف نمائید تا در متن جایگزین شود.( مانند : نام گیرنده و… )
هر گیرنده می تواند حداکثر 5 پارامتر داشته باشد .

برای مثال شما در هنگام تعریف ارسال پیامک تبریک تولد مشتریان متن زیر را تعیین می نمائید:

همکار گرامی % parm1 % سالروز تولد شما را تبریک عرض می نمائیم ، پیام رسان

و در هنگام تعریف دریافت کننده پارامتر 1 را برابر “نیما محمدی” تعیین نموده باشید در زمان مقرر متن زیر ارسال خواهد شد.

همکار گرامی نیما محمدی سالروز تولد شما را تبریک عرض می نمائیم ، پیام رسان

نکته 1 : ارسال دوره ای در سامانه پیامکی پیامرسان تنها برای ثبت پیامک تبریک تولد مشتریان نیست و شما میتوانید از این نوع ارسال برای یاداوری اقساط پرداخت مشتریان و یادآوری بیمه نامه نیز استفاده نمائید.

نکته 2 : در این نوع ارسال ، امکان انتخاب دوره ی ارسال به صورت ، سالانه ، ماهانه ، هفتگی ، روزانه ، سه ماهه و شش ماهه وجود دارد.

پیامرسان کار را برای شماراحت تر کرد و به سادگی بارگزاری یک فایل اکسلی که مشابه نمونه ی سامانه باشد میتوانید این نوع ارسال را با تعداد خیلی بیشتر ثبت نمائید.

جهت دانلود فایل نمونه اینجا کلیک کنید .

همانطور که در تصویر مشخص است سامانه پیامکی پیامرسان امکانات متنوعی برای ثبت ارسال دوره ای (پیامک تبریک تولد مشتریان) در اختیار شما قرار می دهد و شما نیز می توانید به سادگی و با چند کلیک به این امکانات دسترسی داشته باشید.

جمع بندی

 در دوره ای که عصر ارتباطات و اینترنت است ، سامانه ی پیامکی جزوی جداناپذیر از زندگی همه ی مردم بوده است .اگر توجه کرده باشید همیشه اپلیکیشن های متنوعی برای تبلیغات از ابتدای بدو اینترنت بوده اند اما هر کدام از آنها یک تاریخ انقضایی داشته و کسب و کاری که با آن رونق گرفته ، با کنار گذاشتن همان اپلیکیشن دیگر اسم و رسمی ندارد.

پس خاطرتان بماند با انتخاب یک سامانه ی پیامکی خوب یعنی شما به صورت دائمی با مشتریان خود در ارتباط خواهید بود و امکان ارسال پیامک از طریق اینترنت خواهید داشت و کسب و کار شما همیشه در رونق می ماند.

تیم قدرتمند پیامرسان در کنار شما خواهد بود تا بهترین نتیجه را از ارسال اس ام اس تبلیغاتی و ارسال پیام صوتی دریافت کنید.

91012767 - 021

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.8 / 5. تعداد رای : 67

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سوگند عبدالله زاده

سوگند عبدالله زاده

سوگند ، دختر مهربون و پرانرژیه ، تو کارش هم خیلی با دقته و پشتکار کار داره. فارغ التحصیل رشته کامپیوتره و از سال 98 عضو خانواده موج شهر شده و با پشتکارش یکی از اعضای فعال گروه محسوب میشه. اگر موردی باشه که در جریانش نیست حتما پیگیری می کنه تا خودش هم اطلاعاتش رو تو اون زمینه کامل کنه. سوگند عاشق حیواناته و سعی می کنه ازشون حمایت کنه، علاوه بر کارش عاشق فیلم دیدن و کتاب خوندن هم هست، اوقات بیکاریش رو هم معمولا صرف فیلم دیدن یا رمان خوندن میکنه

ارسال کامنت

4 کامنت

  1. صادق رمضانی

    2 مرداد 1402

    سلام مقاله خوبی برای تبریک تولد به مشتری بود اگه امکان داره چند نمونه متن تبریک تولد به مشتریان برای من ارسال کنید ممنونم

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      7 مرداد 1402

      سلام جناب رمضانی همکاران ما در آینده ای مقاله را آپدیت کرده و چند نمونه متن تبریک تولد مشتری را به آن اضافه خواهند کرد . همچنین ما یک آرشیو کامل از بانک پیامک مناسبتی را تهیه کردیم که می توانید در صورت لزوم از آن نیز استفاده نمایید.

  2. سمانه محسنی

    2 مرداد 1402

    درود میشه تبریک تولد مشتری رو از سیم کارت شخصی ارسال کنیم ؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      7 مرداد 1402

      سلام متاسفانه ارسال پیامک تبلیغاتی و بازاریابی پیامکی بر اساس سیم کارت دارای محدودیت است و ممکن از باعث شود سیم کارت شما مسدود شود . جهت کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را مطالعه کنید . لینک مقاله : https://payam-resan.com/blog/learning/limit-sending-message/

ثبت نام ورود