متن تبلیغ لوازم جانبی موبایل
پیام رسان بلاگ متن پیامک تبلیغاتی 4 روش تبلیغات لوازم جانبی موبایل به همراه نمونه متن تبلیغاتی جذاب

4 روش تبلیغات لوازم جانبی موبایل به همراه نمونه متن تبلیغاتی جذاب

نوشته ای از پیام رسان
انتشار در تاریخ 17 مرداد 1402

وقتی به گوشه و کنار شهر نگاه می کنیم فروشگاه های موبایل و لوازم جانبی موبایل بسیاری را مشاهده می کنیم امروزه که بیش از 90% افراد از گوشی همراه استفاده می کنند ضرورت استفاده از لوازم جانبی به عنوان یکی از نیازهای افراد از این ضرورت خارج نیست.

تبلیغات لوازم جانبی موبایل برای بسیاری از فروشگاه های موبایل و لوازم جانبی موبایل منجر به جذب مشتری جدید خواهد شد و جذب مشتری جدید افزایش سود و رشد درآمد را به همراه دارد.

امروزه تبلیغات موبایل فروشی و تبلیغات لوازم جانبی موبایل به اندازه ای ارزشمند و کاربردی است که اگر صاحبان این کسب و کار استراتژی درستی برای تبلیغات لوازم جانبی موبایل نداشته باشند از رقبای خود عقب می مانند و رقبا در فروش موفق خواهند شد.

در این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر به بررسی تبلیغات لوازم جانبی موبایل بپردازیم و چند نمونه متن تبلیغ موبایل فروشی و ایده برای فروش لوازم جانبی موبایل را برای شما مطرح کنیم تا در تبلیغ لوازم جانبی موبایل و فروش موبایل از آن استفاده کنید.

تبلیغات لوازم جانبی موبایل

روش های تبلیغات لوازم جانبی موبایل

تبلیغات لوازم جانبی موبایل را می توانید به روش های مختلف انجام دهید ولی از میان همه روش های تبلیغ لوازم جانبی موبایل یکی از روش ها بهترین روش می باشد در این قسمت مقاله روش های تبلیغات لوازم جانبی موبایل را برای شما مطرح می کنیم. شما می توانید با استفاده از بهترین ایده برای فروش لوازم جانبی موبایل در فروش فروشگاه خود موفق عمل کنید.

تبلیغات پیامکی

تبلیغات پیامکی روشی از تبلیغات لوازم جانبی موبایل است که در سال های اخیر به علت محدودیت های اینترنت بیشتر استفاده می شود و در بین روش های تبلیغاتی یکی از بهترین ایده برای تبلیغات موبایل و لوازم جانبی می باشد که علاوه برهزینه ارزان و به صرفه اگر به صورت درست و هدفمند ارسال شود تاثیرگذاری بالایی خواهد داشت.

صاحبان کسب و کارها می توانند با ثبت نام رایگان از امکانات این سامانه بدون پرداخت هزینه جدا استفاده کنند و با استفاده از امکاناتی که در زیر مطرح می کنیم می توانند به صورت هدفمند برای مشتریان و جامعه هدف خود به صورت انبوه در کمترین زمان ممکن متن تبلیغ موبایل فروشی و لوازم جانبی را ارسال کنند. امکاناتی نظیر:

  • ارسال پیامک منطقه ای به شهر و استان
  • ارسال پیامک بر اساس کد پستی
  • ارسال پیامک براساس پیش شماره
  • ارسال پیامک از روی نقشه
  • ارسال پیامک بر اساس مشاغل و اصناف
  • ارسال پیامک به دکل های مخابراتی BTS و LBS
  • ارسال پیامک براساس پیش شماره موبایل (مثلا 0911 ، 0912 و … )

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

تبلیغات چاپی

در این روش از تبلیغات لوازم جانبی موبایل که از انواع تبلیغات قدیمی می باشد اما همچنان تاثیر گذاری بالای خود را حفظ کرده است این روش تبلیغ لوازم جانبی موبایل شامل تراکت ها، بروشورها ، بیلبوردهای شهری یا تبلیغ در روزنامه و مجله می شود.

تبلیغات تلویزیونی و رادیویی

این ایده برای تبلیغات موبایل و لوازم جانبی شاید قدیمی باشد ولی اثر گذاری بالایی دارد این روش بسیار پر هزینه و گران است همچنین به کار بردن این روش تبلیغاتی در برخی محصولات موجب دگرگونی و تحول می شود اما برای بعضی از محصولات جالب نیست.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی اینستاگرام ، تلگرام و.. بخشی وابسته به زندگی افراد شده است و یکی از موثرترین ایده برای تبلیغات موبایل و لوازم جانبی می باشد همچنین با استفاده از تبلیغات پیامکی برای ارسال پیج کاری اینستاگرام می توانید به موثر بودن این روش تبلیغات موبایل فروشی کمک کننده باشد.

متن تبلیغ موبایل فروشی

نمونه متن تبلیغ موبایل فروشی و فروش لوازم جانبی

در این قسمت مقاله برای تبلیغات لوازم جانبی موبایل چند نمونه متن تبلیغات لوازم جانبی موبایل و متن تبلیغ موبایل فروشی را برای شما مطرح می کنیم تا در صورت تصمیم به تبلیغات موبایل فروشی و لوازم جانبی آن از این نمونه متن تبلیغات لوازم جانبی موبایل برای ارسال پیامک تبلیغات موبایل فروشی استفاده کنید.

لوازم جانبی موبایل با قیمت های منحصر به فرد.
بهترین فرصت را از فروشگاه (نام فروشگاه) با 30% تخفیف دست ندهید!

باتری های قابل حمل برای موبایل،
بهترین راه برای انرژی بیشتر و شارژ سریعتر!

نظر شما مهم است!
با ما به اشتراک بگذارید تا محصولات را بهتر کنیم و تجربه خرید شما را بهبود ببخشیم.
برای نظرسنجی روی لینک کلیک کنید ” لینک”

انواع کیف و کاور موبایل با تخفیف های ویژه.
اکنون خرید کنید و صرفه جویی کنید!

با ما در پیج اینستاگرام همراه باشید تا از آخرین تخفیف ها و اعلان ها و محصولات ما مطلع شوید.
فرصت را از دست ندهید!

تخفیف شگفت‌انگیز!
موبایل‌های برتر با قیمت مناسب در فروش ویژه ما.
شتاب بخشید و از این فرصت بهره‌مند شوید.

افتتاحیه فروشگاه موبایل با برندهای معتبر!
بیایید تا همراه با ما باشید و به بهترین تجربه خرید دست یابید.

نظر شما مهم است!
با مشارکت در نظرسنجی ما، به ما در بهبود خدمات کمک کنید و جایزه‌ی ویژه برنده شوید.
لینک نظرسنجی+++

فروشگاه موبایل (نام فروشگاه) همواره آماده‌ی پاسخگویی به نیازهای شما در هر زمانی.
برای خرید آنلاین یا حضوری، به فروشگاه (نام فروشگاه) به آدرس زیر مراجعه کنید.
آدرس حضوری+++
آدرس سایت +++

موبایل‌های جدید با تخفیفات ویژه!
با ما همراه شوید و از بهترین قیمت‌ها بهره‌مند شوید.
این فرصت را از دست ندهید!

پخش عمده لوازم جانبی موبایل در استان مازندران با کیفیت عالی در فروشگاه* برای سفارش با شماره** تماس بگیرید.

وارد کننده مستقیم لوازم جانبی موبایل شامل : پاور بانک موبایل ، قاب های گوشی ، شارژر موبایل ، هندزفری و غیره . برای سفارش عمده لوازم جانبی موبایل با شماره ***** تماس بگیرید.

فروش انواع لوازم جانبی برند به صورت اقساط و نقد . برای سفارش با شماره *** تماس حاصل فرمایید.

فروش انواع موبایل و لوازم جانبی موبایل به صورت ارزان و کیفیت بالا به صورت عمده و تکی در فروشگاه * . شماره سفارش**

خرید مستقیم لوازم جانبی موبایل از بازار عمده فروشی بدون واسطه و به آسانی . برای سفارش عدد 1 را پیامک کنید.

ارسال فوری لوازم جانبی موبایل به سراسر کشور به صورت عمده و جزئی . تلفن برای سفارش *

خرید و فروش موبایل با مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین مدل گوشی متناسب با بودجه مالی شما . شماره تماس —-

فروش نقد و اقساط گوشی های موبایل در مدل ها و برند های مختلف با ارسال به درب منزل . شماره تماس*

فروش انواع گوشی های موبایل برند با ثبت رجیستری به صورت نقد و اقساط در فروشگاه *. برای سفارش با شماره **** تماس بگیرید.

لوازم جانبی موبایل با کیفیت و قیمت مناسب در فروشگاه ما! از محافظ گلس تا باتری های 100% تضمینی ، همه چیز را در فروشگاه ما پیدا کنید.

فروشگاه لوازم جانبی باترینو بهترین جایی است برای پیدا کردن لوازم جانبی موبایل با کیفیت و قیمت مناسب. انتخاب خود را از بین تنوعی از لوازم جانبی موبایل انجام دهید و از کیفیت و گارانتی معتبر محصولات ما اطمینان حاصل کنید.

با استفاده از این نمونه متن تبلیغ موبایل فروشی و متن تبلیغات لوازم جانبی موبایل می توانید با استفاده از سامانه پیامکی یکی از بهترین ایده برای تبلیغات موبایل به تبلیغات پیامکی برای لوازم جانبی برای موبایل و تبلیغ موبایل بپردازید و فروش کسب و کار خود در این حوزه را افزایش دهید.

شما می توانید در سامانه پیامکی پیام رسان با استفاده از امکانات بسیاری که در پنل کاربری خود قرار می دهد متن تبلیغ موبایل فروشی و متن تبلیغات لوازم جانبی موبایل که در بالا مطرح شده را برای جامعه هدف خود با استفاده از انواع روش های ارسال پیامک در این پنل اس ام اس ارسال کنید و بازدهی بالایی دریافت کنید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

معرفی سایت ثبت تبلیغ لوازم جانبی موبایل

سایت های بسیاری برای ثبت متن تبلیغات لوازم جانبی موبایل وجود دارند که به راحتی می توانید فروشگاه خود و یا تبلیغات لوازم جانبی موبایل در آنها ثبت کنید و شروع به تبلیغات موبایل فروشی کنید تا درآمد و سود خود را افزایش دهید. برخی از این سایت ها با داشتن طرح های تبلیغاتی تاثیر بالاتر و بهتری را برای تبلیغات لوازم جانبی موبایل فروشگاه شما دارند.

در اینجا برخی سایت هایی که می توانید به ثبت تبلیغات لوازم جانبی موبایل فروشگاه های خود را بپردازید به شما معرفی می کنیم.

  • ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه با سایت پیام رسان (payam-resan.com)
  • ثبت آگهی رایگان در دیوار (divar.ir)
  • ثبت آگهی در شیپور (sheypoor.com)
  • فروش بیشتر در سایت ترب (torob.com)
  • تبلیغات در دیجی کالا و همکاری در فروش (digikala.com)
ایده برای تبلیغات موبایل

اهمیت تبلیغات موبایل فروشی و لوازم جانبی موبایل

روز به روز نیاز مردم برای استفاده از موبایل و لوازم جانبی موبایل به یک نیاز ضروری تبدیل می شود و افراد بسیاری در حوزه موبایل و لوازم جانبی موبایل فعالیت دارند و همین رقابت در بازار موبایل و لوازم جانبی را افزایش می دهد.

اهمیت تبلیغات لوازم جانبی موبایل و تبلیغ موبایل فروشی در این بازار رقابتی به دلیل تعداد افراد زیادی که متقاضی استفاده از موبایل و لوازم جانبی آن هستند می باشد و برای همین تبلیغات لوازم جانبی موبایل و موبایل فروشی در برند و شناخته شدن فروشگاه شما تاثیر بسیاری دارد.

کلام آخر

در این مقاله هر آنچه برای تبلیغات لوازم جانبی موبایل و تبلیغات موبایل فروشی به شما کمک خواهد را برای شما مطرح کردیم توجه کنید که با خلاقیت در تبلیغات ان را موثرتر و موفق تر خواهد کرد همچنین با ارسال پیامک تبلیغات لوازم جانبی موبایل در کنار سایر ایده برای تبلیغات موبایل و ایده برای فروش لوازم جانبی موبایل آن را اثر بخشتر خواهد کرد.

با استراتژی درست برای ارسال پیامک متن تبلیغ موبایل فروشی و متن تبلیغات لوازم جانبی موبایل می توانید به صورت هدفمند پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و فروش فروشگاه خود را افزایش دهید.

برای استفاده از سامانه پیامکی پیام رسان برای تبلیغات لوازم جانبی موبایل می توانید از پنل اس ام اس رایگان با امکانات فروان استفاده کنید و با ثبت و ورود به پنل کاربری و شارژ اعتبار حساب خود به ارسال پیامک نمونه متن تبلیغ موبایل فروشی و فروش لوازم جانبی که برای شما مطرح کردیم بپردازید و نتیجه مطلوب از تبلیغات دریافت کنید.

برای ارتباط بیشتر با پشتیبانان سامانه پیامکی پیام رسان با شماره 91012767 - 021 تماس بگیرید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.9 / 5. تعداد رای : 63

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از پیام رسان

پیام رسان

مشتری همیشگی ما خواهید شد . قول میدهیم ! در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به افراد مورد نظر خود پیامک متنی و پیام صوتی ارسال کنید. با ثبت نام پنل رایگان پیام رسان، انواع امکانات جهت ارسال پیامک در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ارسال کامنت

2 کامنت

  1. محسن

    16 اردیبهشت 1403

    مقاله عالی با بهترین متن تبلیغ موبایل فروشی و لوازم جانبی موبایل بود مرسی

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      16 اردیبهشت 1403

      سپاس از شما که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید

ثبت نام ورود