پیامک مشتری مداری
پیام رسان بلاگ بازاریابی پیامکی (جذب مشتری) ارسال گروهی پیام رسان برای مشتری مداری

ارسال گروهی پیام رسان برای مشتری مداری

نوشته ای از سمانه اسدی
انتشار در تاریخ 30 تیر 1400

امروزه کسب و کارهای زیادی در حال فعالیت هستند که درصدد به دست آوردن مشتریان بیشتری هستند و برای مشتری مداری از روش های مختلفی بهره می برند، راه های مختلفی وجود دارد که تاثیر زیادی بر  روی به دست آوردن مشتری دارد. استفاده از سامانه پیامکی به عنوان عنصری شناخته می شود که می تواند ارتباط مناسبی بین فروشندگان و مشتریان برقرار نماید.

توجه به نیازها و خواسته های مشتریان باعث می شود که آن ها به شما اعتماد نمایند و برای خرید از محصولات شما ترغیب شوند، به طور کلی مشتری مداری به معنی ارزش قائل بودن برای نیازها و خواسته های مردم می باشد. توجه داشته باشید که مشتری در اولیت قرار داد و به اصطلاح حرف اول را می زند که در این صورت باید نظر آن ها را در اولویت قرار داد.

اگر بر روی نیازهای مشتریان خود توجه داشته باشید، می توانید به راحتی خواسته های مردم را در نظر داشته باشید و آن ها را در حرفه خود به کار ببرید. بسیاری از افراد برای بازاریابی و به دست آوردن مشتری های جدید یا حفظ مشتری های قدیمی خود از پیامک تبلیغاتی استفاده می کنند. ارسال گروهی پیامکی پیام رسان برای بازاریابی بسیار مناسب می باشد. تبلیغاتی که برای حرفه های مختلف انجام می شود تنها یک کار موقت نیست بلکه باید این کارا به صورت گسترده انجام داد. راه های مختلفی برای بازاریابی وجود دارد، اما هزینه آن ها بسیار بالا می باشد. بازاریابی کلا پروسه ای زمان بر است، اما استفاده از پیام رسان گروهی می تواند تاثیرات بیشتر و بهتری داشته باشد که بتوانید مشتری ها را به سمت خود جذب نمایید. در واقع استفاده از ارسال پیام ها با محتواهای مناسب می تواند توجه مشتریان را به خود جلب نماید.

مزیت های استفاده از پیام رسان گروهی

امروزه با توجه به این که در عصر تکنولوژی قرار داریم هر فردی را که ببینید یک تلفن همراه  را دارا است. شاید عده ای از این افراد از شبکه های مجازی استفاده نکنند، اما می توانید با ارسال پیامک گروهی به هدف خود برسید.

مشتریانی که می توان از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی به دست آورد بیشتر از دیگر روش می باشد. با استفاده از پیام رسان ها می توانید به صورت مستقیم با مشتریان خود در ارتباط باشید. به طور مثال تبلیغاتی که در تلویزیون انجام می شود بدون شک تعداد زیادی از افراد ممکن است متوجه آن نشوند یا اینکه در موقعیتی قرار نداشته باشند که آن را مشاهده نمایند، یا اگر شما تبلیغاتی کالاهای خود را درون مجله ها قرار دهید، باید این موضوع را در نظر داشته باشید که تمامی این افراد به مجله ها دسترسی ندارند.

تلفن های همراه، همواره در طول روز همراه تمامی افراد می باشد، بنابراین پیامک تبلیغاتی که ارسال می کنید به راحتی خوانده می شود، که با این روش کم هزینه می توانید در امر مشتری مداری پیشتاز شوید.  راه های زیادی وجود دارد که شما می توانید توجه مشتری ها را به خود جلب نمایید.

 همان طور که گفته شد اگر بتواندی از نظر سنجی ها استفاده نمایید و با نقاط قوت و ضعف مشتری های خود آشنا شوید به راحتی قادر خواهید بود که کسب و کار خود را توسعه دهید. استفاده از سامانه پیامکی به شما کمک می کند که با مشتریان تعامل خوبی را برقرار نمایید و از نظرها و انتقادهای آن ها مطلع شوید.

نحوه ارسال پیام های تبلیغاتی

عده زیادی از افراد می خواهند از طریق سامانه های پیامک تبلیغات خود را برای مشتریان ارسال نمایند. برای انجام دادن این کار نیازی نیست که مراحل طولانی را طی نمایید بلکه تنها باید در سامانه های پیامکی ثبت نام به عمل آورید. بعد از انجام این کار می توانید این سامانه را شارژ نمایید و پیامک های خود را به صورت گسترده ارسال نمایید.

دسترسی پیدا کردن به خط های تبلیغاتی کار دشواری نیست، کافیست که در گوگل به جستجو بپردازید در نهایت با گزینه های نامحدودی رو به رو خواهید بود. سامانه پیامکی لیستی از شماره های افراد را در اختیار شما قرار خواهد داد که تمامی آن ها را  بر اساس منطقه سکونت، سن و … دسته بندی کرده اند. این دسته بندی ها کمک می کند که هر کسب و کاری با توجه به شرایط سنی، محل سکونت افراد و … به ارسال گروهی پیامک بپردازد.

نحوه نوشتن پیامک تبلیغاتی

استفاده از پیام رسان های گروهی همان طور که در مطالب بالاتر گفته شد می تواند تاثیر مثبتی بر روی مشتری مداری داشته باشد. پیام رسان ها به شما کمک می کنند که به تبیلغات ارزنده ای بپردازید. بسیاری از افراد ممکن است در این سامانه ها ثبت نام به عمل آورند، اما نحوه نوشتن یک پیامک تبلیغاتی مناسب را بلد نباشند که در ادامه نکات مهم در مورد نوشتن این نوع از پیامک ها را برای شما بیان خواهیم کرد.

دقیق بودن: افرادی که قصد بازاریابی از طریق سامانه پیامکی دارند باید بتوانند به صورت صریح و دقیق منظور خود را به مشتری برسانند، یعنی اگر قصد معرفی یک برند را دارید که مردم به خرید از آن محصولات بپرازند باید در نگارش پیامک زمان شروع فروش و پایان آن را اعلام نمایید.

شخصی سازی پیامارسال پیامک گروهی باید به نحوی انجام گیرد که مخاطبان را بتواند از هم تفکیک نماید، یعنی بر اساس رنج سنی که دارند پیامک ها را برای مشتریان ارسال نمایند. مشخص کردن معیاری برای بازاریابی می تواند به شما کمک نماید که پیامک های خود را هدفند تر ارسال کنید. در فرستادن پیام های گروهی بهتر است به صورت جدی متن خود را بنویسید و از کلمات عامیانه پرهیز نمایید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سمانه اسدی

سمانه اسدی

سمانه یا بهتره بگم قلب بزرگ و مهربونی که هیچوقت کینه و کدورتی توش راه نداره، به محض فارغ التحصیل شدنش در رشته ی عمران در سال 91 ،به تیم پیام رسان پیوست. بخاطر سوابق درخشانش، مدیر فروش و قلب شرکته. سمانه تو شرکت به روحیه ی دوستانه و چهره ی خندان معروفه و همین موضوع باعث شده تا هم به بقیه انگیزه بده و هم خودش تو کار بهترین باشه. سمانه از جمله افرادی هست که رو دوستی باهاش خیلی میشه حساب کرد، حتی خارج از محیط کار. با وجود سمانه تو شرکت، گذر زمان اصلا معنا نداره. چون همیشه پرانرژی هست و این حس و حال مثبت رو به همکارنشم انتقال میده.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود