بازاریابی پیامک برای کسب وکارها
پیام رسان بلاگ بازاریابی پیامکی (جذب مشتری) روش های تبلیغات سایت ها و فروشگاه های اینترنتی

روش های تبلیغات سایت ها و فروشگاه های اینترنتی

نوشته ای از کیمیا خوشبین
انتشار در تاریخ 18 خرداد 1401

با پیشرفت تکنولوژی قطعا روزانه افراد کمتری به صورت حضوری برای خرید کالا یا محصول به شما مراجعه میکنند و افراد بیشتر به دنبال خرید اینترنتی هستند.

حال سوال اینجاست که چطور از طریق تبلیغات سایت فروشگاهی ، فروش اینترنتی بهتری داشته باشیم ؟

تعداد کسب و کارهای مشابه اینترنتی هرروزه در حال بیشتر شدن است اما برنده ی نهایی فرد یا مجموعه ی است که فروش و محبوبیت بیشتری در بین مردم داشته باشد. تبلیغات سایت و یا تبلیغات فروشگاه اینترنتی یکی از عومال موثر در برندسازی میان مردم است.

بازاریابی محتوا را جدی بگیرید

اولین قدم برای پیشرفت در حوضه ی فروش اینترنتی ایجاد یک سایت فعال و تولید محتوای صحیح است و سپس برای محتواهای خوتان از طریق کانال های ایمیلی ، اس ام اس تبلیغاتی و یا پوش نوتفیکیشن تبلیغ اینترنتی کنید .

در ابتدا به معنی واژه ی تولید محتوا کمی فکر کنید ایجاد محتوا یا توضیحات در ارتباط با کالا یا خدماتی که قصد بازاریابی یا فروش ان محصول یا خدمات را داریم احتمالا مناسب ترین تعریف برای کلمه ی کلیدی تولید محتوا هست.

حال باید به دنبال روشی باشیم که محتوای صحیحی برای سایت خود ایجاد کنیم . بیاید در نظر بگیریم یک سایت مناسب با محتوای صحیح ایجاد کردیم .

بعد از آن با راه اندازی خبرنامه پیامکی در سایت خود میتوانید کاربران و مشتریان خود را از محتوای جدیدی که منتشر کردید باخبر کنید و آن ها را به سایت خودتان و صفحه ای که می خواهید منتقل کنید . برای اینکار نیاز به یک سامانه ارسال پیامک دارید .

اس ام اس مارکتینگ با لپ تاپ
اس ام اس مارکتینگ با استفاده از پنل اس ام اس میسر است .

اس ام اس مارکتینگ را شروع کنید

پیامک تبلیغاتی مسیری کارآمد با ماندگاری  دائم ، با هزینه ی مناسب و بازخورد بالاست .

آیا تا به حال به این موضوع فکر کردین که میتوانید تبلیغات کسب و کارتان را به کل کشور یا به استان یا شهر یا حتی منطقه ی که خودتان انتخاب کردید ارسال کنید ؟

یا حتی میتوانید بر اساس دکل های ایرانسلی که در محدوده ی شما هستند پیامک BTS ارسال کنید ؟

با ارسال پیامک تبلیغاتی میتوانیم مشکلاتی که در راهکارهای تبلیغات دیگر داشتیم را حل کنیم یک روش دائم وبا هزینه ای معقول داشته باشیم ؟

ارسال پیامک تبلیغاتی قطعا میتوانید چاره ی راهمان باشد میتوانیم تا به جامعه ی هدف خودمان پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم . شما می توانید با قابلیت ارسال لینک کوتاه در پیامک تبلیغاتی ، آدرس سایت و یا پیج اینستاگرامی مربوط به کسب و کار خود را برای افراد بفرستید .

ابتدا بهتر است توضیحاتی در مورد اینکه پیام تبلیغاتی چیست ؟ چطور میتوانیم پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه و هدفمند ارسال کنیم ؟

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

پیامک تبلیغاتی چیست ؟

پیامک تبلیغاتی به معنای ارسال پیامک متنی با سرشماره های تبلیغاتی مانند 5000 ، 3000 ، 2000 ، 9000 و … می باشد .

چطور پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم ؟

پیامک تبلیغاتی را میتوان به صورت اس ام اس انبوه در سامانه های تبلیغاتی ارسال کرد . سامانه پیامکی پیام رسان با ارائه پنل ارسال پیامک رایگان به کاربران ، امکانات لازم برای شروع اس ام اس مارکتینگ را در اختیار کسب و کار ها و افراد قرار می دهد . برای شروع تبلیغات پیامکی ابتدا باید در پیام رسان ثبت نام کنید .

سامانه ی ارسال پیامک خوب باید چه قابلیت ها و امکاناتی داشته باشد؟

  • ارسال پیامک به شهر و استان
  • ارسال پیامک بر اساس کدپستی
  • ارسال پیامک بر اساس نقشه
  • ارسال پیامک بر اساس پیش شماره
  • ارسال پیامک بر آنتنBTS ( ارسال بر اساس دکل های ایرانسل)
  • ارسال پیامک صوتی
  • ارسال پبامک گروهی
  • ارسال پیامک تکی
  • ارسال پیامک دوره ای
  • ارسال پیامک اختصاصی
  • منشی پیامکی
  • مسابقه پیامکی و نظر سنجی
  • راه اندازی خبرنامه پیامکی

میتواند از قابلیت های اصلی سامانه های ارسال پیامک باشد . برای انکه بتوانید یک سامانه پیامک خوب را انتخاب کنید ، ما بهترین سامانه پیامکی ایران را برای اس ام اس مارکتینگ به شما معرفی کرده ایم .

تجربه ی شخصی من از استفاده ی اشنایان از تمامی مسیرهای بازاریابی برای فروشگاه اینترنتی این است که افراد تا زمانی که نیاز به خرید کالا یا خدمات شما نداشته باشند به ندرت سایت یا صفحه ی اینستاگرام  یا تلگرام و یا… را دنبال  می کنند .

حال چی از این بهتر بتوانیم به افرادی به صورت پیامکی تبلیغات ارسال کنیم که در گوشی افراد بماند تا هر زمان نیاز داشته باشند امکان ورود و استفاده داشته باشند .

ولی چیزی که بیشتر از این پیامک تبلیغاتی قابل توجه است ؛ قابلیت ارسال به شماره های گیرنده مسدود است یعنی افرادی که پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کردند تبلیغات شما ارسال شود .

 در نظر بگیرید که افرادی که در روز پیامک تبلیغاتی زیادی دریافت نمیکنند پیامک شمارا دریافت کنند احتمالا میتوانید در نظر بگیرید بازدهی این ارسال چقدر میتواند قابل توجه باشد .

پرداخت ه ازای کلیک

تبلیغات کلیکی میتواند کارساز باشد

حتما تا به حال وارد صفحاتی شدید که پر از تبلیغات در مورد کسب کارهای مرتبط یا غیر مرتبط هستند .

بازدید کننده ها با مراجعه به این سایت ها و کلیک بر روی آگهی شما وارد صفحه سایتتان می شوند

اما همون طور که شما هم میدانید این روش نمی تواند تنها مسیر تبلیغاتی برای پیشترفت کارتان باشد چون با هزینه ی بالا یک روش موقت برای تبلیغ ایجاد میکنید .

و بعد از چند روز یا چند ساعت در مقابل پرداخت هزینه آگهی شما ازسایت تبلیغ کننده حذف میشود باید به دنبال مسیر بهتری برای تبلیغات سایت و یا فروشگاه اینترنتی مان باشیم .

ارسال ایمیل تبلیغاتی مسیر دیگر نمایش کسب و کار شماست

مسیرهای دیگه مثل ارسال تبلیغات ایمیلی نیز هستند که با ارسال متن پیام شما به آدرس ایمیل افراد انجام میشود  و با این ارسال هم می توانید یک بازدهی دائمی داشته باشید .

باشید اما قبول کنید به حدی که بازاریابی پیامکی از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی درمعرض توجه افراد است ارسال ایمیل مورد توجه افراد نیست .

پیشنهاد مطالعه : مقایسه بازاریابی پیامکی با ایمیل مارکتینگ

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

امروز خریدهای زیادی ازصفحات اینستاگرامی و تلگرامی یا گروه واتس اپ انجام میشه پس بهتر است شروع به ایجاد یک صفحه در تمامی فضاهای مجازی داشته باشیم .

میتوانیم تبلیغات کسب و کارمان را به اینفلوئنسر یا به زبان عامیانه به همان  بلاگرهای فضای مجازی بسپاریم .

بهتر است در تبلیغات در این حوضه به جامعه هدف هر اینفلوئنسر هم توجه داشته باشیم قطعا تبلیغات در زمینه کیف و کفش زنانه را نمیتوانیم به بلاگری که اکثریت جامعه ی هدف انان اقایان است بسپاریم جامعه ی هدف خودتان را انتخاب کنید .

نتیجه گیری

برای پیشرفت در حوضه ی کسب و کار تبلیغات یک عامل غیر قابل حذف است  و با روش های مختلف تبلیغاتی میتوانیم یک فروش عالی و یک بازدهی  فوق العاده برای خودمان بسازیم .

همزمان از چند روش تبلیغاتی برا گسترش کسب و کارتان استفاده کنید مثال معروفی در این زمینه میتوانم برایتان بزنم : تمامی تخم مرغ هارا نباید در یک سبد چید .

فروشنده های بزرگ اینترنتی زمانی موفق شدند که چند مسیر برای تبلیغات خود انتخاب کردند کافیه نگاهی به تاریخچه ی رشد اینترنتی فروشگاه های بزرگ بیندازید تا خودتان هم شروع کنید .

اگر برای شروع بازاریابی پیامکی خود نیاز به راهنمایی بیشتر دارید می توانید با کارشناسان تلفنی و یا پشتیبانی آنلاین پنل اس ام اس پیام رسان ، با شماره 02174912 حاصل فرمایید .

تیم پشتیبانی تلفنی خانواده پیام رسان از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 14 و همین طور تیم پشتیبانی آنلاین همه روزه، حتی روز های تعطیل، از ساعت 8 الی 23 آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهند بود .

91012767 - 021

امیدوارم بعد از مطالعه این مقاله شما هم جزو فروشگاه های بزرگ اینترنتی باشید .

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 3.7 / 5. تعداد رای : 3

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از کیمیا خوشبین

کیمیا خوشبین

کیمیا یا ته تغاری شرکت ، کارشناسی رشته ی حسابداری داره و عاشق رشته تحصیلیش هست و بخاطر همین برای گرفتن مدرک ارشد داره تلاش میکنه. کیمیا عاشق بازارهای مالیه و همیشه سعی کرده با همه بازارهای مالی آشنا بشه و این یکی از تفریحاتش محسوب میشه. بخاطر انرژی بالایی که داره همیشه خنده رو به لب بقیه میاره و به همین دلیل بین همه همکاران شرکت محبوب هس

ارسال کامنت

ثبت نام ورود